Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben er weer.
    Ik ben altijd snel uit bad... kan het nooit te lang volhouden. En een bad vol laten lopen kost echt niet meer dan minutenlang onder de douche staan.
    Dus dan maar even lekker relaxen.

Kar, ik denk echt dat je een keer naar de fysio moet. Het klinkt gewoon niet goed die klachten.

Loltsje82, het lijkt me leuk om een keer langs te komen. Ga ik dus ook zeker een keer doen!

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kar, wat een leuk verjaardagskado.

Peetje, heb je de openingstijden van het zwembad gelezen? Wat vind je daarvan?

3. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga gezond doen! Heb vandaag in de supermarkt zo'n bakje met verschillende soorten meloen meegenomen.
    Daar doe ik stukjes peer, appel, banaan en mandarijn bij, wat ik vers in huis heb. Ow... en aardbeien, dat heb ik er speciaal voor gekocht.
    Dan trek ik nog een blikje met perzikken bij open, even in stukjes snijden en ananasstukjes.

Dan heb ik voor de komende dagen lekker verse fruitsalade! JAMMIE!

Wat nou bananenschuimpjes! Ik wilde vanavond aan de chips met dipsaus, maar dit klinkt opeens veel beter!

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ow, goed dat je over fruit begint. Ik moet mijn vitamientjes ook nog binnen krijgen. Zo meteen even een mandarijntje eten. Nadeel is dat ik daar van weer van dat brandend maagzuur krijgt. Maar ja, alleen bananen is ook niet goed.

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Het moet niet gekker worden! 15 pagina's! Hebben jullie niks te doen of zo? ;)
    Nou, ik ga niet alvast mijn excuses aanbieden voor wie ik straks allemaal vergeten ben. Als jullie zoveel schrijven in nog geen 24 uur tijd is het jullie eigen schuld als ik de helft vergeet! ;)

@ Peetje, heel veel beterschap voor jullie twee. Droog beschuit en banaan en chocola helpen ook niet bij romy?

@ sterrekind: Wat een nare situatie voor jullie. Lijkt me ook vreselijk voor je schoonouders om te zien/ weten hoe hun kind steeds meer de weg kwijt is. Ik hoop dat jullie succes hebben bij het zoeken.

@ Zwangerschapsgym: ik begin er niet meer aan.. heb het twee keer gedaan. Denk dat ik inmiddels weet hoe het moet :) Maar vond het altijd wel gezellig met al die dikke buiken...

@ namen: iemand vroeg of iedereen er nu wel uit was. Nou wij dus niet. Tenzij....we morgen een meisje blijken te krijgen. Dan hebben we wel al een roepnaam in elk geval. In totaal moeten het 3 namen worden, waarvan de eerste met "M".

@Kliko's ed. Wij hebben hier nooit Kliko's gehad. Alles vuil werd gewoon op straat gezet. Leuk voor de katten als je vis had gegeten of kippepootjes. Inmiddels hebben we ondergrondse containers en dat is echt super.

@Kliko vervolg: Vroeger, dus zo'n 10 jaar gelden had ik waarschijnlijk net als Evelieveling gereageerd. Maar sinds mijn eerste zwangerschap ben ik echt een lafaard geworden. Ik weet nog goed dat ik zwanger was van Maura en ik zat alleen in de metro met een jongen van tien. Hij liep de hele waggon door en spuugde op elke vrije plaats. Ik kookte van binnen, maar heb niks gezegd. Bang om nijm kindje als hij me een schop in mijn buik te geven. :oops: Schaam me er nu nog voor, maar ... mijn kids hebben hun mama wel nodig!

@ Evelieveling: Ik woon ook in Noord-Holland, Noorden van Amsterdam, tegen Landsmeer/Zaandam/ Oostzaan aan. Jij woont in Den Helder, toch? Ben wel eens met de kids naar Cape Holland geweest.

@ Evelieveling: missschien moet je de "niet-reageerster" 's pb-en, dan hoeven wij niet meer te raden/ ons schuldig te voelen ;)
    Ik heb namelijk een beetje hetzelfde als sterrekind. SOms word er niet op mij gereageerd of "maar"door 1 of 2 mensen. En zelf reageer ik ook meestal niet meer als ik zie dat ik nummer 201 ben die roept "wat leuk" of "wat erg" of "gefeliciteerd".

@Lezen: Mijn top-favoriet: JOHN IRVING!

