Evelien, hoe gaat het met het "naaien"? Heb je een leuk babybroekje kunnen maken? (ja ik zie hem staan bij de foto's! Knap hoor!) Geweldig dat je moeder je over een afstand van 200 km heeft kunnen helpen! En dat ze zelf ook aan de slag gaat! (Ik heb hier ook zo'n moeder en tante, helemaal geweldig! En het worden toch super leuke dingentje die de kleine kan dragen! ) Karlijn, Gelukkig geen BI maar neem nu wel de rust die je nodig hebt meid! Denk nu echt eerst aan jezelf en je kleine mannetje! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je weer mag genieten van de zwangerschap! Dikke knuff! En gewoon langskomen hier! Je mag zoveel zeuren als je wilt meid! Gewoon in de groep gooien! Ik zou het erger vinden als je niet meer zou komen! Het is dus nog steeds een jongen Helemaal super! En aan je verhaal te horen heb je echt genoten van je kleine mannetje! Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! Lexi, Fijn dat je je zo goed voelt nu! (Heb je misschien een beetje energie voor mij over?) Vissie, Leuk dat je nu ook de baby echt voelt schoppen! Adine, Wat is jouw boxkleed ook leuk geworden!! (ik ben jaloers) Niva, Je moet dat hele lijstje van jou ook niet op 1 dag willen afwerken. Je moet gewoon 1 ding tegelijk doen en vooral je mannetje aansporen om ook even de handen uit de mouw te steken! Tanya, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop dat de tompoucen je hebben kunnen troosten! Sonya, hoe was de zw gym? Monique, leuk dat je weer naar de kleine mag kijken Chantal, Heel veel beterschap meid! Kim, dat jij dat geduld kan opbrengen... Als hier de babykamer geleverd wordt dat ga ik hem ook meteen opbouwen! En manlief helpt meteen mee, of hij dat nou wil of niet Jekka, Allereerst een hele dikke knuffel! Je hebt heel wat te verduren op dit moment. Ik hoop echt dat je snel kan worden nagekeken wat betreft die bult in je borst. Want je moet er toch niet aan denken.... Ik zal aan je denken! @geldboom... Hmm eindelijk hier weer een paar meevallers. Ruud krijgt de voledige no claim terug en ik 207 euro. En de man die de belastingpapieren invult heeft uitgerekend dat ik nog 352 euro terug zou krijgen...(ik hoop dat ze het snel storten! ) Kan ik misschien Ruud toch nog over halen om de Quinny Speedi te kopen Want die vind ik toch wel zooooo mooi!!! @slapen, Ik wordt heel regelmatig wakker met pijn in mijn heupen... Weet dan gewoon niet hoe ik moet gaan liggen. En ja dan moet ik er maar weer even uit, want als ik zit en loop heb ik er eigenlijk nauwelijks last van. @Cliff Richard, Het concert was helemaal geweldig, ik dacht eerst, nou daar ken ik geen nummer van maar bleek toch de helft van zijn nummers te kennen die hij daar zong (wist ik veel dat hij dat was die die nummer altijd zong) En nog leuker we zijn op tv geweest. Bij 4 in het land! We hadden nl net de auto geparkeerd en liepen richting de ingang van Ahoy, stonden daar bij de artiesten ingang ineens een vrouw of 15 en een camera ploeg. Zo nieuwschierig als wij zijn zijn we er naartoe gelopen en wat denk je.. Binnen 5 minuten kwam daar Sir Cliff Richard aanrijden! In een getinte auto weliswaar, maar toch! En heel verbaasd als wij waren (want ze waren met auto en al de artiesten ingang ingereden) kwam hij nog even naar buiten! Mijn schoonvader heeft hem een hand gegeven! En het is allemaal gefilmd dus we waren op tv. Het was echt een super avond! Zo ik heb nu weer een paar uur opgezeten (kon ik mooi even bij lezen) en nu ga ik toch maar weer even het bed in... Want ik ben nog zo moe... Hmm nee eerst even een boterham maken en dan lekker naar bed.. Iedereen een heel fijn weekend en tot straks waarschijnlijk
Mogge dames, Zo Zanoni, dat was een leuke belevenis. Wist niet eens dat Cliff Richard nog optrad. En dat slapen en met een pijnlijke heup wakker worden, herken ik. Af en toe weet ik dus echt niet meer hoe ik moet liggen. Ik lig graag op m'n buik, maar dat lukt me niet meer. Vissie, Ik heb dit jaar ook echo gehad en die hoort niet bij de no-claim. Zwangerschap enzo valt daar buiten. Wat ik dan wel weer stom vind, is dat de vk bloed heeft geprikt en dat bloedonderzoek is wel van de no-claim af. Maar we houden nog lekker wat centjes over. Ben gisteren gelijk naar Miss-Etam gerend om een shirt te kopen, wat ik erg leuk vond. Mijn beste vriendin kan ook niet zwanger worden. Een echte reden is er nooit gevonden. Wel heeft haar ex nu wel een dochtertje en dat deed haar wel erg pijn. Ik vond het heel moeilijk om het haar te vertellen dat ik zwanger was. Gelukkig zag ze het vanzelf. Ik heb met haar afgesproken, als het haar teveel wordt, ze het gewoon aangeeft. Dus ik vraag altijd eerst of ze bv de echofoto's wilt zien. Gelukkig gaat het allemaal nog heel gezellig en ze voelt zich echt al peettante. Nou, die eer gun ik haar maar graag. De volgende keer gaat ze ook mee naar de vk en ze kan het niet laten om steeds kleine kadootjes te kopen. Kar: Van harte gefeliciteerd. Heb je al leuke kadootjes gekregen? Jekkia, dat is niet mis meis. sterkte met je vriend en hopelijk is die bult gewoon een irriterend melkkliertje. Kim, fijn dat de pc het weer doet. Het valt in deze tijd niet mee om zonder pc te leven. Peetje, ik heb je al een tijdje niet gezien. Gaat alles nog goed?
