Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Zo, er is gister (nadat ik weggegaan ben) toch nog heel wat afgekletst. Moest weer heel wat pagina's bijlezen ;)
    @Sterrekind: wat een vreselijk verhaal van je schoonzus. Ik hoop dat jullie spoedig iets van haar vernemen, succes!
    @Miep en Jaquelien: wij komen alle drie uit Friesland en hebben dezelfde
    'vreet' verslaving; toevallig?
    @Buikjes: wat heb ik toch een mooie foto's van buikjes gezien. Dan val ik bijna in het niet... ik zal vanavond een nieuwe foto maken en deze morgen plaatsen. Ik ben wel flink gegroeid, maar zo mooi als die van bijv. Peeetje, Marilyn, Miep is die van mij niet. Ik draag nog veel lager.
    @Marilyn: sterkte vandaag met de verjaardag van je vader!
    Tevens succes met het verhaal rondom je vriend zijn oog.

Ik ben gisteren weer voor APK bij de VK geweest. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten; goed teken dus. Ik was een klein beetje zenuwachtig, omdat ik de kleine niet meer zoveel voel als voorgaande weken. Dit was niet ongewoon volgens de VK. De bloeddruk was goed (125/60), de buik/baarmoeder was goed gegroeid en lag nu ter hoogte van mijn navel (wat ik ook goed kan voelen!) en het hartje klopte weer prima! En alsof de kleine wist dat ik het niet fijn vond dat hij/zij niet meer zoveel bewoog, schopte die er gisteravond weer vrolijk op los!

Gister ook een eerste bezichiting gehad voor ons huis (een geinteresseerde collega). Ze vonden het huis schitterend, maar konden het helaas financieel niet redden. Dus morgen komt de makelaar om foto's te nemen, zodat het de officiele verkoop in kan.

Ideetje: we zijn hier allemaal zo lekker aan het kletsen en hebben het al eens gehad over een samenkomst als de baby's geboren zijn. Maar misschien is het ook wat om voor die tijd al eens wat af te spreken? Ik weet dat het lastig is voor sommige mensen, omdat iedereen weer ergens anders vandaan komt, het is ook maar ff een 'spur-of-the-moment' idee. Utrecht is dacht ik voor iedereen te doen (vanuit Friesland toch ook snel 2 uur, maar te doen!). Ach... we zien het wel!

Ik zal kijken of ik vandaag wat meer werk kan verzetten dan gisteren :D
    Liefs Elma

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Marilyn, ik lees gewoon over je bericht heen. Tenminste, wel gelezen, maar was zo egoïstisch om er niet op te reageren. Dus... SPANK ME ;) :p

Sterkte vandaag. Jullie hebben wel mooi weer om op de begraafplaats rond te lopen. Vind ik zelf altijd wel wat hebben, met vogels die fluiten. Als het regent wordt het alleen maar triester. Nu is het makkelijker om de mooie herinneringen op te halen! KUS

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    17,99
    ik moet zeggen wij hebben romy denk ik 4x in de buikdrager gedragen, we hadden die van het merk maxicose niet goedkoop dus, hij ligt nog als nieuw in de kast.
    dus doe maar een 2dehands ja..
    zonde als je zoveel geld uitgeeft en je gebruik hem maar 4 x

mijn man droeg romy altijd gewoon ff in zijn armen..
    hij zei kijk eens peet hoeveel dames naar je lachen zo hahaha
    het is echt zo. mannen met baby`s in hun armen het is idd zo schattig!

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

STerrekind: fijn dat pepijn niet geknipt hoeft te worden.....

Kar: fijn dat je goed gesprek hebt gehad....

Jody: kan me indenken dat je ontzettend baalt, hopelijk vind je snel iets anders, zodat je weer wat zekerheid hebt......

Evelieveling: zo dat was zeker schrikken, gelukkig dat het niets ernstigs was. Succes met je blaasontsteking en de komende schimmel!

Tanya: o schaam schaam......vervelend hoor meid..... en inderdaad ff bij de dierenwinkel voor zo'n gentle leader vragen, is vriendelijker dan zo'n snuitcorrector!

Marilyn: gave foto's en mooi buikje hoor.........

Kim: alvst gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes bij de vk....

Lma: succes bij de vk straks, mijn gyni zei maandag dat niet raar is dat je nog niet altijd even veel voelt, maar controleren om zorg weg te nemen, kan nooit kwaad!

Ben maar tot pagina 502 gekomen, lees straks wel verder. Moet nu naar de tandarts, bbbrrrr....... denken jullie aan me?

Twinny

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb nu een mooie gevonden. Gezocht op max. 15 km. afstand. Heb er 1 gevonden in Den Helder, dus kan ik zo heen om te kijken.
    Een nieuwe van Prenatal, in doos. Voor 15 euro!
    voor dat bedrag mag ie hem best maar 4 keer gebruiken, verkopen we hem daarna weer door.

