Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hmmmm, je zit ons hier wel lekker te maken zeg. En ik ga pas morgen boodschappen doen. Heb echt niks in huis.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nou, hij staat in de oven haha..
    nu is hij heel bezorgd... ja om een cake.. of hij niet boven de rand uitkomt..

haha, wat een schat

3. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Misschien komt het door de hoofdpijn of omdat ik onwijs moe ben, maarruh wat hebben ze nou wel van je no-claim afgetrokken wat niet had gemoeten??

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hmmm CAKE! Krijg ik ook meteen trek in. Met stukken chocola erin...

5. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik vond in de kast nog van die ligakoeken met chocola. Mjammie...toch nog wat lekkers.

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Zo Marloes zat je op je klets stoel! :)

De 2 nieuwe mama's, Welkom!

Kim, leuk zo'n boom doe je er ook een vogelhuisje in?

Hier is het even erg druk, ik heb namelijk heel erg nesteldrang.
    Ik ben nu zelf ook volop aan de slag op zolder en we hopen volgende week klaar te zijn.
    Dan over naar de babykamer. :)

Kan niet wachten totdat het geld binnen stroomt ;) want de auto gaat 500,00 kosten en de verbouwing tikt ook aardig door.
    En ik wil nieuwe kleren!

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dames opgelet!

Bij de Hema nu in de aanbieding. Voedingskussen voor 27 euro en de hoes nu voor 6 euro.

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    waren ze normaal toch ook :(
    ik heb ze ok voor die prijs maar dan bij burgerhout.

@1 kant van de muur is behangen.
    ikkan niet slapen,mijn maag weer snik :( :x

9. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Dank jullie wel dames voor de warme welkoms!

En peeetje ik kom inderdaad uit Rotterdam, jij ook he?
    Op dit moment ben ik op mn werk, lekker aan het vervelen. Ik heb morgen een afspraak bij de gyn. vraag me echt af of ze weer een echo gaan maken of niet.

Misschien geloven jullie mij niet, maar ik heb TOTAAL niks voor de kleine gekocht, behalve de babykamer dan (wegens levertijd). Ik wacht totdat het geld binnenstroomt, hihihihih dan ga ik helemaal los

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    alina,leuk nog een rotterdammertje.
    Waar ongeveer als ik vragen mag?
    heb je een beetje alles nou alles hihi gelezen,
    we gaan ook met zijn alle een keer afspreken.
    Mischien leuk om ook mee te gaan?

Ik heb echt niet geslapen, ben helemaal op.
    romy is allergisch voor alles wat vliegt en prikt van kleins af aan hebben we geleerd dat ze dan hard moet gillen of roepen.
    twas makkelijk maar niet s`nachts.. tot 6x toe vanacht ik dacht ze word vermoord! neee.. het waren dus 2 muggen.
    maar dan sta je zo snel op dat peetje dus over de pot hing natuurlijk.
    En ik ging al zo laat naar bed pff..

Dus vanmorgen stond schoonpapa lief voor de deur om romy naar school te brengen en ze was nog geen eens aangekleed hahaha...

kheb trouwens hele leuke pakkies gehad weer.
    die kleine kan een modeshow lopen zeg...
    hij heeft zeker weten een kleding kast al vol! :confused:
    zet wel een fotootje neer voor de aankomende jongens mama echt kijken..zo lief... :rolleyes: ;)

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    op de ene dus boy,andere papa`s kanjes(had al mama`s kanjer) en de hele rechtse staat
    ``opa-ma opa-oma``
    .....papa mama ...
    ...... ikke ....

.....mijn familie stamboom....

zo leuk#zwijmel#
    ow en mijn gordijnen met behangstukjes

12. Linake

Linake Lid

Mar 27, 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    leuke gordijntjes

hier heb ik enkel haar bedje en wat kleertjes al

voor de rest heb ik nog niets gekocht

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Evelien, ook al een eigenwijze dochter :) Foto's zijn super! Ze heeft echt een eigen willetje!

Peeetje en Adine Leuk dat jullie het samen zwemmen hebben "ontdekt" en dat het goed bevalt! Hoe vaak gaan jullie nu?

Peeetje, wat een leuke kleertjes! en die gordijntjes zijn ook super!

TomenJerry
    , veel succes met de APK vandaag!

Elma, al reacties gehad op jullie huis ondertussen? Het is een leuk huisje! (ja ben veel te nieuweschierig om niet even te gaan kijken)

Vissie, fijn om te horen dat je nu meer terug krijgt van je no claim! Daar kun je inderdaad een hele hoop leuke dingen van kopen!

Marloes, Ik denk persoonlijk als er veel mensen zijn uitgenodigd op het feest dat de bruid en bruidegom niet heel veel zullen merken van het elkaar negeren. Op een grote bruiloft kun je toch nooit met iedereen spreken... toch?
    Nog 1 dagje en dan de 20 weken echo! Spannend!