hoi meiden Zo ff probereb te reageren over 10 pagina's Kim: fijn datjullie een nieuwe pjoet hebben, welkom terug..... Kar: ben zo benieuwd naar de foto's. Jody: je hebt wel leive leerlingen hoor. Rust maar uit met je SI-gewricht, waar het ook mag zitten..... Jacqueline: volgens mij moet je getrouwd ook erkennen!? Monique: ik zal dadelijk ook ff klagen, oke Eveliene: leuke broek meid, hoop dat je mannetje hem niet gezien heeft want dan weet ie nu ook wat het wordt! Adine: wat ben jij toch lekker creatief.... De zieken: heel veel beterschap..... En sorri helaas is er meer ff niet blijven hangen! Mijn vriendin is echt heel erg produktief in het huis. Ze poetst mee, ze heeft geholpen met verbouwen van de zolder en ze gaat van de week de babykamer verven. MOmenteel heeft ze ff geen werk, dus wat meer tijd. Opzich gaat het best lekker bij me, maar psychisch heb ik het soms toch wel zwaar. Maak me wat zorgen over hoe straks met de baby en of ik dat wel allemaal ken. Heb niet echt een goed voorbeeld gekregen, helaas.... Gister had ik ontzettend slechte zin en dan ben ik best wel irritant, hihi...... Baal ook wel dat me vriendin al maanden thuis zit en ik een deel van me privacy heb moeten opgeven daardoor........ Heb van de gyno ook ijzertabletten gekregen en de internist heeft de medicatie aangepast. Misschien voel ik me dan weer wat fleuriger. Minimuts heeft zich gister weer gedraaid, want voel haar weer wat minder. Ben benieuwd hoe ze donderdag bij de pretecho ligt! Dinsdag gaan we naar de advocaat om de adoptie te bespreken.... ga nu boodschapjes doen. PRettig weekend allemaal..... twinny
he bah jekkia wat een vervelend nieuws. bij jullie zit het idd echt niet mee. maar ik duim voor je dat het knobbeltje een opgezette melkklier is. heel veel sterkte aan je mannetje. vissie, wat leuk dat jullie het kamertje hebben besteld. heb je er ook een foto van? mijn vriendin (die 31 maart is uitgerekend) hadden ook pas heel laat de babykamer besteld maar kregen hem daardoor wel eerder geleverd zodat toch alles op tijd klaar was dus no worrys meid. zanoni, hahaha nou normaal gesproken zou het kamertje al af zijn idd maar er moet echt eerst geschilderd worden anders worden de meubeltjes misschien vies en dat wil ik voorkomen. maar mijn papa gaat volgende week schilderen dus einde vd week HOOP ik dat dan de muren droog zijn, de meubels in elkaar zitten en ik aan jullie de foto's kan showen. want ik week 30 (en dat is al over 4! weken) komen ze langs om te controleren..... adine, goedemorgen! ook al zo'n vroege vogel op zaterdag ik vond het ook heel moeilijk om het toen te vertellen aan die vriendin die moeilijk zwanger kan worden. dat heb ik ook gezegd dat ik er moeite mee had.maar nu vind ze het ook leuk allemaal dus achteraf valt het allemaal mee gelukkig. maar toch .... zo de meeste dames had ik nu wel gehad d8 ik. leon kwam vanacht pas om 6 uur naar bed. de krant werd al bezorgd voordat hij in bed lag. en de reden..... nieuwe laptop=nog meer pokerspelletjes hahaha. gelukkig zijn we beide vrij en kan hij nog ff lekker blijven liggen. ik heb zelf geen oog dicht gedaan en heb het rond half 10 maar gewoon opgegeven en ben naar beneden gegaan. ff lekker bij jullie bijlezen
Aaahhh ik ben het allemaal alweer vergeten wat jullie hebben gezegd... In elk geval iets over het vanzelfsprekend vinden van zwangerschap? Dat mensen bij wie het makkelijk ging daar zo over denken dat dat bij iedereen zo is? Nou idem hier hoor, was bij ons ook pas in ronde 15 raak en hebben alles laten onderzoeken en testen en zelfs mijn eileiders laten doorspoelen (pijnlijkkkk!). Ook bij ons bleek er niets aan de hand te zijn, misschien dus iets van een verstopping in mijn ene eileider maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Nou ja, in elk geval is het dan gelukt maar ik zie zwanger worden dus echt niet als vanzelfsprekend! Zanoni: had jij alles opgeschreven ofzo dat je met zo'n mooie waslijst kon reageren? Geweldig! Ik heb helaas geen energie over, maar gelukkig wel genoeg voor mezelf. Moet alsnog vroeg naar bed en niet teveel doen, maar ik ben in elk geval niet meer zeeziek, ik lust weer dingen en heb weer lol aan mijn leven. Gisteren lag ik trouwens op de bank (over lol gesproken) en toen zag ik voor het eerst ook mijn buik bewegen toen bocco erin aan het gymen was. Zo cute! Dat mag-ie van mij vaker doen
Ik heb ook een termijn echo gehad in 2006 (ik denk de meesten van ons) maar volgens mij is dat niet van mijn no-claim afgegaan. Dat krijg je ook vergoed dus zou het niet van de no-claim moeten gaan lijkt me.
