hoi meiden Zanoni: fijn dat alles oke was en pas 4 kilo, wow das netjes! KAr: kanp hoor zonder verdoving! Veel sterkte met je bekkenpijn, laat het maar goed nakijken........ Lma: mooi buikje hoor en hoezo niet slank! MArloes: tjee, fijn hè kinderen! PEetje: sjips van je rug, gaat het al wat beterder? Eveliene: geregistreerd partnerschap heeft inderdaad dezelfde rechten als trouwen. ALleen voor San en mij niet, zij moet het kindje echt adopteren! Vissie: wat leuk dat je de kleine nu echt hebt voelen trappen...... O ik wil ook een naaimachine, het lijkt me echt leuk. Mijn moeder heeft altijd kleren genaaid voor ons en kan het zelf ook wel een beetje....... ga het nu echt opschrijven voor de kerst! Verder gaat hier alles zijn gangetje. MOrgen moet ik weer naar de internist..... Vraag me af of mijn schildklier er ook aan schuld is dat ik inmiddels al 10kilo ben aangekomen! Vind het best wel erg..........schaam me er diep voor.......ik eet echt niet veel anders hoor! ga nu de vloer van de babykamer schoonmaken en straks komt mijn moeder lunchen........ twinny
@Evelieveling: geeft niets hoor, jij bent dan helaas verkeerd geinformeerd.... tenzij de info op internet niet klopt? Ach, het zal wel goed komen! @Twinny: bedankt voor je complimentje. Ik denk dat (bijna) alle vrouwen van zichzelf zeggen dat ze wel wat slanker willen zijn, zo ik ook! Het kan altijd beter, maar ik heb ook de puf niet om er wat aan te doen, dus ik probeer me er ook niet meer aan te storen... Het is prima zo! Alvast succes bij de internist morgen. Je moet je niet te druk maken hoor, over het gewicht. Ik zit nu 4 kilo boven mijn startgewicht, maar in totaal ben ik 7 kilo aangekomen (ben eerst 3 kilo afgevallen; misselijkheid en dat zit er nu aan + 4 kilo extra...). AAAAAAAAHHHHHHHH conclusie: ik ben al 7 kilo aangekomen Ach, als de baby maar gezond is! Liefs Elma
Hallo meiden! Is het bij jullie ook stralend weer? De lucht is hier mooi blauw en het zonnetje schijnt! Joepieeee, en dat op mijn vrije dag. Ga straks de was buiten hangen, douchen, wat eten en ik denk even lekker naar buiten. Verder weinig nieuws vanaf mijn kant. Houden zo toch? Heb net een lekkere muffin gehad (ben nu toch al zoveel kilo's gegroeid, hihi). Tot later vandaag! Groetjes Miep
Elma, om even over dat geregistreerd partnerschap door te gaan. Stel...(ik zeg stel hoor, geen paniek. ) Jij komt te overlijden vlak na de geboorte. Waar gaat het kind dan heen? Blijft dat dan automatisch bij de vader? Volgens mij is daar ook nog iets mee, maar weet niet wat.
MIEP IK BEN JALOERS! hier komt het met bakken uit de hemel! Adine: volgens mij heeft geregistreerd partnerschap echt dezelfde rechten en plichten als een huwelijk, dus zou het kind gewoon bij de vader blijven die het erkend heeft (dat moet wel) en ouderlijk gezag heeft.. twinny
Ik moet eerlijk zeggen: ik heb geen idee. Je zou zeggen naar de vader, omdat door het geregistreerd partnerschap hij volgens de wet als vader erkend wordt... ik zou het anders niet weten?
Elma....als geregistreed partnerschap hetzelfde is als een huwelijk, waarom trouw je dan niet gelijk? Wat maakt dit voor jouw verschil?
Het is inderdaad praktisch hetzelfde. Wij hebben hier voor gekozen omdat je het ger. partnerschap later om mag zetten in een huwelijk, en we willen over een paar jaar nog 'echt' trouwen, met alles erop en eraan, jurk, feest etc. Als we nu trouwen, doe je dat over een paar jaar niet zo snel weer.... vandaar nu net ff anders.
Hmmm, inmiddels is de zon hier ook al weer verdwenen.... Helemaal bewolkt... Geen regen gelukkig. Groetjes Miep
Het is hier nog steeds stralend blauw. ik ga even naar de markt. Ik ga even wat lapjes stof kopen. Adine, vraagje... ik wil een buikband maken. Volgens mij is dat heel easy zelf te doen. Maar wat voor stof heb je dan nodig? Want er moet elastan in zitten, dat rekt mooi mee.
