Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hoi elma...niet onzeker zijn hoor. ik vind dat je een harstikke mooie buik hebt.. bij iedereen is het verschillend..als de baby het maar goed doet toch....en wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af. hahahah toch......

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    denk dat ik geen goed karma heb...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Marloes: tja schoonouders........hopelijk voel je je vandaag ietsie prettiger. Ik vind dat ze ronduit onbeschoft met jullie omgaan, jullie zijn volwassen mensen en zij stellen zich op als een stelletje kleine kinderen die beledigd zijn! Ik ben 8 jaar geleden gescheiden. Mijn exman kon niet loskomen van zijn moeder en voor mij was de maat vol. Laat je schoonouders niet tussen jou en Gab inkomen meid en geniet van wat jullie straks met z'n drietjes hebben!

Twinny: klopt precies wat jij schrijft, en zo voel ik het ook! Thanks.

de rest van de meiden ook, wow!

oh ja... vandaag geen goed karma...

Wat een dag.
    de ochtend begon rustig op school, maar 's middags..pfff eerst 2 vechtende leerlingen, gelukkig sprong er een collega tussen, ging er hard aan toe.
    Daarna mijn mentorklas. een (sorry) marokaanse jongen eiste zijn spullen op, moest van mij netjes op zijn beurt wachten. Heeft totaal geen respect voor vrouwen en zit als een koning op zijn stoel. Bleef kloten en toen ging het echt te ver... Huilend van kwaadheid, teleurstelling riep ik dat hij op kon donderen en daarna heb ik hem nog een lompe eikel :oops: genoemd geloof ik. Heb zijn tas in de gang gezet en gelukkig liep er een collega langs die meteen kwam helpen. ze heeft hem meegenomen en ondertussen werd ik nog uitgemaakt voor h*er...

nu een officiele waarschuwing en hij moet eerst zijn (serieuze) excuses maken voordat hij weer in de les mag...

Grrrrrrrrr kinderen......

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    sorry trouwens voor ego bericht. Morgen weer reacties op iedereen..

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het even een paar dagen druk gehad. Ik moet bijlezen vanaf pag 540...

Mijn verjaardag was gezellig!

Verder denk ik dat ik gistrenavond voor het eerst een echte schop voelde, zelf aan de buitenkant (toen ik in mijn bed lag). Dat is weer eens wat anders dan dat gekriebel... laat maar komen hoor!

Met jullie alles goed allemaal? Nou ja ik ga beginnen met bijlezen (ik weet niet of me dat nu nog allemaal lukt hoor!)

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Jemig, bedankt allemaal voor de feliciaties! hihi, ik wordt er bijna verlegen van....

Monique, mooie foto's hoor van de rally! En vooral die topper! Goed moment geklikt!

Jody, tja het houdt een keer op meid! Het sporten. Ik weet hoe je je voelt hoor! Ik had er enorm veel moeite mee. Zeker als je je goed voelt. Maar geloof me dat het nu echt wel tijd is om te stoppen... O en sterkte met je vader!

Och Loltsje, wat vervelend meid, dat je zo in de put zat, ik kan me dat helemaal voorstellen hoor. mannen....grrr! Ik heb dat ook ooit één keer meegemaakt, ik was toen ook heel verdrietig en hij bleef echt 2 dagen pissig. (wat hij normaal nooit is). Ik wist niet meer hoe ik het had... Het is ondertussen al 5 of 6 jaasr geleden en ik ben nog steeds bij dezelfde schat... maar ik kan me je klote-gevoel helemaal voorstellen! Nu ben ik een paar pags verder met lezen en fijn dat je het hebt kunnen uitpraten!

Mesaana, gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Koeky, wat fijn dat je lekker bent verhuisd! Geniet ervan!

Twinny, elk nadeel hep z'n voordeel je mag strakjes nog een kijken!

kim, jammer dat 'ie nog in stuit ligt, marar verder alles gelukkig goed! Sterkte met je broetje!

Marloes, balen zeg zulke schoonouders. Probeer je er een beetje overheen te zetten. Alhoewel het wel moeilijk is voor je mannetje natuurlijk.

kar beterschap meis. Klaag maar lekker hoor!

Zanoni, wat fijn dat de apk weer goed was!

Ziezo, weer bij. Sorry als ik iemand vergeten ben...

Ik heb verder eigenlijk geen schokkend nieuws! haha, ik ga maar eens slapen, als het lukt kom ik morgen ook weer even kijken.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden

Hier ben ik ook weer (en nog steeds vrolijk hoor!)