Nou, ik hou het hier maar bij. Weet nu zo 1,2,3 ook niet meer wat ik nog vergeten ben :) Toch een soort excuus :)

Morgen niet weer zoveel schrijven, hoor. Moet namelijk werken!

Groetjes, Melanie

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    anders stuur je toch een pb...

7. Niet meer actief

Zo dames, jullie hebben weer een lachje op mijn gezicht getoverd! Marc is weer eens gaan darten dus zit ik weer alleen. Enne, na mijn choco-avontuur van vanmorgen smaakte mijn avondeten niet meer, echt bij elke hap moest ik aan die chocomelk denken en proefde ik die rotte geur weer. En we hadden best lekker avondeten hoor, broodjes met sla, rundvleessalade en zelfgemaakte tonijn-en zalm salade met augurken en uitjes. Marc zei dat ik weer een pakje choco moest drinken om erover heen te komen, ik moet er nu echt niet aan denken, dan begin ik spontaan weer te kokhalzen! Hee, als we elkaar allemaal zo graag willen zien 'moeten' we misschien toch maar weer eens gaan nadenken om eens echt bij elkaar te komen. Ik ben heel benieuwd hoe jullie 'in het echt' zijn!

Marc en ik hebben wel namen in ons hoofd, maar ik twijfel nog steeds een beetje. Het is straks toch definitief. Bij elke aftiteling van een programma speur ik alle namen af. We willen graag een naam die je niet steeds moet spellen, want dat moeten Marc en ik al steeds en daar wordt je wel moe van (ze schrijven marc heel vaak met een k en mijn naam met een j), we moeten al steeds onze achternaam spellen, want die komt hier helemaal niet voor, we zijn namelijk allebei zeeuws.

Ik zou ook graag wat assertiever zijn. Gisteren zag ik een ventje van een jaar of 10 lopen met een 5 maanden oude labpuppperd. Hij deed me toch een partij lelijk tegen haar, keihard aan de riem trekken waardoor ze steeds een eindje vloog. En die pup deed helemaal niets verkeerd, ik vond het zielig voor dat beestje. Oke ik geef Tygo ook wel eens een flinke ruk aan de riem maar dat is een volwassen lab van bijna 5 jaar en geen 5 maanden. Ik heb niets gezegd, durfde niet.

Oh, zal ik weer effe gemeen doen ;) , ik zit momenteel aan de [​IMG], gelukkig voor mij zitten er maar 12 in een doos :oops:

Morgen weer naar de gyn, gelukkig vrij vroeg (08.30) dus dan hoop ik dat ze niet zo'n uitloop heeft als de vorige keer. Daarna even snel naar een drukker om wat kaartenboeken op te halen en misschien ook even naar de Kruidvat voor dat wippertje wat ze in de aanbieding hebben.

Liefs, Tanya

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    oh maar als je negerzoenen kunt eten, dan moet chocomelk toch ook lukken..

9. Niet meer actief

Ja dat zou je denken, maar het echt alleen de gedachte bij mij (het is nu echt psychisch, ik denk dat die melk bedorven is en dus proef ik het ook). Ik weet wel dat ik het morgen ga proberen, en dan niet zo uit het pakje, maar eerst in een glas en dan uitgebreid keuren.

Liefs, Tanya

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    He verdorie, ga ik alleen maar even naar de yoga en kleppen jullie wéér twee pagina's erbij! Wat een stelletje kakelkippen zijn jullie toch (ik verder niet hoor, nee, echt niet hoor! :oops: )

Ik wil naar bed maar mijn poetie is nog zó gezellig, komt steeds kopjes geven en is net op mijn been gaan zitten spinnen. Hopelijk hoort Bocco dat spinnen ook, lijkt me een gezellig idee.
    Maar ik denk dat ik de haarbal er toch maar af ga smijten zodat ik kan gaan maffen. Zat tijdens de yoga me daar toch te gapen, is erg nodig die nachtrust.

Laterz dus meiden!

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik heb nog niet bijgelezen, vind je het gek zoveel pagina's op één dag!

Maar goed, eerst een berichtje (iets later dan gepland, ik was nog een film aan het kijken...)

De echo was top! Alles zat er op en er aan! De gyn heeft alles gemeten, hoofde, buikje, bovenbeen, alles lag precies op schema. Omdat we niet wilden weten wat het wordt, heeft hij er niet naar gekeken. Hij zei dat hij het ook niet kon zien, maar daar geloof ik niks van... Was vast om ons om de tuin te leiden. Maar dat maakt niet uit, we zijn weer helemaal happy!

Nou ik ga een proberen 15 pags bij te lezen, poehee!