Dag meiden, Moest alweer veel bijlezen.. Waarschuwing: dit wordt weer een klaagberichtje.. Ik ben thuis gebleven, de ene hysterische huilbui volgde op de andere gisteravond en vanochtend, dus het leek me beter (of eigenlijk, het leek Alex beter) als ik niet in de auto naar m'n werk ging... Maar het voelt niet goed, ik ben super gestrest. Net alsof de bult werk nu alleen maar groter wordt als ik maandag weer terug ga (morgen had ik al vrij i.v.m. pretecho). Had de hond ook nog in huis gepoept vannacht, diarree.. Gelukkig heeft Alex dat opgeruimd. Maar ik voel me dan zooo schuldig, want toen ik naar de wc ging vannacht heb ik hem wel voor de achterdeur horen staan (kop door 't kattenluikje) maar ik dacht dat hij gewoon op de poes aan het jagen was. Arm dier. O ja, en ik heb maar een uur of 4 geslapen. Zucht.. Ik vind het eerlijk gezegd op dit moment even niet leuk om zwanger te zijn. Sorry. Ik voel me echt zo'n oud mens met overal pijn - mijn hele buik doet ook zeer. Elma, ik vind ook dat je een heel mooi buikje hebt! Prachtig hoor. Wees er maar trots op! En al bijna 'trouwen'! Evelieveling ook alvast gefeliciteerd met je ondertrouw! Waar ging je ook alweer heen op vakantie? Ergens waar het warm is, toch? Marloes, wat een gedoe met die jongen zeg.. Ik heb al eerder gezegd dat ik enorm veel respect heb voor docenten! Miep: Heerlijk dat je nog zo vrolijk bent! Doet me goed. Peetje ik hoop dat de fysio je goed kunt helpen. Fijn dat het in ieder geval met je rug ietsje beter gaat nu. Nu je bekken nog! Had jij nu ook dat hoe meer je loopt, hoe meer je last krijgt van je bekken? Ik denk telkens 'ik moet het er even uit lopen' maar daar wordt het dus alleen maar erger van. Ik ga nu toch maar iets voor mijn werk doen - weer iets van mijn lijstje afstrepen. En daarna een rondje met Morris maken. Bye!
Haha Evelieveling.... Jij hebt nu echt de smaak te pakken met naaien (met de naaimachine) he? Haha, wel leuk als je dat zelf kunt. Oh Kar. Wat een ellende.... die huilbuien zijn vreselijk he! Ik denk dat je er wel goed aan hebt gedaan om vandaag niet naar je werk te gaan hoor! En niet stressen! Maandag zie je wel weer wat er is blijven liggen op je werk..... Ik zou zeggen, kijk maar lekker uit naar de pretecho morgen en geniet er van! Groetjes Miep
Nee, dat lijk me idd niet. Als je nu trouwt, ga je bijv. over 4 jaar niet nog eens in een jurk rond draven. Huisje kost ook al veel centjes, dan kan je idd beter nog effies wachten.
Het mooiste is als je stretchstof gebruikt. Daar zit al elastiek in geweven. Gewoon even aan de verkoopster uitleggen waarvoor je het wilt gaan gebruiken. Zij weten vaak wel welke stoffen er goed voor zijn. Niet ieder stretchstof is er weer goed voor. Trouwens, goed idee van je om dat zelf te maken. Ga dat ook eens doen.
Het voedingskussen is af. Ik heb een foto gemaakt met de binnenhoes en met de 2 buitenhoezen. Boxkleed moet ik nog de rand even stikken. Maar zo ziet die eruit. Dan weten jullie ook weer wat ik de hele dat uitspookt dan alleen maar achter de pc te hangen. Foto's staan in mijn album
Hou oud zijn die "kinderen"dan waar je het over hebt? Ik neem aan dat dit toch wel al pubers zijn van een jaartje of 16 ofzo? Ik vind het belachelijk wat zo'n gast doet. Word op het werk ook wel eens uitgescholden voor hoer oid, maar dat zijn wél verstandelijk beperkte kinderen met gedragsproblemen..en dan nog accepteren we het daar ook niet en komen er sancties. Jullie deden dat ook wel las ik, maar is het niet eens een idee als schoolleiding om een telefoontje naar huis te plegen in dit soort gevallen en 'klikspaantje'naar ouders te zijn? Ik geloof niet dat zijn vader het goed zou keuren als hij zwangere vrouwen hoer noemt..of zou dat niks uitmaken? Nah jah, je moet het iig niet voor jezelf baggetaliseren door "pfff kinderen"te zeggen hoor..er is niks wat zijn gedrag goedpraat, op die leeftijd weet je best wat je zegt en wat dat inhoudt! ..sorry..effe mijn ongezouten mening..Ik word woest als ik zoiets lees
hahaha, ik moest lachen om je boxkleed. Die stofjes... die heb ik hier ook liggen, behalve dat grote ruitje, daar wilde ik effen stukken voor doen. Ik had hetzelfde idee! maar hij is erg mooi geworden! Goed, nog makkelijker bijna... Ik heb net bij de bentex 2 van die spaggetiband shirtjes gekocht. 2 voor 4 euro. Ik knip het bovenstuk eraf, ik zoom het om en... tadaaa, 2 buikbanden! Dan heb ik ook nog transferpapier gekocht. Dan ga ik 2 leuke afdrukken maken, uitknippen en erop strijken. 1 wordt 'don't touch' en de ander denk ik iets met 'verwacht in juli' Zo heb ik ze half zelf gemaakt en half gebruikt van andere dingen!
Wat een creativiteit hier! Mooi boxkleed hoor Adine! En dat is een goed idee Evelieveling, van die hemdjes. Ik ga maar eens rusten, op bed met een boek denk ik. Tot later...