Ik heb de was opgevouwen en voor mezelf een grote fruitsalade gemaakt! Dus ik ga nu Morris uitlaten en als ik terugkom mag ik die lekker opeten..! Als je iets gedaan hebt voel je je toch wel beter merk ik.
Ik vind het erger als je wegblijft tot die tijd. Hallo... zwanger zijn is niet altijd leuk en makkelijk. En je mag hier best klagen. Dan kunnen anderen je even een extra hart onder de riem stoppen! Dus... gewoon blijven. Hoe laat heb je morgen je pretecho? En hoe laat mag je naar de huisarts? En ben je nou morgen of overmorgen jarig?
Veel plezier met Morris buiten! Enne... FRUITSALADE RULEZZZZ Ik ga zo ook weer fruit halen voor een lekkere salade!
Dat klinkt lekker Kar, zo'n fruitsalade. Heb net de patatpan aangezet. Het is weer yogaavond, dus ook frietjesavond.
mijn kids zijn zo tussen de 14 en 18 jaar. deze is denk ik 16 of 17. Bij een officiele waarschuwing gaat er een brief naar de ouders toe waarin de situatie uitgelegd wordt, en deze vader kennende staat hij volgende week op de stoep om zijn zoon excuses aan te laten bieden. Tja, denk niet dat z'n vader weet dat ik zwanger ben, en het is ook nog niet te zien, maar denk wel dat dat idd iets zou uitmaken. vandaag, hij had geen les van me, heeft hij zich natuurlijk voorbeeldig gedragen in de lessen.. en mij volkomen genegeert als ik langs liep. Dus ben benieuwd...
ik stond dus wel jankend van kwaadheid en teleurstelling in de klas en ik vind het effect op de rest van de klas juist echt zo geweldig. Vind dat ze best mogen zien, dat ik ook maar een mens ben en niet alles op de automatische piloot doe. Maar ja, bij speciaal onderwijs horen speciale juffen.
Sorry dames, maar ik ga ook even 'klagen'... Ik voel me heel erg alleen. Manlief is weer de hele avond weg, niemand van de familie belt mij (en ik vertik het om hun steeds te moeten bellen, komt vaak genoeg initiatief van mij uit maar krijg nooit wat terug). Heb al vriendinnen geprobeerd maar 1 is werken, de andere is ziek en van nog een andere heb ik niets gehoord na mijn sms. En meer vriendinnen heb ik helaas niet. Dus dat wordt weer een avond remy op de bank zitten. Ik ga zo naar de super voor tompoucen voor vanavond, iets om mezelf een beetje te verwennen/troosten... Liefs, Tanya
haha, hier van de week ook een doos streeptompoucen gehaald.. wat zijn we toch erg. en tja dat alleen zitten, Gab had eerst ook dat hij 2 avonden moest werken.. daarna een andere baan en nu altijd om vijf uur thuis, wat een verschil, maar wel gezellig idd... Kom je vanovond hier maar lekker het forum vervuilen
Tot een jaar terug had Marc 2-ploegendienst, de ene week van 6-14 en de andere van 14-22. Was ook niet echt alles. Nu werkt hij van 8-16.30 maar hij gaat vanavond weer darten. De rest van de week heeft hij overgewerkt, het is namelijk ontzettend druk op zijn werk. Kijk, ik gun hem dat avondje darten wel hoor, maar ik vind het toch ietsje gezelliger als hij naast me op de bank zit. Enne ik bedoel idd die streeptompoucen, ik maak het nog ietsje erger, ik heb ook nog een bus slagroom hier staan... Liefs, Tanya
lekker! lekker... ik vind het altijd zo lekker als ze net ontdooid zijn om dan met m'n vinger die streep slagroom van de bovenkant op te eten...
Hallo, Ik heb weer heel wat bij moeten lezen. Voor degenen met rug en bekkenklachten volgens mij kar en evelieveling, veel sterkte en hoop dat het wat opknapt. Ik ga naar fysio en volgens haar gaat dit met de juiste oefeningen over. Ik geloof hier alleen niet in, wordt bij mij alleen maar slechter. Ik zag ook weer een paar mooie buiken voorbij komen. Wij zijn gelukkig getrouwd dus hoeven niet te erkennen, ben ik zo te lezen ook erg blij mee. Marloes; Ik vind over het algemeen dat kinderen/pubers veel brutaler zijn geworden dan een paar jaar geleden, hoop dat je excuses krijgt aangeboden. Vind het niet normaal. Verder niet veel bijzonders te melden, zal zo even eten krijg hutspot. Gr Jacquelien
Tanya, ik herken er heel veel in! Ik 'moet' van mijn moeder ook mijn tante en oma (en zusje) bellen om dingen voor mijn verjaardag te regelen. En dan denk ik ja hoor eens, het is MIJN verjaardag, bellen jullie MIJ maar om te horen wanneer ik het vier! Slaat toch nergens op?! En ik moest ook bellen om te vragen hoe het met de rug van mijn oom gaat, die is geopereerd aan 2 hernia's. Terwijl ik al 25 weken zwanger ben en zij nog nooit naar mij geïnformeerd hebben. (Mijn zusje trouwens wel hoor, die is lief ) Fruitsalade was heerlijk... Ik eet nog even 2 boterhammetjes en dan ga ik ook naar yoga. Morgen om half 10 al pretecho! Lekker vroeg dus. En zaterdag jarig, maar vier het zondag. Omdat Alex dus weer morgen- en zaterdagavond weg is - competitie spelen. Dus meiden met afwezige mannen, ik herken het helemaal. Normaal gesproken werkt Alex ook van 6-2 en van 2-10 maar omdat hij nu alleen achter zijn machine staat kan hij wat flexibeler zijn tijd indelen. Deze week heeft hij bv van 11 tot 19 gewerkt, is ook met het uitlaten van Morris wel handig. Nou dat was weer een heel verhaal, maar ik voel me dan ook iets beter. Heb net heerlijk warm gedoucht en ben klaar voor de rest! Oh ja, voor ik het vergeet: jullie zijn heel lief allemaal..
