Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou meid, dat is mooi. Gefeliciteerd.

Het is maar wat je van een vk verwacht. Ze luistert naar het hartje en meten je bloeddruk en als je geen vragen heb, sta je binnen 10 minuten al buiten.

2. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Ok ik moet niet al te veel verwachten dus.. :) da's trouwens wel nog altijd langer dan bij de gyn (5 minuutjes)- soms het gevoel dat ie mn dossier weer voor het eerst ziet, luistert ook nooit het hartje ofzo en afspraken zijn op zich zeldzaam...
    Nu tenminste wat regelmaat hoop ik (nu elke 3wk dacht ik?), maar ik merk het wel dan.. :)

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    @Mesaana: Hiep hiep hoera, gefeliciteerd!

@ Miep: Hopelijk heb je het goed kunnen bespreken met je vriend. Is idd een klotesituatie. Ik heb hetzelfde altijd na de bevalling. Moet er niet aan denken om sex te hebben de eerste 3 maanden!
    En jammer dat je niet kunt komen

@Niva: Ook jammer dat jij niet komt. Kun je niet met iemand meerijden misschien?

@Beterschap voor de ziek, zwak en misselijken onder ons...

Zo, en nu moet ik echt opschieten...Ik ga vanavond uit eten en dan naar TOTO!
    Spreek jullie morgen weer....

Groetjes, Melanie

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    melanie: heel veel plezier

kaartje: dan had jij wel een heel onpersoonlijke gynaecoloog! Ik heb regelmatige afspraken en ze neemt de tijd, luistert en voelt......

twinny

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pfoe ik ga het weer proberen om te reageren!

Mesaana: GEFELICITEERD!

Miep: wat een ellende met je vriend. Maar maak je geen zorgen als je je boosheid alleen maar kan uiten met tranen, dat heb ik ook zo vaak. Wel jammer dat je vriend zo onwetend en onnozel reageert, maar zoals iedereen zowat al heeft aangeraden is het boek van Kluun echt een goed idee. Strikje er omheen en op zijn kussen leggen (of op het toetsenbord van de pc ;)) en dan maar laten lezen! Succes ermee!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hihi..ik wil ineens dat boekje van Kluun ook, jullie maken me schieuwnierig! :)

Ik lees nu trouwens weer dat iemand Kluun heeft geintervieuwd, iemand anders fotografeerd rally's, weer iemand anders doet een enorm boeiend onderzoek in de psychologie naar jaloezie e.d. ...Wat hebben jullie allemaal leuke banen zeg! ik ben er gewoon bijna jaloers op.

Misschien een leuk idee om allemaal effe als p.s.'je onderaan je eerstvolgende berichtje te zetten wat voor werk je doet..Vind het toch wel erg leuk om te weten. (of ben ik de enige?)

Oh en evelien, thanks :) En ik deed niet eens mijn best om het mooi te beschrijven hihi.

P.s. Ik werk in een woonvorm met 6 licht verstandelijk beperkte jongeren met gedragsproblemen. -> Meestal als gevolg van een ontwikkelingsstoornis, een incompetent (mishandeling, verwaardelozing, sexueel misbruik, prikkelarm, niet gestimuleerd etc etc) opvoedingsklimaat waarin ze zijn opgegroeid.Deze kinderen zijn onder justitieel toezicht uit huis geplaatst en hier geplaatst door jeugdzorg. (op 2 na)

In mijn 'vrije' tijd schrijf ik twee 'boeken' welke ik ooit echt hoop uit te geven. Schrijf ik een maandelijkse maatschappij kritische 'collumn' voor een lokale krant en droom ik er van om ooit (kinderboeken)schrijfster te worden

P.s. 2 : wat een lange p.s. die eerste p.s. van mij..

*grijns*

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Oh en nog een tip (ik ben lekker actief bezig zeg vandaag)
    Bij het vraag en aanbod gedeelte staat een berichtje van Jada,
    zij verkoopt een nieuwe maxi cosi voor 50 euro ipv 129,-
    misschien een tip voor wie er nog een moet..

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @Mesaana:
    Gefeliciteerd, ik neem graag een hapje van die heerlijke bosse bol die je ons deed toekomen!

@Koeki:
    Ook gefeliciteerd, met jullie huis! Lekker genieten nu.

@Miep:
    Hopelijk hebben jullie het weer goed gemaakt. Ik word ook regelmatig gek van de mijne hoor!

Verder:
    Wij werden vanmorgen wakker gebeld. Mijn schoonvader was met de ziekenwagen naar het ziekenhuis gebracht. Hartklachten. 10 jaar terug heeft ie een ernstige hartinfarct gehad en nu dus weer zoiets. Wat het precies is geweest weten ze nog niet (vind ik een beetje raar), maar het gaat gelukkig alweer wat beter. Je wordt wel moe van zo'n dag zeg, pfff.

