Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Je hoefd je ook niet te verdedigen, maar ik had het idee dat het om mij ging omdat ik nieuw ben en een vraag heb gesteld en nog geen antwoord heb gegeven. Ik voelde mij dus aangevallen en moest reageren, al dan wel wat laat.
    Ik dacht ik kan beter reageren dan ben ik het kwijt anders blijf ik ermee lopen.

Alles klaar en uitgepraat, :D

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
  3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ook lekker..ben ik es vrij ..is er niemand,
    zul je zien nu ik weg ga dat ik vanavond weer 500 berichten kan bijlezen ;)

fijne dag allemaal, ik kom zo wel effe weer kijken

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat leuk niva... we zijn precies even ver zwanger :)

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden!

Ik heb net weer een aantal reacties van jullie gelezen waar ik echt wat aan heb. Bedankt daarvoor!
    Ik hou het nu ff kort want vriendjelief komt zo thuis.... Ennuh, jullie weten wat dat betekent....
    Later vanmiddag of vanavond ga ik wat uitgebreider reageren hoor!
    Bedankt meiden!
    SSMMMAAAKKKKK!

Groetjes Miep

6. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Kim heb jij nog steeds last van bloedneuzen ?(ik kan me herinneren dat de rest daar geen last van had?)
    Ik word echt gek van die bloedkorstjes in m'n neus, kriebelt zo!
    Dit is toch iets wat de hele zwangerschap kan duren - niet iets waar ik me zorgen over moet maken?

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Dat is inderdaad grappig Sonya..ben benieuwd hoeveel verschil er in werkelijkheid tussen zal zitten :)

Loltsje good luck!

Kaartje, ik kan me herinneren dat mijn zus dat ook de hele zwangerschap heeft gehad..erg vervelend idd. Zij moest geloof ik af en toe met een zoutoplossing snuiven..ofzo? Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken hoor.

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben nog aan het bijlezen, dus ik weet niet of het al is geopperd.
    Meis, Jer en ik hebben een boekje waarin we gevoel duidelijk maken.
    Daarin beschrijven we dingen die we niet kunnen zeggen.
    Juist door het op te schrijven wordt het duidelijker. Kan je het rustig nalezen, nog een keer doorstrepen, mag je je tranen ondertussen laten gaan.
    Zo hoef je geen ruzie te maken als je jezelf eindelijk kwetsbaar opstelt.
    Wie weet is dat een idee!

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb het, ik heb het helemaal uitgelezen, Jer is halverwege blijven hangen omdat ie gewoon geen tijd meer heeft om te lezen, maar wil het met vakantie wel uitlezen. maar hij weet inmiddels alles over zwanger zijn.
    Het is humoristisch en sarcastisch geschreven.
    Om een voorbeeld te noemen.... het hoofdstuk 'sex tijdens de zwangerschap'.
    Dat heeft 2 lege bladzijdes ;)
    Dat zegt wel wat.
    Nee, hij zal er wellicht meer van leren dan van het denken 'je krijgt een dikke buik and that's it'.

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Hey..dat hebben viej en ik ook gedaan! :) Het werkt echt, je leert elkaar zo veel beter begrijpen..Moest trouwens wel van heel ver komen voordat ik Viej zover kreeg. Maar toen ik besloot het voor mezelf iig toch te doen en dat hij het wel mocht lezen op voorwaarde dat hij er dan ook over na zou denken om het eens te doen..zag ik ineens twee maanden later een stukje van zijn hand geschreven :)

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
  12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Koeky! Hoi! Leuk dat je er weer bent. Heerlijk dat je nu je eigen plek hebt!

Mesaaaaaaana, gefeliciteerd met je verjaardag en goede pretecho. Ik zal je bericht z.s.m. in de lijst toevoegen!

Adine... hihi, we schreven hetzelfde over sex tijdens de zwangerschap.

niva, wat beschreef je dat gevoel van man en vrouw mooi. En wat heb ik vaak ja zitten knikken. Want je hebt het bij het rechte eind!

Miep, je zal nu met je lover aan het praten zijn. Super dat jullie dat doen. En denk eraan... geen ruzie maken. Uitpraten is iets anders dan een ruzie verder uitvechten! Hang in there!

Kaartje, mooie buik, niets om je voor te schamen.
    En een vreselijk mooie muur!

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Miep: dikke knuf meid, en laat je niet kisten........

MEsaana: van harte gefeliciteerd en gaaf dat de 4d zo leuk was....

Adine: fijn dat alles in orde was bij de Vk

Tja en toen was de rest weer weg........ppppfffffffff

Zag meiden die ziek waren: heel veel beterschap......

12:00u valt wel te halen voor mij, pak ik om 10u de trein ofzo...... heb nog een goedkoop weekend retourtje van de NationaleSPorttas, dus dat scheelt weer!

Puisjes: heb ik geen last meer van sinds ik zwanger ben. En als er eentje komt, dan is ie binnen een dag weer verdwenen!

