Dank jullie wel. Ik ben ook trots alleen bijna niemand ziet het hiero. Nou kan dat een paar dingen betekenen of ik was te dik of mensen zijn blind. Probeer je met je buik te showen krijg je de opmerking "nou je ziet nog niet veel he?" Beetje lullig maar goed. Zolang wij en jullie het maar zien. Ik zit op me werk natuurlijk ook niet de hele dag met m'n shirt omhoog. Ik gaat eens wat te knagen zoeken.
Zeg dames, gaan jullie eens lekker naar buiten, al dat gehang achter die computer. Nu kon ik eerst 5 pagina's bij lezen. Vandaag lekker bij de caravan geweest. Altijd erg benieuwd hoe die eruit ziet na de winterstop. Nou, dat viel gelukkig nog mee. De bedden zijn weer opgemaakt. Alles een soppie gegeven. Nou ja, mijn vriendin dan, die kan wat beter uit de voeten dan ik. Met dit weer krijg je dus echt zin in vakantie. Niva, Je beeb begint al lekker sterkt te worden. Tof dat je hem/haar nu ook voelt. Linake en ALina, welkom bij de juli mama's. Linake, hier in nederland loop je normaal bij een verloskundige. Je krijgt met 8 weken een intake gesprek en 5 weken later mag je weer terug komen. In die 5 weken heb je dan wel je eerste echo gehad. Eindelijk echt het bewijs dat je dan zwanger bent. En dan rond je 20 weken weer een echo. Dat was het wel zo'n beetje. O ja, je beeb ligt nu nog alle kanten op. Geen zorgen hoor. Alina, kom je uit de buurt van Rotterdam? Ga je ook mee zwemmen? Peetje, spreek jij je kind eens stevig toe, dat hij mama niet zo moet plagen. Anders krijgt hij geen zakgeld.... Marloes, Zou jij eind juli niet lekker dicht bij huis blijven? Lijk me wel iets veiliger. Kim, Wat een lekker mazzeltje. Centjes komen we altijd te kort. Hoe zou dat toch komen. : Elma, heb even uitgebreidt je huisje bekeken. Mooi huisje hoor en zo lekker groot voor zo weinig geld. In deze buurt betaal je al gauw tegen de 3 ton voor zo'n huis. Helaas, heeft hubbie hier zijn zaak, optie om te verhuizen naar Sneek zit er niet in. Heb je al iets gehoord van de makelaar? Wietske, zijn de huizen bij jullie nog goedkoper? Omdat je dit al een duur huis vond. Koeky, is je koppijn al weg? Poeh, IEtje is aan het trampoline springen op mijn blaas. Dat is nu geen fijn gevoel meer.
Bij de Babyplanet , je kan hem in 4 standen doen, dus voor zowel grote als kleinere mensen. Ik ben al weer zoveel vergeten waar ik op wilde reageren , wel weet ik dat Evelieveling zo nu ergens op het strand in Tunesie ligt *jaloers*jaloers* en dat haar meisje niet meewerkte met de pretecho. Ik heb ook weer mooie buikfoto's voorbij zien komen, morgen, als ik 25 weken ben zal ik er ook weer 1 maken. Laatst zei iemand, zo jij wordt ook al aardig dik he? Normaal gesproken zou ik zo iemand een lel voor d'r harses geven maar nu vindt ik het alleen maar leuk! Weer 2 nieuwe meiden erbij, Linake en Alina welkom! Alhoewel Alina voor mij niet meer zo nieuw is...Geen leuk bericht trouwens, dat van je hart. Klinisch bevallen wil trouwens zeggen in het ziekenhuis op medische indicatie, dus je hoeft zelf niets te betalen voor de bevalling (wat je bij een poliklinische bevalling wel hebt). Over die bewegingen voelen, die voel ik ook echt overal. Gisteren lag ik op bed en toen spande ik onbewust even mijn buikspieren aan omdat ik iets wilde pakken, en toen zag je iets heel geks. Namelijk een soort van punt aan de rechterkant, zeg maar een vraagteken op zijn kant. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Karlijn Hoe is het nu met je bil? Ik kan me nu heel goed voorstellen hoe je je voelt want ik heb het nu ook weer! Als ik ga lopen (met de hond ofzo) dan doet het echt de eerste 10 minuten onwijs veel pijn, trekt ook door naar de achterkant van mijn bovenbeen. En net nu het zo lekker weer is om veel te lopen. Gisteren ook weer een (korte) aanval van nesteldrang, alles moest ineens schoon. Heb ik net alles gestofzuigd, gaat Marc fijn wat hout staan zagen op die vloer. Daar was ik dus helemaal niet blij mee... Hij heeft het naderhand wel opgeruimd toen hij merkte hoe blij ik ermee was. Wij krijgen ook echt onwijs veel geld terug van de belasting. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is 4500,-. Dat komt door de verhoging van de hypotheek vorig jaar en omdat ze elk jaar bij mij teveel belasting inhouden van mijn uitkering. Dus wat dat betreft komen onze kindjes wel in een gunstige periode, vakantiegeld + belasting teruggave! Oja, Adine, hoe slaapt je kussen? Nou, ik heb weer genoeg gel*ld om jullie de hele avond bezig te houden! Liefs, Tanya
doet wel raar dat jullie zo weinig echos hebben hier in belgie in mijn geval nu ben ik al om de vier weken naar de gyn geweest en elke keer heb ik een echo meegekregen maar had nu ook wel complicaties de eerste drie maanden
@Adine: M'n koppijn is aan 't zakken gelukkig. @nesteldrang: Nou ik weet wat het is ik had het eens in de maand. Nu helemaal niet meer gewoon. Tis niet normaal, van mij mag alles overal slingeren maakt me niet uit. Ik denk dat ik dat nog moet terug krijgen.
Linake Ik heb ook al veel echo's gehad maar ik loop ook bij een gyn vanwege medische indicatie. Had een echo bij 6 weken, 8 weken, 12 weken, 16 weken, 20 weken, 23 weken en volgende week weer. Mijn gyn heeft als voordeel dat ze niet naar het hartje luistert bij elke controle maar dat ze kijkt naar het hartje. En laat ik dat nou niet erg vinden, want thuis kan ik ook naar het hartje luisteren met de Angelsound (echt een werelduitvinding!). Liefs, Tanya
Ja Linake, ons bin zunig he. Alleen echo als het echt niet anders kan. Jij hebt ook al een mooi rond buikje. Koeky, Jij hebt echt al wel een buikje hoor. Zien de mensen dat niet eens? Nou Tanya, jullie komen de zomer ook wel door. Ik heb mijn kussen nog niet in bed gebruikt. Misschien moet ik dat toch eens gaan doen.
Ik heb het ook maar heeeeeeeeeeel sporadisch hoor! Ik heb echt een grote hekel aan het huishouden, dus van mij mag die drang nog wel vaker komen Liefs, Tanya
@kim vind je haar op mij lijken? nee joh.. kijk maar eens op mijn beebiesite! bij familie dan zie je haar papa. wachtwoord is romy03032001 ik haal het wachtwoord zo weer weg okee. http://www.2dewondertje.beebiesite.nl/ @Linake ik heb al zo`n 8 a 9 echo`s gehad, krijg gelukkig ook met elk bezoek bij de gyni maar ja idd hier in nl alleen als je wat heb of gemankeerd heb... @adine zo is ie weer lekker schoon, ja ik heb ook zo zin in vakantie! komt door het weer denk ik he.. @tantan geef die nesteldrang is een beetje over hihi
Sorry als ik hem heb dan hou ik hem ook! Zal vandaag wel weer niet teveel van terechtkomen want ik ben naar Indra aan het kijken hihihi. Liefs, Tanya
dank je vissie en ja hoor hier ook nesteldrang en enorm heb ik vandaag gemerkt mijn woning is van boven tot onder gepoetst
Elma this hier goekoop wonen ja voor een goeie 100.000 heb je leuke woning we kunnen met NHG 120.000 lenen
Gab is zo'n snoepkont.... echt erg.. haha, mijn keukenprins is nu een cake aan het bakken.. (voor de eerste keer) en roept nu al: dit is de lekkerste cake ooit... haha houd jullie op de hoogte