Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb je nog steeds erge krampen, of zakt dat weer af.

2. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Je hebt helemaal gelijk, hoor! Laat ze dat ding maar voor je uit de kast rukken, dit is te belangrijk!

Heel veel sterkte!

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterkte Kim!

Helaas heeft de HA wel gelijk.. als het zo is dan is er niets aan te doen. Tuurlijk is dat niet het antwoord wat je wil horen. En tuurlijk wil je zekerheid. Maar met zo weinig weken kan een echo helaas ook niet alle zekerheid geven.

Ik hoop voor je dat ze bij jouw VK een echo kunnen maken en dat je gelijk kan komen!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

He wat een l*l zeg, jeetje. Ze snappen er ook nix van. :x

Je kan ook naar de eerste hulp gaan eventueel. Ik weet natuurlijk niet hoeveel pijn je hebt. Maar dat kan je dan natuurlijk overdrijven. Als je VK je geen echo wilt/kan geven.

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga naar huis, ik kom vnv nog checken hoe 't met je is kimmetje. Ik weet natuurlijk niet of jij er bent maar dat zien we wel.

*knuf knuf* 't komt hoe dan ook goed.

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga morgen toch ook aandringen op een echo. Omdat zo bloeden in je eerste weken nooit goed is. Het zou dan kunnen gaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn huisarts is dus gewoon een l*l dat ie me zo makkelijk wegstuurt zonder echo.

Alleen... vriendje kan echt morgen geen vrij krijgen voor een spoedecho... En ik wil niet alleen. Wat als het mis is?

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jeetje ben ik eindelijk bijgelezen en kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat er ineens een hoop zorgen zijn! :(

Evelieveling en Kim: Ik duim voor jullie beide! :thumup:
    Evelieveling, in jouw geval zou ik iemand anders meevragen maar toch zo snel mogelijk die echo laten uitvoeren. In mijn ogen heb je een goede reden! En ik zou het niet over het weekend willen tillen! Je hebt die stress echt niet nodig nu! Gewoon morgen bevestigd krijgen dat alles goed is met je beeb maar dat je het rustig aan moet doen!

Nieuwelingen welkom en gefeliciteerd! :D

Ik heb vandaag voor het eerst een soort van misselijkheid ervaren, maar niet zozeer echt als Kim ofzo. Ik merk dat ik op bepaalde momenten moet eten, echt moet! Terwijl het me dan zo tegenstaat! Na het middagbroodje was het ineens over en voelde ik me weer toppie! Ik heb ondekt dat vers bruin brood met vruchtenhagel mij heel goed smaken op die momenten! Jullie horen me nog niet klagen hoor, want ik heb echt nog niet één keer echte misselijkheid ervaren! ;)

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hee Kim, Hoe gaat het nu met je meid? Alles weer een beetje rustig? Ik zal voor je duimen en ik hoop dat alles goed is en dat je gerustgested kan worden!

Evelieveling, is er niemand anders die op de hoogte is van je zwngerschap? Ik hoop voor je dat alles goed is!

Alle nieuwe zwangeren, welkom en van harte gefeliciteerd!

Ik ben de hele dag misselijk, als ik niets eet wordt ik misselijk en als ik wel iets eet wordt ik ook misselijk. En het maakt niets uit of het nu een appel of chocola is of boerenkool of frietjes.... kan niets verdragen, maar afvallen doe ik niet want het komt niet verder als kokhalzen :oops: sorry voor het niet zo smakelijke onderwerp...
    En moe zijn ja ook daar heb ik last van ik lig vaak al om 9 uur te slapen, moet er wel bij zeggen dat ik om 5 uur altijd op moet staan, maar lekker 's avonds met mijn ventje op de bank hangen is er niet bij op dit moment...

Iedereen een hele fijne avond en tot morgen.

Knuff...

9. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    jeetje wat een narigheid! Als je bloed verliest en je wordt er echt heel erg bezorgd om, dat zou ik altijd naar de spoedafdeling vh ziekenhuis gaan, daar kunnen ze zien of je nog steeds bloedt en waarschijnlijk zullen ze dan meteen met een echo kijken of alles goed zit. Ik weet niet of ze in Nederland verplicht zijn om je dan te checken maar ik neem aan van wel. Evelieveling heeft wel gelijk dat in zo'n pril stadium er nog weinig is te zien, maar ze kunnen het vruchtzakje opmeten en dan na een dag of 4-5 weer een keer, dan kunnen ze zien of het tenminste gegroeid is.

Ik hoop dat het allemaal loos alarm is meiden! Morgen iedereen gezond weer op hoor!

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Wow ik ben eindelijk bijgelezen.
    Maar jullie hebben me wel laten schrikken hoor.

Evelieveling; Ik zou morgen toch gaan voor de zekerheid. stress is ook niet goed. En als je mannetje niet mee kan; dan met iemand anders of alleen. Maar ik zou niet afwachten hoor.

Kim; Ook voor jou is het erg spannend. Heb je de VK al gebeld, mag je langs komen voor een echo? Please laat alles goed zijn [-o< . Is het echt rood bloed of zit er ook oud bloed bij?

11. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Moon 85/Alina en alle andere zwangere; GEFELICITEERD en welkom hier!

Beebie; Lekker vruchtenhagel blijven eten dan. haha ;) ik heb gister 4 negerzoenen op :oops: !

Ik zie dat er al een aantal misselijke dames zijn, succes meiden!
    Zelf heb ik vandaag nergens last van gehad. Gister lekker om 10 uur naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Vandaag hard gewerkt en niks gevoeld.
    Ik voel me eigenlijk wel goed nu.

X Neia

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Wat hebben jullie weer een hoop afgekletst!

Evelieveling en Kimmie, ik hoop dat alles goed gaat met jullie: geen bloedverlies of krampen meer en lekker veel zwangerschapssymptomen wens ik jullie toe! Hoop dat jullie echo's goed zijn!

Ivm die bloedgroepen, het is idd zo dat je je enkel zorgen moet maken als jij negatief bent en je mannetje positief, zoals bij mij, ik ben b- en m'n hubbie a+ en wij moeten dus wel oppassen. Trouwens, normaal nemen ze toch altijd bloed af bij het begin van de zwangerschap? Hoe kun je anders weten of je immuun bent voor toxoplasmose en cytomegalie?

Neia, eens vroeg in bed kruipen en heerlijk slapen kan zo'n deugd hé, je voelt je meteen stukken beter vind ik.

Voor alle misselijken onder ons, probeer kleine beetjes te eten, beter zesmaal per dag een kleine maaltijd, dan driemaal een gewone maaltijd heeft m'n gyn me altijd gezegd.

Vanavond echo gehad en ik ben zwanger van 1 ukje... alles was ok, er was een vruchtzakje te zien maar helaas was het nog te vroeg voor het hartje. Moet woensdag 22/11 weer voor een volgende echo.

Liefs
    Kirby

13. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Kirby,

Wow wat leuk!
    Ik zou bijna in belgie gaan wonen :) .
    Lijkt me zo gaaf om je ukkie te zien, maar het duurt nog even, ik kan bij 10 weken een echo laten maken. Ik kan nu al bijna niet wachten. :D
    Hoe voel jij je?

X Neia

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kirby, als jij je 2e echo hebt gehad hebben de meesten van ons nog niet eens intake bij de verloskundige gehad! Zoals een aantal andere dames hier mag ik de 28ste voor de intake. Natuurlijk is de reden hiervoor minder leuk, dus hoewel de echo's leuk zijn heb ik het liever zoals ik! ;)

Ik heb ergens op het net een voorbeeld formulier gezien die gebruikt kan worden ter voorbereiding op de intake bij de verloskundige. Weet iemand zo snel waar dit formulier/deze vragen te vinden zijn? :(:

Dadelijk maar lekker naar bed! Toch wel lekker nu mijn mannetje bij Ajax zit en ik het rijk (lees het bed) voor mij alleen heb! 8)

Tot morgen meiden!

15. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    beebie;

Deze site heb ik van mijn VK gekregen ter voorbereiding aan het gesprek; www.zwangerwijzer.nl
    Ik heb hem net ingevuld, en je kunt hem naar je eigen emailadres sturen en/of uitprinten zodat je hem kan meenemen naar je 1e VK onderzoek.
    Ik moet ook de 28e, spannend!

X Neia

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nou, ik mag me geloof ik bij jullie voegen!

Ik heb vanmorgen een testje gedann, en ja er staat een 2e streep (zie mijn album)

Ik vind het nog zo onwerkelijk, maar ik geloof dat het echt serieus raak is.

Ik ga zo snel mogelijk inlezen in jullie berichtjes!

Evelieveling en Kim, ik lees wel zo snel dat jullie wat extra bemoedigende woordjes kunnen gebruiken, dus bij deze. Ik duim dat alles goed blijft gaan! Sterkte meiden.

17. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @Vissie: Gefeliciteerd! En welkom bij de club.

18. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hai,

Vissie van harte welkom hier en success en geniet er maar van.

Kim en evelieveling ik hoop voor jullie dat het echt niks is. Ik zou het vreselijk voor jullie vinden. Maar daar gaan we maar niet van uit . Heel veel sterkte en ik duim voor jullie. En laat snel wat van jullie horen hoe het gaat.

Dikke kuzz en knuffels
    milou

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

He vissie welkom en succes.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Vissie, van harte gefeliciteerd, geniet maar van je zwangerschap!

Wel, meiden, bij mij is de misselijkheid doorgezet hoor, ik was nog niet helemaal uit m'n bed en jawel hoor... hoop alleen maar dat het niet zo erg wordt als tijdens m'n vorige zwangerschap, toen kon ik echt niks binnenhouden, misselijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, zelfs een glas water vloog er weer uit en dit van week 6 tot het eind van m'n zwangerschap. Nuja, we zien wel....

Hoe gaat het met jullie?

Kimmie, Evelieveling, zijn jullie nu al bij de vk geweest?

Liefs
    Kirby

Share This Page