Ehm, mobiele telefoons. Ik heb een Motorola V360. Gewoon pre-paid hoor. Ik gebruik het ding zo weinig dat ik aan 10 euro per half jaar wel genoeg heb. Oh ja, ik zag nog een leuke foto voorbij komen. De kids van Melanie! Erg leuke foto met 3 grote boefjes zo te zien! Wat zul jij trots zijn op je kids, en straks nog een vierde boefje erbij..... Haha, Kar jij hebt net ontdekt dat je superchagrijnig bent. Nou gelukkig merken wij daar niks van aan de andere kant van het beeldscherm. Ik heb ook wat ontdekt, gisteravond: Ik besefte me ineens dat we over een paar maanden allemaal een baby hebben! Zo'n kleine uk die je wel eens op t.v. ofzo ziet, maar dan eentje die je zelf gemaakt hebt! Das toch prachtig! Eentje waar we zelf voor mogen zorgen en niet terug aan de moeder hoeven te geven, want WIJ zijn de moeders! Leuk toch! Groetjes Miep (die wat laat tot deze ontdekking is gekomen.....)
Oh okee, ze moet dus twee keer terug? Dat had ik niet begrepen. Wel zo fijn voor haar natuurlijk. Ach, ik kom er zo wel weer uit. Moet mezelf even een schop geven en iets gaan doen. Heb al boterhammen met hagelslag op, hopelijk helpt de chocola ook!
Goedemorgen ladies, Hoe gaat het? Met mij vandaag wel weer lekker, bijna weekend! @Evelieveling: formule 1 ben ik gek op, kijk (als het kan) elke keer. Ik was altijd een echte Kimi fan, mede omdat ik anti-ferrari ben. Maar wat moet ik nu? Kimi in een Ferrari... @Melanie: fijn dat de echo weer goed was... en een jongen! gefeliciteerd. @Kim: sterkte met je broertje. Ik hoop dat hij snel mag opknappen! @Kieteltje: misschien een beetje te laat, maar hele fijne vakantie. @Vissie: een hele fijne verjaardag toegewenst! @Afspreken voor de bevalling: ik ben voor. Ik ben ook altijd verlegen in het begin, kijk graag ff de kat uit de boom. Maar hier kunnen we ook gezellig met elkaar kletsen, dus waarom dan niet! En je uiterlijk heeft er natuurlijk niets mee te maken. Snap wel dat sommige mensen wat onzeker zijn (ben ik ook), maar het komt altijd goed! Mijn aanhang gaat niet mee, vindt die niets, maar als er mannen zijn die meekomen; prima hoor! Heb ik nog wat gemist, of iemand overgeslagen?... ik hoop het niet! Liefs Elma
Ik ga weg! Ik ga even mijn paardjes doen! Tot later! Enne... ff voor karlijn... http://images.ucomics.com/comics/ga/2007/ga070316.gif (ben groot fan van Garfield, plaatje is te groot om hem hier te mogen plaatsen....)
Miep, die steken in je buik herken ik wel. Dat zullen toch gewoon je banden zijn denk ik. Ja, wat een ongelooflijk idee he?! Dat er echt, ECHT, een baby uit ons gaat komen?! Ik kan er soms nog niet bij hoor.. Zo onwerkelijk.
Hier moet ik gewoon nog even op reageren... dat heb ik dus ook! Oke, Michael Schumi was een goede coureur en voor een Duitser ook nog eens oke. Maar die monopolypositie van Ferrari vond ik irritant. Gelukkig is dat nu voorbij. Eerste vrije training is geweest. Morgen de kwalificatie. Zondagnacht zit ik om 4 uur voor de tv om de race te kijken!
He wat? Zijn we zwanger? Komt er echt een baby? Ik had nog wel besloten dat ik de bevalling wilde overslaan. Dat doet pijn... en dat wil ik niet. Maar dat kleintje in mijn armen sluiten... ja graag. Zit nu al in mijn hartje... En nou stoppen Eef... je hebt een afspraak om 10 uur!
Zaterdag: 21-04 Utrecht Adine Melanie Evelieveling Kar76 (?) Elma Peetje(?) Ben ik nog iemand vergeten?
