Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Zo daar ben ik weer.
    ja, het duurde even.
    Ik heb gister echt een klotedag gehad.
    Oh zoveel pijn, ik voelde me beroerd, duizelig en misselijk.
    's Ochtends toen ik op stond was ik echt dood moe, verschrikkelijk, ook erg zware benen. 's Middags op het werk had ik echt geen puf meer en constant honger en dorst. Niks hielp. De rest van de dag en avond enorm pijn in mijn rug. En gisteravond misselijk en duizelig. Toen ik in bed lag draaide alles. Vanmorgen was ik alleen moe en pijn in mijn rug, maar vandaag lekker vrij, dus uitrusten.
    Zo dat was mijn vrijdag!

Kim en Evelieveling; Geweldig nieuws dat alles zo ver goed is! gelukkig, ik heb echt voor jullie geduimd. Spannend Evelieveling; maandag een echo, hopelijk dat je gelijk het hartje hoort kloppen.

Alle nieuwe meiden; wat zijn dat er veel; gezellig;
    GEFELICITEERD :({|= .

Vissie; Wat leuk om jou ook hier te zien. Ja, als die vragen had ik vorige week ook, haha. Maar als je even de tijd neemt om hier bij te lezen en bij vragen aan de VK door te lezen, dan is al veel duidelijk. Geniet ervan he meis!

Twinny; Ook jij wordt misselijk, haha, ja dat zijn vervelende kwaaltjes, maarja als we geen kwaaltjes hebben is het ook niet goed he. En koud; ja dat heb ik ook constant.

Kar; Inderdaad een beetje rust nemen zal wel goed voor je zijn!

Christie; Wat erg van je hondje zeg! Maar het klinkt wel goed. Succes!

Wij zijn 25 augustus getrouwd, dus bij ons is alles goed geregeld. We hebben een prachtige dag gehad met alles er op en eraan. We zijn nu nog aan het nagenieten!

X Neia

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo allemaal, wat leuk om te lezen dat er zoveel nieuwe mama's bij komen! Welkom en gefeliciteerd allemaal.
    Hier is alles goed; uitgeslapen en vandaag rustig aan gedaan. Ik merk dat ik snel moe word, zelfs van een stukje lopen met de hond.

@Christie: wat naar van je hond, gelukkig gaat het nu iets beter! Ik weet hoe het is om zo'n zieke, zielige hond in huis te hebben. Je wil ze zo graag helpen he?

@Evelieveling: hoe is het nou met jou? Rustiger? Nog last gehad van bloed en kramp? Ik hoop dat je het hartje kunt zien maandag!

Voor veel van jullie komt de echo dichterbij nu! Ik bedacht me dat ik maar eens moet checken of ik ook meteen een echo krijg de 4e, want zo niet, moet ik er twee keer voor vrij nemen vn mijn werk en mijn vriend ook.

Vanavond Sint Maarten hier! Bergen snoep in huis voor die kinderen. Ze zullen zo wel beginnen met lopen, het is donker inmiddels.
    Fijne avond!

3. weten jullie ook dat tomatensap goed of slecht is

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Dat mag je normaal gewoon drinken hoor Christie...

5. gelukkig maar :) ben er gek op

dank je wel

6. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ja, zeker ervaring mee. Ik heb die pijn bijna continu. Soms iets meer dan een andere keer. Hoefde me geen zorgen te maken volgens de vk. Zij vond het juist prima als ik iets voelde. Het zou slechter zijn als ik helemaal niks voelde. Zolang er geen 'bloeding' bij komt hoef je je dus geen zorgen te maken! Geniet er maar van, er gebeurt vanalles daarbeneden. Je baarmoeder is al lekker aan het groeien en doordat de banden nu iets oprekken heb je die pijn..

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @cail: Ik had er ook last van, van die pijn. Af en toe nog wel een beetje. En ik heb afgelopen weekend een beetje bruin/roze-rood bloedverlies gehad. Dat kan een innesteling zijn, aangezien ik geen extra kramp ofzo heb gehad. Alles is gewoon druk aan het werk daar!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @Kirby: wat kon je zien op jouw echo? Ik ben zo benieuwd wat er nu gebeurt in mijn lichaam...

9. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Ja inderdaad ik heb die pijn ook. Volgens mij is dat normaal.
    Er gebeurd zoveel in je lichaam.

Ik heb vanmiddag toch het 9 maanden dagboek gekocht, ik kon het gewoon niet laten liggen. Hierin kun je per dag zien wat er met je lichaam/kindje gebeurd, en kun je zelf opmerkingen per dag bij zetten.
    Erg leuk.
    Ik zal me zo eens erin gaan verdiepen.

X Neia

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed zo neia! Wij hebben het boek 'Zwanger' gisteren gekocht. Ook heel mooi; ook met tips waar je aan moet denken in de eerste maanden. Zoals kinderopvang etc. Maar eens een lijstje maken wat er allemaal gebeuren moet.

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb ook met dat boek in mijn handen gestaan en was toen nog niet zwanger. Ik denk dat ik hem ook ga halen, leuk me wel erg leuk.

12. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb er af en toe ook nog last van. Je denkt idd, dat je dan ongesteld moet worden. Ik heb inmiddels al gelezen dat het er allemaal bijhoort.

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Neia, ik heb dat boek ook in huis! Is echt super leuk om elke dag te lezen wat er aan het ontwikkelen is bij de kleine. En het is ook zo leuk dat je er zelf opmerkingen en aantekeningen in kan zetten!

