Yes, het laminaat in de kinderkamer is eindelijk klaar! (Ik zeg kinderkamer, omdat de zoontjes van mijn vriend er ook in komen logeren, en ik die jochies van 7 en 9 weiger baby's te noemen ). Eindelijk krijg je dan een idee van hoe het er uit zal komen te zien...
Hoi Alina.. leuk dat je mee komt kletsen. Gezellige groep hier hoor. Wordt lekker veel geschreven, maar dat heb je waarschijnlijk al gemerkt.
marloes, ik zou lekker doen wat jou het beste lijkt. kijk jij bent dan hoogzwanger, ik denk dat die mensen dat best begrijpen gezien de situatie, toch? ik heb ff goed nieuws tussendoor! mijn school belde net. ik krijg waarschijnlijk het lesgeld vanaf januari t/m augustus terug. dat is toch snel zo'n 7 á 800 euries! joepie! nu moet ik maandag 2 april naar een decaan om dat gedoe in te vullen. nu dus alleen maar ff alle papieren vd arbo en vk bij elkaar zoeken en dan zijn we good to go! ik kan wel janken van blijdschap! dat extraatje komt goed van pas.
lekker Kim, ben je nog bezig met een opleiding? of was je al klaar? Kun je een hoop van doen.. 700 euro...
dank je wel Marloes. En Kim, lekker hoor dat extraatjes, kan je heel wat leuke babyspulletjes kopen toch? Of heb je al teveel baby stuff? hahahah je zal in ieder geval niet de eerste zijn. Ik wacht ook op mn no claim geld, maar heb nog steeds niks binnen..
nee, hier ook nog niet binnen ( van het weekend dan, daarna niet meer gekeken). zou voor 1 april binnen zijn.. lekker
Daarna volgt vakantiegeld en belastingteruggave...hiihih ik denk dat de dames hier op het laatste moment nog heel de kast gaan volgooien met 'wat' schattige spulletjes....
leuk 2 nieuwe dames... en vertel... al 20 weken echo gehad waarschijnlijk... alles goed.. weten jullie wat het is?
Alina en linake, welkom.. Toch vreemd dat er zo af en toe nog nieuwe mensen binnen komen 'rollen'(want rollen kan ik echt al bijna hihi) Dan denk ik steeds: he? weet je nú pas dat je zwanger bent?..maar nee natuurlijk niet, je komt alleen nu pas lid worden Kim wat heeeeeerlijk van dat geld..wauw dat lijkt me echt een hele opluchting, zo effe zomaar tussendoor. Ik heb ontzettend veel bij 'moeten'lezen, erg leuk, jullie houden me lekker bezig zo haha. Afgelopen weekend zijn vriendjelief en ik dan ein-de-lijk aan de slag kunnen gaan in de beebiekamer..en ja hoor, het behang zit erop ! Ik heb de overloop, de deuren, de trap, plinten, kozijnen etc geverfd (sjeez en dat alles ongeveer drie keer overgedaan..dus daar zat nogal wat werk in) en Viej heeft de beebiekamer in zijn eentje behangen..*zucht* het is zooooooo mooi aan het worden. Kriebelt me overal momenteel (in mijn buik enzo..écht vlinders in mijn buik, van geluk en spanning enzo) Marloes, ik zou trouwens zowiezo niet een hele dag meegaan als je hoogzwanger bent..ja alleen als het echt een heel goeie vriendin ofzo zou zijn, maar anmders zou ik effe s middags komen kijken..dan naar huis, effe uitrusten en dan s avonds misschien nog effe gaan..Maar ja dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten Benieuwd hoe het evelien bevalt in Tunesie.. Oh en gister..heb ik voor het eerst onze beeeebie voelen schoppen! Wat geweldig zeg! dat jullie dat al zó lang voelen, kan het me niet voorstellen. Ik heb hem/haar twee keer gevoeld en vriendje één keer..Joehoee issie dan nu echt sterk genoeg om door die placenta heen te trappen? Of hoe zit dat dan? (placenta zit aan de voorkant zij vlosk..kan die verschuiven dan?) Nou dat was het effe voor nu..boehbaaaaai
ja belastinggeld...kom maar op. Wij krijgen echt onwijs veel terug. Vorig jaar huis gekocht, dus al die kosten + de rente... joehoeee
Ja ik weet al wat het wordt. Ik heb best veel echo's gehad, ook omdat ik bij de gyn in behandeling ben. Donderdagochtend heb ik weer een afspraak. Tijdens de vorige afspraak vertelde ze me dat ik een KLINISCHE bevalling krijg...god mag weten wat dat inhoudt, ben ook vergeten om het te vragen, weten jullie misschien wat dit inhoudt? En marloes weet jij al wat het wordt
Volgens mij betekend dat dat je in het ziekenhuis moet bevallen..enneuh..ga je ons ook vertellen wat het wordt? en is het je eerste of niet? ben je getrouwd? wat voor werk doe je, wat is je lievelingsmuziek, hoe heet je hond en en en.. :d
ja hoor heb de 20 weken echo achter de rug en ik weet al sinds 17 weken zwangerschap dat we een dochtertje gaan krijgen
nee, ik heb donderdag pas mijn echo... Zit trouwens ook bij de gyn, bloeddruk was te hoog bij de vlos...maar nu komt het... opgemeten met de verkeerde band. Nu 3 keer bij gyn geweest, 3 keer perfect, dus moet nu misschien weer terug naar de vlos.. Mijn medische indicatie is al weg
had trouwens email van Noppies (positiemode) mocht meedoen aan een pasvorm onderzoek.. Vast omdat er in mijn maat weinig zwanger zijn. Helaas 's avonds in Utrecht.. en eerst een discussieronde? Geen idee, maar heb maar afgezegd. Zou trouwens 30 euro krijgen.. als ze nou een broek weggaven..hihi
Ik denk dat ik zelfs een aantal dagen in het ziekenhuis moet blijven, omdat ik best zware medicijnen heb gehad toen ik was opgenomen ivm hartritmestoornis. Ze hadden mij eerst een elektrische schok gegeven, maar dat heeft niet geholpen. En dit is mijn eerste kindje en ik ben getrouwd. Ik woon in Zuid Holland en ik kom elke dag op deze forum, omdat ik er verslaafd aan ben. Ik deed nog niet actief mee in dit onderwerp......