Alina, welkom hier! Gezellig dat je met ons gaat meekletsen! Maar let op, het gaat afentoe heeeel erg snel :)

Linake, welkom hier! Leuk dat jij je ook bij "ons" komt toevoegen. Het is een gezellig boel hier!

Kieteltje, Leuk dat het laminaat er nu in ligt, begint het nu echt ergens op te lijken he!

Kim, ook al een mooie meevaller! It's time to shop! ;)

Niva, leuk dat je nu ook de baby hebt voelen schoppen! En heb je foto's van de babykamer? Ik ben nieuwschierig :)

nesteldrang... waar kan ik die vinden/krijgen? Ik denk dat ik dat straks ga hebben als de babykamer + spulletjes geleverd zijn. Dan ga ik eens goed aan de slag :)

We gaan vandaag de babykamer uitruimen zodat volgende week zaterdag de meubeltjes erin kunnen!
    Verder gaan we vandaag lekker veel (online) shoppen! Dat gaat weer bakken met geld kosten :confused: Maar het is voor een goed doel! Wordt er helemaal vrolijk van. En dan ook nog lekker weer op deze mooie dag!
    Misschien toch ook nog maar de ramen wassen zo.. Moet nu echt nodig gebeuren :oops:
    Ladies, maak er een mooie dag van en tot zo :)

14. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    @ Peetje Zo leuk al die kleertjes...en nee ik heb niet alles gelezen..zeg maar 'bijna' alles :p
    Ik kan niet wachten totdat ik al die leuke babyspulletjes kan kopen. Ik ben 1 keer in Prenatal geweest en daarna heb ik mezelf beloofd er pas heen te gaan als ik wat centjes had. As zondag is het hier in Rotterdam koopzondag, ik denk dat ik dan wat ga rondsnuffelen.

En van waar heb je die gordijntjes peeetje? ze zijn zoooo schattig!

@ Marloes kom je ons ook een stukje cake brengen, de kleine gaat binnen tekeeer als hij het woord cake hoort hihhihihi

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen meiden!

Alina en Linake: welkom hier! Heb gisteren wel meegelezen maar niet gereageerd..

Peetje: mooie spulletjes hoor! Ik heb ook al zulke lieve jongenskleren. Op mijn verjaardag afgelopen weekend natuurlijk ook weer dingen gehad! :) En 2 gigantische dozen vol oude kleertjes van mijn schoonzus. Zij krijgt een meisje, haar oudste is een jongen dus die kleren konden weg. Maat 56 tot 104!

Marloes, hoe is de cake geworden?! :) Leuk zo'n 'keukenprins'! ;)
    En morgen je echo...! Super spannend en leuk! :)

Twinny ook nog maar 1 nachtje slapen en dan weer een echo! Leuk hoor! Hopelijk krijgen jullie nu wel te zien of het een minimutsje is!

Alina, ik heb ook nog niets gekocht voor de baby hoor. Zelfs geen kamertje. Wij hebben spulletjes gekregen/geëerfd die nog geschilderd moeten worden etc. Verder nog niets voor de 'uitzet'. Wel wat kleertjes. En de kinderwagen kunnen we in mei ophalen. Ik wacht even het belastinggeld en vakantiegeld af denk ik. ;)

Elma, ook ik heb je huis bekeken, prachtige keuken en badkamer hoor! Die mensen zijn gek als ze het niet nemen. Voor Assense begrippen is het een 'duur' huis maar je kunt wel zien waarom! Ziet er echt goed uit.

Die Eveline is natuurlijk alweer helemaal bruin.. Zou ook wel weg willen. Even met zijn tweeën, geen familie.. Heerlijk.

Met mijn bil/buik gaat het beter. Ik slaap ook stukken beter. Tenminste, de afgelopen 2 nachten. Hopelijk zet de trend door... :(

Nou ik ga iets doen! Tot later allemaal!

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zo, eindelijk bijgelezen. Sorry, sorry, maar heb gewoon erg weinig tijd gehad om achter de computer te kruipen.

@Vissie: Gelukkig maar, 235 euro, daar kan je nog eens leuke dingen van doen!

@Linake en Alina: Welkom!

@ Marloes: Lijkt mij dat je een goede reden hebt om niet de hele dag aanwezig te moeten zijn ;) . Hoe was de cake eigenlijk?

@Kim: Dat is zeker goed nieuws. Dat geld kan je vast goed gebruiken nu!

@Niva: Wat gaaf dat je de kleine nu ook goed kunt voelen, en papa ook!
    Lekker van genieten!

@Peetje: Hou vol meissien, neem anders een paracetamolletje. Misschien helpt dat iets.

@de rest: Sorry, als ik iets vergeten ben.