Alle nieuwe mensen WELKOM en GEFELICITEERD. Het wordt nu lekker durk hier!

Adine, gefeliciteerd met je Hubbie!

Iedereen een hele fijne zondag!

14. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Volgens mij begint mijn vriend nu ook te beseffen dat er een kleine op komst is. Gister stelde hij zelfs voor om naar babywinkels te gaan. Is dat nog niet te vroeg zei ik? Ach, gewoon ff kijken zie hij toen. Hij heeft de hele dag lopen smilen en steeds geroepen: goh.. een baby.. jeetje joh! Volgens mij krijgt het nu door dat ie voor de tweede keer papa wordt (heeft al een zoontje van bijna 7 uit eerdere relatie). ik kan het zelf nog niet bevatten. Eerst maar eens die drie maanden doorkomen en iets gezien hebben op de echo. Dan pas geloof ik het ook denk ik. Maar het voelde wel goed om al achter de kinderwagen te staan in de winkel hihi...

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mijn hub wil ook graag naar baby winkels. Hij zegt zelf dat hij zich wil oriënteren. Als we maar niet het lot tarten! Ik vind het veel te leuk om overal naar te kijken! Voor ons is het natuurlijk ook anders. Zij hebben gehoord dat we zwanger zijn, de test gezien en niets. Zij voelen niets en zien niets. Ze kunnen hooguit de veranderingen bij ons waarnemen. Door in een baby winkel te lopen zal het wat 'echter' worden. Kan me voorstellen dat het voor mannen héél anders is, zeker tot aan de echo. :)

16. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Zo, nu sta ik er ook tussen!

Naam - Leeftijd - Uitgerekend - Wanneer VK/Gyn - uitgerekende datum volgens Verlos - Hoeveelste - Jongen/Meisje - Buikomvang

Laatje - 33 - 01/07 - 23/11 - ? - ? - ?

Simmog - 33 - 01/07 - 17/11 - ? - ? - ?

Tinker - 31 - 04/07 - 27/11 - ? - ? - ?

Zanoni - 26 - 05/07 - 30/11 - 1 - ? - ?

Beebie - 27 - 06/07 - 28-11 - 1e - ? - ?

Kimkivits - 22 - 07/07 - 28/11 - 1 - ? - ?

Pienie - 26 - 07/07 - 23/11 echo gyn & 4/12 echo VK - 2&* - ? - ?

Sanny - 28 - 07/07 - 09/11 - ? - ? - ?

Kar76 - 30 - 07/07 - 04/12 - 1e - ? - ?

Evelieveling - 33 - 07/07 - 04/12 - ? - ? - ? - ?

Kirby - 23 - 08/07 - 09/11 - 2 (mama van een engeltje) - ? - ?

Koeky - 25 - 08/07 - 29/11 - 1 - ? - ?

Twinny - 32 - 08/07 - 16/11 VK BE & 30/11 VK NL - ? - ? - ?

Christie - 37 - +/- 11 & 14/07 - ? - 4 - ? - ?

Tantan - 30 - 11/07 - 17/11 - ? - ? - ?

Mesaana - 34 - 11/07 - 06/12 - 1 - ? - ?

Jody79 - ? - 14/07 - ? - ? - ? - ?

Kieteltje - 26 - 14/07 - ? - ? - 1 - ? - ?

Adine - 37 - 14/07 - 04/12 - ? - ? - ?

Neia - 25 - 13/07 - ? - 1 - ? - ?

Jeanney3 -

17. kieteltje

Jeetje, ik ben hard aan het lezen wat de Juli mama's allemaal bezighoudt, maar ik ben nog steeds niet alle pagina's door!

Afgelopen vrijdag zijn we naar de huisarts gegaan. Alleen felicitaties en een informatiepakket meegekregen en een formulier voor bloedprikken (wat pas over een paar weken hoeft). Deze week zal ik de VK maar eens bellen.

Over erkennen en gezag gesproken, in mijn situatie is het helaas best lastig.... Mijn vriend ligt nog in echtscheiding.... Volgens Postbus 51 kan een getrouwde man een kind bij 'een ander' (alsof ik de ander ben nu, dat is dus juist omgekeerd....) alleen in speciale gevallen erkennen. En dan in het bijzonder als de relatie met de moeder gelijk is aan een huwelijk. Geen idee of we dat op tijd kunnen gaan regelen; in het ergste geval moeten we wachten tot de scheiding erdoor is en krijgt ons kind dan alsnog zijn naam.

Ik maak me vast te veel zorgen (wat ook weer niet goed is voor de baby...) helemaal als ik alles wat ik maar over zwangerschap kan vinden doorlees... Gelukkig is m'n vriend waanzinnig lief, en heeft ie zelfs al 'Hallo, kleine!' tegen mijn buik gezegd.... :D

18. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hallo,

Mag ik er ook bij? Heb gistermorgen super licht getest met een test van deze site, vanmorgen met kruidvat, en een dun, maar goed te zien 2e lijntje. Joepie.

Hoop dat het deze keer allemaal goed mag gaan.

Mijn uitgerekende datum is 23-07-2007

19. kieteltje

Welkom, Moons!

Juli 2007 wordt een mooie maand....

20. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Gefeliciteerd Moons. :D. Een streepje is een streepje he.

Share This Page