Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja snap je helemaal... denk dat ik het dan ook zeker zou gaan doen..
    ik heb hier vaak een nichtje die dezelfde streken heeft als romy.hahahha
    en dan te bedenken dat er bij ons in de toekomst ook zon wonder eraan komt.. :)
    maar goed dat ik een grote woonkamer heb met veeeeeeel behang ;)

2. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    denk maar dat we er mee stoppen.. haha...

ja we zijn heel gezellig... :) Waar doe je dat eigenlijk?

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    dubbelpost :(

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @marloes in kaatsheuvel.
    best gezellig..toen ik nog niet zw. was nog gezelliger ;)
    als alle klanten weg waren en wij opgeruimd hadden nog ff lekker borrelen :)
    Op zondag zitten ze geloof ik ehh pff ik haal ze altijd door de war..maar volgens mij is het raamsdonkveer en soms waspik.
    maar die van kaats is van hun zelf zeg maar.
    klinkt heel saai maar ik vind het wel gezellig..
    toch hele andere mensen als rotterdammers :rolleyes:
    iedereen neemt wat lekkers voor elkaar mee enzo.

ik haal waalwijk en kaats altijd door elkaar.. maar volgens mij is het echt kaatsheuvel bij de emtè

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oeh puistjes, breek me de bek niet open... Gelukkig niet echt in mijn gezicht dus dat valt alweer mee maar wel inderdaad van die harde pijnlijke op mijn rug. Nu ook weer een, en die doet zo zeer... :(

Zijn vanmiddag naar de stormvloedkering gegaan, mijn vriend en ik, want het was springtij en het stormde ook. Was best spectaculair met dat hoge water, de stranden die er normaal altijd zijn waren bijna compleet verdwenen onder het water!
    Waaide wel enorm (ja duh, Lex, zoiets heet een storm) dus soms kon je gewoon tegen de wind aanleunen, en mijn haar was daarna dus echt helemaal coupe windhoos... :(

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :( Ben inmiddels de tel kwijt wie er wel en niet mee gaat naar Utrecht. Maar misschien is het wel zo verstandig om ergens iets te reserveren als we met zo'n grote groep zijn?

Afspreken bij de Burger King op Utrecht CS is denk ik prima. Dat weet iedereen te vinden.

Hoe laat? Lijkt me leuk om ook samen te lunchen. 12.00 uur?

Groetjes, Melanie

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hhmmm burger king melanie ja goed hoor haha
    (me man is niet gek van fast food dus eet het bijna nooit) mij vind je al in de b.king achter een supersize menu ;)

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Adine
    Melanie
    Evelieveling
    Kar76 (?)
    Elma
    Peetje(?)
    Marilyn
    Twinny
    Koekensopie
    Monique
    Zanoni?
    Miep?
    Beebie

Heb ff teruggelezen...Hoop dat ik nu iedereen heb die zich al had opgegeven.

@Peeetje: we gaan niet bij de burger king ETEN maar AFSPREKEN! Jammer, he ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooh, dat is echt super dichtbij, vooral raamsdonksveer.. 10min.. kaatsheuvel en waspik 20 min...

ik woon in oosterhout, rij je voorbij

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hee Peetje, ik ging bijna iedere zaterdag naar de bingo, bij ons op de camping. 7 april is er voor het eerst weer bingo. Vind dat altijd heel gezellig. :D

Even over het zwemmen, zal ik je dan op het station zwijndrecht ophalen?

Lexi, zeker wel lekker om uit te waaien.

Monique, zit even op die rallysite te kijken. Kan jullie niet zo gauw vinden.

Peetje, er staat hier nog een emmer behangplaksel. Nog nodig?

Ga nu eerst eten. Doei

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @ Puistjes, jaahhhhhh gek word je ervan, op mijn gezicht is gelukkig alleen mijn kin meestal het slachtoffer, maar mijn rug! ik lijk wel weer een puber

@ De meiden die op hun kop krijgen als ze geklust hebben, weten jullie dan niet dat je alleen maar hoeft te sexen om kindjes te maken :)
    jullie zijn nou zwanger dus dan hoort sex er gewoon niet meer bij ;)

@Loltsje, beroemd fotograaf ben ik niet hoor :oops: alleen in de rallywereld redelijk bekend ja

@Peetje bedankt voor het compliment en hoe vind Romy het achter het behang?

