Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi!
    Ja precies, dat idee heb ik ook: Dat komt nooit meer goed! :cry: Haha, maar het is voor een goed doel he! Op zich kun je de buik wel weer redelijk plat krijgen, maar als je straks ook nog van die prachtige striemen erop hebt...... :confused:

Goh als ik je buik zie van 21 weken (genomen van de voorkant) dan lijkt het een enorme toeter! Haha, dat wordt nog wat tot aan Juli!

Groetjes Miep

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo meiden,

Ik ga zo met mijn moeder babyspullen shoppen dus vlug even reageren..

Miep: dat gaat hard bij jou! Inderdaad een hele mooie buik, nu en eerst ook! :) Mooi hoog ook, die van mij is zo laag (klaagde Gwen ook over toch?).

Mesaana: Bereid je voor, het is een LANG verhaal! Het klinkt even ingewikkeld als het is. Wat ik wil weten is waarom je de ene keer jaloers wordt als je vriendje met een vrouw staat te praten en de andere keer niet. Mijn hypothese is dus dat je die persoon zonder dat je je daar van bewust bent, beoordeelt en inschat hoe groot haar bedreiging is. Ik test het door middel van subliminale priming (sorry is geen eenvoudiger woord voor :( ). Ken je het verhaal van Coca Cola die in de bioscoop flitsen van colaflesjes in bioscoopfilms monteerde, zodat mensen in de pauze meer cola gingen kopen? Dat is nooit gebeurd, maar ik doe dus hetzelfde. Ik laat mensen flitsen zien, dat kunnen woorden zijn of foto's en dan vraag ik ze hoe jaloers ze zijn. (Ben je er nog? ;) )
    Het is natuurlijk iets complexer dan dat, maar hte komt er op neer dat mensen GEEN idee hebben dat die flitsen woorden of foto's waren, maar hun antwoorden op vragenlijsten wel beïnvloed zijn door die flitsen!
    Dat is het zo'n beetje. Dus ik doe experimenten met studenten en die schrijf ik op..

Sorry voor het lange verhaal. Als ik het zo opschrijf is het toch eigenlijk best leuk onderzoek.. :)
    Fijne avond allemaal! En wie weet tot morgen..

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hoi miep.. ja die foto van voor is echt schrikken..lijk wel of er een ballon in zit... kan nu al nauwlijks mijn sokken aan krijgen...en ik moet nog zolang...nou ja alles voor het goede doel ja. met mijn kleren aan valt het allemaal wel mee. maarja eerst wilde ik een buik nu heb ik er een en dan zeur ik soms weer hahahahh

4. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Leuk! Ik woon in het Valkenboskwartier, vlakbij Segbroek, Vruchtenbuurt. Ik werk ook in Den Haag, Paleis van Justitie naast de Utrechtse baan.

Kom net terug van de bedrijfsarts. Ik ga halve dagen werken ivm mijn rug. Dus hopelijk gaat dat beter. Ook ben ik door mijn vk doorgestuurd naar de fysio. Hoop dat het snel beter gaat, maar heb er een hard hoofd in, aangezien rugpijn er nu eenmaal bij lijkt te horen... Maar ben wel blij dat ik niet meer als een zombie 9 uur op kantoor hoef te zitten!

Jullie hebben gisteren getypt voor 2 dagen zo te zien, vandaag is behoorlijk rustig hahah!

Weer mooie buikjes voorbij zien komen in de albums! Maak me ook een beetje zorgen over mijn buik na de bevalling... Was altijd zo blij met mijn buik. Nu ook wel hoor, maar uhm 'anders' blij ;) Ga zeker weten weer trainen, kan niet wachten eigenlijk!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    hihi... ik mag Rosé bier van Wieckse Witte gaan proberen... (gaan buzzen). Na ja, deze keer vriendlief.
    Krijg een pakket voor een Rosé avondje.. dus ben benieuwd.

wel leuk hoor, als je interesse hebt: www.buzzer.nl
    Je mag dan allerlei nieuwe producten uitproberen. Niet te vaak hoor.
    er zijn al luiers geweest, een toneelstuk (was te ver weg), een boek komt er aan... en nu dus dit bier.

en..kost niks

6. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ziet er grappig uit dat buzzen ;) ga me ook inschrijven!

Oja, weet iemand hier misschien hoe je zo'n collage maakt van je foto's... Kan dat in Paint ofzo? Ik heb geen photoshop, maar misschien zijn er andere programma's. Het lijkt me leuk om de groei van mijn buik in 1 beeld te zetten.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Klinkt goed Marloes..Maar word je dan niet helemaal suf gebeld door ze als je eenmaal iets hebt geprobeerd? Daar heb ik zo'n hekel aan...

Marilyn: goed nieuws, tenminste, dat je halve dagen mag gaan werken. En fysio, wie weet helpt het wel? Gewoon afwachten..

Tja, die buik.. Het was al niet strak/mooi (vond ik) voor de zwangerschap, dus vrees het ergste. ;) Ach, sporten en lijnen inderdaad! Maar nu even niet..

