Vanuit Friesland een dubbele felicitatie! Met je verjaardag en ook natuurlijk met het goede nieuws van de pretecho! Zit jij nu even op een grote roze wolk! Groetjes Miep
Thanx Adine! Ik meende dat er op bol.com stond dat het boekje 128 pagina's heeft.... Das toch nog aardig wat. Ik zal es even kijken hoe ik aan dat boekje kan komen. Misschien via marktplaats of anders bestellen via bol.com Groetjes Miep
Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag. :d Wat leuk dat je een 4-D echo hebt gehad. Tja, ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar de foto's. [/url]
Mesaana: Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van Miep: dikke knuffel voor jou, de meiden hebben al veel geschreven en je bent al goed bezig. Hopelijk kun je vanavond uitleggen aan je vriend wat je dwars zit. Mijn vriend heeft trouwens ook zo'n boekje gekregen van mijn moeder... Is van ouders van nu geloof ik, speciaal voor mannen en geschreven door ene Mathijs .?. Maar dat is meer voor na de bevalling, maar ook wel leuk en nuttig. Hier vanmorgen ook sneeuw. Idioot toch... eerst lekker zonnig en dan weer sneeuw. Peeetje: vind het een beter idee, dat jij je ouders bij de Bingo afgooit (niet letterlijk) en dan koffie komt drinken... zie mezelf nog niet bingo-en. Adine: goed van IE! Hier dus weer aan het werk, nu een tussenuur. Kindjes (lees pubers) zijn allemaal lief en vragen zich af waarom ik al weer op school ben. Heb zo'n leuke sexy stem nu..haha Vanmiddag van 2 tot 5 vergadering, eerst over het examen en dan krijgen we voorlichting over alcohol en drugs. Wel nuttig, maar erg lang... tot later weer dames, DOEI
Lijkt veel, maar het boekje is geloof ik maar 20 x 20 cm. Niet echt veel groter. Dus je bent er dan gauw doorheen.
Mesaana: Van harte gefeliciteerd. Dat het een gezellige dag voor je mag worden! Ook gefeliciteerd met de mooie echo. Ik ga woensdag over 1 week, ben ook zo benieuwd Miep. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo rot voelt. Hij begrijpt idd echt niet hoe jij je voelt. En dan doe je al je best voor hem door........zodat hij toch eigenlijk niet te klagen zou hebben. Bij ons staat het op een heel laag pitje en ik vind het prima. Hij vind het niet goed voor de baby en ik heb er erg last van, vooral erna. Goed dat je het hebt opgeschreven...ik hoop dat het helpt. Knuffel van mij en ?. Ik ga wel dat boekje halen, volgens mij vind hij het wel interressant om te lezen
messaana, van harte! en wat leuk dat je zo'n mooie eho hebt gehad ben wel beniuwd naar eventuele foto's! miep, meid wat zijn mannen soms toch eikels! maar ik zou er toch ff goed met hem over praten. nu krop je al die boosheid maar op en dat is ook niet goed. je moet daarover toch gewoon kunnen praten? hier een dikke knuf en ik zal die vent van jou in mijn gedachten eens een rotschop verkopen ik zag mensen ook praten over kaartjes..... wij weten nog helemaal niks over het kaartje. ik heb er nog niet over nagedacht of niks maar had wel op de 9 maandenbeurs een hele leuke gezien maar weet nu achteraf niet eens meer van welke lijn dit was (niet erg slim). ik ben er ff niet zoveel (geweest) want lig met zware griep in bed. toch geen verkoudheidje zoals ik d8. nu moet ik tot woensdag w8 of de koort weggaat en anders krijg ik een kuur. ik kreeg er net geen mee omdat ik allergisch ben voor antibiotica (amoxeline) en dat is het enige wat helpt schijnbaar.... ik ga over een uurtje weer naar de beeb kijken bij de fontys! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden! Inmiddels voel ik me weer wat beter hoor. Het helpt echt om alles van je af te schrijven (en dan zulke lieve reacties van jullie te krijgen!). Kim: Wat vervelend dat je ziek bent! Het zit je echt niet allemaal mee heb ik het idee.... Maar goed dat je het even wat rustig aan doet en lekker in bed blijft! Veel plezier bij het kijken naar de kleine uk! Messaana: Ja ik ben ook benieuwd naar foto's! Groetjes Miep