Jacquelien, wat heb jij een lekker grote, dikke kat! Is het een kater? Prachtig beestje! Ik zal eens kijken of ik van mijn kat een foto kan maken. Hij is nogal schuw (nare dingen in zijn jeugd meegemaakt, hij is een echte rescue-kat), dus hij vindt camera's nogal eng. Het watje.
wat leuk dat sommige hier zo creatief zijn... ik ben dat helemaal niet dus ik kan helaas niets maken voor me zelf of de baby. verder moet ik alles nog bijlezen..gaat ook zo snel.. Ben vandaag naar de vk geweest, alles was goed. ben nu in totaal 2,5kg aangekomen. dus dat valt mee. kleine was erg druk op het moment toen ze naar het hartje wou luisterde. schopte zelfs 2 maal het apperaatje weg...wij moesten er erg om lachen.. ga nu naar eerste les van zwangerschapsgijm, ben erg benieuwd, wie er allemaal bij mij in de groep zit... fijne avond iedereen....
@Twinny, volgens mij loopt bij jou alles perfect of niet? jij mag ook wel eens klagen hoor succes morgen bij de internist @Kar, meis jij moet echt aan jezelf gaan denken hoor, volgens mij zit jij echt aan je grens (misschien er zelfs al wel overheen), weet dat het niet makkelijk is, heb het ook mee gemaakt, maar geloof me als je jezelf geeft en het rustiger aan gaat doen, dan ben jij over 2 weken ook een blije zwangere @Adine, wow zeg wat creatief, ik wou dat ik dat ook kon, heb echt 2 linkerhanden wat dat betreft @Evelieveling, wow meis ook al zo'n creatief brein om van die shirtjes buikbanden te maken, tof hoor @Niva, rustig aan he meis, niet zo stressen over wat je allemaal nog moet doen, heeft geen nut joh. Gewoon elke week iets doen dan komt het vanzelf wel goed, ik zou ook niet weten wat me allemaal nog te wachten staat, maar je leert het vanzelf denk ik dan maar. @Jody, jemig zeg, jumpstylen, dat trek ik echt niet meer hoor @Tantan, fijn dat je eerst les en je groepje zo goed is bevallen, ik zie daar ook zo tegen op @Peetje, niet stressen meis, jij hebt tenminste een "echte" vent die zorgt toch wel dat het kamertje volgende week klaar is! @MelanieM, heb je dus nog lekker kunnen genieten van TOTO, zal vast vet geweest zijn. @Sonya, veel plezier bij je zwangerschapscursus Ik zit ook weer lekker even te rusten van het middagje werken. Autorijden is nog steeds geen pretje en aangezien ik 40 min. moet rijden weer zo'n lekker pijnlijk stuitje. Kreeg vanmiddag telefoon van Fontys, hoe ik het dinsdag had gevonden. Toen ik zei dat ik het heel leuk had gevonden, kreeg ik de vraag ofdat ik ze donderdagmiddag volgende week nog een keertje wil komen helpen. En wat vind ik dat erg........................... Groetjes Monique
zo monique...wat leuk...mischien mag je nu wel elke week komen ik heb er ook een beetje spijt van dat ik me niet opgegeven heb, woon er ook dichtbij..maarja...
@Adine: buikbanden was idd uitverkoop, maar anders zijn zo ook niet zo heel duur. Laatst nog eentje bij Miss Etam gekochot voor 7,50 @Monique: TOTO was idd geweldig @mannen en opruimen: ik leg altijd spullen op de trap die naar boven moeten. Mario kan 20x op een dag de trap op een neer lopen en die spullen gewoon laten liggen. Dinsdag had ik dan dus de zwemtas van Myron met de natte zwemspullen dan maar midden op de trede gezet. STAPT IE ER GEWOON ZO OVER HEEN!GRRRRRRRRRRR
Oh Monique, wat leuk! Tja, als het voor een goed doel is.. Ik zag hier laatst ook zo'n briefje hangen bij de VK, snel maar eens even bellen denk ik. Naar bericht gekregen net bij zwangerschapsyoga: een van de meiden daar is vorige week bij ong. 28 weken plotseling bevallen. En het kindje is na drie dagen overleden... Ik vind het zo naar. Zeker ook omdat je denkt dat dat toch een mijlpaal is, 28 weken is toch levensvatbaar... Bah. Moest er tijdens de meditatie erg aan denken. Morgen de echo! Ik laat jullie wel weten hoe het was! Verheug me er inmiddels weer aardig op. Tot morgen!