@Adine, ik beheer deze site, samen met nog wat anderen.
    Foto's kan je vinden links op de pagine bij laatst geplaatste foto's, als je er dan 1 aanklikt komt de naam van de fotograaf er onder te staan.
    Maar speciaal voor jou, 1 van mijn "toppertjes" van vorig jaar:http://www.rallysport.nl/index.php?module=foto&class=2&id=7902

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He Marloes, kom even buurten, hoe gaat het met je? Alweer 20 weken, jeetje wat gaat dat snel. Weet je al wat het is? Of wil je het geslacht niet weten?

Liefs Moons

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Monique, dat is zeker een toppertje. Mooi gedaan.

Hier is het klussen ook op een laag pitje. De vorige keer werd ik helemaal naar. Zere buik, misselijk. Dan gaat de zin er gauw vanaf. Hubbie stelde zelf voor om het maar niet meer te doen.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Alleen al het tijdstip zou een reden zijn voor mij om niet te kijken! Ik kán dat gewoon niet! Ik lig dan ernstig in coma. Gek eigenlijk als je bedenkt dat een paar maanden terug stappen tot de zon opkwam heel normaal en totaal niet vermoeiend was! 8)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niets aan de hand hoor. Wil graag bij blijven maar dat lukt me simpelweg niet. En voor ik post wil ik bijgelezen zijn.

Eén van mijn beste vriendinnen is rond 13u bevallen van een dochter! Lachend zei ze: "Ik heb het gehad, jij moet nog!" :rolleyes: Het moet er toch uit natuurlijk! 8)

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen meiden,

Ik ben alweer op mijn werk.. Wordt een drukke dag vandaag dus ik ben er weinig. Pas weer eind van de dag - als ik dan nog kan zitten. Volgens mij moet ik echt eens rust nemen, of misschien zijn het de hormonen, maar ik doe af en toe gevaarlijke/domme dingen in het verkeer... :( Voorrang nemen terwijl ik het niet heb in een sneeuwstorm bijvoorbeeld (net). :confused:

Beebie; gefeliciteerd met de baby van je vriendin! Leuk hoor! Tja, het moet er inderdaad wel uit he?! Nog maar niet te veel over nadenken. ;)

Nou ik ga maar eens iets doen. Tijd tekort vandaag. Heb er gewoon slecht van geslapen - vanaf een uur of 3 niet meer. Ben net wel lekker ver met Morris gaan lopen, toen sneeuwde het nog niet. Word je heerlijk wakker van!

Meiden, fijne dag vandaag, ik probeer af en toe even mee te lezen!

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @adine als dat zou kunnen(ophalen) graag maar je bent niks verplicht hoor! als je een keer geen zin of tijd heb no problem!
    en romy heeft uit eindelijk de strijd met me opgegeven,er kwam rook uit mijn oren dus dan weet ze wel hoe laat het is ;)

@beebie leuk..het is echt een babyboom he.. kan je strakjes haar baby op jouw buik liggen, moet je eens zien hoe jouw bibi actief word :)
    (echt zo..)

@kar sneeuwstorm? :confused:

@marloes kom een keertje bingo-en :) ;)

19. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Goedemorgen!
    Ik kon weer moeilijk mijn bed uit komen vandaag. Zou best wel weer eens een dag in mijn bed willen blijven liggen. Net als "vroeger" na een avondje stappen.
    Vanmorgen toen ik Chayenne naar school bracht had ik mijn flessen voor de Lidle meegenomen. Toen ik die kant op liep zei 1 vd moeders: Ga je naar de Lidle? Ze zijn aan het verbouwen! 2 dagen dicht. ...Ben ik ff blij dat ze me dat vertelde, scheelt me toch weer 1 frustratie vandaag!

Heeft er al iemand van jullie nesteldrang? Ik had het wel met die andere 2 maar nu nog steeds niet. En er moet nog zoveel gebeuren :(

20. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

Ik heb alle 10 pagina's van dit weekend weer doorgelezen.... en met excuses reageer ik ff nergens op. Ben te duf waardoor ik alles ook alweer half vergeten ben. :oops:

Hier gaat alles ok. De kleine is weer actiever, waarbij ik me een stuk prettiger voel. Ben zelf wel steeds heeel erg moe, maar ja... hoort erbij. 's avonds maar weer wat eerder op bed.
    Ben dit weekend vergeten buikfoto's te maken, dus die probeer ik deze week te plaatsen. Het lijkt wel of groei ik met de dag?!

Wat een 'snert-weer' trouwens. Hier hou ik dus helemaal niet van, kan er spontaan chagie van worden :(

Ik hou jullie hier goed in de gaten, reageer misschien ff wat minder. Kan mijn koppie er gewoon ff niet bijhouden!

Liefs Elma

Deel Deze Pagina