Messaana gefeliciteerd! Kim veel plezier straks bij het beeb spotten Miep ik begrijp hoe je je voelt - ik herken het wel en ondanks dat ik heel gelukkig ben met m'n vriend, vindt hij het soms ook heel lastig om met 'panieksituaties' om te gaan. Zeker als je vreselijk aan het janken bent, weet hij zich soms echt geen houding te geven terwijl jij alleen maar getroost wil worden. Wat bij mij helpt is hem gewoon letterlijk voorkauwen hoe/wie/wat je voelt. Waar heb je pijn. waarom heb je pijn, waarom heb je nu even geen zin, wat voel je etc. etc. Het lijkt heel Dr. Phil achtig maar je kan het gewoon heel kort en duidelijk houden (en liefst nog op het moment zelf), weet hij ook waar hij aan toe is. (mannen kunen immers vaak erg slecht raden wat een vrouwn denkt toch?) En als je getroost wil worden, ga lekker bij m liggen - voelt ie zich ook nog een beetje nuttig al hoeft ie niet veel te zeggen. laat m zien dat je best lekker mag janken - alsof jij dat voor jelol doet! Sterkte in ieder geval.! Beebie ik heb gister dan toch maar ff een leeg kamertje in mn album gezet, ff voor de kleur De rest van de meubeltjes en zo zijn wit hout, gordijnen en golgordijn tegen de zon ook wit, en dan een paar kleurige details. Wat vinden jullie, is (donker?)paars nou echt een meiden kleur of niet? Het lijkt me mooi bij groen, maar ik zit ff te twijfelen (we weten niet wat het wordt). Verder ben ik toch maar met de billen (of beter gezegd BUIK) bloot gegaan en heb een foto neergezet. Ik haat foto's van mezelf - maargoed..dit is leuk voor later zal ik maar zeggen...
kaartje, ik vind de kleur heel erg mooi! vooral bij die donkere vloer. misschien staat turkoise er mooi bij. dat vind ik persoonlijk en iets neutralere kleur dan paars. dat vind ik naar meisje neigen. oranje vind ik ook leuk... hahahaha moeilijk he dat kamertje!
messaana.. hartelijk gefeliciteerd.. raar he dat dit je laatste verjaardag is zonder je ukkie he...volgend jaar is ze er vrolijk bij.. ik heb net een foto gezien van een kamertje . met een groene muur erg mooi hoor... is moeilijk he om alles te verzinnen... miep... gelukkig voel je je al beter, is niet nodig om je zo te voelen.. die mannen komen toch van een andere planeet die weten niets... maar als ze zelf ziek zijn he hahahha dan zijn zo zo zielig..... kim...have fun. bij je baby kijken..zij willen dat het iedere week kon , maar ja
Lastig he, kleuren in het kamertje als je nog niet weet wat het wordt. Wij hebben zachtgeel met rood. Dat kan voor een meid en jongen. Maar wat je nu met groen kunt combineren. Misschien moet je eens naar een behangwinkel en daar een boek vragen voor babykamertjes. Daar kan je soms wel eens hele leuke ideeën opdoen. Inzien mag altijd. Kim, beterschap en veel plezier bij het spotten.
Ahhhh jeetje dames, ik ben pas bij pagina 520 althans ik heb een beetje gescreend. Dus jullie vinden het vast niet erg als ik niet overal op reageer toch. Dan kan ik denk ik in m'n eentje een pagina vullen met reacties . Even snel over m'n zelf. MENSEN WE ZIJN VERHUISD! ! ! na 3,5 jaar verbouwen, zit ik eindelijk op m'n zelf. Maar wat een ...zooi heb je in al die jaren verzameld zeg. Geloof dat de helft naar de goeiedoelen winkel gaat. Vanavond voor het eerst koken ik vind het zo spannend maarja dat zal ook wel een week duren en dan is de lol eraf. Ik moet ook alles nog aan kant zien te krijgen voor zondag, bah bah dan wordt ik 26. Maar ga wel weer snel doorlezen. Ow ik heb ook het KDV geregeld. Ik ben er klaar voor laat de beeb maar komen. Ow nee het kamertje moet nog leeg. nou ja ik ga weer ff lezen.
koeky... heerlijk he ..eindelijk op jezelf.. en ja dat koken..wordt zeker wat minder over een tijd, maar ach ja het hoort er bij he... nou veel plezier met de laatste verhuis dingetjes..
