Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Oja, dat gaat er hier ook wel in, boterkoek, negerzoenen (sorry Buys zoenen), krakelingen, stroopwafels, mmmmmmmmmmm

Liefs, Tanya (die nu in de kast gaat kijken wat we nog hebben liggen)

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hoi hoi ik ben er ook weer!
    Eerst ff reageren:

Rhesus: als 1 van de ouders RH+ is dan is het kind dat meestal ook. Ze kijken eigenlijk alleen naar de moeder omdat van haar het bloed ook daadwerkelijk in aanraking kan komen met dat van het kind. Zolang je vantevoren maar weet dat jij RH- bent is er niets aan de hand hoor trouwens, want dat wordt tegenwoordig gewoon goed gecontroleerd. Jij krijgt prikken af en toe, en wanneer het kind geboren is wordt er bloed uit de navelstreng getapt om te kijken wat de RH factor van het kind is. Dan wordt er zo nodig nog een shot gegeven aan jou om het aanmaken van antistoffen tegen te gaan.

Chips: mag het ook paprika chips zijn? Ik kan dat wel de hele dag eten soms, en anders cheese&onion of dorito's. Uit zelfbehoud koop ik meestal maar zo'n grote zak met allemaal kleine zakjes en mag er dan maar een paar van, anders wordt het een chaos...

Dromen: ik droom ook altijd al raar, kan je echt hele filmscripts van schrijven als ik wakker word! En dat is dus nu nog erger dan normaal. Laatst droomde ik dat het iets van oorlog was en dat mijn vriend en ik met een vliegtuig gingen ontsnappen. Nog vreemder was het vliegtuig werd bestuurd door de roostermaker van onze school. Die lachte zich dan ook helemaal slap toen ze mijn verhaal hoorde ;)

Tenslotte: heeft iemand nog tips over hoe ik met mijn moeder moet omgaan? Ik zit zo in tweestrijd of ik haar steeds moet blijven zeggen hoe irritant en kwetsend ik het vind dat ze zich altijd zo overal mee bemoeit en zoveel kritiek levert. Ik wil dat ze ermee ophoudt maar ik vraag me dus af of ze dat uberhaupt wel kán! En dan levert aldoor maar iets terugzeggen alleen maar extra stress op voor mezelf. Maar ja ik ben zo bang dat ze daar dan straks gewoon lekker mee doorgaat als bocco er is en dat de normaalste zaak van de wereld vindt (zoals ze dat ook de normaalste zaak van de wereld vindt om dat bij mij en mijn zussen en onze vader te doen).

PS: voor degenen die het nog niet weten: ik geef Engels op een middelbare school.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    hi dames,

schaamluizen en remsporen in zwempakken... yak..
    ik zou trouwens voor een nieuw zwempak gaan hoor. Zwempakstof vergaat snel, valt niet meteen op, ook het elastiek vergaat. Je kijkt dan zo door het zwempak heen...

en wat een auto avonturen... ik stond ook regelmatig aan de kant van de weg. Ik reed in een oude kever en dan weet je het wel. Regelmatig belde ik mijn vader op en dan kwam hij weer helpen. Omdat ik toen bij mijn vriend ben gaan wonen heb ik hem terug gegeven, maar nu we weer hier wonen...en ik zou niet zwanger zijn, dan zou ik er graag weer in gaan rijden..

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahahahaha schaamluizen en remsporen. Ik weet niet wat ik zou doen een nieuwe of een tweedehands, ik ben normaal wel van het 2de hands maar met ondergoed en zwemkleding heb ik zo m'n twijfels.

Miep wat ben je vrolijk. Gezellig hoor. Fijn dat alles is uitgepraat. Ow en ik zal vanaaf een nieuwe buikfoto maken als ik het niet vergeet.

Kar, je maakt me nieuwschierig naar je buik. Laat zien.

Sporten, bah ik heb het vroeger wel gedaan maar ik mocht op een gegeven moment niets meer omdat m'n knieen zo slecht zijn. Heel heel vervelend, :) (ik ben echt zo lui als de pest)

Sterrekind, jee wat eng zo op een afrit. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Kim, wat vervelend al die zieken zeg. Maar wel gezellig met je broertje.

Ana, dat heb ik ook statisch haar. Ik haal het al de hele dag uit m'n nek.

Jammie evelien, koekie's.

Tanya, =D> voor jouw.

