Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Egoist dat je bent! ;) ;) Nee hoor, maakt niet uit.
    Ik vind het een hele mooie cosi! Wat een leuke frisse kleur!

Ik vind de geboortekaartjes ook erg duur. Alleen al dat geld om ze te drukken! En dan nog gemiddeld 1,50 per kaartje erbij! :confused:

Groetjes Miep

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja stom is dat.. echt. Dan denk ik, oh leuk kaartje gevonden..a 1,60... nee dus, zit je nog op 3 euro per kaart (zonder de postzegels..)

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo kar.. ik vind die maxicosie erg gaaf. die kleur is echt een zomer kleur.. echt mooi.
    ik las dat al veel mensen met de geboortekaartjes bezig zijn... ik heb van de week een drukker gevonden en inderdaad ik vond de prijzen nogal veel..
    wij hebben zelf een gedichtje gemaakt, zal dat duurder zijn om te laten drukken omdat het geen bestaand gedichtje is?

4. sonya one love

zo marloes echt een leuk kamertje...en die lamp...sweet hoor.. hier nog steeds een lege kamer...er moet nog veel aan gebeuren , ben zo bang dat we het niet gaan halen..... :cry:

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo, mijn middagdutje zit er weer op. Was helemaal op vandaag. Dus heel de dag maar slapen.

Peetje, Ben je weer over je dip heen nu je de jongenskleertjes in je handen hebt gehad. :D Ik vind die kleine tuinbroekjes zo schattig.

Heb hier de url van het zwembad kijk maar even. Ik kan je natuurlijk altijd ergens van een bushalte of treinstation halen. Enne, ik heb nog 5 keer yoga, dan kunnen we naar de donderdag gaan. Kan je lekker met je mams naar de bingo. :D
    http://www.sportfondsen.nl/?sid=45

Kar, leuke maxi cosie. Kan die ook zo op je wagen geklikt worden?

Puistjes, heb ik gelukkig nooit last van gehad. Ik heb wel van die kleine vetbolletjes op m'n rug, maar dat ziet toch niemand.

Koekensopie, fijn he, dat die yoghurt zo goed werkt. Het gaat idd om dat Bifi....nog wat.

Sonya, jouw kamertje komt echt op tijd af. Je krijgt straks een ontiegelijke nestdrang , dan komt het allemaal wel goed. ;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    GRRRRRRR ik dacht dat ik er deze keer goed vanaf kwam... maar nee hoor... papa en mama lol gehad, dan baby ook >> mama mag weer overgeven

7. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    :D Hihi hier nog zo'n gek die 's nachts F1 kijkt..! Was alleen een beetje saai dus ik denk ff die laptop erbij :( Ben daarna wel weer lekker m'n bedje in gegaan hoor!
    x

8. sonya one love

adine:: ik hoop het zo.. gelukkig komen ze morgen van de woningbouw de muur stucadooren.. zaten echt mega schuren in.
    daarna hoopelijk niets tegen te komen wat tegenvalt :(
    ik zag trouwens dat jullie kamertje al klaar is...echt mooi hoor.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    meubeltjes staan in een weekend/dag in elkaar...
    komt helemaal goed hoor!

je kunt het later altijd nog leuker maken, baby merkt er toch niks van, als hij/zij maar lekker kan slapen

10. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Monique heb je mooie foto's kunnen maken met de rally? Dat doe je toch ook altijd of alleen zo nu en dan? En doe je dat dan alleen voor jezelf of voor een blad/nieuwsbrief of iets dergelijks?

Luiertas, goed idee Tantan om zelf te knutselen - ben ik gek op :D
    Die dingen zijn inderdaad niet normaal duur pfff...

