Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goeiemorgen!

Weer een nieuwe dag, zonnetje schijnt!

Tantan, veel plezier bij de gyn vandaag, weer naar het hartje luisteren, leuk hè?! Welke vragen had je dan nog allemaal? Misschien heb je dat wel al getypyt hoor maar dan ben ik het even vergeten...

Melanie, veel plezier bij je echo, vanavond!

Ik ga weer een dagje werken, ik hoop vanavond nog even te komen (maar dan moeten jullie niet zo kleppen als gisteren hoor, dat is niet bij te houden...haha!)

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Vissie, we zullen niet zoveel beppen. Er moet hier nog het een en ander gedaan worden. :D Zegt ze nu, nog in pyama, lekker achter de pc.

Fijn dat de echo goed was. Toch best wel spannend of alles erop en eraan zit.

Tanya, succes vandaag bij de gyn. Ben benieuwd hoor.

Melanie, Jij ook succes vanavond. Neem je je andere kinderen ook mee?

Ik heb bij de Blokker trouwens geen wippertjes gezien. Was er gister nog. Bij kruidvat weet ik zeker dat ze in de aanbieding waren.

Zanoni, was natuurlijk wel schot voor open doel he, met zo'n opmerking. ;)

Marilyn, beterschap met je mannetje. Hou je ons op de hoogte?

De rest komt zo wel. Ik ga nu eerst de kippen even naar buiten gooien. Ze maken nu wel echt veel lawaai. Komt door het mooie weer.
    Jullie hebben hat altijd over jullie schatten van honden en poezen. Zal straks mijn schatjes eens laten zien. :D

3. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

Mar 5, 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Goedemorgen dames,

Wat een heerlijk weer, weer vandaag...
    Geniet er van.. ga vanmiddag even lekker met mijn manntje en de jongste naar opa en oma wandelen :)

Iedereen die ziekies is beterschap.!
    Ben zelf net 1 dag beter :)

Groetjes Brenda

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Vissie, wat heerlijk dat je echo zo goed was! :) Altijd weer fijn om te horen. Moest er vandaag nou ook nog iemand?

Tanya: veel plezier/succes bij de gyn! Hoop voor jou ook dat je snel naar binnen kunt. Wachten is zo irritant he?!

Ooh die wipstoeltjes zijn wel leuk.. Heb Alex al ge-smst dat hij misschien vanmiddag op pad moet! Zo te zien zijn ze wel verstelbaar toch, dat ze ook wat meer liggend kunnen? Ik kan bij Blokker ook niets vinden..

Ik begin mijn bil weer te voelen nu ik weer hier achter mijn bureau zit. Zal vanavond bij de yoga eens vragen en anders maar even langs de huisarts voor een doorverwijzing. Kunnen Alex en ik lekker samen naar fysio.. ;)

Zou het morgen ook nog zulk mooi weer zijn? Dan ga ik namelijk thuiswerken..

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    verkeerd begrepen, hij doet juist nu alles.. maar ik kan er niet tegen! alles word maar uit me handen getrokken en als ie ziet dat ik wat gedaan heb krijg ik juist de volle laag.
    ja had gelezen maar romy was ineens weer begonnen met de race, dus konden allebei in bad hihi.
    maar de tijden het is voor mij niet zo`n probleem.
    Overdag gaat romy naar school, van 8.30 t/m 15.00 dan kan ik altijd wel.
    en avond kan mannetje mij brengen, ik heb namelijk geen rijbewijs.
    dus moet ik wel echt de puf en de conditie hebben om met de bus te komen.
    chocola is op hahaha, het zijn momenten, ze poept alles om de 5 min uit en gister middag was het gestopt(maar ja zat niks meer in denk ik) en gister avond begon het weer van voor af aan. zo zielig :cry:

@vissie heerlijk dat alles goed was meid!

hey dat was een inkoppertje voor mij, dat ik hem niet heb gezien hihihi

pff meer dan de helft van de nacht opgeweest, niet alleen zij maar ook ik zijn op. maar nu zit ze al te zeuren dat ze ook wil schrijven hier hihi
    ik zei dat kan niet wijffie,zij`` ik kan toch poppetjes neer zetten?`` hihi

ik heb hem nog goedkoper hahahahaha 4 halen 2 betalen,ze zijn echt leuk hoor! ik heb 2 aqau blauw en 2x rood.. de oranje weet ik niet

