Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey koekie!
    mijn zwangere vriendin had in februari vorig jaar een mk gehad. nu was ze in juli weer zwanger en ze heeft door haar 1ste mk meteen bij 5 weken een echo gehad. ze heeft er nu geloof ik al iets van 6 gehad en is nu bijna 20 weken.

ze had ook veel bloedingen maar het gaat allemaal goe dnu. mischien kun jij ook eerder terecht?
    ik hoop het voor je!

ik moet ook NU even de vk gaan bellen SPANNEND!

ben zo terug...

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ok spannend hoor. Ik moet vanmiddag ff bellen.

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    28 november om kwart voor 2 kan ik al terecht!

JOEPIE IK BEN ZO BLIJ!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Das al over 4 weekjes. Ik wou dat het 1 uur was, dan kan ik ook bellen.

Heb je de testen al opgemaakt of niet. hihi ik krijg ze hoop ik vandaag binnen en ik ga ze gewoon allemaal gebruiken.

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ik heb er nog 3 hahaha
    echt erg!
    dan heb ik 7 testen gedaan ofzo...
    ach ja die onzekerheid he hahaha

de VK zei trouwens wel dat het een goed teken was dat ik nog geen bloed/bruinverlies had gehad. ik had nml aangegeven dat ik erge buikpijn had. dus ik ben weer een beetje gerustgesteld :)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Okee, dat heb ik dus ook die buikpijn maar idd geen bloed/bruinverlies. Das idd fijn om te weten.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

O katootje jij ook hier , wat fijn meid!

En alle andere niewe zwangere mama's ook welkom.......

Hihi, ik heb ook al 4 testen gedaan hoor! Vanmorgen nog eentje voordat ik naar de dokter ging, ga dadelijk wel in mijn album zetten....
    De dokter heeft me blaadje gegeven voor bloedonderzoek en ben dus al weze prikken. Verder zei hij dat een zwangerschapstest niet meer nodig was bij hun, dat ik er echt wel op mocht vertrouwen dat die 4 van mij oke waren :oops:
    Was vrijdag al bij internist, vanwege me schildklier en zij had me al doorgestuurd naar de poli gynaecologie..... 30 november 11:45u hebben we de eerste echo.......oo zo spannend, denk dat ik het dan pas geloof!

Verder heb ik hier trekjes, plopjes, krampjes, steekjes etc etc rondom me buik en bij mijn rechtereierstok....maar alles zal er wel gewoon bij horen.
    Echt misselijk ben ik nog niet, wel een beetje moe.........

O meiden, ik vind het zo spannend.......... als nu maar niet mis gaat denk ik steeds en hoe zou je dat dan merken!

Mijn ouders waren heel blij, al is al 3e kleinkind, mijn moeder moest zelfs beetje huilen. Mijn broer vond het schitterend dat zijn kleine zus een kindje kreeg, heb ook al een knuffelbeest van hen gekregen.....

Ben ook van mening als het misgaat, kunnen ze me tenminste steunen omdat ze weten wat er aan de hand is.......

Zo dat was een boel!

Twinny

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik zit nog te denk hoe ik het m'n ouders en schoonouders moet vertellen. Ik heb ergens gelezen dat iemand schoentjes heeft gegeven met daarin een briefje, mag in volgend jaar met sinterklaas hier mijn schoentje komen zetten. Deze vond ik erg leuk alleen de sint is er nog niet. :(

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog een paar dagen en dan komt ie in het land... dus wie weet nog even geduld hebben.

ik heb ook veel kramp, ben vreselijk moe, slaap erg slecht en heb al wat innige knuffels gehad met de toiletpot.

Net wezen paardrijden, maar ik moet zeggen dat het me niet goed beviel. Ik denk dat ik maar iemand ga regelen die de komende weken mijn paardje gaat rijden. Daarna doe ik het wel weer zelf... maar vind het nu gewoon doodeng gezien mijn paard een behoorlijke draak is.

gaan jullie allemaal naar een vlos of naar een gyn?
    Want hier krijg je de keuze en ik weet even niet waar ik voor moet gaan kiezen...

