Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen

Fijne verjaardag en niet te veel snoepen ;) zegt degene met snoep banaantjes voor zich :) :)

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hihi ik doe mijn best! (een klein beetje maar hoor)

Evelieveling, Ja ik heb er ook wel zin in. Ik ben blij dat het bij een bekende is (mijn nicht, wel gezellig) en dat we maar met een klein groepje zijn. Ben benieuwd straks naar jou ervaringen!

Ik moet nu opschieten om te gaan werken. (Jammer genoeg)

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Evelieveling, lekker positief ben jij, het word kloteweer ;)
    Regenpak mee dus.
    Maar bij jou in de buurt, hmmmmmm Julianadorp is dat bij Rotterdam?
    Dan is er eigenlijk geen "echte" rally bij jullie in de buurt.
    Wel tijdens de pinksterdagen is er het RAM-festival, dat is een autosportspektakel, dus met allerlei takken van autosport, waaronder dus ook rally

@Vissie, alvast gefeliciteerd meid! Geniet van je dag morgen, want als jij goed weer heb , dan heb ik het ook

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Voor ik het dan ga vergeten... Vissie, fijne verjaardag. En werk ze!

Tomenjerry, fijn dat je weer boven water bent ;)
    Neem lekker de tijd voor jezelf. Het is heerlijk om even mama tijd te krijgen. Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Krijg je wel een beetje de tijd om ervan te genieten?

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Neee joh....
    Julianadorp is helemaal bovenin het land, aan de linkerkant.
    Is een dorp net onder Den Helder. Valt ook onder de gemeente Den helder.

Goed, ik ga me douchen en dan weer lekker verder!
    Tot later!

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    was het maar zomer ;) word ik niet door de 1 geplaagd dan wel door de ander. uk wordt net als zus steeds drukker net nog niet 24/7 verder rust rust rust rust. we komen de tijd wel door. straks baby kleren uitzoeken

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

We hadden het toch laatst over 'uit-de-hand-leren-eten' (weet niet meer hoe dat heet), maar zo ziet dat er dus bij ons uit....

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Weet niet hoe ik de foto groter kan krijgen, maar als je erop klikt kun je 'm wel goed bekijken

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Evelieveling, heb je een pb gestuurd voor de echo-lijst. Hoop dat je het gekregen hebt!?

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Vissie, hele fijne verjaardag morgen! En wat netjes dat je nog zo weinig bent aangekomen... Bij mij zitten er ook veel te veel kilo's aan, en er komen er dus nu nog meer bij.. :( Ach, ik zie wel waar het schip strandt. Ben nu al plannen aan het maken voor straks na de bevalling: sporten, sporten, lijnen, sporten. Bah.

Melanie, wat een boefjes! :) Leuk hoor, en straks nog een baby ertussen!

Ik ben vandaag thuis; wacht op een nieuwe mobiele telefoon... :( Had liever gewoon op mijn werk gezeten, moet veel te veel doen. En dat lukt thuis zo slecht..

Evelieveling, heb je eindelijk een C-cup, is het weer niet goed! ;) Ik moet ook nodig eens gaan passen, alles zit strak en echt mooi staat het niet meer, met van die vetribbels op je rug. ;)

Die kl*te bil...! Grrr. Het wordt nu echt super irritant. En pijnlijk. Voelde het zelfs in bed. Misschien moet ik eens wat meer ontspannen.. Stress loopt aardig op op mijn werk. Teveel tegelijkertijd. Zucht. Leer ik het dan nooit?!

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Melanie, heb je pb gekregen, ga het straks aanpassen.
    Wat een mooie kids heb je!

Kar, probeer net zo hard je best te doen als gisteren. Enne... wat voor foon heb je besteld?

Oke, ik overdreef lichtelijk dat het zoveel scheelt tussen mijn boobs, maar voel links duidelijk meer dan rechts. Ben blij dat ik nog steeds 'normale' tepelschijven heb.

