Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zaterdag: 21-04 Utrecht

Adine
    Melanie
    Evelieveling
    Kar76 (?)
    Elma
    Peetje(?)
    Marilyn
    Twinny
    Koekensopie
    Monique

2. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Zo ik ben weer een beetje bijgelezen!

Monique ik duim voor mooi weer

Marilyn veel succes bij de bedrijfsarts

Melanie mooie kids en grappige foto

Kar Wat zeggen ze nou eigenlijk over je bil. Waar komt die pijn vandaan, Is eigenlijk toch niet normaal en als het steeds erger word :(

Zo en het meeting lijstje word toch best wel lang. Gezellig zeg. Ik ben erg benieuwd naar jullie.

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Het ziet er hier erg donker uit. Zal zo wel gaan regenen. Daar word ik dus sjagarijnig van. Ik wilde vandaag de achtertuin doen en de violen poten die ik gisteren heb gekocht.

Miep, was gisteravond wel een hele openbaring voor je. Ik krijg over 4 maanden een baby. :D:D Ik moes hier erg hard om lachen.
    Ik weet trouwens niet hoe het weer bij jullie is, maar hang de was maar weer binnen.

Kim, Sterkte met je broertje. Hoe gaat het nu?

Kar, het lijkt wel of jij BI hebt. Als ik jouw was zou ik nu toch wel heel snel naar de ha gaan. Als het erger wordt, ben je nog verder van huis.

Vissie, Fijne verjaardag morgen.

Melanie, gefeliciteerd met je zoon. Wel leuk dat de andere kids mee konden kijken.

Ana, fijn dat alles bij jouw ook goed was. Wel raar dat je pas 9 mei hoeft te komen. Hier worden de controles juist meer.

Twinny, gelukkig, je hebt het weer overleefd. :D Zie je niet tegen de bevalling op?

Peetje, al wakker? Hoe is het met Romy?

Maagzuur... :evil: :evil: Ik ga vandaag toch maar weer antagel halen. Ik werd vanacht weer wakker ervan. En als je mij in m'n slaap wakker maakt, word ik dus heel pissig. Nu dus op m'n maag. :evil:

Ga me even aankleden. Lukt dat dames?

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

ik kom ff snel tussendoor vertellen hoe het ervoor staat. steven is idd opgenomen met een longontsteking. ben ik wel beetje blij om want is altijd beter dan hersenvlies. ze zijn nu alleen nog aan het uitvogelen welke antibiotica ze hem moeten geven en welke aanslaat. hij was wel boos dat hij op een kamer lag met oude snurkende mensen hahaha steven is zo iemand die onmogelijk met iemand op een kamer kan slapen want gewoon normaal ademen vind hij al te veel herrie.

nierpunctie krijgt hij dinsdag en maandag moet hij voor verder onderzoek met zijn darmen. ben in elk geval blij dat hij nu daar ligt en in goede handen is. hij was ook echt helemaal opgezwollen. ogen half dicht omdat het ook in zijn gezicht zat. naja ik ga gewoon heel veel kaarsjes branden!

ik zie dat jullie het over een meeting hebben? hoe wat waar?

xxxxx

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja hij krijgt nu plaspillen en zoutloos dieet om van 6 klio vocht af te komen. bah! zoutloos moet er niet aan denken. maar ach alles voor het goede doel he.

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    @kimkivits:
    Blij dat het geen hersenvliesontsteking is, al is longontsteking ook niet niks natuurlijk....en, snurken, bah, dat vind ik ook ZOOOOOOOOOOOOOO vervelend. Weet niet hoe vaak ik Mario vannacht geschopt heb!GRRRRRRRRRR

Meeting is zaterdag, 21-04 in Utrecht

7. Amle

Amle Niet meer actief

@Kim: fijn dat er toch nog een beetje 'goed' nieuws is. Ik hoop voor je broertje dat de medicijnen snel aanslaan.

Over de meeting: meiden die het gezellig vinden om elkaar al voor de bevalling te ontmoeten. In Utrecht (is centraal). Gewoon gezellig dus!

Liefs Elma

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zo ik heb in mijn album een foto gezet van die wieg en het badje. kunnen jullie ff spieken :) ik ga nu douchen aankleden en ruimen want leon's vriend komt er nu ineens aan en ik wil dat het dan netjes is hahaha

dikke x

9. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Mooie spulletjes meis! Moet ik ook nog allemaal in huis halen. Twijfel alleen nog over een wiegje...

