Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    haha kijk maar uit hoor... voor je het weet zit je hier elke dag te lezen en te schrijven...

Trouwens een elektrische schok, dat is ook wat.. toen was je al zwanger?

2. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ja ik was toen 21 weken zwanger.
    De cardioloog adviseerde eerst een elektrische schok, omdat medicijnen gevaarlijk waren..
    de schok heeft niet geholpen, hartslag bleef hoog..dus alsnog medicijnen gekregen.
    daarom ben ik nu onder behandeling bij gyn

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zo dat lijkt me vreemd en eng..

ik vind het trouwens wel fijn bij de gyn.. en voordeel; elke keer snel een echo. Jij ook?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dames; denk na voordat je opa je kindje op laat halen

Opa haalt verkeerd kind op
    AMSTERDAM - Een Kroatische opa heeft per vergissing het verkeerde kind van een kleuterschool afgehaald. In plaats van zijn kleinzoon mee te nemen, ging hij met een ander kind naar huis.

Pas toen de vader van de jongen naar de school trok om te vragen waar zijn zoontje uithing, zag de opa zijn fout in, meldt De Gazet. "Ik vond al dat hij er een beetje anders uitzag," aldus de man, die meent dat " kinderen van die leeftijd op korte tijd kunnen veranderen."

5. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ja ik ben 2 weken geleden voor het eerst bij de gyn geweest. Toen heb ik een uitgebreid echo gehad, er was toevallig een student aanwezig.
    Donderdagochtend heb ik weer een afspraak. Ik weet niet of ze dan weer een echo gaan doen
    Leuk he al die echos?

toen ik opgenomen was had ik om de half uur een echo..hahaha dat was pas leuk

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja echt super al die echo's. al moet ik wel zeggen,dat ze maar heel even gekeken heeft bij mij hoor. zo van: hartje klopt.. klaar alles in orde. Maar maakt niet uit... toch weer even genieten

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ben trouwens weer schandalig veel aan het typen...

sorry voor alle drukke mama's die nu alles weer bij moeten lezen..
    en eveline.. die bijna lekker op het strand kan liggen...

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha ja he marloes, arme eveline (NOT!) dat ze nu aan het strand ligt en straks zoveel moet lezen!?

Hihi dat verhaal van die opa is inderdaad wel erg zeg! Die ziet dus duidelijk te weinig van zijn kleinkind he?

Hey en Marloes: moet jij niet aan het werk dan? Dat je zo zit te tiepen?

Ik moet zo naar de ouderavond op school, gelukkig maar weinig ouders, vanmiddag drie en vanavond drie, ertussenin even snel eten.
    Ga me dus maar gauw klaarmaken zodat ik op tijd ben en ook weer op tijd weg kan.
    De avond-ouders hebben trouwens vette pech want ik ga effe lekker shoarma eten in de tussentijd... Nou ja, such is life he? Als ik tijd heb kan ik misschien mijn tanden nog wel poetsen ;)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee, ik ben op dinsdagmiddag vrij.. al was dit de laatste vrije middag tot de meivakantie. praktijkexamen gaat beginnen.

haha.. en lekker kort houden die gesprekken. goed uitademen. Sinds vorig jaar koken wij om de beurt bij de ouderavonden. Ik hoef nooit. Ben samen met iemand anders mentor van onze klas en ik maak alle handelings plannen en hij kookt... (en dat kan hij heel goed)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Heb trouwens net het raam bijna gesloopt.. na ja de wind eigenlijk. Had lekker het raam in de woonkamer opengezet.. cm of 10 en naar beneden gegaan, lekker in de keuken gaan zitten. Ga ik naar de schuur.. zie ik opeens het raam hardstikke ver open staan, is het bijna uit dat ding wat aan de onderkant zit, wat eigenlijk zorgt, dat het niet ver open waait (ik weet het; heel onduidelijk) geschoven.. en nu is het dus verbogen. Heb de plantjes nu maar verschoven, zodat we het andere raam voortaan open doen.

Ook nog snel last van de eerste nesteldrang. Stonden nog 2 dozen van mij hier beneden van de verhuizing (vorig jaar mei, ahum) en heb die in de kliko leeg gemaakt...10 paar schoenen.. dus tijd voor nieuwe.
    Hoop trouwens dat we snel ' andere 'schoenen aan kunnen doen, ben die laarzen weer wel beu. wil weer lekker sneakers aan...

ik wil gewoon shoppen, daar komt het op neer...

