Mogge Lady's, Peetje, pepermuntjes knagen. Misschien wil dat ook wel helpen. (tja, je moet toch wat he) Die voedingskussens zijn normaal 34.95. Dus een lekkere korting van 8 euro. Ik heb ze trouwens nog nergens goedkoper gezien. Elma, balen zeg dat ze zo'n laag bod hebben uitgebracht. En jullie vinden Friesland duur worden? Heb je nog niet in de Randstad gekeken. Zo'n nieuwbouwhuis wat jullie gekocht hebben, betaal je hier al over de 3 ton voor. Jody, ik heb het ook altijd over een hij. Weet helemaal niet wat het is, maar je moet toch wat he. Kar, fijn dat het wat beter met je gaat. Volhouden zo. Hier weinig te melden. Gister had ik koppijn, wilde net naar bed gaan, komt de buurvrouw langs. Die ligt in scheiding en ze trok het niet meer. Was natuurlijk weer brullen, ik had daar effe geen zin in. Ze luistert ook voor geen meter. Ze komt om raad en vervolgens is ze lekker eigenwijs. Pfff en ik wilde zo graag naar bed. Lekker CSI kijken en dan zo in slaap vallen. Ging dus effe niet door en mijn koppijn werd erger en eer dat je dan in slaap valt. Ben nu zo duf als een konijn. Maar ja, ze ging toch weer lachend de deur uit. Toch m'n goede daad weer gedaan.
Alina en Linake, welkom bij de juli mama's Als er iemand aan het strooien gaat met nesteldrang dan ook een beetje hier aub! Verder even niet de puf om op iedereen te reageren, jullie kletsen ook zoveel Maar heb verder geen erge dingen voorbij zien komen, dus het gaat volgens mij lekker met de juli mama's. Ik geloof wel dat we morgen de laatste 20 weken echo hebben ( Marloes veel plezier) Zwanger ze allemaal vandaag. Groetjes Monique
ha meiden Zo jullie hebben weer lekker tetterd! WElkom alina en linake, leuk dat jullie ook meedoen. Leuk buikje hoor linake, heb je een piercing gehad? Koeky: vind jou buikje ook super! meiden met koppijn: hoop dat het vlug wegtrekt, tis altijd vervelend vind ik zelf! Kar: ook al zouden we het morgen kunnen zien, we willen het geslacht niet weten, dus ze mag ook gewoon met haar muts verborgen blijven zitten hoor, lol! Ik ga dadelijk maar weer eens zwemmen. Tis hier 6 km vandaan, maar gelukkig is het nog droog en ga ik met de snorbrommer. Ben vandaag geloof ik een beetje misselijk, maar kan ook van het vaste en te lang slapen zijn. Ik heb dus nog geheel geen slaapproblemen. Had ik voor de zwangerschap wel! Minimuts ligt bij mij ook ongeveer overal nog! Maar heb meer het idee dat ze elleboogstootjes geeft dan dat ze trapt! Ben benieuwd morgen hoe om ze nu ligt.......... Zo ga me zwemspullen eens inpakken en een boterhammetje smeren voor naderhand! Twinny
Heb alles al geprobeerd, ik ga ook ff langs de appotheek om wat anders te proberen hoor. Nix helpt meer, gisteravond mijn moeder(tussen het behangen) laten voelen dat de kleine nou weer gedraait was.Hij stond echt! Voetjes benee en hoofdje boven. Maar ja zij zei ook al ik heb best een kort bovenlichaampje, soms lukt het wel om hem weg te draaien maar hij word groter he hihi lukt niet meer zo ik heb ook csi gemist en temptation island pff.. en over je buuf.. is meestal he..ze komen voor raad maar eigenlijk weer niet omdat ze het antwoord zelf al weten. al had jij B gezegt had ze wel A gezegt hihi maar goed we zijn nu dus 2 duffe konijntjes ja! de voedings kussens is bij burgerhout zijn ze echt goedkoper, ik heb er 2. 1 dadelijk voor bv, en nu gebruik ik 1 om te slapen. @elma friesland is echt niet zo duur hoor als ik dat zo lees. Wij hebben een``kabouterhuisje`` en hier in de buurt betaal je voor je simpel klein eengezinswoningtje 230,- (net gezien op funda,straat achter me) een simpele flat al tussen de 150,- / 190,- en dan heb je echt niks! @kar hoe is meis? @jody beterschap, niet leuk verkouden met dit weer. kheb wel een verstopte neus maar dan van hooikoorts,dat vind ik al nie leuk P.S WAAROM KRIJG IK NOOIT WAT TERUG! IK MOET ALTIJD ALLEEN ALLES MAAR BETALEN!