Ik ga nu echt weg! Doei!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    kan met paint, of picassa (gratis van google) of idd paint shop. Maar paint kan dus ook

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nee nooit gebeld. de bedoeling is dat ik dit bier ga delen met familie, vrienden etc.. en zo dus produkten buzz *lees reclame maak*
    Je kunt dan op de website van Buzzer reacties schrijven en hoe actiever je bent, hoe meer je mag buzzen...
    Maar ik ben nog maar pas lid

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hee Meiden

Jullie kletsen echt teveel :) Er moet gewoon een limiet aan ;)

Met het mannetje gaat het weer gelukkig, alleen ben ik zelf gister ziek naar huis gegaan. Als ik rustig aan doe gaat het gelukkig wel. Het is vooral hoofdpijn en draaierig.

Vriendlief heeft gisteren nog bananenschuimpjes gehaald.... heel fout maar wel lekker :)
    Vandaag heeft hij ook nog een wippertje gehaald bij de kruidvat :)
    En de babydump heeft gebeld, 7 april komen ze de babykamer en spullen afleveren... ik wordt er helemaal blij van :)

Kieteltje, beter laat dan nooit.. veel plezier op vakantie

Kim, gelukkig is het "maar" een longontsteking, ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Van wie had ik nou ook al weer het kamertje gezien? Met die leuke lamp en super gordijnen? :oops: Helemaal top!

En ook een paar hele mooie buiken!

Wat had ik nou nog meer gelezen?

Oja de meeting... Lijkt me helemaal geweldig... ben alleen als de dood.. Wie had het hier over niet moeders mooiste zijn? Nou ik met m'n 60 kilo overgewicht sta toch wel aan de top helaas, maar het lijkt me zo leuk om jullie allemaal in het echt te zien en een gezellig dagje samen wat te gaan drinken... Ohhh de twijfel... ik weet nog niet wat er gaat winnen, mijn angst of mijn nieuwschierigheid.

Peeetje, hoe is het nu met Romy?

Melanie (ik hoop zo dat ik de goede naam heb :oops: ), leuke foto van de kids! en gefeliciteerd met jullie zoon!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    was ons kamertje zanoni.. *zegt ze trots..*

oh ja... en gewoon gaan hoor naar die meeting. Vind het jammer dat ik niet kan, dan waren er zeker 2 zwaargewichten.
    en ook met 60 kilo overgewicht kun je mooi zijn hoor!

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat maakt overgewicht nou uit als je een lief mens bent? Boeit mij niet hoor (alleen als het aan mezelf zit, dus ik snap wel waar iedereen het over heeft, zit bij mij ook wel een kilootje of wat teveel aan...)

Ik kan trouwens niet komen want mijn zusje is dat weekend jarig. Wel jammer maar sinds ik zwanger ben trek ik het niet om meer dan één activiteit per weekend te doen. Dus ik pas even, als jullie het niet erg vinden.

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallooooo allemaal!

Kar: Dat klinkt inderdaad heel interessant wat je onderzoekt. Heb je trouwens nog leuke babyspullen gekocht?

Marilyn: Ik vind jouw buik echt prachtig! Zo groot en zo mooi rond!
    Ik kan je helaas niet helpen met het maken van een fotocollage. Ik zou niet weten hoe het moet, al vind ik het wel erg leuk om een buikencollage te maken. Je kunt het proberen met Paint, zoals Marloes zei.

Ik ben vanavond even te shoppen geweest. We (mijn moeder en ik) zijn half 6 weggegaan en hebben daar wat gegeten (patatties dus.....) Ach moet kunnen toch. Nog een halve liter cola er achteraan (krijg anders nooit cola, maar had er zin in en ik had gehoord dat het tegen brandend maagzuur helpt, dus vandaar. En ja het hielp echt! Moet kunnen toch voor een keertje...)

Zanoni: Ook al ben je te zwaar, dat moet je niet weerhouden om niet naar de meeting te gaan terwijl je eigenlijk wel graag wilt! Gewoon gaan dan hoor! We kletsen hier ook over van alles en nog wat en het maakt heus niet uit hoeveel kilo je weegt! Doe es ff normaal joh! ;) ;)

Groetjes Miep

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb vanmiddag een lijstje gemaakt met namen en adressen van mensen die we een geboortekaartje willen sturen. Snap het niet, zit nog maar op ong. 30-35..... Terwijl 90 'normaal' is volgens de drukker.
    Ben vast een heeeeeleboel mensen vergeten. Zijn jullie hier al mee bezig?

Groetjes Miep

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Even zwaaien!
    HOI...
    leef nog hoor.
    Gewoon de hele dag met mijn paarden bezig geweest en vanavond met Jerry meegeweest naar zijn voetbalwedstrijd.
    Ga nu nog wat eten en achter de tv ploffen!
    Ben er morgen of overmorgen weer!