Ik zit hier nu snipverkouden achter de computer met een chocolademasker op mijn gezicht :) :) . Je zou me moeten zien!
    Ik heb sinds gisteren ineens weer last van puistjes. Was zo blij dat ik er af was :( .
    Straks met een oud vriendinnetje de stad in. We kwamen er toevallig achter dat we allebei zwanger zijn (schelen 2 weken). Dus nu maar lekker bijkletsen en wat leuke spulletjes komen.
    Ik heb me trouwens gisteren verl*lt tegen een vriendin. Was over de kleine aan het vertellen en zei hij. Dus zei: "zei je nu hij?". Ik weer: "ja, hij/zij/het". Ik wist niet hoe ik me eruit moest lullen. Hoop dat ze het niet te serieus neemt. Zij heeft altijd gezegd dat het een meisje wordt.

Nou, ik ga maar eens douchen. Spreek jullie binnenkort wel weer!

17. Linake

Linake Lid

Mar 27, 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    dat heb ik al gemerkt dat het hier gezellig is
    echt leuk hier seg :thumup: :thumup:

18. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Om gelijk maar te proberen op iedereen te reageren :confused: :

Hier in Friesland wordt wonen steeds duurder, maar in vergelijking met noord-holland e.d. is het nog goedkoop. Maar als ik jou en Karlijn zo hoor, moet ik toch maar naar Assen/Emmen! Ons nieuwe huis heeft 180.000 v.o.n. gekost, vinden wij niet duur voor een nieuwbouw woning 2-onder-1-kap! Jammer genoeg komen er nog veel kosten bij (keuken e.d.) dus we hebben een vrij hoge hypotheek. Maar ik heb nu alle inkomen en uitgaven in Excel gezet en theoretisch gezien zouden we het gewoon moeten kunnen redden. We zullen wat beter op de centjes/uitgaven moeten letten, maar dat heb ik er wel voor over om weer terug te zijn in mijn eigen vertrouwde omgeving!

@Alina en Linake: welkom hier. Heel veel succes met het bijhouden van alle 'kwebbel'verhalen en 'kwebbel' maar lekker mee ;)
    @Marloes, Kim en Tanya: heerlijk hé, zoveel geld in 1 keer terugkrijgen! Wij krijgen ook flink belasting geld terug (€ 2000,-, dus helaas niet zoveel als Tanya!!) en dan ook nog vakantiegeld. We zijn in een goede periode uitgerekend ;)
    @Adine en Zanoni: we hebben ondertussen van de kijkers een bod ontvangen; helaas wel veel te laag. Ze zijn 13.000 euro onder de vraagprijs gaan zitten. De makelaar vond dit ook veel te laag. Hopen dat ze nog met een beter bod komen... vandaag hoop ik weer wat te horen van de makelaar.
    Bedankt allemaal trouwens voor de complimentjes over het huis. Het huis is ook schitterend, het staat alleen in de verkeerde stad! We gaan er nu wel wat op achteruit qua ruimte boven en het zal in het nieuwe huis iets minder luxe zijn (standaard is betaalbaarder), maar het staat in de goede plaats en het is een nieuwbouw 2-onder-1-kap. Toch ook wel voordelen!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad; ben ik je vergeten? Sorry!

Liefs Elma

19. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Hey allemaal!

Alina en Linake: welkom!

Alina: die spulletjes komen wel. Maar een paar dingen zijn echt noodzakelijk, de rest is extra. En liefde zal je kleine genoeg krijgen, en dat is het alerbelangrijkste! (Wij hebben ook nog vrijwel niks gekocht... ;) )

Jody: ik ben wel blij dat wij het geslacht niet geheim houden, want ik zeg nu ook tegen iedereen 'hij'... Moeilijk om te verbergen, lijkt me!

Kar: fijn dat het beter gaat met je bil en dat je weer even goed slaapt. Dan kan je er meteen weer een stuk beter tegenaan!

Meiden met financiele meevallers: gefeliciteerd en geniet er van!

Meiden die hun kleintje nu ook voelen: idem dito!

Marloes: ik zou sowieso me niet willen vastleggen aan een hele dag op de been zijn als je nog maar zo kort te gaan hebt... En als je er dan toch niet zo heel veel zin in hebt met de rest van de familie. Lijkt me niet zo'n erg moeilijke keuze.

Kim, wat word ik toch altijd vrolijk van jouw berichtjes :) Kan erg om je lachen en veel dingen zijn heel herkenbaar (hoezo lui?)!

Zanoni, succes met het opruimen en geniet van het shoppen! En dan weet je dat er binnenkort ineens van alles in de bus valt, leuk hoor :)

Ik zal zo eens foto's maken en uploaden van de kleertjes die we in Estland hebben gekocht, en van het laminaat dat nu eindelijk af is (let niet op de ontbrekende plinten....). Maar eerst m'n boterhammen met chocoladepasta opeten. Mmmmm....

20. Linake

Linake Lid

Mar 27, 2007
    97
    0
    0
    huismoeder
    de panne
    kga mijn best doen om het bij te houden
    jullie zijn echt kwebbeltantes hihi

Share This Page