Hee Peetje, Heb je die broekjes met voetjes nog gevonden? Ik zag dat je van die leuke kleertjes gekocht had. Die stamboom is geinig he. Daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan. Maar ik heb al zoveel kleertjes in dat maatje, dat ik niks meer erbij koopt. Ik ga straks bij het kruidvat een setje halen waar je van die gipsdrukjes kan maken, van bijv. een handje of voetje. (lekkere kromme zin, snappen jullie het nog?) BEn echt niet helder vandaag. O jee, ik moet zo iemand gaan knippen....als dat maar goed gaat.
Peeetje, je wachtwoord deed het niet, was ie al weer veranderd...? Enneuh, wij krijgen ook niks terug hoor, je bent niet de enige! Foto's in m'n album. Dit weekend komt de 25 weken foto al, waanzinnig hoe snel de tijd gaat!
adine.. ja mijn schoonmoeder heeft ze toch gevonden op zuidplein. ze waren daar gewoon laat met de collectie. weet je zeker dat je genoeg heb? hihi romy moest ik soms met 56 wel 4x verschonen. dus nu is dat weer mijn smoes hihi @kieteltje ik heb je een pb gestuurd, mooie kleur laminaat zeg.. zal zo een foto maken van het kamertje van ons. P.s nou las ik weer dat je met 24 wkn al de 6sde maand in gaat! wat klopt nou.. 24 of 25 wkn.
owja de gordijntjes had ik heel lang gelee via wehkamp gekocht in de koopjes kelder. voor 15,- euro p. gordijn. niet duur he! begin van het kamertje in album.
Jody Ook wij zeggen standaard hij als we het over ukkie hebben, maar wij weten niet wat het is (omdat er een hele grote kans is dat ik me ga verl*llen). Ik zeg er dat altijd bij en dat ik geen het wil zeggen omdat het geen het is. Dis ik denk dat je er aardig uitgepraat hebt. Karlijn Fijn dat het wat beter gaat met je bil en buik! Alina Dat kopen komt heus nog wel hoor. Straks ben je niet meer te houden hihihi! Zanoni Leuk hè shoppen, kan je echt vrolijk van worden! Wat een lekker weer is het toch, maar ik zie wel dat de ramen hoognodig gedaan moeten worden want het is net matglas! Hmmm, nu nog even zin maken (iemand toevallig daar het recept voor? Mannetje van Marloes misschien?) Vraagje, hebben jullie ook als jullie bv opstaan (uit bed ofzo, of van een stoel/bank) dat je muts zeer doet? En dan bedoel ik van binnenuit. Bij mij doet het echt zeer als ik 's ochtends opsta, net of de zwaartekracht er weer grip op krijgt. Het zal wel te maken hebben met het verweken van de hele boel en het gewicht van ukkie (volgens mijn banner nu 907 gram), maar echt prettig is het niet. En dat in combinatie met het schoppen/ellebogenwerk van ukkie in mijn tumtum. Vanmorgen wa het eerste wat ik deed naar Indra kijken, maar ze is nog niet bevallen, vanaf 17 uurga ik weer kijken. En vanavond hebben we de 2e bijeenkomst van Samen Bevallen. We krijgen dan ontspanningsoefeningen te leren en we moeten vanavond op onze rug liggen. Kijken of ik nog (elegant) overeind kan komen... Liefs, Tanya
Tanya, dat herken ik wel hoor. Die pijn in mijn buik trekt ook door naar 'binnen' als ik teveel doe. Dus het zullen je banden/spieren wel zijn. Die zitten natuurlijk overal aan vast.. Ik begin mijn kereltje nu te voelen op mijn blaas. Heel raar gevoel, dat het lijkt of je opeens nodig moet plassen maar dat hij me dan gewoon voor de gek houdt! Peetje: vandaag ben ik precies 6 maanden zwanger! Tenminste, 6 maanden geleden was de laatste dag van mijn menstruatie als ik terugreken van 5 juli. Volgens vaderschap.org ben ik morgen 6 maanden zwanger.