@Niva:

ps. zoals velen al weten ben ik docente lichamelijke opvoeding op een school voor Havo/Vwo.

10. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    zo, ben weer bij. Leuk, een hoop prettige berichten!

@Mesaana: GEFELICITEERD!! Leuk, heb het idee dat er een hoop meiden in maart jarig zijn... probeer fotos vd pretecho in je album te zetten!!!!
    @Adine: fijn dat IE het nog doet! ;) uuuh, dat alles goed is natuurlijk!!
    @Kaartje: lekkere kleur groen! Ik denk dat er goede ideeen zijn langsgekomen, je kan mss ook proberen met crème en/of indigoblauwe accenten? En gefeliciteerd natuurlijk dat je vd gyn "verlost" bent, meer aandacht of niet, het gaat erom dat alles goed gaat en dit mijlpaaltje verdient een hoeraatje...
    @Koekie: jij ook aan de felicitaties voor je langverwachte stulp, ik kan me voorstellen dat je door het dolle bent, heerlijk hé??
    @Miep: succes met je vriend, Niva heeft idd een heel goed stukje geschreven over verschillen in emoties en reacties in mannen en vrouwen, we gaan er idd heel anders mee om, vaak lastig maar ook juist handig soms.
    Ik moest trouwens erg lachen om je "huilverhaal" (wat klinkt dat lullig), dat je overal over huilen kan, ik zie het helemaal voor me; huilend geld geven aan de stomverbaasde pizzajongen, hihi. Gek genoeg ben ik niet emotioneler dan anders, soms een beetje sjacherijnig maar meer nog dan dat, kan ik soms opeens out-of-the-blue een intens diep geluksgevoel krijgen dat dan stokt in m'n keel, een soort van oer-emotie die naar boven komt borrelen en dan ben ik even gewoon "fucking-felíz" keihard-gelukkig, zonder dat het zich echt uit, het is echt iets binnenin.
    @kaartje/koeky: ik heb alleen bij het snuiten last van bloedstolsels, maar ik moet wel een paar X per dag snuiten om ze uit m'n neus te halen, ze zitten heel hoog.

@Jody: maar goed dat ik nog even heb gespiekt tijdens het schrijven, je laatste post is natuurlijk helemaaaaaal geen leuk berichtje!! Sterkte meid! Jeeez, we hebben nogal wat familieleden in de lappenmand zitten, zeg! Hopelijk komt hij er snel bovenop, weten ze precies wat het is en kan je schoonvader dan maatregelen nemen om verdere klachten te voorkomen... en kan iedereen weer rustig ademhalen, je moet je rotgeschrokken zijn!

11. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    @Niva: jaloers op andermans banen met waar jij mee bezig bent? Haha, je bent superinteressant! (al is er natuurlijk niemand die écht NIET interessant is, als je goed kijkt).

Ik ben afgestudeerd aan de kunstacademie in InterieurArchitectuur (R'dam, éch wel)(ik kom oorspronkelijk wél uit Brabant trouwens) maar ben in Speen gerecycled in grafisch ontwerpen en werk de laatste 8 jaar voornamelijk als freelance website ontwerpster, soms doe ik ook puur grafische dingen (logo's, lay-out, packaging, etc.) en ben gek op korte experimentele filmpjes maken, waar ik commercieel niets mee kan helaas. Ik ben bovendien een financieel ei vd bovenste plank dus erg blij dat ik nu getrouwd ben met een "vast salaris" haha! (m'n vent is docent aan de Universiteit).

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Lexi, coupe windhoos, helemaal geweldig! Maar je moet er ook iets voor over hebben :)

Bingo, ja altijd leuk en gezellig! (zijn wij nu zo oud?) :oops:

Puistjes, nee geen puistjes maar een super droge huid, ja die heb ik wel.. Niet meer normaal

Beebie, ja de kleine moet er inderdaad ook echt nog uit ;)

Karlijn, ga het nu toch eens wat rustiger aan doen meid! Je moet aan jezelf en de kleine denken!

Koekensopie, ja nesteldrang heb ik zeker, ik wil zo graag aan de slag en alles in orde maken, helaas komt 7 april pas de meubels

Miep, Zou het niet verstandig zijn om toch tegen je vriend te vertellen wat het zwanger zijn echt allemaal doet met je lichaam? En dat het dus meer is dan alleen een buik kweeken? In ieder geval een hele dikke knuff van deze kant en ik hoop dat je vriend het toch een beetje gaat snappen. Ik lees net dat je al een brief aan het schrijven bent, ik hoop dat hij het nu door heeft wat er allemaal met jouw lichaam gebeurd!

Adine, fijn dat de APK keuring van jou en ukkie weer goed is!

Mesaana, Gefeliciteerd met je verjaardag! En super dat je de kleine in 4-D hebt gezien! Foto's?

Kim heel veel beterschap! en veel plezier bij het kijken naar de beeb

Kaartje, Mooie frisse kleur groen!

