Even snel, want we gaan zo naar Breda, even naar de mega-praxis en naar de Aktiebaby. Oh Kim, wat K*T! Weet effe niet wat te zeggen... Over die meeting, mogen de partners ook mee? Want.......ik ben niet zo'n held in het verkeer nadat ik een keer een mega-ongeluk heb gehad en......ik wil jullie dolgraag ontmoeten maar vind het net als Peeetje doodeng ....manlief vind het niet erg om mee te gaan, maar is ook wel leuker voor hem als er nog meer aanhang bij zouden zijn. Liefs, Tanya
haha ow tanya mijn man reageerde gelijk juist met neee ik ga niet hoor..tussen al die hormonen ik heb het al met 1 zwangere vrouw moeilijk hahaha hij is er ook geen held in. is het nou 2 met 2 of 1 en 1.. maar zo`n groep ben bang dat ik alleen maar luister naar jullie gekwek. nou als ik mee ga dan moeten jullie maar niet raar denken, ik kom vanzelf wel los en dan zouden jullie zelfs willen dat ik juist weer mijn mondje dicht ging houden
Ik weet het nog niet hoor, zo'n meeting... Wil ik mezelf wel laten zien aan jullie...Ben ik veel te onzeker over. Jullie zijn vast allemaal veeeeel mooier dan ik. En rondvaart: neeeee! Ik moest vroeger met ELKE schoolreis op een rondvaart, afschuwelijk. Uren lang door de Rotterdamse haven. Alleen maar roestige schepen en metalen constructies.. Brrr. (sorry Rotterdammers... ) Ik ben er dus nog niet uit..!
kim..longontsteling of hersenvliesontsteking ow meid het zit je broer niet mee de laatste tijd he idd oneerlijk in de wereld. veel sterkte.. dikke cyber knuf!
kar hou jij nou eens op serieus meid.. elk mens is net zo mooi.. de ene alleen wat mooier aan de buitenkant. maar weet zeker dat jij van binnen een prachtmens bent. trouwens ik ben ook echt niet moeder mooiste hoor, ik heb een gekke neus,dikke reet in verhouding met de rest en o-benen.. wedden als jullie me ontmoeten valt dat jullie gelijk op nou we mogen je hoe je bent niet om je uiterlijk al had je een dikke pukkel met 5 zwarte haren bovenop je neus. intresseer mij dat nou eef--> kar heeft juist billenkoek nodig! ze luistert niet.. als je zoiets nog iets zeg ga je op het ``stoute krukje`` hoor
en speciaal nog even voor Kim: hopelijk knapt je broertje weer snel op... moet toch wel als al deze gekke dames aan het duimen zijn
Ehm, misschien dan een aparte tafel voor de aanhang , kunnen ze daar over ons 'klagen' en wij aan de andere tafel over hun hihihi. Liefs, Tanya
He da's inderdaad jammer! Enne Karlijn, ik ben (ook) niet moeders mooiste hoor! Maar blijkbaar zijn we wel mooi van binnen omdat we een vent hebben die bij ons is en blijft en zelfs een kindje met ons maakt (die van mij is al 16 jaar bij me, kan het soms niet geloven ) Liefs, Tanya (die hoopt dat Marc nu eens terugkomt met de hond want ik wil naaar Bredaaaaaaaaaaa!, Marc hierkomen nu! Werkt niet, net als bij Tygo... )
@Adine, dus toch geen kip zonder kop zo voel ik me op het moment, alles gaat fout (vergeet mijn telefoon en boterhammen) als ik iets zeg komt er het verkeerde uit, hi hi @Marloes, wij zitten hier ook klaar voor de Mol. Heb Paul vandaag nog gemaild, maar die laat niets los, hi hi Had hem gevraagd ofdat hij al een nieuw bed had ( dat zei hij ergens dat hij dat ging kopen als hij zo winnen), maar daar antwoorde hij ook met een knipoog op, ben benieuwd @Kieteltje, fijne vakantie @Evelieveling, fan van de formule 1? dat is groot gezegd, maar als we thuis zijn dan kijken wij ook altijd wel ja, blijven auto's en snelheid he Nog nooit een race in het echt gezien @Melanie, hoe was je echo? @Kim, heel veel sterkte met je broertje, hoop dat het meevalt Enne die meeting, ik kom niet hoor, anders zijn jullie allemaal jaloers! Want ja, ik ben wel moeder mooiste (*proest*) Ik ben wat dat betreft ook zo'n onzeker typje, typen gaat mij beter af. Maar juist daarom wil ik dit dus eigenlijk wel gaan doen, even kijken ofdat ik op werk geregeld kan krijgen. Ik let niet op uiterlijk van iemand hoor en heb nog nooit van iemand hier op het forum gedacht wat een naar iemand, dus allemaal gewoon komen Snel effe douchen en dan finale Mol kijken. Tot straks, Monique