Sonya no worries over je kamertje, sommige dingen zijn best wel aanstekelijk van dit forum - van "oja shiiiit moet ik ook nog doen "- maar je hebt nog ruim de tijd joh en bedenk maar dat als het ECHT nodig is, je het misschien wel in een weekend klaar kan hebben.. :confused: toch? Komt helemaal goed :)

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Luiertas, ik koop geen luiertas. Ik ben op zoek naar een grote rugtas, die je van boven met een koortje dichtmaakt. Mijn schoonzus gebruikt er zo eentje en er kan van alles in. En lekker op je rug dragen, kan die niet van je schouders glijden, want daar heb ik zo'n hekel aan.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Kaartje, leuk dat je er naar vraagt.
    En zal even pochen, maar jullie hebben idd met een beroemdheid te doen in de rallysport :)
    Horen officieel tot het groepje "media", die dus ook met pershes ed. de rally bezoeken.
    Wij fotograferen voor verschillende teams die de foto's gebruiken voor hun site's of persberichten, wij fotograferen idd ook voor kranten en verder zitten wij in de redactie van de grootste rallysportsite op internet.
    ( voor degene die het echt interesseerd, kijk maar eens op Rallysport.nl, bij de foto's zijn dan de foto's van Wilnard en Monique Verhagen die van ons , of je vindt ons daar als Wimo)

Groetjes Monique

13. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Monique wat gaaf joh en wat staan er een hoop foto's op ! :confused:
    Leuk wereldje lijkt me in ieder geval...!

14. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Zow over puistjes gesproken :oops: :( . Met mijn huid is het ook erg gesteld. Ik wilde vannochtend eigenlijk al een stukje schrijven over de meeting. Over dat sommige zich onzeker voelen over hun gewicht en dat ik onzeker ben over mijn gezicht ;) . Elke keer als ik denk; Yes het gaat goed! Zit ik de volgende dag weer onder. :cry:

Vanmiddag hebben we laminaat gelegd. We moeten alleen nog 1 randje en de plinten. Maar dan zijn we nu bezig geweest met Solayna haar nieuwe kamer, hierna komt de babykamer. Maar het ging wel goed. En het ziet er gelijk een stuk mooier uit :)

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sonya one love: Ik denk zelf dat het niks uitmaakt dat je een zelf bedacht gedichtje hebt bedacht. Lijkt mij dat het evenduur (ja echt DUUR dus) is dan een bij hun bestaand gedicht. Als daar ook nog een toeslag overheen zou komen wordt het echt gigantisch duur! :confused:

Puistjes? Wat zijn dat? Haha, nee ik heb er geen last van. Gelukkig maar. (Ze zeggen wel eens dat een meisje de schoonheid van haar moeder afpakt en een jongen niet he. Zou dat waar zijn?)

Ik lees soms van mensen die 'lol' hebben gehad. Ik moet er echt niet aan denken hoor. Ik heb echt geen behoefte aan sex! Of ben ik de enigste? 'Het' is wel een maand geleden volgens mij en daarom heb ik gisteren mijn mannetje maar even een 'beurtje' gegeven, kon hij toch even genieten! En daar geniet ik dan weer van, haha. ;)

Adine: Veel succes morgen bij de VK (zie het staan dat je 19 Maart om 9:00 uur daar moet zijn).

Luiertas: Wie zei dat ook alweer? Adine volgens mij, dat je net zo goed een rugzak kan nemen. Daar zit inderdaad wat in, ik ga er even goed over nadenken. Een rugzak 'draagt' veel makkelijker en is ook nog een stuk goedkoper.

Monique: Wat leuk zeg dat je een 'beroemd' fotograaf bent!

Koekenbier (Haha, klinkt leuker dan Koekensopie, sorry hoor): Mooie buik zie ik in je album! Klopt jouw banner trouwens wel? Er staan foto's in je album met 22 wk. en 4 dg. en die zijn op 3 Maart geplaatst. Dan zou je nu toch (minimaal) al 24 wk. en 5 dg. moeten zijn?

Groetjes Miep

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik weet niet meer wie het schreef, maar ik kon idd lekker in bed blijven liggen. Wedstrijd ging niet door... jammer, dat was waarschijnlijk mijn laatste kans....
    Ach, misschien kan ik ze overhalen om volgende maand toch nog een wedstrijdje mee te pakken. Ze zijn zo voorzichtig met me.

Ik zal ook weer even een nieuwe buikfoto maken, is alweer even geleden.

Vandaag lekker uitgeslapen en daarna met mijn liefie een heerlijk ijsje wezen eten (was toen nog droog), daarna gaan bowlen (!) en toen thuis nog een film gekeken. Nu is hij heerlijk aan het koken; lekkere zelfgemaakte shasliks (kan ie heeeel erg goed), met gebakken aardappeltjes en een uitgebreide salade, MMMMMM!