Inderdaad moeilijk ja, ik zag ook nog ergens een paddestoel lamp (vliegenzwam - rood met witte stippen) Lijkt me ook helemaal geweldig. En dan zo'n boomstammetje aan de muur die ik in de Prenatal gids zag staan (die je alleen wel dan zelf in het bos moet zoeken ) Beetje bos/natuur thema zeg maar
Meesana: Gefeliciteerd met je verjaardag! Miep: Hij mag wel een beetje begrip voor je opbrengen. Als jij geen zin hebt moet hij dat gewoon accepteren en niet zo boos gaan doen. Dat boekje van Kluun is misschien helemaal niet zo'n gek idee, laat hem dat lekker gaan lezen. Paars: Ik vind dat het voor een jongen en een meid kan, wij hebben ook paars met oranje. Voor de rest ben ik het even kwijt. Ik ga het huis opruimen, gister Pepijns verjaardag gehad. En zometeen naar mijn zusje op verjaardag.
Hehe, eindelijk weer bijgelezen..kostte me anderhalf uur! Over die meeting; Ik kom niet, al zou ik wel graag willen. Ik heb geen geld voor het vervoer en ik moet ook werken dus dat gaat niet lukken. over die puistjes: Bij de apotheek hebben ze een tubbetje creme tegen acne. Ik heb al jaren last van acne, en niks helpt..Maar deze creme dus wel. Als jullie willen zal ik straks de naam effe opzoeken. het is maar 3 euro ofzo, je doet een klein stipje van die creme erop en dat (afhankelijk van de acne) een aantal keren en je puistjes zijn weg! Loltsje: Ik vind 100 kaarten ook errug veel hoor. heb het twee weken geleden een beetje zitten berekenen en ik schaamde me toen al dat we maar "aan de 50" kaarten toekwamen. dacht echt : Huh? zijn we zulke losers, dat iedereen wel 100 kaarten verstuurd en wij maar zo weinig? Hihihi..Er zijn er dus meer heb ik nu gelezen haha. Mesaana: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 *blieft* een lekker groot stuk kwarktaart voor jou.. Loltsje nogmaals: Over die ruzie met je vriend, daar wil ik toch even op reageren. Op dit moment zit je waarschijnlijk nog te wachten tot hij thuiskomt en tegen alles op te kijken..Wil je eerst even heeeeel veel succes toewensen. En stiekem moet je het ook een klein beetje proberen te relativeren denk ik..het was een ruzie, die zijn altijd klote, maaaaaaar jullie krijgen samen een kindje! (hihi) Dat boekje van kluun zou je hem ook als kadootje kunneng even ipv onder zijn neus te wrijven dat hij het moét lezen. Mijn vriend zou tenminste weigeren als hij iets moét Verder begrijp ik je punt wel heel goed hoor. ik herken het ook wel enigsinds, niet helemaal. Ik heb een vorm van reuma, daardoor heb ik soms dágen of weken veel pijn. Deze pijn zit soms ook periodes lang in mijn vagina/onderbuik/ blaas etc. Dan kan ik dus ook weinig "lol"maken op die manier. Vriendje zégt dat hij dit begrijpt, maar soms merk je aan zijn houding dat hij er pissig om is. kortaf, niks zeggen, geen fysiek contact meer aangaan (dus niet effe knuffelen of een zoen als er toch niet gesext wordt) Dit is bij ons dus al langer een issue. Hij legt het alsvolgt uit: hij voelt zich afgewezen en voelt zich een 'viespeuk"en een "egoistische klootzak"als hij toch probeerd aanstalten te maken en ik zeg dat het niet kan/ of dat ik niet wil. ...Eigenlijk begrijp ik dit wel. Ik heb wel es gedacht: probéér het dan ook niet!"Maar eigenlijk zou ik niet willen dat hij geen initiatief meer durft te nemen. We proberen het dus te bespreken en ik moet hem dus ook heel subtiel en voorzichtig duidelijk maken dat het niet aan hem ligt en dat ik echt wel "zin"heb of wel om hem geef..maar dat het effe niet kan/wil/whatever. Misschien voelde jouw vriend zich eigenlijk ook wel erg afgewezen (en dat is een rot gevoel) Los van wie zijn 'schuld"dat is en of het terecht is of niet, is je afgewezen voelen toch een klote gevoel. JIJ voelde dat óók. Jij ging huilen, hij zonderde zich af. Misschien hadden jullie wel beide hetzelfde 'verdriet'maar wij vrouwen uiten dit nou eenmala anders. voor hem kan die stap ook heeeeel moeilijk zijn om naar zijn huilende zwangere meissie te lopen als hij zich zelf een 'klootzak'voelt oid. On the other hand, begrijp ik jouw frustratie ook heel goed. Zit er zelf namelijk ook regelmatig om te snotteren (soms..niet regelmatig) omdat hij nou eenmaal niet