Evelieveling: Tsjong! Wat een groot gezin waar Jerry uit komt! 11 Kinderen.... Gaan jullie dat nadoen? *knipoog* Wanneer ga je beginnen met je babybroekje? Handig hoor dat je zo handig bent. Ik las dat je krampen hebt die doorstralen in je benen, wat vervelend! Waar komt deze pijn weg? Uit je bekken of uit je rug ofzo?

Adine: Das niet duur voor een badpak! Heb je getroffen dus! En ook nog eentje zonder schaamluis en remsporen.... helemaal goed! En nu maar plonzen!
    Aha, gratis dozen! Ben ik gek op. Jan Linders kennen we hier niet, maar C1000 en Plus Markt kom ik wel zo nu en dan.

Kar: Je bent een bikkel! Naar de tandarts zonder verdoving en ondertussen verga je van de bekkenpijn. Je mag dit hier best vertellen hoor, daar zijn we voor en we vinden je geen zeur! Inderdaad nu maar hopen dat er wat aan gedaan kan worden, ik heb ook goede verhalen gehoord over die bekkenband.

Zanoni: Joepie! Weer iemand APK goed gekeurd. Geeft een heerlijk gevoel he! Ja 4,4 kilo is heeeel netjes.

Elma: Ik vind jouw buik ook errug mooi! Ok, hij is nog ietsiepietsie bescheiden, maar wat er zit vind ik erg mooi! Je bent ook zo mooi slank! En t.o.v. de vorige buikfoto is je buik echt wel gegroeid hoor!

Marloes: Wat een drama daar bij jullie op school zeg! Dat kinderen zooo vervelend kunnen zijn! Aan welke klas geef je ook alweer les? (Dus hoe oud is deze brutale jongen?)

Vissie: Joepieeee! Je hebt een trap gehad! Haha, van je ukkie wel te verstaan. Heeeeeerlijk he?

Zo, nu heb ik de meesten wel weer gehad.

Ik ga zo slapen.
    Groetjes Miep

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, nog snel ff.
    Ik las dat iemand nu een pasfoto ging laten maken omdat diegene bang is om later een opgezette toet te hebben. Ik heb daar nu al last van. Ik zie het bij mezelf al als ik in de spiegel kijk.... Een onderkin en dikke wangen, vreselijk! En dan te bedenken dat het nog veel erger wordt.
    Snoep ik teveel ofzo? Nou zeg, die chips viel mee toch, die heb ik met jullie gedeeld....
    Ik ben dus echt al 7 kilo aangekomen, misschien inmiddels al wel 8 maar dat wil ik niet weten.

Groetjes Miep

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    @schoonouders- gelukkig kan ik niet beter treffen.
    Lijkt me idd vervelend als je totaal niet met ze kan opschieten
    of als ze zo achterlijk reageren!

@marilyn
    zo`n band heb ik ook, heerlijk he! idd een aanrader.
    al moet ik binnenkort al gaan geloven aan een echt rug/bekkenband.

@Monique27- 45 min. spieken ow heerlijk..
    jammer genoeg werk ik niet dus kan niet meer zo vaak spieken!

@tomenjerry- ahh die kleine van je, gelukkig moet ze nog wisselen.

@evelien-tring..11 kids aan jerry zijn kant.. nee ik heb maar 1 broer.
    niet dat ik er wat aan heb hihi
    hoe gaat het met het broekje maken? lukt het?
    je buik groeit goed zeg!

@kar..als je in de buurt had gewoont bij me had ik je meegenomen naar mijn fysio..
    perfect..last heb ik nog wel. maar gaat nu weer de goede kant op.

(ben even niet geweest omdat tijdens het overgeven,
    het weer in mijn rug is geschoten en vreselijk idd dezelfde problemen
    als jou met mijn bekken.
    hij adviseert idd zw. zwemmen! Ik moet volgende week mijn nieuwe bekkenband ophalen.
    die van bij romy is een beetje uitgelubberd hihi.)

idd wat ben jij een bikkel zonder verdoving bij de tandarts zeg!
    ik moet er niet aan denken, gelukkig mag ik zitten en gelijk weer opstaan en dan ben ik zelfs bang hahaha :(

@adine... ik heb ook mijn badbak gevonden en hij past. dus we zijn er helemaal klaar voor! :)

@Zanoni..25 wkn al! fijn dat de apk weer tip top was!

@lexi.. kop op..deel je energie nou eens een beetje met ons hihi ;)

ik hoop dat ik nu ff snel niemand vergeten ben, zo ja mijn exusses.
    maar ik heb een beetje haast, zo weer naar de fysio
    Ik heb hem namelijk echt duidelijk gevraagt aub mij te helpen omdat ik echt niet zo weer wil als bij romy.
    dus gaan er alles nu aan doen om mijn rug en bekken spieren wat verstevigen zodat ik langer kan blijven lopen ermee.
    Met romy liep ik al snel met krukken omdat mijn bekken drilpudding was geworden.