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kim, gelukkig een beetje 'goed' nieuws over je broer. Ik hoop dat die plaspillen etc ook een beetje helpen. Die nierpunctie kan geen pretje zijn. :( Inderdaad veel kaarsjes branden en hij is in goede handen.
    En wat een super! lief wiegje! Echt heel mooi. Krijg er toch wel zin in eentje te kopen dan.. :)

Ik ga de dokter maar eens bellen. Hopelijk kan ik vandaag terecht, anders kan ik pas volgende week vrijdag. :(

Adine, hier is het nog mooi weer, zonnetje erbij. Heb net de planten uit de huiskamer buiten gezet en afgesproeid, zijn die ook weer lentefris! Wil eigenlijk ook dolgraag even wat nieuwe plantjes kopen en planten, maar dit was al een erg dure maand met rekeningen en belastingen enzo.. Maar, ik ben volgende week jarig en bedacht me dat ik maar tuinbonnen moet vragen! :)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Afspraak gemaakt: volgende week vrijdag. We zullen zien. Tot die tijd maar proberen een beetje te rusten, veel slapen etc.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    geen sorry zeggen... wij hebben er voor gezorgd dat je belachelijk veel pagina's moest bijlezen, dus even wachten kon er wel bij hoor. Maar ik voel ook niks.. af en toe denk ik een plop of zoiets...maar ben blij met wat ik van jou lees.

13. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Hier is het helemaal geen lekker weer. Koud en grijs. Ik heb ook al zo'n dure maand. Kapper en APK auto en moest ook nieuwe bh's en slips kopen en nog wat van dat soort dingen...en veel verjaardagen, maar dat is dan ook wel weer gezellig. Mijn tuin ziet er nu echt niet uit...ik moet de houten flondes vervangen. Ze zijn rot en je zakt er doorheen, dus moet ik ook ff snel doen voor het mooie weer komt. Zal ook wel weer prijzig zijn.

14. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Oh ik was te laat....nou idd goed rust houden. Sterkte ermee

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kim, toch een beetje opluchting dat het geen hersenvliesontsteking is. Wens je broer maar veel beterschap. Is allemaal geen pretje, zeker niet met ouwe snurkende mannetjes op een kamer.

Kar, waarom kan je niet eerder bij de ha terecht? Lijk me niet iets waarmee je nog een week moet wachten.

Koekensopie, bij karwei zijn er houten vlonders in de aanbieding. Ze hebben tegenwoordig ook kunststof. Die willen wij wel. Is licht en zal niet zo snel rotte.

Heb net even buiten de ramen gezeemd. En nu regent het... :evil: Ik duik weer even achter de naaimachine.

Evelieveling. Lukt het een beetje met je kussen?

16. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen dames, of kletstantes... klinkt beter..

vandaag laatste dagje thuis voor het weekend, maandag weer beginnen met werken.

Nu eens kijken wat ik allemaal nog weet;

* Eveline en cup b en c haha... Tja wat nu, gewoon de kleinere aanspreken om snel te groeien.. Maar cup c is toch goed te doen. Ik kan al mijn bh's nog aan, zijn nog niet groter geworden....
    evil me: haha zuslief heeft nu cup G... *sorry voor alle dames met dezelfde cup*

* Kim...fijn dat het 'alleen maar' longontsteking is. Hopelijk werken de plastabletten snel en voelt hij zich snel beter.

en dan dat snurken... gruwelijk vervelend. Ik maak Gab altijd wakker..met een trap, duw, por...

Vissie: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria... Hiep hiep Hoera...
    *volgend jaar gaan baby's armpjes mee de lucht in*

18. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nog niet alles bij gelezen...
    melenie, proficiat met je zoon erg leuk en die echo echt om bij weg te zwijmelen he hahahah
    kim sterkte met je broer....
    trouwens harstikke leuke wieg hebben jullie.
    voor alle andere dames met maagzuur... ja het is echt klooten :) bij mij helpt alleen melk drinken en met de mond open gaan zitten...hahahh ziet er erg dom uit maar het helpt me wel :) :)

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Adine, ik heb het super druk op mijn werk komende week; kan niet eerder weg voor de huisarts. Donderdag ben ik de hele dag op workshop in Amsterdam. En vrijdag ben ik vrij (pret-echo!). En vandaag kon natuurlijk niet meer.. Zit altijd zo snel vol hier.
    Maar ik beloof jullie: ik zorg goed voor mezelf, en de baby. ;)

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goed zo... maar toch een afspraak maken he, als het echt te erg wordt met je bil...

waar promoveer je in?

Deel Deze Pagina