11. Linake

Linake Lid

27 mrt 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    krijgen jjullie niet altijd een echo in nederland
    is het daar dan zo anders dan hier bij mij in belgie

kben ondertussen 24 weken ver
    en heb al drie keer een echo gehad

hoe hebben jullie de eerste drie maand doorgekomen?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee, helaas. Als alles goed gaat tijdens de zwangerschap dan krijg je bij 12 weken en 20 weken een echo. 2 dus maar. that's it....

Omdat ik eerder een miskraam gehad heb kreeg ik er een bij 6 weken, door een fout van de vlos bij 9 weken, standaard dus bij 12 weken. en 2 keer bij de gyn.. en donderdag (over 2 dagen :whistle: ) de 20 weken echo...

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @kim en jullie hebben zo leuk zwembad!
    mijn man verklaard me altijd voor gek, maar wil soms spontaan daat zwemmen.
    ``tongelreep``. vanaf rotterdam zie je het al voor je haha :)

@marloes..veel sexxen en trappen lopen in juli
    mischien kan je al met de bibi er heen dan hihi
    heb jij nog geen kramp van dat getyp hihihi ;)

@alina welkom.. klets en lees maar gezellie mee?
    rotterdammer?

ow verrekt 2 dames hihi hoi linake :)

@ik vind zo raar dat al mijn medicijnen niet vergoed word..
    slik niks raars ofzo hoor pff..

ik ben boos op mijn kleintje ;)
    boom in mijn maag! van mij mag ie weer terug naar benee zeg..
    volgens mij is ie dus nu gedraaid. niet meer koppie boven en benen naar benee maar benen richting mijn maag dus!

kweet niet wat ik erger vind dat geschop richting mijn tum tum of in mijn maag! aahhhh.. pff word precies zijn zus wedden! ;) :rolleyes:

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemorgen lady's :) *kuch* *kuch*

Gezellig dat jullie er ook bij zijn alina en linake.

ahhh zit hier met onwijze koppijn, maar de paracetamol is nog niet aangeslagen.

Oehhh ik heb nieuwe buikfoto's in m'n album, maar ik zie niet zoveel verschil hoor. Gek is wel dat ik dat wel merk aan m'n kleren.

@Peeetje: ik wil ook steeds spontaan zwemmen, misschien komt het door het weer.

@Loesje: tis wat peetje zegt he. :)

@Kim: das een hoop geld zeg waar je een hoop leuke dingetjes van kan doen.

15. Linake

Linake Lid

27 mrt 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    mijn meisje ligt nog altijd met haar voetjes naar beneden
    is dat normaal?

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    waar woonde jij ergens dan koeky..
    deze week heb ik genoeg gezwommen hoor haha
    was best moe..

ja kwil wel zwemmen in geld!

kamertje is bijna klaar hij word zo leuk!
    zaterdag het kamertje en dan heb ik rust in mijn kont(je)

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    koeky jij hebt zo'n lief buikje! hahaha lief is eigelijk het beste woord ervoor (ja ben raar, i know).

peeetje, klopt de tongelreep is ook leuk maar vanuit mij veel te ver. ik geef het toe, ben gewoon aardslui hahahaha. zat btw in je album te kijken maar wat lijkt romy sprekend op jou!

marloes, hahaha je bent echt leuk. 'ik wil gewoon shoppen, daar komt het op neer' hahaha heerlijk zo eerlijk! met dit weer krijg je ook spontaan zin om geld uit te geven. mooie smoes: ja sorry schat maar het is de schuld van de zon, die laat mij zoveel kopen' hahahaha

mijn papa is net weg en het kamertje is geschilderd! morgen komt hij met de projector de boom erop schilderen. ik ben zo blij! heel raar om nu in dat kamertje te staan, het idee dat er over 3 maanden gewoon een kindje in ligt hihihihi
    zal straks foto maken.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat wil ik ook wel ja. :)

Ik woon in Delft.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Die van mij wordt vast acrobaat, want die voetjes zijn overal. Dus maak je niet te druk, geloof dat dat pas vanaf week 28 tot 30 was dat het goed moest gaan liggen.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

kijk en als jij nou in tilburg zou wonen ofzo, zouden we kunnen gaan zwemmen.. dit is net te ver he..

Deel Deze Pagina