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga naar de VK, zij kunnen je altijd nog doorsturen naar de gyn.

Nog maar een paar dagen hmmmm misschien kan het dan toch. LEUK.

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij ons ga je, als er niets bijzonders is, naar de vk. Ik wacht nog even het weekend af. Ik was natuurlijk erg vroeg met testen, dus er kan nog best van alles gebeuren. Maar ik voel gewoon dat het nu goed zit.

Tja, hoe ga ik het mijn ouders vertellen. Op dit moment ligt mijn moeder in een verpleeghuis met een hersentumor. Ze kent me nog wel, maar daar is alles mee gezegd. Daarom vind ik het best moeilijk om het aan mijn pa te vertellen, want we weten gewoon dat mijn moeder niet meer lang te leven heeft. Ben benieuwd of hij ook dan wel een beetje blij kan zijn. Maar goed, ik heb nog even hoe ik dat ga vertellen.

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeeetje wat moeilijk zeg.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo, ben ik ook weer even! Net de verloskundige gebeld, kan pas 4 december terecht! Dat is nog 5 weken! Is dat niet erg lang? En pas volgende week dinsdag de huisarts. Had ik moeten zeggen dat ik ook, net als KimKivits, zoveel buikpijn heb?

Heb het gisternacht tegen mijn ouders verteld, ze kwamen terug van een week vakantie en ik kon het niet voor me houden. Verder weten een paar collega's het. Met kerst hebben we de familie hier uitgenodigd en gaan we het de rest vertellen.

Als het niet mis gaat, denk ik telkens...

Ik ben trouwens in de eerste ronde na de Nuvaring al zwanger geworden! Echt supersnel. Mijn moeder zei gisteren: Dat dacht ik wel, ik was ook meteen zwanger. Grappig om dat nu allemaal te horen.

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    koeky heb je de verloskundige al gesproken?

Twinny

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi, grappig dat iedereen zoveel tests doet! Ik heb die neiging ook. Er liggen er hier drie, en wat ik vooral erg fijn vind is dat je die streep steeds dikker ziet worden! Zo nog maar een doen... Heb er nog 6 liggen!
    Ben zo blij dat ik niet de enige ben die in dit - onzekere - schuitje zit....

16. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    haha....nee hoor kars....

We hadden er 3 betseld van forum en heb er 2 gekocht, vanwege het andere merk, hihi.......

De laatste heb ik vanmorgen gedaan en was supersnel streep en veel dikker dan vrijdag en zondag....... heb deze foto ook in mijn album geplaatst......... samen met de knuffelkonijn die me broer me heeft gegeven!

Twinny

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

(ook net op NOD okt. geplaatst)

De VK staat te klapperen met d'r oren, zo snel alweer? hihi Maar 29 november moet ik langs komen, maar als ik toch het gevoel heb dat het langer is moet ik bellen. Ze zijn allemaal een beetje in de war, en ik raak er alleen nog maar meer van in de war.

hihi maar tis wel grappig.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed zo Koeky! Maar mag je niet eerder komen dan vanwege je miskraam? Voor een vroege echo ofzo? De doktersassistente zei gisteren dat ze misschien volgende week bij de huisarts een termijnecho kunnen doen, omdat ik zo snel na 't stoppen zwanger was. Ik hoop van wel! Gewoon een beetje vaag doen over m'n cyclus enzo...hihihi.

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar, ik ben ook in de eerste ronde na het stoppen met de nuvaring zwanger geworden. En op dezelfde dag als jij uitgerekend.

Is niet helemaal waar, was eind aug. al gestopt, maar i.v.m. het huisje kwam het er in sept. niet van om tijdens de vruchtbare dagen te klussen voor een kind.

ik ga zo ook de vlos eens bellen...

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Helaas, ze zeggen dat ze nu nog niks kunnen zien. Maar ik moet wel alvast gaan nadenken over allerlei testen enzo. Voor het downsyndroom e.d. lastig hoor.

Share This Page