Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ja ik ben fan (van het verkeerde team) haha.. volgens Gab

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hehe, we zijn er doorheen. ik was bij de kaartjes blijven hangen. Heb even gegoogled en kwam op geboortekaartjes.nl uit. Daar heb ik 3 proefexemplaren besteld.

Peetje, Prachtig gedichtje. Zal ik zeker op het kaartje zetten. Zo te zien hebben we een beetje dezelfde stijl kaartjes.

Kieteltje, fijne vakantie, maar nog effe vraagje....hoe komen jullie in Estland terecht?

Ik zag weer een leuk kamertje voorbij komen, volgens mij was dat van Marloes.

Gwen, fijn dat je niks ernstig hebt. Ik gebruik trouwens die papjes van Danone...hoe heet dat ook alweer. Iets met Activa...ja, dat is Activa. Helpt ook heel goed.

Evelieveling, ik ben niet echt een fan van formule 1 racen. Het enige waar ik wel eens naar kijkt is schaatsen en met de Olympische spelen turnen. Voor de rest boeit sport me niet zo.

Melanie, 21-4 moet wel lukken hier. Ik neem aan dat het in Utrecht is?

Ik ga me voor bereiden op de yogales vanavond. Ik moet mijn ademhalingsoefeningen nog doen. :confused:

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Zaterdag: 21-4 Utrecht:

Adine
    Melanie

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Dan ben ik even benieuwd welk team.
    En welke coureurs.

5. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Lunchen vind ik een goed plan.
    Rondvaart :confused: NEEEEEEEEEEEEE ben als de dood om te varen...
    Van mij hoeft het 'vermaak' niet. Gewoon lekker ouwehoeren en wat drinken.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    kijk... ik ben altijd fan van het team waar Gab een hekel aan heeft (gewoon om te pesten)
    dus dat was McLaren met Kimi Raikkonen... en Gab was Ferrari... Maar nu zijn die laatste 2... 1
    dus wat nu..?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    deze kletskous moet verstek laten gaan...
    Mijn oma wordt dat weekend 80 en dat wordt een suprise party, of op zaterdag of zondag

8. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog eentje aan de F1 wagen dan...
    Ik vind Kimi een geweldige coureur. Ben nooit fan van Ferrari geweest. Altijd gek op Mac Laren.
    Zou graag Coulthard (want vind ik dat een geile vent om te zien) en Raikonnen weer in 1 team willen zien!

9. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Hallo,

@marloes; mooi kamertje hoor, leuke vrolijke kleuren. Als ik het zo zie wil ik ook mijn meubeltjes! Dan is het ook af.

@lexi; Mooie kat hoor, ik heb hier ook een halve raskat. De helft asbak en de andere helft pers. Lijkt wel wat op de whiskas kat. Het is een poes maar ziet eruit als een kater. Ik zoek ook even een foto voor in het album.

Weet niet meer wie het vroeg maar heb de foto's van het behang in mijn album.

Vanmiddag begravenis gehad, dat is toch een hele opgave als je last hebt van je hormomen. Gelukkig viel het wat mee en is het bij een paar keer snotteren gebleven.

Morgen weer voor controle naar het ziekenhuis, ben erg benieuwd.

Gr Jacquelien

10. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Oh ja nog wat vergeten

@evelieveling; ik keek vroeger veel naar de F1.
    Was in die tijd voor jacques villeneuve (ofzoiets).
    Is trouwens ook mijn bijnaam, ik rij altijd veel te hard. Wou vroeger ook wel autocrossen, maar dat was niet voor meisjes, dus heb dit nooit gedaan.

Gr Jacquelien

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer, Marloes, dat je niet mee kunt komen. Maar natuurlijk wel leuk voor je oma.

Evelieveling, gewoon ouwehoeren vind ik ook goed. Dus mag ik jou op de lijst zetten?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    haha we zijn het eens

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    te hard rijden.... standaard hier. oeps. Maar nooit boetes, kijk goed naar de berm.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    hm... van maandag tot en met vandaag...
    van blz 491 t/m 528 volgeschreven...

