oh ja, en de rondvaart o.i.d. was al geschrapt! Dus gewoon gezellig kletsen met elkaar onder een hapje en een drankje
Hi koekensopie, nu ik het weet moet ik steeds aan je achternaam denken, hihi. Al vind ik koek en bier geen combinatie. koek en koffie of chips en bier!
Ja he? Dat is Shaun the Sheep, mijn nieuwe verslaving. Al een paar keer wat over gezegd (voor het geval ik in herhaling lijk te vallen: dat is ook zo), filmpjes van ca 7 minuten over een schaapje dat op een boerderij woont met een kudde andere schapen (waarvan 1 babyschaap met een fopspeen en 1 heel vet schaap dat niet meer kan lopen en alleen maar eet) en met een hond die een ipod heeft en met drie heel gemene varkens en een wat dommige boer met hele dikke brillenglazen. Vandaag was er een filmpje over een molletje dat de schapen kwam terroriseren, dus moest Shaun allerlei ontzettend creatieve dingen bedenken om die mol uit de tent te lokken. Helaas lukte dat niet en de schapen en de hond werden steeds wanhopiger. Redding kwam toen ineens uit onverwachte hoek: een grote mol met krulspelden, de moeder van het molletje die hem echt enorm ging staan uitkafferen en waar hij vreselijk straf van kreeg. Echt dat soort geintjes zitten erin, je lacht je slap! Helaas (hoor ik net van mijn zusje) na morgen even geen Shaun meer maar zij heeft alles opgenomen. Mocht je een voorproefje willen en een mailbox hebben waar 7mb in past, dan wil ik je best een filmpje sturen! Doe me dan maar even een pbtje met je mailadres.
Kim: Ik wens het beste voor je broertje!. Het is zeker oneerlijk verdeeld in de wereld. Vaak gaat het slecht juist met de goede mensen. Adine: Ik zal het onthouden van de Activa. Vandaag was ik bij de Lidle en heb daar yogutjes met vanille smaak gekocht met bifidusbacterien voor de darmflora. Het smaakt lekker! Maarruh ik weet dus niet of ze ook wel werken. Zo niet probeer ik de activa. Smaakt die ook wel lekker? Melanie gefeliciteerd met jullie aankomende zoon!
nee ik hoor, ik sluit over 2 weken de '20-weken-echo-rij'.. Trouwens vergeet het gewoon: GEFELICITEERD MET JULLIE 3e ZOON
Pffff, hebben jullie echt niks anders te doen? Zo kan ik toch nooit fatsoenlijk op iedereen reageren...zucht! Ik zal mijn best doen.
Kim, sterkte met broerlief he? Een maat van mij heeft ook de ziekte van Crohn, maar duurde anderhalf jaar voor ze daarachter waren en toen was hij al 2x bijna dood geweest. Nu intussen hebben ze een stuk tussen zijn darm uit geopereerd en gaat het hem weer goed. Hoop dat het je broer ook snel weer wat beter gaat...
NIET bijgelezen, maar opende de pagina hierop. Bull shit. Rennies mag gewoon! Kan ik dit middel gebruiken als ik zwanger ben, of binnenkort wil worden? En als ik borstvoeding geef? Tijdens zwangerschap en borstvoeding kunt u dit antacidum gebruiken, maar houdt u zich aan de gebruikelijke dosering. Aluminium en magnesium worden weliswaar gedeeltelijk in uw bloed opgenomen, en kunnen via de placenta en moedermelk uw kind bereiken, maar tot nu toe heeft dit nog niet tot problemen geleid. Zuurbranden tijdens de zwangerschap komt vaak voor, en wordt meestal bestreden met een antacidum; bij normaal gebruik is dit veilig. Als een antacidum onvoldoende helpt kan de arts omeprazol (een maagzuur-remmer) overwegen. Bron: http://www.serviceapotheek.nl/geneesmid ... uctId=5063 Wordt door meerdere vlospraktijken juist aangeraden bij maagzuur. Is de meest simpele en vaak beter dan andere!
eef.. rennies mag ook gewoon in een zwangerschap..maar gezond is het echt niet.. ik had een keer zo erg last van me maag en had op een dag 3 rennies genomen. sàvonds werd kreeg ik zo erg pijn in me maag en gilde het uit (daarvoor vaak ook genomen nergens geen last van) Mams mij naar de spoed.e.hulp gebracht. allemaal onderzoeken gehad, toen mijn ma zei ``ze heeft vandaag 3x een rennie ingenomen. zei de broeder aha daar is de schuldige.. ze waren daar helemaal niet blij met rennies.. ik was niet de enigste het is blijkbaar vaak daar voorgekomen dat mensen met ontzettende maagklachten op de ehbo gekomen. daarom zeg ik kijk alleen uit, ik zeg niet het mag niet...
Ok, thanx Evelieveling! Ennuh Melanie: Gefeliciteerd met jullie zoon! Helemaal geweldig! Groetjes Miep
Dit was MIJN tekst. Dit wilde ik ook al zeggen. Luister mensjes... Ik interslet al sinds 1997. Al meerdere meetings gehad. Het is altijd eng. En ik sta altijd op het punt om af te bellen. En toch ga ik. Dan ben ik maar heel stil in het begin of juist heel druk om mijn onzekerheid niet te laten zien. Maar het is tot nu toe altijd leuk geweest. Leuk om de mensen met wie je veel lol hebt in het echt te zien! Boeit niets hoe je eruit ziet, als je maar jezelf bent
Ohhh Peeetje, het is dus gewoon slecht voor je maag. Nou gelukkig heb ik een hele sterke maag (echt waar) dus die max. 1 tablet per dag. (Offuh, 1 per week tot nu toe) zal dus geen kwaad kunnen. En is dus al helemaal niet slecht voor tattie. Groetjes Miep
He man... jij woont in Woerden. Daar woonde ik vorig jaar heel dichtbij. Toen woonde ik in Oudewater! Maar ik mag niet klagen. Tuurlijk baal ik van die boete, maar ik rij ALTIJD te hard, dus als ik een enkele keer gepakt wordt is dat mijn eigen schuld, had ik maar eerder op mijn rem moeten trappen Zo twee keer per jaar volgens mij. En dan rij ik echt veel hoor....
ja de broeder vergelijkte het met 7-up met baileys! thuis geprobeert wat hij ermee bedoelde.. nou daar schrik je van! je maag word gevuld met schuim!
Brandend maagzuur: u mag spaarzaam gebruik maken van: een van de volgende middelen: Regla ph, maalox, gaviscon, riopan, antagel, muthesa.
Melanie, gefeliciteerd met je mooie echo. Geniet er nog even lekker van. Een zoon... leuk hoor. Kim, beterschap voor je broer!