Nou dames ik probeer vanmiddag nog ff te komen..
    ik denk wel aan jullie hoor(slijm slijm) ;) :oops: :)

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik zie net snel dat ik heel wat dames ben vergeten,
    vissie,lexi,twinny,Jody enz
    sorry,

er zijn trouwens heel wat die niet meer hier zijn geweest he, kim2 enzo..
    geennieuws goed nieuws hopelijk

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Vissie, geweldig dat je je kleintje heb voelen schoppen, nou zal je het langzaam wel wat meer gaan voelen, let maar eens op

@Peetje, hoe was het bij de fysio? bij mij helpt het echt heel goed.

Alle "dippers" kom op dames, nieuwe dag is nieuwe ronde, nieuwe kansen
    En voor degen die naast mij op hun roze wolk zitten, we maken er weer een leuke dag van!

Groetjes Monique

12. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

Eerste ff een paar reacties:
    @Miep: bedankt voor je compliment :oops: , al ben ik echt niet zo heel erg slank. Het is inderdaad nog een bescheiden buikje; maar er zit een bolletje!
    @Peeetje: succes bij de fysio. Het schijnt altijd erg goed te helpen!
    Mijn vriend heeft ook een compleet 'verknipte' rug. 1x in de week massage van de fysio doet bij hem wonderen!
    @Vissie: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en als extra cadeautje een schopje van de kleine :)
    @Monique: geniet van je roze wolk vandaag...

Hier eigenlijk weer geen nieuws.
    We hebben een druk weekend voor de boeg en volgende week gaan we al 'trouwen'. Daarna een heerlijk lang weekend weg; kan niet wachten, lijkt me zalig!
    Nog 2 weken en dan de pretecho. Kan mijn vriend ook eindelijk genieten van zijn kleine meid/jongen? We zullen het dan wellicht te weten komen!

Fijne dag vandaag..

Liefs Elma

13. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Erg he, 11 kinderen. Nee, ik ga dat niet nadoen :D
    Zijn moeder is nu 68 en haar jongste is 33. Dus ze was 35 bij haar laatste kind.
    Nah, dat gaat mij niet lukken. Ik ben nu 33, bijna 34 bij de eerste. Als er hier al een tweede zou komen dan zouden we daar al mee moeten haasten na de eerste omdat je toch ouder wordt. Maar het is echt een geweldig gezin. Ze hebben moeten leren delen en eerlijk waar, ze zijn zo vreselijk hecht met elkaar. Vaak zie je met zo'n groot gezin dat er lievelingen zijn of iets, maar nee, soms word je er bijna gek van ;)

krampen, nee het komt niet uit mijn bekken. Ik heb een beschadigde tussenwervelschijf gehad en ja, die wordt natuurlijk nooit meer 100%. Dus ik vrees dat die weer opspeelt. Vooral stilstaan doet pijn, lopen is minder pijnlijk. Het straalt vooral uit naar mijn rechterbeen, dan zit er een zenuw klem. Dus ik zal mijn oude oefeningen en rust weer uit de kast moeten halen om het niet erger te laten worden of dat het een beginnende hernia wordt.

Broekje... jemig... wat beschrijft zo'n boek dat ingewikkeld zeg. HALLO... het is mijn eerste frutsel! Schrijf gewoon wat jullie bedoelen, zeg het niet zo ingewikkeld. Zat hem gisteren met tranen in mijn ogen te maken omdat ik dacht dat ik het niet kon!
    Ik heb hem eerst van oude gordijnstof gemaakt omdat ik het niet gelijk aandurfde met de echte stof. En het ging super! Tuurlijk wat kleine slordigheidjes, maar dat is logisch, doe het nu voor het eerst.
    Vandaag ga ik hem nog 1 keer van oude lappen maken en dan zonder te spieken hoe het moet en zonder foutjes. Daarna durf ik hem van de echte stof te maken.

Heb dus gisteren tijdens het naaien een hotline gehad met mijn moeder omdat die me moest helpen over 200 km. afstand :)
    Begreep gelijk dat mams zich nu verveeld omdat ze bang is voor wat gaat komen. Ze durft een hoop niet te doen. Dus... ze is een jurkje aan het breien voor pinda, echt zo leuk. En daarna gaat ze nog een vestje 'haken' en breien. Heb de patroontjes gezien want het staat in hetzelfde boekje.
    Ze heeft samen met mijn vader besloten dat ze pinda enorm gaan verwennen! Heb er nu al zin in!

Verder doe ik lekker egoïstisch, heb alles gelezen, maar reageer een andere keer weer op iedereen!

