Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    @ Lexi, je boek klinkt leuk! Als ie uit is wil ik hem graag lezen!

@ Jody, knap dat je de strijd met je was hebt gewonnen. Maar je hebt wel een gezellige middag hier gemist daardoor. Bizar he, hoeveel die meiden kunnen typen. Ik niet hoor :rolleyes:

@ Peeetje, hoe is het op dit moment met Romy?

@ koekensopie, hoe was het bij de vlos? Wat een onzin zeg 'geen tijd voor hebben'.
    Waarvoor ga je dan naar de vlos. Is toch voor je vragen en om alles te checken. Als het is om te wegen en om je bloeddruk te meten... we kunnen ook zelf een weegschaal + bloeddrukmeter kopen.
    He maar... het is je 3e, dan ga je altijd sneller groeien. Maak je nog niet te druk...

@ Jacquelien... leuk he, al dat geouwehoer hier! Heerlijk he, om in je babykamer te werken. het wordt dan allemaal zo 'echt'

@ Tantan, gemeen... dat plaatje van die schuimpjes. Nu heb ik er ook trek in!

@ meerderen :oops: (vergeten wie het allemaal waren)... jaloers op mij met mijn paarden? Dat denken jullie nu het mooi weer wordt. Maar ik sta in Den Helder, 5 minuten van het strand. Klinkt leuk, is ook leuk. Maar... altijd wind. Dus in de herfst en winter... altijd wind, altijd koud. Wind vanaf de zee, die zo door de buitenbak waait (we hebben niet de luxe van een binnenbak). En als het regent... dan moet ik ook. En het is een doe het zelf stal. Doordeweeks heb ik iemand die 's morgens voert, maar in de weekenden ben ik minimaal 1 dag de pineut voor 's morgens. En een paard weet niet dat het weekend is... dus gewoon om kwart over 8 op stal! En dan moet ik 's avonds ook nog heen om te voeren! Gelukkig heb ik nu hulpjes!

@ Marilyn... wat mooi! die foto's! Wat een kanjer!

Zo... lekker alles door elkaar gesmeten!

Nog even de laatste berichten door...

Peetje... ik krijg een pinda... kan niet anders. Jerry's familie is heel groot (waren met 11 kinderen in totaal thuis) en hij heeft dus heel wat neefjes en nichtjes. Als je ze ziet dan zie je gelijk dat het familie is. Allemaal mooi en allemaal hetzelfde. Dus... ik verwacht dat ik ook zo'n beauty krijg! En precies wat je zegt.. je eigen kind is het mooist. Een van mijn neefjes was LELIJK! Maar nu is ie 19, leuk opgedroogd en echt wel een lekker ding!

Ja... ben ook benieuwd hoe het met vissie en jekkia is.
    Ik loop achter met mijn 20 weken echo pagina. Heb vandaag wat berichten binnen gekregen. Ik ga ze morgen verwerken! Beloofd!

Slanke kat? Huh? Mijn dikke Leo is bijna 9 kilo. Jaren op dieetvoer gestaan, maar hij wordt maar niet slank. Dus... nu hij veel naar buiten gaat dacht ik ook... die komt slank terug. Maar nee hoor... in het zonnetje slapen.
    Maar hij wordt wel actiever!

Zo... bijgelezen. Nu ga ik mijn pb's lezen en dan gtst kijken!
    Tot later!

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Buikfoto's staan erin. Ik moet er nogeentje inzetten, maar ik heb ruzie met dat ding. :evil:

Kleur haar van IE maak me niet uit. Als er maar krul in zit. Dan mag het van mij best peentjes rood zijn.

3. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @kar76; Ik heb ook pijn in mijn bil, eigelijk allebei de kanten. Als ik opsta op loop is het dan net of steken ze een breinaald in mijn bil, het begint sinds kort ook wat uit te stralen.
    Volgens de gyneacoloog is dit het SI gewricht, hier komt ruimte op door het verweken en daardoor krijg je last.
    Mijn fysio noemt het bekkenproblemen. Ik heb oefeningen mee gekregen.
    Kun je anders niet naar fysio, of ga je daar al heen?

Ik moest van mijn fysio plat op mijn rug gaan liggen en kon ik dan zonder pijn/moeite mijn been optillen dan had ik geen bekkeninstabiliteit. Mischien kun je het eens proberen.

Gr Jacquelien

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik had lekker nog schuimpjes over van gisteren.... ;) mmmm wat zijn ze lekker! :)

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Besloten om geen gtst te kijken. Heb de helft nu toch al gemist.

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ga zo CSI kijken. Hubbie wilt nu de pc, ik pak dan de laptop.

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Adine, het gaat nog best in de winkel, ik ga gewoon op mijn billen zitten als het echt te gek wordt, mensen snappen het vaak wel.
    Grappig is dat ik van de week zelf aan het passen was en dat ook niet echt makkelijk ging, moest wel lachen en dacht nou al? gelukkig dus bij jou ook

@Evelieveling, jammer dat ik het niet ben :) had anders het deurtje open gezet van het kooitje waar je jouw kleintje in gaat zetten, ha ha ha
    En over schoenen, je zit idd er met je neus boven op, vooral in deze periode als de nieuwe collectie binnen komt, zo vet..........
    En natuurlijk is er dan korting, damn

@Peetje, meis toch! wat heb jij een pech zeg, keek al meteen waar je woont, maar potver dat is niet naast de deur.
    Heel veel sterkte met Romy en denk ook aan jezelf he