Lexi, ik droom ook altijd zo belachelijk. Maar wel spannend, ik zou er zo een james bond film van kunnen maken. Jij ook zo te horen. :)

p.s. Ik werk als Werkplek Ondersteuner / serverbeheerder op de Universiteit.

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    P.S. telefonisch assistente voor iedereen die een rukje of trekje wil wagen :rolleyes: ;)

Voorheen ook camdame, wie weet dat ik dat als ik walrus af ben nog een korte periode ga doen. Is al elders hier in het topic besproken.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky, dan wil ik jou wel even spreken.. Vandaag ligt bij ons het netwerk er ALWEER uit! Grrr... :evil: :evil: Dit gebeurt tegenwoordig elke week wel 1 of 2 keer, en werken is dan onmogelijk. Kan nu zelfs mijn mail niet via internet openen. Zit dus nu weer thuis, ga wel op de laptop verder ofzo.

PS: ik ben promovendus sociale psychologie (universiteit Groningen) en ik was ook degene die Kluun heeft geïnterviewd - in het kader van een activiteit van studenten psychologie. Maar wees vooral niet jaloers op mij. Bedacht me net van de week dat als ik weer de keuze had, ik niet weet of ik dit weer zou hebben gekozen. :(

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat is iets wat hier maar zelden voorkomt. Alleen als er een kabel is doorgegraven o.i.d. maar verder nooit. Geloof dat ik blij ben dat ik niet op jullie universiteit werk. Een boze zwangere karlijn lijkt me toch wel eng. :)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

ZO ff kijken wat er was lijven hangen:

Miep: fijn dat het is bijgelegd.......

Evelien: mooie omschrijving van je beroep, haha..

Tanya: je verwerkt je angsten nu eenmaal in dromen, dat is een feit...

Chippie's: nee niet echt zin in........ wel bananen schuimpjes trouwens, hihi......

APK-keuring: fijn dat alles goed was, heerlijk toch.....

Autopech: dat is flink balen! Ik ben paar weken geleden met de spiegel aan de stadsbus blijven hangen, maar was niet mijn schuld!

Sterrekind: mooi buikje hoor.......

Zwempakken: ik heb mijne mij de Neckermann besteld. Zit heerlijk en koste 20 euri......... bestelnummer: 707740
    Ik was vandaag zwemmen en was eigenlijk heerijk. DE badjuf had me meteen wat tips gegeven. Zoals niet te veel schoolslag etc.

Ik zal van de week nog een fotootje van mijn buik plaatsen........

Verder was het op controle oke. Mijn baarmoeder is al er voorbij mijn navel en ze was heel tevrede. Minimuts trapte tegen het ultrasound apparaat en produceerde een keiharde hartslag, tjee wat een herrie..... Bloeddruk was oke, al vond ik hem wat hoog 130/80...... maar had wel net een stuk moeten lopen vanaf de parkeerplaats..... Gewicht wil ik het liever niet over hebben, maar de gyni vond het prima gaan!

Het enige probleem was dat bij de 20 wkn echo de metingen uitkwamen op 19 wkn+, terwijl ik toen al bijna 21 wkn was! Ik heb haar vandaag hier naar gevraagd en ze wil voor de volgende keer een echo laten maken om het te controleren, want de conceptie datum staat bij ons tenslotte vast! Ach, maak me maar niet druk. Misschien minimuts nu eenmaal wat kleiner! Mag haar in iedergeval nog een keertje extra zien!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi Twinny, ik vind het zo grappig dat je het telkens over 'haar' hebt.. Straks blijkt het toch een jongen te zijn! :) Fijn dat alles goed was, en leuk, een extra echo!

Koeky, bij ons komt het doordat sinds een maandje ongeveer alles gecentraliseerd is (ICT dan), en dat werkt niet zo lekker blijkbaar. We kregen een nieuwe werkomgeving en ik ben daardoor veel dingen kwijt geraakt, buiten mijn schuld. Was niet de enige. Echt grote ellende. :( Maar ik blijf beleefd tegen de helpdesk medewerkers hoor. Heb namelijk twee weken geleden wel een gloednieuwe pc gekregen! :)

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi Twin, fijn dat alles ok was. Maaruh even over bovenstaand, ietje kleiner is toch niet erg. Had ik ook dat het een week a 2 weken verschilde maar de VK zei "Wij zijn toch ook niet allemaal hetzelfde". Behalve dat liever kleiner dan veeeeel groter, het moet er ook nog uit. :confused: Ow zit mezelf weer bang te maken. brrrr Mensen het moet er ook nog uit.