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou hartstikke mooi dat alles goed was! Geeft een lekker gevoel he?

Welterusten meiden!
    Groetjes Miep

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Ziezo, ik ben weer bij!

Wat lief dat jullie aan me dachten! De volgende keer zal ik proberen voor de film te reageren. Maar ja, ik ben nu eenmaal een late night forumster! haha!

Het was hier wel supergezellie vanmiddag zeg! Jammer dat ik nog moest werken, had wel mee willen kletsen. Maar ja ik wil ook een beetje zuinig met mijn uren zijn.

Wat lezen betreft, ik verslind het ene boek na het andere op vakantie. Maar thuis heb ik er gewoon geen tijd voor. Er is altijd wel iets anders om te doen. Maar de laatste boeken die ik heb gelezen zijn van Jean M. Auel, de stam van de holenbeer, deel 1 t/m 5. Ik vond ze helemaal te gek! Alleen wel iets te veel herhaling af en toe...

Nou ik ga slapen!

Tot morgen weer!

14. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Dan wonen wij erg dichtbij elkaar, ik denk dat ik het kan lopen. :)
    Ik woon in tuindorp- Oostzaan!

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik wist toen ik dit zinnetje schreef dat ik daar een opmerking over zou krijgen ;) :)

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    GRMBL GRMBL...

Ben ik leuk hier antwoorden aan het typen, in het onderste venster, snel antwoord. Scrol ik per ongeluk met mijn muis, vliegt de pagina door allerlei andere forums heen, ben ik al mijn verhalen aan iedereen kwijt.

Opnieuw dan maar!

GOEDE morgen (hmmm, laat dat goede in ene maar weg!)

Melanie! Jij bent dus een A'dammer! Jeemig... dichtbij, en toch zo ver weg. In het hart van een Rotterdammer is A'dam altijd ver weg. Weet ook niet of ik er zomaar mag komen. Normaal is dat alleen als ik straf heb ;)
    hihi... sorry!
    Hoe is het verder met jou, want dat heb je niet geschreven, je hebt heel trouw alleen op iederen gereageerd! :p

Tantan, fijn dat we je hebben kunnen opvrolijken!
    Meeten.. ja... lijkt me leuk. Ik ben helemaal voor! Dan lijkt half april me het beste. Kans op mooi weer en dan moeten de meesten van ons nog redelijk mobiel zijn met een dikke buik!
    Succes zo bij de vlos. Enne... wippertje bij het kruidvat? Hmmm, zo eens kijken. Weet wel dat ze bij de blokker een wippertje in de aanbieding hebben.

Lexi: wij kletsen niet veel... echt niet :oops:
    Lief he, zo'n kroelende kat. Ik heb er ook last van, dan wil ik ze niet wegduwen!

Vissie: fijn dat je echo oke was! Ja, je hebt heel wat gezelligheid gemist hier gisteren! Vandaag zal ik minder schrijven hoor. Moet hard gewerkt worden maar gisteren was ik ehm... mijn zin enorm kwijt!

Sterrekind ook in A'dam. Ook dichtbij dus. Hmmm, dan moet ik misschien eens wat stouts doen, dan mag ik richting A'dam en kunnen we met zijn drietjes wat afspreken ofzo...

Sorry Zanoni, kon het niet laten. Was te mooi om hem voor peeetje te laten liggen!

Peeetje... hoe is het nu met Romy?

Kar... hoe is het met je bil?

Goed, ik ga aan het werk en straks de 20 weken lijst EINDELIJK bijwerken!

KUS

17. Niet meer actief

18. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Bij de blokker is ie nog 5 euro goedkoper!
    Maar weet nog niet hoe het verschil in kwaliteit is!

19. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Jeetje! Ik heb zoveel onderwerpen voorbij zien komen...weet het echt niet allemaal meer, maar even over wat ik ervan heb onthouden.

Ten eerste, bedankt voor de lieve complimentjes op de foto's! xxx Heb ook weer ff in jullie albums gekeken en de buikjes groeien gestaag, heel mooi om te zien!

Namen: wij hebben in elk geval al 1 naam, maar we twijfelen of we het kindje 2 of 3 namen gaan geven. Moeilijk hoor. Het wordt hoogstwaarschijnlijk een getint kindje dus een oerhollandse naam vind ik niet zo passen, nou ja, nog ff nadenken dus!

@Vissie: Heerlijk gevoel he als de echo goed is. Echt een opluchting. Op de een of andere manier ben je toch bang dat ze iets raars vinden ofzo, ja je weet het niet toch...