Kieteltje: Een fijne vakantie! Maar lekker genieten en tot volgende week! Over geboortekaartjes: We hebben hier alweer 2 mappen liggen, zijn de vijfde en zesde mappen al. We hebben al een paar leuke kaartjes gezien maar we zijn er nog lang niet uit. Net als met de namen. Errug moeilijk hoor. Vooral voor een jongen vind ik het zo moeilijk. Melanie: Hoe was je echo? Vertel vertel! Formule 1: Ik was vroeger anti formule 1, maar omdat mijn vriend het wel altijd wil zien ben ik soms wel verplicht om ook te kijken en dus begin ik het ook best leuk te vinden. Maar een echte fan ben ik niet hoor. Kim: Wat een vreselijk verhaal over je broer zeg! Hopelijk blijkt het toch nog wat mee te vallen..... Al klinkt het wel heel erg allemaal! Heel veel sterkte voor jullie! Meeting: Ik vind het een heel leuk idee, echt waar. Maar ook ik ben een beetje bleu als het gaat om nieuwe mensen ontmoeten. En als het hier om de hoek was zou ik er nog over nadenken, maar om nu helemaal naar Utrecht te vliegen (zou niet weten hoe ik er moet komen en mannetje wil ook niet mee). En trouwens ik moet vaak weekenden werken en de kans is groot dat ik dan ook moet werken. Nee ik ga niet mee. Maar wens jullie allemaal wel heeeeeeeel veel plezier! Nu nog even wat over mezelf: Gisteravond toen ik op bed lag was tattie steeds aan het bewegen, wat is dat leuk zeg. Ik zag de buik een paar keer op en neer gaan.... Op het laatst had ik zoiets van ga maar slapen tattie, sloof je niet zo uit, je bent nog zo klein en hebt je rust wel nodig. Ben vandaag weer in de tuin geweest, maar heb geen modder met mijn handen aangeraakt hoor! Heb gras gemaaid en de kantjes netjes recht geknipt met een schaar. Heb al 3 avonden geen warm eten gehad, is dat erg? Komt omdat mijn mannetje in de late dienst zit en dan maak ik dus echt niks voor mezelf. Heb vandaag wel een sate'tje gehad. Das toch ook warm eten? Toch? Ik eet wel genoeg fruit hoor! Heb vanmiddag een fruitsalade gemaakt, mjammie. Heb vandaag 25 km. gefietst, wat heeeerlijk! Was wel uitgeput na de tijd, maar dat geeft ook wel weer een goed gevoel. Het is echt abnormaal hoeveel er de laatste dagen wordt getypt! Maar wel gezellig! Dus meiden, ga rustig door. Het maakt niet uit dat ik elke keer anderhalf uur moet bijlezen, hihihi. Groetjes Miep
Ennuh, die foto's van mij zijn wel een beetje gedateerd he.... Heb er wel nieuwe gemaakt, maar moet mijn mannetje eens even vragen om ze op de computer te zetten. Ik kan altijd zo genieten van jullie foto's, van buikjes, ehhh buikEN en huisdieren (poezen, kippen etc. haha). Dus eigenlijk vind ik dat ik mijn album ook een beetje up to date moet houden he. Groetjes Miep
Trouwens, iemand zei dat Rennie's niet zo goed zijn als je zwanger bent.... Is dat echt zo? Ik heb sinds week 16-17 erg last van brandend maagzuur en heb tot nu toe (22 weken) 4 keer 1 Rennie gehad, dus niet veel. Maar is het echt zo slecht? Brandend maagzuur is echt heel vervelend. Groetjes Miep
Nouww zeg... Nu ben ik er en is iedereen weg..... Jullie zitten zeker allemaal voor de 'Mol'. Nou dan ga ik maar weer verder bladeren in mijn geboortekaartjes-boeken. Staan niet alleen kaartjes in, maar ook namen en gedichtjes he! Tot later! Groetjes Miep
dat was ik miep.. ik lag in eens op de spoed door de ahum goedwerkende rennies! nadat ik zei dat ik ze had genomen, reageerde ze op de s.e.h aha.. boosdoender gevonden. paar zal niet uit maken maar meerdere op 1 dag raad ik echt af.
Hallo allemaal, al loop ik gevaar in herhaling te vallen ten opzichte van allen die voor mij een echo gehad hebben: HET WAS WEER SUPER GAAF OM TE ZIEN! We geen altijd (klinkt dat raar) naar Proline in Zaandam. Ze merkten ook meteen op dat mijn 'klantnummer' zo laag was. Iets met 2000 en nu zijn ze al boven de 12.000. Maar ja, ik ben dan ook 1997 voor het eerst geweest. Maar goed, onze uk is een erg bewegelijk kindje dat van voor naar achter en van onder naar boven draaid... Alles zit erop en eraan. We hebben alles heel goed kunnen zien. Hartje, maagje, niertjes, middenrif, bovenlip, enz. enz. En uiteraard ook wat het is. Ik zag het zelf ook meteen, al naar een minuut of 3,4. Wij gaan de lijst hier een beetje rechttrekken met: een 3e zoon! De kids waren ook mee. Myron maakte het niet uit. Maura had wel op een zusje gehoopt, maar het idee dat ze als enige meid altijd speciaal zal zijn vond ze toch ook erg aantrekkelijk. De reactie van mijn moeder was: oh god, nog zo'n oedipus, want mijn zoon's zijn echte mama-kindjes. Maar ergens is het ook wel eerlijk verdeeld: Mijn moeder 3 dochters, 1 zoon en ik 3 zoons en 1 dochter. Nou, beetje lang verhaal geworden, maar ja, jullie weten zelf hoe je je voelt als je net je kindje van alle kanten bewonderd hebt. (Sorry Marloes, wil je niet overslaan. Maar jij mag binnenkort ook. ) Groetjes, Melanie
@peetje: je hoeft echt niet bang te zijn dat je dicht slaat. Met al die kletskousen hier is het waarschijnlijk eerder zo dat je blij bent als je af en toe ook de kans krijgt om iets te zeggen @mannen mee: mijn man moet natuurlijk op de kids passen en gaat dus niet mee. Ik vind het prima als de mannen mee willen. Misschien willen ze ook wat anders gaaan doen. Ze hoeven natuurlijk niet per se mee aan tafel als ze daar geen zin in hebben. @uiterlijk: doet er al helemaal niet toe bij het uitje. Hier hoeft niemand zich ergens voor te schamen toch? Groetjes, Melanie