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Jazeker, het heeft geholpen om vroeg op te staan! Ik ben de eerste vandaag (tenzij iemand nu met me meetypt ;) ) en hoefde nu eens niet zoveel mee te lezen.
    De APK + grote beurt viel zowaar eens mee. Gelukkig maar, want nog een tegenslag had ik niet aangekunt.

Ik moet zeggen dat ik wel redelijk snel over de tegenslag van mijn werk heen ben. Gelukkig maar, want ik heb 2 jaar terug 7 maanden thuis gezeten met een burn-out. Hoe dat mogelijk is op je 25e is me nog steeds een raadsel, maar ik ben heel diep gegaan. Daarom was ik ook een beetje extra bang nu denk ik, maar het gaat wel weer gelukkig.

Wel jammer dat het weer ons zo in de steek laat nu. Ik heb morgen de eerste wedstrijd van het seizoen en waarschijnlijk mijn laatste....(wordt gevaarlijk nu, vind iedereen, behalve ik :rolleyes: ).
    Ik had nog graag even lekker in het zonnetje willen spelen en nu is het afvragen of ie uberhaupt wel doorgaat.

Over geboortekaartjes: Ik heb ook het gevoel aan 50 wel genoeg te hebben. Ga echt niet iedereen van mijn werk en sporten een kaartje sturen. Gewoon 1 naar het werk, die hangen ze maar mooi op. En 1 naar het team, die rouleren ze maar. Waarschijnlijk gaan we voor vrij dure kaartje, dus ik vind het allemaal wel best. En trouwens met kerst stuur ik 30 kaartjes, dus zoveel meer zal ik nu niet nodig hebben toch?

Als iemand de zon ziet vandaag, vraag even of ie morgen boven Apeldoorn wil schijnen [-o< . THANX!

17. Niet meer actief

Goedemorgen (jody, je was me net voor... ;) ),

Ook wij komen niet aan de 90 kaartjes hoor, ik denk zelf een stuk of 50 ofzo, heb nog niet eens geteld.

Marilyn ik heb je een PBtje gestuurd over die foto-collage.

Zanoni Ik kan je heel goed begrijpen over dat overgewicht. Toen ik op mijn zwaarst was had ik een kilo of 70 overgewicht :)oops:), nu is daar 39 kilo vanaf, maar in mijn hoofd lijkt het net alsof ik nog die 70 kilo extra meezeul.

De rest waarop ik wilde reageren ben ik vergeten. Het was ook wel erg vroeg vanochtend want de hond was al vroeg wakker en ik wilde Marc laten slapen want het arme mannetje is ook zo moe, werkt de laatste tijd een beetje teveel.

Liefs, Tanya

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Gelukkig maar Jody, dat de APK en grote beurt meeviel! Is elk jaar maar weer afwachten he. (En meestal valt het tegen, tenminste bij ons wel.)
    Over het weer: Tsja, dat zit niet mee vandaag zo te zien. Het is hier nu droog, maar heeft wel geregend. Bah bah. Ik zal zo es even kijken of de zon tussen de wolkjes doorkomt en dan vraag ik hem even om morgen in heel Nederland te schijnen (En voor Anneke ook in Spanje, maar daar schijnt ie vast al wel....).

Mijn vriend moest gisteren van 2 tot 2 werken. Blehhh. Hij heeft de hele week al late dienst (tot 10 uur) en moest ie gisteren ook nog tot 2 uur! Nou daar kan ik niet op wachten hoor. Wel jammer, want ik heb hem weinig gezien deze week en dan is dit niet zo'n leuk begin van het weekend..... Maar ja, er moet toch geld binnenkomen he.

Ik verveel me nu een beetje, ben de afgelopen dagen steeds buiten geweest, maar het is nu zo grijs. Normaal ben ik er ook nog niet zo vroeg af ( :oops: ). Iemand tips voor een geslaagd weekend?

Groetjes Miep

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, laat de zon maar schijnen 8) !

Tips voor het weekend: Doe als ik straks ga doen (heb je wel je mannetje voor nodig). Ik duik zo mijn bedje weer in (mijn mannetje heb ik nog even wat extra slaap gegunt, maar nu is het mijn tijd ;) ).
    We gaan lekker van elkaar genieten, nergens wat van aantrekken, lekker de tijd nemen voor alles! Daarna uitgebreid in bed ontbijten :) , dan nog even lekker nasoezen en daarna douchen en aankleden. We eten bij mijn schoonouders :rolleyes: , da's minder, maar wel goedkoop ;) . Vanavond weet ik nog niet, maar de ochtend komen we wel door!

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Mmmmm, klinkt heeeerlijk! Maar niks voor ons, nou ja, wel voor mij maar niet voor mijn vriend. Die wil al helemaal geen ontbijt 's ochtends, laat staan een ontbijt in bed.... (hij haat kruimels in bed en krijgt 's ochtends geen hap door zijn keel, ik zei toch dat ie maar 67 kg. weegt bij een lengte van 1.80, hahaha)
    Ik wens jullie heeeeeeeeel veel plezier saampjes in bed! :)

Groetjes Miep

Share This Page