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Ik wil dol graag maar weet niet of het lichaampje het mee eens is,
    en ik :oops: :rolleyes: vind het altijd een beetje eng nieuwe mensen onmoeten. Ik sla altijd dicht bij nieuwe gezichten.
    En dat is heel wat want ik ben echt altijd druk maar dan :oops: :(
    ik weet niet wat ik dan moet zeggen, of klink dat stom? :rolleyes:

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    :oops:
    te hard rijden? Ik... neeeee noooiiiittt :rolleyes: :)

2 weken geleden nog gepakt, zag dus echt nergens iemand staan. Stonden de *hufters* achter de bosjes en de agent met zijn laserpistool achter een elektriciteitshuisje.
    GRMBL.
    Ik mocht er 50, was onderaan de duinen, richting Den helder.
    En ik reed er 73...
    GRMBL

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    knap beessie Jacq!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    je schaap is gaaf Lexi..

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    oww bah... denk maar snel aan morgen dan,
    ik kan echt niet tegen begravenissen :(

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ff tussendoor want dames.... WAT KLEPPEN JULLIE VEEL! gewoon 21 pagina's in 1 dag! hahaha

ik ben nu op 514 dus heb nog ff te gaan maar leon is nu mac donalds halen en ik weet niet of ik het einde haal dus reageer nu ff snel op wat mensen tussendoor.

sterrekind, jezus meid wat een verhaal! kan me goed voorstellen dat jullie je zorgen maken om haar! ik hoop dat jullie snel wat van haar horen hoor. mijn broertje heeft ook crohn en ik weet dat dat heel erg op en af gaat altijd en zonder zijn medicijnen houdt hij het vaak niet lang vol....

marilyn, wat een gave 3D foto's! en jouw buik is ook al zo mooi rond!

adine, jouw buik vond ik ook al zo mooi!

peeetje, die van jou is goed gegroeid! maar ja jij hebt ook al wat meer zwangerschappen achter de rug dus mag ook wel hé ;) ik vind m in elk geval heel erg mooi.

ik zag nog van iemand een kamertje met superleuk behang. sorry weet zo snel ff niet meer wie het was alleen wel dat ik het helemaal gaaf vond (stond alleen een wieg in)

voor de marco fans hieronder een link naar het liedje ÉN de clip. kunnen we gezellig met zn allen gaan janken. want ik weet mijn god niet waar het aan ligt maar ik krijg altijd spontaan tranen als ik 1 noot van dat liedje hoor!

http://www.clipjes.nl/clips/pop/m/marco ... _maar.html

leon heeft gisteren de wieg in elkaar gezet. zonder foutjes, hij was zo trots! (ik ook) ik ga er zo een foto van maken kunnen jullie m zien. hij is niet opgemaakt maar goed kun je in elk geval zien hoe of wat haahha

vk bezoek van gisteren was goed! bloeddruk beetje hoog 84/140 maar niet ernstig volgens haar. maagzuur klote maar ze zegt dat het bij mij een hormonenkwestie is.... ok whatever. dacht dat ik veel was aangekomen omdat ik bij de ha op de weegschaal was gaan staan maar bleek nu bij de vk 2 kilo minder te zijn :) :) :) :)

krijg net telefoon van mijn mama. mijn oudste broertje (met crohn) is heel erg ziek. ze zit nu bij het ziekenhuis. hij wordt waarschijnlijk opgenomen. denken aan een longontsteling of hersenvliesontsteking. had 40.8 koorts. had al eerder verteld dat hij zoveel vocht vasthield en eiwitten lekte en dat ze d8 dat het zijn nieren waren. het werd ook steeds erger maar ze konden niet vinden waar het aan lag. nu schijnt hij zoveel eiwitten te lekken dat hij een heel hoog cholesterol heeft. ze weten niet of het een nierziekte is maar krijgt daarom dinsdag een nierpunctie en gaan dan verder kijken. bah, hij is godverdomme nog geen 22 en dan al zo ziek. ik snap niet waarom het soms zo oneerlijk verdeeld is in de wereld.

nou die mac die leon nu gaat halen kan net zo goed de prullenbak in want eetlust heb ik nu ook niet. ff afw8 tot mijn moeder weer belt voor meer nieuws. ik hou jullie op de hoogte

Share This Page