Zo halleluja! Ik zal maar niet zeggen hoeveel pagina's ik nog moet lezen... Maar wat ik even vluchtig heb gelezen...Evelieveling: hihi kan me indenken dat je ff schrok. Maar denk dat die tiet wel weer bijtrekt Is wel snel gegroeid ineens zeg! Bij mij is het in de loop van de zwangerschap gegroeid vooral de eerste paar weken. Ook van een kleine b naar een grote c. Had hetzelfde met die tepels, die elke keer over de rand heenfloepte hihi. Heb gisteren van mijn moeder een hele mooie nieuwe bh gekregen, zit weer helemaal goed ingepakt nu! Dank jullie wel voor jullie medeleven trouwens! Was gisteren best moeilijk, vooral voor mijn moeder, maar ze vond het al heel fijn dat ik bij haar was, want ze was al 1 week bijna niet meer buiten geweest. Dus ik ben ff met haar gaan lunchen en daarna even gaan shoppen (oeps en ik zit in de ziektewet...) Eind van de dag wist ik ook waarom ik ook alweer in de ziektewet zit, kon haast niet meer lopen van ellende. Om 16.00 naar de bedrijfsarts, kijken wat die erover te zeggen heeft en volgende week naar de fysio... Hoop echt zo dat dat helpt, want hier wordt ik moedeloos van. Een meeting lijkt me ook heel gezellig! Schreef een tijd geleden op meerdere fora en daar ging ik ook altijd naar meetings, supergezellig altijd! Lekker leuten Oja Vissie: gefeliciteerd meid! En Kar76: kus op je bil hahahaha! Hoop echt voor je dat het niet erger wordt... t klinkt niet zo best namelijk Denk dat je echt rustiger aan moet doen, maar ja, dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan he... Ja en het komt steeds dichterbij dat we straks allemaal met een kind op schoot zitten. Vooral voor de dames die voor het eerst zwanger zijn, is het natuurlijk superspannend! Ik droom er ook regelmatig van Heb zo'n zin om leuke dingen met mijn meissie te gaan doen! Maar de bevalling....pfffffffffffffffffffffff ik kan er nog niet echt vrolijk van worden, eerder bang.... Zijn hier trouwens nog meiden uit Den Haag en omgeving? Rotterdam heb ik al voorbij zien komen, maar Den Haag... Ben gewoon benieuwd
Zaterdag: 21-04 Utrecht Adine Melanie Evelieveling Kar76 (?) Elma Peetje(?) Marilyn Ben ik nog iemand vergeten?
hoi meiden Nadat ik gister met bij lezen maar tot pafina 502 was gekomen, heb ik het vandaag opgegeven toen ik zag dat jullie al in de 530 zaten! Hoop niet dat ik te vel spectaculaire dingen gemist heb! Las op het einde iets over voor de bevalling afspreken. Lijkt me super leuk, als het maar niet al te ver weg is! Gister met me ma wipstoeltje en muziekmobiel voor de box gekocht. Was een vermoeiende dag, maa het zonnetje maakte veel goed...... Las ook nog iets van chagarijnige mensen, hihi......... tja en nu gaat ook nog het zonnetje weg........ Zo vanaf vandaag moet ik maar weer proberen bij te blijven, hihi..... grtjs TWinny
Zaterdag: 21-04 Utrecht Adine Melanie Evelieveling Kar76 (?) Elma Peetje(?) Marilyn Twinny Lijkt me nu al dat het een heeeeeeeeeeeeeel eerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuugggggggg gezellige dag wordt!
Hee Twinny, hoe was het bij de tandarts? Viel het je mee? Moest nog aan je denken.. Ik mag woensdag alWEER. Gaat pijn doen deze keer, ik voel die kiezen (2 stuks) als ik eet en drink. En kreeg van de week de rekening van de vorige keer: 112 euro! Gelukkig wordt alles vergoed. Marilyn, ik hoop voor je dat je iets kunt regelen met de bedijfsarts en dat fysio helpt. Ik ga ook een afspraak maken bij de huisarts. Maar minder werken... Dat kan gewoon niet. Wordt me zeker weten niet in dank afgenomen. Dus dat houdt me ook een beetje tegen denk ik.
oja de tandarts..........zie je had ik alweer ver weg gestopt! Bij mijn tandarts in de praktijk zit een nieuwe jonge belgische tandarts. Ik had speciaal gezegd dat ik bij haar wilde, want ze had me vorige keer ook zo lief geholpen....... Het viel wel mee gelukkig. Ik had me wel een kleine verdoving laten zeggen, want ze zei dat de stress en adrenaline meer kwaad kon dan die verdoving, dus............ spuitje graag! Kwam ze er bij het vervangen achter dat de kies ernaast ook een klein gaatje had en heeft ze die meteen meegepakt! Ach, was nu toch al verdoofd! Heb het dus overleefd, ppppffffff
Nee, dat gaat bij veel bedrijven niet he, minder werken. Ik weet niet waar je werkt, maar ik zit bij de rijksoverheid en daar is alles zo super geregeld! Mijn teamleider doet er ook echt niet moeilijk over als ik minder zou moeten werken. Dat is weer het voordeel van de overheid.