begrijpt hoe ik in elkaar zit/ wat ik nodig heb/ wat ik verlang etc etc. Het enige wat dan nog helpt is huilen of inderdaad heel zwart wit zeggen: ik wil alleen maar dat je me troost of even knuffelt! Zo heel verhaal, einde relatietherapie deel 1 Grapje hoor.Kon het alleen niet laten om te reageren, juist door die enigsinds herkenning. (al moet ik wel zeggen dat vriendje en ik er naderhand altijd erg goed over praten en vriendje zich toch erg goed in de dingen verdiept ..reuma/zwangerschap etc etc..hij probéért t iig wel..) Worden jullie trouwens allemaal ook zo gék van die 'zorgen"? Ik kan niet ophouden met zorgen maken. Ik wordt al wakker met : oh we moeten dit nog regelen en dat nog en daar moet ik heen bellen en die moet dat nog weten en blablablaaa..Ik word er echt niet goed van!! Ik ben er trouwens achter waarom ik beebie nog niet zo goed voel schoppen. de placenta ligt bij mij ook aan de voorkant. Damnit!! Maar goed, liever dat dat de reden is dan dat er iets aan de hand zou zijn..ik begon me al wat zorgen te maken. Vlosk. heeft gekeken naar het briefje van de echo, daar stond het wel op vermeld. Maar in dokterscodetaal dus ik had dat nooit gezien. Had die arts gewoon 4 weken geleden wel effe kunnen zeggen: maar nee hoor, ik moet me 4 weken lang ongerust maken!! *zucht* Maar goed, niks ernstigs dus..en verder was ook alles goed. hartslag, bloedruk, grootte van de beep etc etc. Goed..Nu ga ik eerst weer iets regelen..kom later wel weer eens kijken. oja ik ga dus niet elke keer als ik 4 dagen heb gewerkt 75 pagina's bijlezen hoor, is op jullie eigen risico..dan moeten jullie maar niet zoveel lullen! HIhi..(ik ga toch wel bijlezen, ben veel te schieuwnierig)
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! *blieft* alcoholvrij flesje kinderchampagne om het te vieren!
P.s. sorry voor die dikke zwarte tekst..is effe iets misgegaan (zie bovenstaande) Ik denk dat donkerbruin heel erg mooi combineert met felgroen..
Allemaal bedankt voor de felicitaties meiden! Ik ben d'r blij mee! ** gooit wat "bossche" bollen jullie kant uit** @evelieveling: pfoe gelukkig geen puisten! ik was daar erg bang over, want ik slikte nog steeds de diane vanwege m'n puistjes, maar ik heb gelukkig nog niks!! @kar67: hoe is het nou met je bil? is daar nog wat aan te doen (misschien heb je het al geschreven en heb ik het gemist..?) kaartjes: Wij willen waarschijnlijk weer iets mafs, dus het gaat vast een bult geld kosten, maar ja, dat vinden we nou eenmaal leuk. Voor de bruiloft hadden we ook iets bijzonders gedaan: namelijk een blik met daarop een foto en de uitnodiging erin (moest worden opengemaakt met een blikopener) erg duur, maar ozo leuk! @jody79: fijn is dat, he, zo'n vant die kan koken? Ik ben ook erg blij met de mijne! @sonya: wij zijn net pas begonnen met het kamertje en het duurt ook nog wel een maandje voordat alles verder klaar is! Dus no worries, het duurt ook nog echt lang voordat onze ukkies tevoorschijn komen! Over de laatste verjaardag zonder mijn uk... jee, had ik nog niet bij nagedacht, maar inderdaad, best wel gek! @koekensopie: mijn man had als eerste last van nesteldrang, al in januari wilde hij beginnen! maar ik heb het nu ook te pakken. Alleen moet hij het natuurlijk allemaal uitvoeren, arme hij! @miep: ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt, ik heb zulke dingen bij mijn ex weleens gehad. Het is ook zo lastig, hij kan nooit voelen wat jij voelt en hij begrijpt waarschijnlijk helemaal niet waarom het zo moeilijk is. Daarnaast wil jij gewoon graag dat hij daarvoor zijn best wil doen, en het liefst uit zichzelf! ik snap je helemaal! Sterkte met je brief (dat wil inderdaad wel eens helpen!) kun je trouwens niet zeggen dat je je niet zo goed voelt en de afspraak met je schoonouders verzetten, het lijkt me lastig om nu mooi weer te moeten spelen! Ja die foto's! ik moet mezelf echt een keer een schop geven, heb er namelijk best wel wat en nog steeds niet online. Heb een beetje geduld met deze langzame slak, het komt, echt! @koeky: gefeliciteerd! eindelijk! fijn voor je, na 3,5 jaar... pfoe! @niva: nog meer taart! wow! maar ik peuzel 'm toch lekker op!