En ja... mannen met kleine babietjes zijn zooooo lief!
    Vooral als die grote stoere handen zo'n klein handje vasthouden...

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nou jaaaa zeg! :rolleyes: :confused:
    Je doet net of we veel schrijven.
    Wat een onzin! Doorlezen jij ;)

Sterkte bij de tandarts! Jij liever dan ikke!

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    Marilyn... kan me voorstellen dat dit een moeilijke dag voor jullie al zal zijn.
    dikke knuf en gelukkig is het mooi weer!

@twinny succes bij de tandarts! brrr....

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik drink nog 1 bakkie pleur..
    en dan ga ik me lekker opfrissen enzo
    hopelijk heb ik dat zin en puf om wat te doen..
    hoog nodig!

romy zit dora te kijken pff word gek van dat.

ze zegt cont. zeg mij maar na..rugzak,rugzak..
    en romy doet dat dan zo hard hahaha
    net alsof dora dat dan echt hoort!

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sterkte Twinny! Hoe is het nu verder met jou?

Melanie, veel plezier vandaag!

Marilyn, was jou ook vergeten.. :oops: Heel veel sterkte vandaag. Jong nog, pas 60. En zo vers nog allemaal.

Elma, wat heerlijk dat alles goed was! Zie je nou wel! :)

Gwen, hoe is het bij jou afgelopen gisteravond? Heb je een doorverwijzing gekregen?

Kan me niet tot werken zetten... Vogels fluiten, zonnetje schijnt, kerkklokken in de verte... Geen weer om achter een computer te zitten eigenlijk. :(

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dora :( :x
    Dat vind ik het meest vreselijke wezen wat ze ooit voor kinderen hebben uitgevonden.
    Oke, herhaling.. dat is de kracht bij kinderen. Want als ze iets leuk vinden dan is het steeds 'nog een keertje'.
    En het is 'educatief'.
    Maar wat een grafstem heeft dora.
    En ik snap nog steeds niet waarom er zoveel engelse woorden in zitten.
    Van rugzak gaan ze naar backpack.
    Sja... mij ontgaat het nut daarvan...

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Vissie, jippie weer een juli ukkie goed gekeurd! super

@Marilyn, zo dat is toch wel even schrikken voor jou en je mannetje, hoop dat het oog snel wordt opgelost, succes bij de neuroloog
    En veel sterkte voor jou en je mamsie, dit zijn van die taaie dagen.

@Adine, wat een mooie kippies heb jij! Die witte is grappig, maar waar is de voorkant :)

@Twinny, succes bij de tandarts.

Ik zie ook wel wat in zo'n meeting.
    Lijkt me leuk om jullie eens in het "echie" te ontmoeten.

Met mij gaat het eigenlijk wel goed, alleen 's nachts is beetje vreemd.
    Gister werd ik wakker en kon niet meer slapen, had ook beetje last van maag, heb ik een uur rechtop achter laptop gezeten in bed ( 4 uur 's nachts)
    Vannacht wordt ik weer wakker met raar gevoel in maag.
    5 min later er alles uitgespuugd, bah ik had mexicano gegeten en dat brandt..............
    Toen gewoon weer verder geslapen en nou niets meer aan de hand.
    Mijn maag zal wel als ik ga liggen niet zo lekker zitten, of zou ukkie daar 's nachts zich op uitleven?

Fijne dag allemaal.
    Ik ga vanmiddag weer lekker werken.

Groetjes Monique

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Teletubbies, daar word je blij van. :rolleyes: Geef mj maat Tiktak en voor de grotere Sesamstraat. Voor de rest gaan ze maar buitenspelen. :D

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marilyn, dikke knuffel. Dit zijn van die dagen, die je het liefst wil overslaan. :(

14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hoi evelien.. en andere... wij hebben de buikdrager in tilburg gekocht bij van asten, was daar maar tien euro! is erg stevig en goed materiaal. kleintje zit er ook stevig in..

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dank je voor de tip Sonya.
    Tilburg is alleen zo'n 200 km. bij mij vandaan. Dus met diesel erbij wordt ie wel erg duur.
    Dus ik ga denk ik maar voor deze.

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

opes...ja dat is waar niet goed gezien..nee dat zou ik dan ook zeker niet doen

marliyn veel sterkte vandaag....

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ach joh, je kan niet alles weten Sonya ;)

Hoe is het verder met jou?
    vertel vertel, en wel een beetje snel ;)
    We zijn hier namelijk reuze nieuwsgierig!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kan hem wel kopen en opsturen? :) heb je adres toch al

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Marilyn Heel veel sterkte vandaag, dat je samen met je moeder maar mooie herrinneringen op kunt halen. Het is een mooie dag, zon ...

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow, deze onthou ik even. Mocht ik die man niet te pakken krijgen vind ik dit een topaanbod...
    Thanks

Deel Deze Pagina