Uhm boeken: ik las vroeger heel erg veel, ook door mijn opleiding, lerares Nederlands. Het twee jaar lesgeven in het voortgezet onderwijs dus dan komen jeugdboeken er ook nog bij, erg leuk! Maar mijn favorieten zijn toch meer de wat populairdere boeken ipv literatuur. Nicci French, Dean Koontz, maar ook Karel Glastra van Loon bijvoorbeeld. Ik hou veel van literaire thrillers, zoals ze dat dan noemen. Op het moment lees ik niet meer zo heel veel, heb er geen geduld meer voor en ik zit met hele andere dingen in mijn hoofd (en buik).

Paardrijden: echt geweldig. Heb zelf 10 jaar gereden en ben gestopt op mijn 16 omdat het paard waar ik op zat een lekkere bok gaf direct na een sprong (waarna je dus meestal weer een beetje rechtop gaat zitten), nou dat schoot er flink in en sindsdien is mijn rug altijd een probleem gebied gebleven. Ik heb het op mijn 18e nog een keer geprobeerd op een paardenvakantie, maar daar stapte ik uiteindelijk jankend van het paard af, omdat ik wist dat het echt de laatste keer was en het gewoon niet meer ging... Ik mis het echt onwijs. Ik woon vlakbij het strand en als ik die mensen dan zo lekker door de duinen zie rijden, kan ik echt wel janken. Maar goed. Cool Evelieveling dat je zelf zo'n mooi dier hebt. Heb zelf ook een tijdje een pony gehad samen met een vriendin, leuke tijd.

ff denken wat hadden we nog meer voor onderwerpen: oja , ik zag een negerzoen voorbij komen, ohhh breng me nou niet op slechte gedachten... Alhoewel gisteren heb ik al ernstig gezondigd door een Bossche bol te nemen *schaam* dat is toch wel errug slecht!

Met mijn vriend gaat het niet zo best. Hij moest gisteren naar het oogziekenhuis en daar zijn ze erachter gekomen dat 1 oogspiertje het niet meer doet (voorlopig?) Hij is doorgestuurd naar de neuroloog, dus daar gaan we zometeen heen. Hopen maar dat het gauw overgaat. Hij kan zo niet rijden natuurlijk, hij ziet alles dubbel! En aangezien hij eigen baas is....K*t dus!

Hoe gaat het verder met de mannetjes van de dames? Alweer wat beter? Lijkt wel of onze hubbies met ons mee doen qua lichamelijk klachten ;) Baas boven baas.

Vandaag een beetje een moeilijke dag voor ons hier, mijn vader zou vandaag 60 zijn geworden...hij is 21 jan. overleden aan hartfalen. Vooral voor mijn moeder vind ik het erg, sprak haar gisteren aan de telefoon en ze is erg down, dus zo meteen maar naar haar toe gaan en het graf bezoeken. Het is met stiefvader, maar voelt voor mij als echte vader.

Oja! Ik las ook nog iets over het niet reageren op berichten of zoiets. Als ik het ben, gewoon laten weten hoor... Ik ben, vergeleken met sommigen, niet vaak op het forum. Maar probeer wel elke dag even wat te typen. Soms plaats ik wat meer berichten, maar soms lukt dat niet ivm mijn rug of als ik gewoonweg op mijn werk ben. En aangezien we hier behoorlijk wat afkakelen (hihi) is het lastig om op iedereen persoonlijk te reageren. Is absoluut niet persoonlijk bedoeld als ik niet persoonlijk reageer ;)

Gisteren het kinderkamertje in elkaar gezet. De muren moeten nog wel geschilderd worden, maar ik twijfel nog over de kleur. Ik weet het echt niet... @Koekensopie: bedankt! Is inderdaad erg mooi dat glas-in-lood. In Den Haag hebben veel huizen dat. Ziet er mooi uit, maar het is enkel glas dat we hier hebben en dus niet erg warm hier. Het is een huis uit 1910 en dat heeft charmes, maar ook zorgen; je blijft altijd aan het klussen! Jij hebt trouwens ook erg leuke pics van je meiden zeg! Ook halfbloedjes leuk!

Nu ga ik ff ontbijten, heb honger! Het eerste wat ik deed toen ik uit bed stapte, was hier wat typen, want ik dacht: anders hou ik het hier echt niet meer bij!

20. Niet meer actief

Welke kleuren hebben ze bij de Blokker? Ikkan het niet etrugvinden op internet.

Liefs, Tanya

Share This Page