even tussendoor, dat was een mijlpaaltje Karlijn, je 1000e berichtje! \/ Die pijn die ik heb in mijn muts is te omschrijven alsof ik ben 'genomen' door 10 bosnegers ofzo. Manlief wist nergens vanaf, onschuldig zei hij Liefs, Tanya
Ik heb net even de eerste pagina's van ons juli-forum terug gelezen... Jemig, wat waren we toen allemaal onzeker! Echt grappig om nu te lezen... En ook sneu dat het voor zovelen nog fout is gegaan toen.
Peetje, fleurig kamertje wordt het. Leuk hoor. Tanya, dat elegant opstaan is er hier wel af. Ik rol me op m'n zij en laat me zo uit bed ploffen. 10 bosnegertjes...... Kar, jouw jongen heeft dus ook zijn trampoline gevonden. Hier nog eentje. Vervelend gevoel, zeker dat de beeb nu sterker aan het worden is. O ja, volgens vaderschap.org ben ik nu 5.7 maanden zwanger. Met 24 weken ben je 5.5 maanden zwanger. Je kan nooit je weken gewoon door 4 delen, omdat er in een maand nooit precies 4 weken zitten.
maar je bent ook geen 9 maanden zwanger toch? want ik ben 17 oktober bevrucht. dus dan ben je 9 mnd en 7dgn zwanger.. haha peetje doet weer moeilijk denken he... Er zijn nog 118 dagen tot je bevaldatum op 24 juli, 2007.. Je bent 162 dagen zwanger. Je bent 5.3 maanden zwanger. Je bent in je zesde zwangerschapsmaand. (jaren 80 begint ook in de 70 en we leven in de 21ste eeuw) Je 1e trimester: 16 oktober, 2006 t/m 14 januari, 2007. (0 - 12 weken) Je 2e trimester: 15 januari, 2007 t/m 29 april, 2007. (13 - 27 weken) Je 3e trimester: 30 april, 2007 t/m 23 juli, 2007. (28 - 40 weken) zooo... ff gekoppieerd lijstje hierboven.. peetje doet gewoon... april 6 maanden, mei gewoon 7, juni 8 en juli 9 maanden. makkelijker en zo klink ik weer verder haha vinden jullie ook niet dat 5 maanden zo lang duurt..
tja je kan het maar lekker vinden hahaha kon je niet boskabouters zeggen die hebben een wat kleinere Pipi
peetje bij jou kan 17 oktober niet kloppen want het is bij mij 21 oktober en ik ben al voorbij 24 week
Hé ladies, FF een egoistisch berichtje: Ik ga er vandoor. Mijn werk zit erop voor vandaag en nu ben ik vrij t/m maandag. Vanavond wordt de kinderwagen bezorgt, morgenochtend de kinderkamer, morgenmiddag naar de kapper en vrijdag trouwen. Daarna een heerlijk weekend weg; met hopelijk zulk mooi weer als vandaag! Ik ben dus niet eerder weer online als dinsdag! Ik hoop dat ik dan niet al teveel moet bijlezen, maar ben bang van wel jullie zijn allemaal (ik ook hoor) zulke 'bep-miepen'. Alvast een fijn weekend allemaal en tot dinsdag! Liefs Elma