17. Niet meer actief

Sonya one love Nee, maakt niets uit of het een bestaand of zelfverzonnen berichtje is, ook niet de hoeveelheid regels ofzo. Alleen de kleur (dus of zwart of kleur) en welke zijden (dus extra betalen als je de voorkant ook bedrukt wilt hebben dat is dan 2zijdig, anders alleen 1 zijdig, want als je de kaart openvouwt en plat legt is het dus 1 zijde.) Waarom weet ik er zoveel vanaf? Al die vragen hadden wij namelijk ook met onze trouwkaart, vandaar.

Adine Alle tassen glijden sowieso van mijn schouders af, dus ik doe altijd mijn tas om mijn nek heen, zodat hij onder mijn arm zit.

Karlijn Leuke kleur maxicosi! Wij hebben ook een lekker fris kleurtje uitgezocht (staat in album), gekocht met 20% korting van de toegangskaarten van de 9 maandenbeurs. Volgend weekend kunnen we hem ophalen.

Loltsje Ik heb ook niet zo heel veel behoefte aan 'lol' zeg maar, zo heel af en toe.

Puistjes Hier niet zo heel veel last van, maar als ik er 1 heb is het meteen een joekel die eerst lekker dagenlang onderhuids broedt. Verder is mijn huid juist droger als anders en heb ik goed moeten zoeken naar mijn dagcreme (die ik anders noooit gebruik).

Ik zal vanavond ook weer eens een buikfoto maken, is al weer een tijdje geleden. Vanmiddag hebben we niet meer gewinkeld, Marc had echt geen zin. Dus hebben we hier in huis nog wat dingetjes gedaan die gedaan moesten worden vanwege de verbouwing.

Liefs, Tanya

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    waarom doe je dat nou dan toch ook he ;)
    hihi hier nog 1 hoor.. word al heel de dag gestraft!

@adine.. ik denk toch wel dat het te doen is..
    dan stop ik op station lombardijen en dan naar zwijndrecht.
    Klinkt suf he bingo hihi mijn ouders doen dat daar, dus help ik ze een beetje enzo best gezellig tussen die brabandertjes ;)

@kar idd leuke maxi zeg!

@sonya.. wij gaan nu pas beginnen met het kamertje hoor. niet zo panieken je heb nog zat tijd meid.

@monique ik heb ff gespiekt mooie foto`s hoor!

@miep wij ook niet zo veel hoor :oops: sinds dat ik zwanger bent nog maar 4x ofzo hihi we vinden het allebei niet zo prettig meer.
    mijn man vind het eng en uitgerekend gaat kleintje lief actief schoppen nou dan is zijn ``mood`` helemaal weg. en ik heb vaak last met me buiken en mijn maag. Maar ja je heb soms van die momenten he ;)

@jody kan je mannetje koken? zullen we ruilen
    haha ik ben getrouwd met een italiaan nou dames.. het is echt een fabel dat ze lekker kunnen koken en romantisch zijn :( :)

okee nu stop ik! ik ga een kind achter het behang plakken!

19. sonya one love

een kind acher het behang plakken hahahahh
    is toch niet te hopen..

nou ik al die berichtjes heb gelezen zal ik maar tot rust wederkeren hahahh
    dat kamertje kan inderdaad wel wachten. maar ik ben iemand die graag de touwtjes in eigen handen neemt.. maar aan gezien mijn mannetje alles alleen wil doen :rolleyes: zal ik maar geduldig toekijken :oops:

hier heb ik ook een man die goed kan koken, maar romantisch zijn...nou nee niet echt. tenminste ik merk er niet veel maar van hahah
    zeg ik ga mijn zelfgemaakte soep maar eens op eten. saai saai
    fijne avond iedereen.

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nou ik moet nog behangen dus als ze zo door blijft gaan ;)
    romy kan namelijk niets alleen doen, ik ben al heel de dag met haar heen en wwer,kinderboederij,koekjes gebakken en eieren geverft maar hooo als mama heel even met een bakkie thee achter de pc wil :(
    ik wou net op de pc mama...en dan zeg ik heel even mama romy en dan blijft ze naast me staan zuchten..``duurt wel lang he``.. ``dat poppetje moet je drukken`` mam AAAAHHHH
    maar als ik nou naar boven ga..komt ze in wou net in mijn kamer spelen ;) snappie hem :)

Deel Deze Pagina