@tanya en melanie veel plezier vandaag!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Peeetje, heb je die stoeltjes van Kruidvat? Wippen ze een beetje? --> niet dubbelzinnig bedoeld ;)

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    kar ze zijn volledig verstelbaar in elke hoogte.
    alleeen..zeg ik erbij.. ze zijn niet al te top he.. je kan ze niet vergelijken met wipstoelen van 50 euro.
    voor mij zijn ze goed genoeg, maar ik had nog een roze van romy en die was heel duur en dan zie je dat het zit comfort iets beter is.
    maar ik zou hem halen hoor geen geld toch!

kantel je bekken als je achter je bureau zit he.. en sta af en toe op en een klein loopje

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    jep..ze wippen goed ;) nou meer schommel..
    een wipper gaat meer op en neer en deze schommelt meer en je kan ook kiezen om hem vast te zetten.
    Een schommelende is beter vooral als ze nog klein zijn.

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    owww zit naar het weer te kijken, zielig voor mensen die doordeweeks werken maar het word sh#t weer dan. 70% kans op regen met veel wind.
    tot vrijdag schijnt het zonnetje nog geregeld.

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Peetje, is er bij jouw in de buurt dan geen zwembad, kan ik je ophalen met de auto.

Wanneer moet je nu met Romy naar de kinderarts?

Kar, als de pijn echt niet te houden is, wil een paracetamol ook weleens helpen.
    En ze geven voor morgen ook nog mooi weer op. Zaterdag wordt het weer slechter.

O shit, heb weer thee gedronken. Nu begint mijn maag weer te branden. Zeer lastig dit kwaaltje. :(

O ja, mijn schatjes staan in mijn album. :)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm ik zal eens langs gaan om te kijken. Had jij Romy veel in zo'n wipstoeltje liggen? Vanaf welke leeftijd kan dat eigenlijk? Meteen al?

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat een leuke kippen Adine! Niet van die doorsnee, gewone huis-tuin-en-keuken kippen, of wel?

Ik ga maar eens wat doen nu... Maar eerst even 'echte' koffie halen. Even wat caffeine in mijn systeem.. Ben zo slaperig.

13. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Jemig, je bent even aan het werk, je zoekt even iets op internet op, je doet even heel kort de afwas en klabam.. weer tig berichten! Jullie zijn echt erg!

weet niet welke kleuren de blokker heeft/had.
    Zag wel dat het foldertje online al verdwenen is. Heb hem hier nog in de oud papierbak. Mocht iemand interesse hebben dan pak ik het zo wel even en scan ik het.

Ik ben marktplaats aan het afstruinen. Jerry wil graag zo'n buik of rugdrager voor de kleine. Ik vind het zonde van het geld, we hebben al zo'n dure en luxe wagen. Maar op marktplaats zijn die dingen helemaal niet duur!

14. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Adine! Wat een leukerds! Echt geweldig! Ik vind kippen altijd zo gezellig!

Jammer dat het prutweer wordt in het weekend. Had graag met Jerry de tuin onder handen willen nemen!

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    romy lag er heel snel in, maar die kon je helemaal goed platliggen(deze ook) nooit te lang natuurlijk, maar ik schommelde haar zo in slaap.
    Was makkelijk als ik aan het eten was ofzo, dat wiebelde ik de stoel met mijn voet.

jawel ehh dat zwembad bij zuidplein/charlois,(daar zwemt romy)
    ijsselmonde is helaas afgebrand en weet niet of ie snel terug komt.
    En ga wel eens in barendrecht.

ik had gebeld maar ze kunnen nog niet inplannen. ieder geval een wacht tijd van een maand. Dus kijk even of ze ergens anders eerder plek hebben.

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    idd leuke kippen adine!

eef je had oranje,aqua blauw en rood.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Evelieveling, leuk dat Jerry dat wil! Ik wil Alex eraan hebben, lijkt mij handig met het uitlaten van de hond af en toe, of in de stad, maar hij weigert... Hihihi. Zeker bang dat zijn mannelijkheid wordt aangetast ofzo. ;)

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dan neem je nou jerry goed onder handen ;) hihihi

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nou Kar, wil eerst maar zien dat zo'n ding gebruikt wordt ;) Daarom maar een tweedehandse hoor.

peetje, dank je wel voor het noemen van die kleuren. Klopt toch, dat ze 13 euro waren? 12,95 of 12,50.. zoiets...

Ja daaag, niet Jerry weer onder handen nemen. Gisteren al uitgebreid gedaan hoor! :p

Share This Page