Tennistoernooi was goed gegaan, maar was wel ko toen we thuis kwamen.....

Morgen weer naar de gyni, ben blij als ik minimuts weer ff kan horen....

Twinny

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha, de tijd die we vorige week hier doorgebracht hebben, moeten we nu goed maken. Achterstallig werk dus.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou ik ben weer even bijgelezen...
    Zal proberen te reageren!

Mesaana: gefeliciteerd! ik bedacht me vanochtend in bed ook dat het voor mij (a.s. zaterdag) ook de laatste verjaardag zonder baby wordt! :) En wat leuk dat je echo zo goed was! Ik mag vrijdag weer kijken.

Miep: sterkte meis, hopelijk heb je het een beetje uit kunnen praten. En wat betreft die huildag: JA dat is helemaal herkenbaar! ALLES maakt je dan aan het huilen he? Knuffel van mij.
    Oh en dat boekje van Kluun, Alex vond het geweldig. Hij is geen lezer maar dit had hij echt snel uit. Hij refereert er nu ook elke keer aan, als ik weer eens twijfel over iets. Dan zegt hij 'Ja maar lieverd dat is heel normaal, Kluun had het daar ook al over'. Hihihi.

(Heb ik al eens verteld dat ik Kluun heb geïnterviewd?! Jawel... Het is grappig om te zien, zwermen meisjes om hem heen. Het leek wel een popster! :) )

Ik wilde nog op iemand reageren, maar ben vergeten wie. Sorry. Wellicht later nog een keertje.

Wat een ongelooflijk hectische dag heb ik achter de rug.. Heb niet eens tijd gehad om te lunchen. Ik heb geloof ik gepraat van 11 tot 15:30, aan een stuk door! (Tegen anderen, en over mijn werk ook nog eens.. ) En ik ben er nog niet. Maar ik mocht van mezelf even bijlezen en wat water en fruit tot mij nemen..

Ik heb me voorgenomen weer ietsje meer aan lichaamsbeweging te gaan doen. :( :( Heb ZO'N hekel aan sporten.. Bleeegh. Maar goed, mijn conditie is zo slecht op dit moment dat ik vrees de bevalling niet te overleven. ;)

Ik ga weer even iets doen! Tot straks...
    De zon schijnt hier weer trouwens - geen spoortje meer van de sneeuwbui van vanochtend.

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja, ik heb dat zo'n grappig stukje gevonden. Er was nog zo'n leuk stukje over dat de vrouwen overal info verzamelde en alles las wat maar over baby's ging. Staat ergens aan het begin. Jij hebt het boekje. Hoe stond dat er ook alweer in?

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Zo hehe ik ben "bijgelezen" nou ja een beetje steekwoorden van pagina's geplukt. Maar kweet al meer dan de helft niet meer.

Messaana: gefeliciteerd!

Miep: wat een rot situatie maar maak je niet te druk alles komt goed. Mannen sporen gewoon soms (lees vaak) niet helemaal. Ik had het trouwens anders gedaan, maar heb ik ook eigelijk altijd weinig behoefte aan sex. Dus ik had gelijk geroepen dat ie het voortaan maar met z'n rechter hand kon doen.

Kimmie: beterschap, en goed uitzieken hoor! ! Anders krijg je strafpunten.

Kar: Hoest met jouw?

Bloedneuzen: Dat heb ik ook! Geen idee wat je eraan moet doen. Dus zit af en toe zo verschrikkelijk charmant met een zakdoek in m'n neus.

Kaartjes: Ben ik al vanaf het begin meebezig. Maar heb nog steeds nix waarvan ik denk leuk. Maar die site die jullie hadden neergezet had ik nog niet gezien dus daar ga ik ff neuzen.

Kinderkamertjes: :) Jullie halen 'm leeg, ik heb een voor rommel gestouwd. hihi

Uhhhh nu weet ik het ff niet meer. Voor iedereen die ik vergeten ben sorry :oops:

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Iets dat vrouwen opeens informatiegeil worden. Dat ze alles verslinden wat met baby's te maken heeft, dat ze het liefst iedere dag naar de vlos zouden willen gaan. Dat we een dossierkennis krijgen waar menig advocaat jaloers op zou zijn. En dat het vooral onzin is om nieuwe ouders van nu te kopen. Omdat een zwangerschap nu nog hetzelfde is als een paar jaar geleden. Dat het met een voetbal international toch heel anders is ;)

19. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Even nog een goed nieuwtje van mijn kant tussendoor:
    Vanochtend bij de gyn eindelijk 'ontslagen' voor wat betreft mijn medische indicaties (mk, vanishing twin, schildklier), alles ziet er nu prima uit en nu gaan we dus onder behandeling bij de vlos in de buurt jeeeeh ik hoop dat ze daar iets meer tijd voor je nemen dan in het z'huis...! Jullie horen het wel.. :)

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jaa, dat was het. Dit siteert mijn mannetje regelmatig. Die vond het ook een heel leuk boekje.

Deel Deze Pagina