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ff op Internet gekeken. Er zitten aardig wat restaurants/lunchrooms in Utrecht in de buurt van CS (of komt er sowieso niemand met de trein?).
    Of weet iemand toevallig zelf iets leuks in Utrecht voor ons 'uitje'?

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi, dan heb je mazzel ja. Die van mij zijn enorm! :confused: echt niet charmant.. Vindt Alex ook, helaas..

Ik krijg een Samsung D900, maar - ingewikkeld verhaal - neem de E900 van Alex over. Die heeft hem net een maand ofzo, en denkt de D900 fijner te vinden. Dus ruilen we. :(

Ik ga proberen mijn best te doen om te werken.. Maar de zon begint nu door te komen en dan roept de achtertuin.. (om te snoeien etc hoor!)

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    denk dat het een beetje afhankelijk is van hoeveel dames er komen.
    Dan weten we of we 'moeten bespreken' of niet.
    Lijkt mij het slimst als we iets in hoog catharijne nemen.
    Dan kunnen we als de groep compleet is desnoods ergens anders heen gaan.
    Maar hier is genoeg parkeerruimte, mensen die met trein en bus komen zijn er ook zo en het is voor iedereen te vinden...

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb ook de E900. Moest even wennen aan de tiptoetsen. In het begin heb ik het dingetje vaak vervloekt. Maar nu vind ik het ideaal!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Melanie, als ik kom, kom ik wel met de trein! High tea ofzo is wel leuk misschien?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Evelieveling, Peeetje staat 2 keer in je 20-weken lijst, 1 keer op 3 april en 1 keer op 3 mei..

Ik heb net ontdekt dat ik super chagrijnig ben! Wat raar, dat je daar zomaar achter komt opeens.. :(

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen meiden!

Zo, ik ben er vandaag wat eerder bij, dan hoef ik tenminste niet meteen 15 pagina's bij te lezen..... :)

Evelieveling: Hihi, moest wel lachen om je tietenverhaal. Nou maar hopen dat de andere tiet evengroot gaat worden. En dan maar een stevige BH om zodat ze niet gaan hangen. Ik snap wat je bedoeld, die van mij zijn nu ook veel groter geworden en als ik in m'n nakie loop hangen ze ook op mijn buik. Neeee niet op mijn buik, haha, maar ze hangen gewoon op het stukje huid wat net onder mijn tieten zit. Ach jullie snappen me wel toch? (Stel je voor dat ze op mijn buik hingen, hahaha.)

Vissie: Een heeeeele fijne verjaardag morgen! Ennuh, je mag best een gebakje hebben hoor. Je bent maar 1 keer per jaar jarig.

Monique: Ik ga heeeeeel hard duimen om te zorgen dat we ook het weekend zulk lekker weer krijgen. (Mijn duimen zijn al bijna net zo lang als van die man op de reclame met zijn ge-sms.)

Zo, heb de was alweer buiten hangen, heeeeeerlijk toch!
    Zijn er meer mensen die zo'n last van de onderrug hebben? Ik lag gisteren wat onderuit gezakt op de bank om naar mijn buik te kijken en toen kreeg ik ineens een steek in mijn rechter onderrug. Die is nu wel weer over, maar werd vanmorgen wakker met links onder een steek. Ik kan dan bijna niet eens op 1 voet staan om mijn kleren aan te trekken.
    Ook had ik gisteren een vreemde steek in mijn buik, aan de bovenkant van mijn baarmoeder (linkerkant). Deze bleef maar steken. Iemand een idee wat dat kan zijn (geen bandenpijn, dat voelt volgens mij anders want dat heb ik ook wel eens.) Zou het kunnen zijn dat ik gisteren te ver gefietst heb? (Deed ik anders ook wel eens trouwens....)

Ach vandaag gaat het weer beter, dus zal wel niks zijn geweest.

Groetjes Miep

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kunnen we je opvrolijken?

De datums van peeetje kloppen echt. Of ze moet me vals voorgelicht hebben, het Rotterdamse loeder ;)

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goh dames is het mogelijk te douchen of moet ik daarna weer 10 pagina's lezen ;)

Deel Deze Pagina