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben het even kwijt... trouwen tussen haakjes?
    Geregistreerd partnerschap?
    Weet je wel dat je dan alsnog moet erkennen en dat je ook ouderlijk gezag moet regelen via de katonrechter?

Wij gaan maandag om 10 uur in ondertrouw. Dus in principe is onze vakantie dan toch een soort van huwelijksreis ;)
    En 19 april om 09.30 gaan we gratis trouwen. Alleen de uitreksels en het trouwboekje kosten dus geld.

Jer heeft er helemaal de kriebels van. Hij vindt het zo geweldig... noemt me al steeds 'vrouw' en met zijn achternaam! hihi

15. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Vissie, leuk dat je de kleine hebt voelen schoppen. :D

Kar, doe je heel rustig aan vandaag.

Evelieveling, Ben benieuwd hoe je broekje eruit ziet. Goed van je dat je eerst op oude stoffen oefend.
    Ik lees die beschrijving ook niet zo goed. Idd, je snapt er dan ineens geen peppernoot meer van. Ik kijk vaak naar het voorbeeldplaatje en dan maak ik het gewoon na. Met ritsen inzetten, pak ik een broek van mezelf erbij en dan kijk ik hoe ze dat gedaan hebben.
    Ik ben nu de achterkant van het boxkleed erop aan het zetten.

Peetje, Ik ben er helemaal klaar voor om te gaan zwemmen. Ik word nog sportief op m'n ouwe dag. :D Yoga, zwemmen. Deed ik anders nooit. Waar kinderen al niet goed voor zijn. :D

Zanoni, fijn dat de APK goed was.

Elma, wees blij met zo'n buikje. Dan ben je vaak na de bevalling snel weer de oude. Die kleine groeit echt wel door hoor. ;)

Voor de rest hier weinig te melden. De haan kraait en de kippen maken weer veel lawaai. Volgens mij willen ze naar buiten.:D

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik zal zo wel een foto van het broekje gaan maken!

Boxkleed... ik denk dat ik die ook wel zelf wil gaan maken. Denk niet dat het veel goedkoper is, maar zeker wel een stuk persoonlijker!

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb geen flauw idee hoe duur een boxkleed is. Ik ben nu zo'n beetje 20 euro kwijt. Het is ook maar net hoe duur de stof is die je koopt.

18. Amle

Amle Niet meer actief

Inderdaad 'trouwen', dus geregistreerd partnerschap.
    Mijn vriend heeft het kind al erkent, maar volgens mijn informatie hoeven we nu niet naar de kantonrechter. Als een kind binnen het geregistreerd partnerschap geboren wordt, is het van je samen. Als je kiest voor geregistreerd partnerschap na de bevalling, dan moet je nog wel naar de rechter. Zo heb ik het begrepen...

Wat leuk dat jullie ook binnenkort gaan trouwen.
    Ik heb er ook helemaal zin in. We houden het klein, alleen familie (we zijn in totaal met 11 mensen) en we kiezen voor het geregistreerd partnerschap omdat we later nog wel 'echt' willen trouwen, met alles erop en eraan. Wij hebben het ook steeds over man en vrouw en ik neem ook de naam van mijn partner aan.

Liefs Elma

19. Amle

Amle Niet meer actief

Ik heb het volgende gevonden via internet:

Erkenning
    Bij een geregistreerde partnerschap ontstaan door de geboorte van een kind alleen familierechtelijke betrekkingen tussen moeder en kind. Om familierechtelijke betrekkingen met de mannelijke partner van de moeder tot stand te brengen, moet hij het kind erkennen. Pas dan is hij vader in de zin van de wet. De man kan het kind al erkennen voordat het wordt geboren. De ambtenaar van de burgerlijke stand maakt dan een akte van erkenning op. Erkenning kan ook plaatsvinden bij de notaris met een notariële akte. Vindt erkenning niet vóór de geboorte plaats, dan kan de man het kind bij de geboorte-aangifte erkennen, of op een later moment. Ook dit gebeurt meestal bij de ambtenaar van de burgerlijke stand.

Ouderlijk gezag van de vader
    De ouders die het gezag over een kind hebben zijn verantwoordelijk voor de verzorging en opvoeding van het kind. Tot 1 januari 2002 leidde erkenning van het kind niet automatisch tot ouderlijk gezag van de vader over een kind dat binnen het geregistreerd partnerschap geboren was. Tot deze datum was het nodig dat de geregistreerde partners hiervoor een verzoek indienden bij de griffie van het kantongerecht. Op 1 januari 2002 is dit veranderd voor geregistreerde partners. Dan verkrijgt de vader automatisch (van rechtswege) het ouderlijk gezag.

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    ik zocht het ook net op.
    Dan ben ik daarover verkeerd geïnformeerd! Sorry dat ik je ook valse info wilde geven!

Share This Page