Koeky, leuk dat je huisje eindelijk klaar is!

Niva, ja ik heb dat ook hoor dat zorgen maken.... Fijn dat ook jouw APK keuring goed is!

Twinny, veel plezier morgen!

Jody, veel sterkte met je schoonvader meid!

P.s. Ik heb als diploma verzorgende voor kraam/thuis/bejaarden en lichamelijk gehandicapten zorg. De sectoren waar ik in zou mogen werken zeg maar. Maar omdat ik afgekeurd ben voor mijn rug heb ik de opleiding Basis Kennis Boekhouden gedaan. Ook zit ik half verwege de cursus Praktijk Diploma Boekhouden (ben er vanwege de zw even mee gestopt) Maar de werkzaamheden die ik doe is voor de Nuon en dan als Medewerker klanten contact. En dat houdt in opdrachten maken in het systeem voor klanten die bijv. de meter verzwaard willen hebben of bijv. nachttarief willen hebben. En de afspraken inplannen En ja natuurlijk ook de klant te woord staan.

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Miep, jemig meis, wat een vervelende situatie. Af en toe komen die mannen ook echt van Mars he! Sterkte meis

@Adine, fijn dat alles goed was!

@Mesaana, gefeliciteerd meis, hiep hiep hoera

@Kim, beterschap! Hoe was het bij fontys? Ik mag morgen

@Kaartje, jij mag dat schaam emoticon wel weghalen hoor! mooi buikie

@Niva, fijn voor je dat je nou uiteindelijk toch weet, hoe het komt dat je ukkie nog niet echt voelt!

@Koeky, veel plezier in jullie nieuwe huisje!

@Melanie, heel veel plezier bij TOTO

@Jody, dat zal schrikken geweest zijn zeg! gelukkig gaat het weer wat beter met hem

Ik heb eigenlijk niet veel te melden.
    Alles gaat zijn gangetje, morgen net als Kim dus naar Fontys om lekker naar ukkie te spieken.
    En voor diegene die willen zien dat je voor mij niet bang hoeft te zijn tijdens de meeting.
    Kijk maar eens bij het nieuwsbericht op onze site (rallysport.nl) dat er iemand van de redactie een prijs uitreikt ;)

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh dat ga ik ernstig uitproberen!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ach meis... ik ben van mening hoe moeilijk het voor sommige mannen ook is, voor de dame in kwestie is het zwaarder. Misschien moet je juist wel meer aangeven van welke 'kleine' kwaaltjes je 'last' hebt om begrip te creeeren. Maar dat het niet leuk is, is zeker! Ik hoop dat het snel de wereld uitgeholpen wordt en dat jullie weer lief voor elkaar kunnen zijn.

Dikke knuffel,
    Chantal

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gefeliciteerd! :D

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik vind de kamer gaaf! Wij hebben ook witte meubelen en ik wil ook 1 muur lekker groen (wij hebben een zacht groen hemeltje) en de andere muren wit. Ideaal dat ik nu bij jou heb kunnen zien hoe dat eruit ziet! :)

Zelf vind ik de combinatie met paars erg gaaf, maar wel meer voor een meisje.

En je heb een prachtige buik!

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn p.s :D : Ik ben SPH (sociaal pedagogische hulpverlening) gestudeerd in Groningen. Ik werkte hiervoor in de crisisopvang bij Jeugdzorg Drenthe ( bij Kar om de hoek :D ) en ben voor manlief naar Hoorn verhuisd waar ik 2 1/2 terug tijdelijk in de kinderopvang ging werken. Totdat ik iets beters zou vinden zeg maar. 8) Nou ik zit er nog steeds! :) Inmiddels wel in het managementteam, gecombineerd met de buitenschoolse opvang. Leukste zal komen als ukkie straks 2 dagen in de week mee gaat naar de opvang!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi meiden

Ik heb beloofd dat ik vandaag nog even terug zou komen. Dus hier ben ik dan. Even een heel snel berichtje hoor, want ik wil op bed.
    We hebben het vanavond uitgesproken en vriendjelief had niet in de gaten dat ik zo'n last had van die zwangerschapskwaaltjes. We hebben alles nu uitgesproken en hij was blij dat ik dit getypt had. En ik ben er ook blij mee want nu heb ik hem toch duidelijk gemaakt wat er in mijn hoofd omgaat.

Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve en meelevende berichten! Echt SUPER!
    Morgenochtend moet ik eerst naar de VK en daarna kom ik hier weer en ga ik op jullie reageren (ik heb alles wel bijgelezen zonet maar geen tijd om nu te reageren). Ik ben jullie wel wat verschuldigd geloof ik......

Dikke kus van Miep en junior!

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Miep, fijn dat het uitgepraat is..! En nu heeeerlijk slapen natuurlijk vannacht, nu alle spanning weg is. :) En je bent ons niets verschuldigd hoor, daar is iedereen hier toch voor?!

Deel Deze Pagina