@Niva, ik betaal idd ook gewoon zelf de "pufcursus" , die van mij (als hij doorgaat) is 125 euro

@Marloes, beterschap voor jou

@Sterrekind, hoop voor je dat er snel duidelijk is over je schoonzus

@Kieteltje, waarom monique27? omdat gewoon monique al bezet was.
    en wimo zoals we in de rallywereld heten, te bekend was (in het begin wilden we alles toch geheim houden) en die 27 is van 27 juli. De dag dat we elkaar hebben ontmoet en ook de dag waarop we 10 jaar later zijn getrouwd
    Wil ik weten waarom jij Kieteltje heet ;)

Wanneer vertrekt die bus naar Spanje?
    Ik wil ook mee, ga vast mijn koffer pakken ;)

En nou niet meer zoveel kletsen he, anders kan ik het echt niet meer bijhouden.
    Groetjes Monique

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hebbie gisteren nog 'mijn tent is top' gekeken?

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ligt hier naast me op de bank..
    valt zo in slaap dan weer wakker,slaap,wakker...
    tja echt heel de
    haha ik heb namelijk heel de pc kast gedraait en zit nu op de bank!
    ik heb een hoekbank.. dus doe alles te gelijk.
    aan mannetje heb ik niks en ik ben vervelend dus val jullie maar lastig ;)

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, ik volg namelijk ook de kookwedstrijd op BBC2, Masterchef. Dus ik ga zometeen eventjes kijken, maar om 21:00 weer overschakelen naar BBC. En tussendoor ook nog Morris uitlaten, want ik wil vanavond eens vroeg naar bed... Was het leuk? Wanneer gaat de volgende eruit eigenlijk?

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat is een gemeen dreigement! ;)

Ik weet niet eens of het wel mag van Ana ;)
    Maar er was toch nog iemand uit het buitenland hier. Egypte als ik het me goed herinner. Die post alleen niet zoveel meer. Dus anders gaan we daarheen. Zeggen we gewoon dat het controle is omdat we ons zorgen maakten dat ze zo weinig post :p

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ze kregen inspectie van de keuringsdienst van waren. Dat was in Leeuwarden super, in Amsterdam schimmel + muizen geconstateerd en in Den Bosch erg slecht.
    Nu hebben ze een leuke pompoenen opdracht gekregen.
    Allemaal 30 pompoenen en daar moeten ze binnen een paar dagen zoveel mogelijk geld mee verdienen. Telt mee voor de beoordeling volgende week.
    Dan moet er weer een stel uit!

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Evelieveling, had je toch al gewaarschuwd dat ik lekkere bitch kan zijn op dit moment ;)
    Maar laat dat deurtje maar mooi dicht, anders loopt die van mij ook weg!

Er was idd volgens mij wel iemand in Egypte, maar al een tijd niets meer gehoord ja.
    Toch maar eens met z'n allen gaan checken.
    En ik weet niet waar Ana in Nederland heeft gewoond, maar hier in brabant is het maar heel normaal om even ergens op de koffie te gaan om bij te "buurten".
    Dat we dan wat langer blijven hangen, hoeft ze toch niet te weten ;)

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt voor je PB Evelieveling. Het was me nog niet echt opgevallen, maar zal er es op letten.

Het is toch echt niet normaal hoeveel er vandaag gekletst is he..... En het gaat maar door en het gaat maar door. Het is hier ook zo gezellig he!

Ik ga zo even t.v. kijken (en ondertussen zo nu en dan even meelezen met jullie op de laptop).

Groetjes Miep

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Is er overigens iemand op het forum die een beetje bij mij in de buurt woont? Noord Holland?
    Volgens mij niet he?

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nouwwww, er zit alleen een afsluitdijk tussen..... Als ik hard roep kun je me wel horen denk ik.

Groetjes Miep

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hmmm, moet ik dan niet eens een keer die kant op?
    Gewoon een bakkie komen doen?

Goed, ik ga even heerlijk in bad liggen. Kom straks wel even kijken of er nog meer geschreven is.

Tot later!

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De schuimpjes zijn op! Pfew..opluchting. ;)
    Ik ga de hond uitlaten en tv kijken. Bilpijn is bijna niet meer te harden nu.

Mijn moeder belde net: ik krijg waarschijnlijk de maxi-cosi voor mijn verjaardag van hun! :) :) Echt super! Nu nog een leuke uitzoeken...

Tot morgen!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja hoor, kom maar langs. Lijkt me gezellig.
    Hmmmm, heeeerlijk zeg, even badderen! Wij hebben ook wel een bad, met bubbels en waterstralen zelfs, maar heb nu geen zin om te badderen. Ik heb het water altijd wat te warm en dan voel ik me altijd zo 'raar' na de tijd. Alsof ik ga flauwvallen.

Nu ga ik ook ff tv kijken, dancing on ice.
    Groetjes Miep

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hee Kar, heb jij al fysiotherapie? Lijk me geen overbodige luxe, als ik jouw klachten lees. Ik ga als ik die klachten heb, naar de chiropractor.

Peetje, ik had vanavond ook al mot met hubbie. Ik vroeg of hij de vaatwasser in wilde ruimen. Vond tie dat ik dat makkelijk zelf kon doen. Aaaaaaargh.... :evil: :evil: Hij doet voor de rest geen reet in het huishouden. Dit kan dus nog leuk worden de rest van de maanden.

Deel Deze Pagina