Jeetje Jekkia wat een naar nieuws! Ik hoop dat je vriend snel beter is. Over de gevoelige bult in je borst: mij is altijd verteld dat nare dingen (een tumor) geen pijn doet, maar wel hard aanvoelt. Dus pijn zou in dit geval dan goed zijn. Ik hoop voor je dat het een melkklier is die aan het ontwikkelen is. Gefeliciteerd met je contract! En ik wens jullie betere tijden nu het even niet meezit.
Mijn zus had hier ook erg last van tijdens haar zwangerschappen en zij gebruikt een voedingskussen (zo'n banaan) om tussen haar knieƫn te leggen in bed. Daardoor werd de spanning van de bovenste heup gehaald. Volgens mij wordt het gebruik van kussens sowieso aangeraden om makkelijker te slapen. Wie weet werkt het bij je. Succes in ieder geval!
Heel vaag, want ik heb 3 echo's gehad in 2006 en ik heb toch bijna al mijn no claim terug. Is 7 euro ingehouden voor medicijnen! Dus ergens klopt hier iets niet lijkt wel!
bij mij is er ook niks afgetrokken voor die echo's. alleen voor de ziekenhuisopname en de medicijnen.
Vissie, als ik jou was, zal ik toch maar even bellen met je zorgverzekeraar. Zo te lezen valt de echo bij iedereen buiten de no-claim.
Arghhhhhhhh, ik vergeet gewoon KARLIJN te feliciteren! Lieverd! Van harte! Maak er een mooie dag van! Geniet ervan! Verder, heerlijk dat het geen BI is. Doe wel rustig aan. Het zijn tekenen van je lichaam en je moet dus weer lekker soepel worden! Hang in there! Dan een update van hier... ik ben erachter waarom ik vreselijk tegen de bevalling opzie. Gisteren kwam het er opeens uit. Ik schrok er eigenlijk zelf van. De pijn, eventuele knip of uitscheuren... dat maakt me weinig uit. Maar ik ben als de dood dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Waarom? ik wil mijn eigen verloskundigen. Deze ken ik. Ik zie er zo tegenop dat iedereen in mijn doos komt loeren, dat vreemden me eventueel komen toucheren, dat ze me moeten strippen. Ik dacht dat ik alles uit het verleden wel een plekje had gegeven, maar nu opeens zie ik er vreselijk tegenop. Jerry gaat vrij nemen voor het volgende gesprek met de verloskundige zodat we dit samen goed duidelijk kunnen maken. Dan gaat bij een eventuele ziekenhuisbevalling je eigen vlos mee en kan ze dus 'vreemden' weren bij mijn bed.
woeps, ook hier een die karlijk vergeten is. sorry en GEFELICITEERD! evelien. ik snap jouw ansten wel. ik wil zo weinig mogelijk mensen die naar mijn doos staren. helaas moet het en kan ik er niet omheen maar als het dan toch moet dan maar met mensen waar JIJ je het prettigste bij voelt. hier is hel wel zo dat je eigen vk je bevalling doet in het ziekenhuis. ze gaat gewoon mee en als het fout dreigt te gaan komen er pas anderen kijken.
Helaas is dit niet het geval. Mijn tante (midden 30) had ook een bult die pijnlijk was in de borst en het was toch echt kanker. Inmiddels gaat het weer helemaal goed met haar gelukkig!
Sowieso is het natuurlijk goed dat je het laat onderzoeken door een arts. Veel succes daarmee in ieder geval!