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Met dat centralizeren zijn we hier nog bezig. :) Gaat hier zo te horen net zo goed. hihi Maar daar hoef ik me niet bezig te houden, gelukkig. Wel lief van je dat je aardig blijft, ik wordt hier GEK van de helpdesk. Ze snappen het niet geloof ik. Slaan wil ik ze, maar dan krijg ik weer strafpunten van m'n baas.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Desmagnetiseren hahahahahahahaha, hoe kom je erop!
    Wat helpt bij mij ook alweer als mijn haar statisch is, uhmmm, even denken hoor,.......2 dagen niet wassen of zo? ? ? ? ?
    Nou afknippen zou ik sowieso niet doen, dan heb je net zo'n pleeborstel (als je haar statisch alle kanten opstaat) :) .
    Helpt een beetje waxx niet? In elk geval succes ermee. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het weer en is het straks weer verdwenen.

Over mijn schoonvader; het is een eigenwijs stuk *piep*. Mijn vriend heeft zelfs tegen hem gezegd dat ie nu wel wat keuzes moet gaan maken anders ziet ie onze kleine misschien niet eens meer. Hopelijk schrikt ie daar van en wordt ie wat verstandiger (maar dat betwijfel ik).

Vandaag op mijn werk de wind van voren gehad over zaken waar ik niets aan kan veranderen. Dat heb ik ze ook wel gezegd, maar het vervelende gevoel blijft toch hangen merk ik. Komt eerst een collega verhaal halen, die vertel ik netjes hoe ik erover denk. Zegt ze nog; "Ja, ik zal maar niet tegen jou uit gaan vallen". Dus ik:"Nee, dan heb je wel de verkeerde voor je". Een oudere collega die ernaast zat complimenteerde me nog met hoe ik het had aangepakt. Dus ik was er toen wel klaar mee. Komt 2 uur laten de afdelingsleider naar mij toe met hetzelfde verhaal. Heb ik zo'n hekel aan. Kan die collega het dus niet alleen af stuurt ze me een afdelingleider op mijn nek :( . Dus ik uitleggen dat ik het al met die collega had besproken, maar hij moest en zou zich er ook nog mee bemoeien. Dus ik weer gezegd dat ik niet in de positie ben om die beslissingen te nemen en dat ik het er met mijn sectie over zal hebben. Toen droop ie af. Achterlijk gedoe. En nog achterlijker dat ik het goed heb afgehandeld (naar mijn idee), maar er zo mee blijf zitten, pfff. Ik word niet goed van mezelf.

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Proberen van je af te laten glijden. Lekker in d'r sop gaar laten koken en vooral de eer aan jezelf houden. Heb je goed gedaan.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Voor m'n gevoel kletsen de April mama's er zowat 100 pagina's per dag bij. Das ook niet normaal. :confused:

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    hahaha, ja dat was mij ook opgevallen. Niet normaal nee. Het lijkt meer op chatten - of doen wij dat ook? :( ;)

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Bijna alleen wij doen ongeveer de helft. :)

Joepie ik mag naar huis. Nou ja eerst naar de blokker, moet nog wassen maar vergeet steeds knijpers. Schiet niet echt op.

Lady's tot morgen en misschien tot vanaaf.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    mischien worden we ook wel zo erg als we verlof hebben. dat hebben de april meiden al he...

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    :cry: :cry: waarom heb ik van die #@5%* schoonouders.. :cry: :cry:

20. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Badpak: Ik zou ook gewoon een 2dehands kopen, hoelang wodt zo'n badpak nou gedragen?
    Ik ga voor een bikinibroekje (2 maten groter) met een hempje erboven, dan kan mijn bh er gewoon onder.

Snoepen en snaaien: Ik ben tussen de middag 4 boterhammen gaan eten i.p.v. 2 en ik moet zeggen, ik heb veeeel minder trek in fouten dingen.

De auto: Ik heb net een nieuwe accu gehaald, hopen dat dat het alleen is.

Werk: Ik ben sinds maandag 10 uur in de ziektewet, ik werk dus nog maar 14 uur.
    Oh ja, ik werk in de bediening, grote bladen vol met drank.

Puistjes: Geen last van, gelukkig.

Dikke buik: Ik begin me al aardig pompeus te voelen komt ook door die andere 2 bulten op mijn lichaam.

Mijn schoonzusje: Nog niks van gehoord.

Ik moet in Juni een nieuwe ID maar ik ga van de week al foto's maken anders loop ik 5 jaar met een ID waar een plofkop op staat.

Share This Page