@Evelieveling, woeha dan zaten wij er dus echt naast. Hubbie zij dat het bij Rotjeknor in de buurt lag, mooi mis dus. Maar dan is er 2 september een rallysprint in Amsterdam, dan kunnen we al showen met onze ukkie's @Melanie, gaaf trio heb jij al zeg en zet mij maar op de meeting lijst, ik regel het wel op mijn werk @Kar, ga jij nou eens rusten joh, die pijn in je bil is echt niet oke! @Twinny, fijn dat het goed gegaan is bij de tandarts, ik mag maandag weer op controle, beh Groetjes Monique
Marilyn, ik werk bij de universiteit, dus semi-overheid. Ook wel goede regelingen, maar mijn situatie is 'speciaal' omdat ik promovendus ben. Heb een contract van 4 jaar en ben aan mijn laatste jaar bezig. Heb al geluk als ik mijn zwangerschapsverlof erbij opgeteld krijg straks. Bovendien ben ik al een soort van verplichtingen voor erna aangegaan, en zou mijn baas hevig teleurgesteld zijn als ik uit zou vallen. En ziekte gaat waarschijnlijk gewoon van mijn tijd af. Dus.. Ingewikkeld. De pijn zit trouwens nu echt in mijn schaambot. Ik denk dat ik daar zo chagrijnig van ben, van de pijn. Ik snap niet hoe Alex zo vrolijk kan blijven met die rugpijn al wekenlang...
jeeeeeezzzzz, zit ik hier met m'n koffie... ik had nog wel extra koekjes ingeslagen Om eerlijk te zijn is Utrecht idd een goed middenweg, alleen een beetje bij mij uit de buurt helaas. Heel jammer maar goed, er zal vast wel uitgebreid verslag gedaan worden achteraf. Ik heb zo'n10 jaar geleden ook een periode gechat samen met een kennisje op een algemene chatbox en toen hebben we ook regelmatig afgesproken.. Ik ben toen met haar naar meetingen in oa Málaga, Murcia, Granada en Madrid geweest, elke keer dezelfde mensen en dat was écht heel erg leuk! Ik ben ook het afwachtende type maar na 5 minuten is het ijs echt gebroken hoor, supergezellig! Toen ben ik echter als zelfstandige gaan werken en had ik geen tijd meer om te chatten (dat deed ik altijd in m'n pauzes), sindsdien nooit meer gedaan ook (m'n sociale leven was toen ook nog niet zo boeiend als nu, ik woonde hier toendertijd koud 2 jaar)(nu dus ruim 12). @Melanie: schitterende kids heb je! En gefeliciteerd met je ZOON! Ik kom zelf ook uit een gezin met 3 broers, alleen ben ik nr 3 en gek genoeg komt mijn moeder uit een gezin van 3 dochters en een zoon... net als jij! Grappig. @Vissie: GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! Verwen jezelf! @Kimmeke: *ZOEN* sterkte, hopelijk gaat alles beter met je broer... Owww, vergeten: ff update HA van eergisteren: alles OK, bloeddruk 110/70, ben in het totaal 5 kilo aangekomen (en dat voor zo'n scharminkeltje, zoals m'n vader zegt), m'n baarmoeder zit idd hoog (ruim 3-4 vingers boven m'n navel) en is zo'n 23 cm lang gemeten vanaf bovenkant schaambot, hartslag kleine is 142p/m en is zeer bewegelijk (dát wist ik al). Dinsdag moet ik bloed laten prikken voor weer een "Coombs"test (ben RH- en m'n vent +) en voor zwangerschapsdiabetes vanwege m'n leeftijd. De volgende afspraak is pas weer 9 mei! Bijna 2 maanden zelf uitzoeken, 't zal dan wel goed zitten allemaal. PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL!