Waren het maar boskabouters, dan had ik waarschijnlijk niet zo'n last hihihi. Ik denk dat je ook mis bent met 17 oktober als bevruchtingsdatum. Mijn bevr.datum was waarschijnlijk de 18e oktober en ik ben vandaag precies 25 weken zwanger. Ben je niet mis met je laatste ongesteldheidsdatum? Want dat zou die twee weken verschil goed kunnen verklaren. Liefs, Tanya
Ben toch niet gek..twijfel nou ook heb even mij gyni-lijstje gepakt.. maar het staat er echt! niet de laatste dag van mijn mestruatie he.. maar mijn bevruchting! (niet de vermoedelijke ook,echt dinsdag de 17e) op 30-11 was er een vruchtzakje te zien van 6 weken en 2 dagen op 19 dec was het vruchtje gelijk aan een vruchtje van 9 weken. 19 dec en als ik dan 9 wkn terug ga zit op de 17de. ga maar na 17 oktober + 23 wkn en 1 dag dan kom je op vandaag 28 maart. even vriendin uit dezelfde mediche molen gebeld zij heeft het ook zo staan.
Ben er nog niet uit hoor help ff mee..... bij jullie denk ik word geteld vanaf idd de laatste dag van de mestruatie. dus een schatting...denk ik als ik terug reken?want anders zou iedereen 14de dag bevrucht zijn? bij mij is er niet zo geteld, ik weet niet precies wanneer ik mijn laatste ongi heb gehad omdat ik mk na mk heb gehad. en geen cyclus heb gehad. Omdat ik maandelijks bij de gyni was, was er precies de eisprong te zien. die was 2 dagen eerder maar het schijnt dat de samensmelting bij de 1 en de ander wat langer kan duren. Ik wipte die maand namelijk ook op comando van de gyni ik heel wat primolut kuren geslikt om juist een soort van ritme in een soort cyclus te krijgen, nou jullie mijn verhaal beetje gelezen hebben wanneer zal ik dan bevrucht zijn geweest? anders heb ik thuis heel wat uit te leggen hihihihi
twinny: ja heb een piercing gehad nu gezien wel spijt van kheb enkel daar rond wat last van lelijke striemen van men vorige zwangerschap en dat is echt ni mooi voor de rest geen striemen mijn kleine meid doet abnormaal vind ik voel ze ni veel meer bewegen en als ik ze dan voel is het in schokken daarmee bedoel ik of ze precies konstant van iets schrikt voor de rest voel ik ze niet
Misschien de hik of misschien is ze aan het spelen. Die van mij is ook lekker bezig op bepaalde momenten. Gisteren kon ik echt met hem spelen. Heel leuk! Ging ik tegen hem praten en deed ie ook nog precies wat ik vroeg (vast toeval, maar misschien luistert ie ook wel goed naar zijn moeder ). Elma: veel plezier dit weekend! Je heb in elk geval mooi weer! Ik heb eindelijk weer een nieuwe buikfoto! Ik zie niet zo'n verschil tussen 21 en 24 weken, misschien dat de kleding het wat vertekent.
Hee Meiden, Mijn eerste dag laatste menstruatie was 28 september en mijn eisprong was op 12 oktober. Ben morgen 26 weken zwanger volgens alle berekeningen. Zo ik weet niet of het door het mooie weer komt of dat iemand hier toch wat energie heeft rondgestrooid, maar de afwas is weer gedaan en ook de strijk, en ik heb zelfs alle ramen (buiten) gewassen. (vriendlief doet van het weekend de binnenkant) Alle kasten op de babykamer zijn ook al leeg, zaterdag gaan ze naar de berging en dan laat de spullen maar komen Ik heb er zo'n zin in! Maar nu ik vandaag zo "druk" ben geweest is Ukkie heel rustig. Normaal voel ik haar de hele dag en nu eigenlijk nog niet echt gevoeld... Waarom ga ik me dan meteen zo'n zorgen maken ?
Oja en ik ben natuurlijk wezen shoppen op kidswereld en baby-walz. Heb weer hele leuke dingen gekocht (al zeg ik het zelf) Zaterdag komen ze van kidswereld de spullen al brengen en van baby-walz ging 2 weken duren... spannend Ben nu met het eten bezig, maar ga daarna denk ik vast alle kleertjes van de baby uit de tassen halen en opvouwen en op de kleerhangers doen.... Iedereen die ook wat energie kan gebruiken: *Zanoni strooit energie naar iedereen die het wil hebben!*
ik een week later dan 28 oktober? dat kan toch ook niet als ik 30 nov een kloppend heb gezien? hihi mannetje zit gelijk waarom wil je het weten maar gewoon zomaar.. maak nie zoveel uit inderdaad maar was nou wel benieuwd ernaar..
niet doen.. je wieg je kleintje met al je bewegingen gewoon lekker in slaap. kan je niet een beetje wakker schudden.. wil je de koude handen van mijn dochter op je buik, zo wakker dan hoor en gooi je energie maar..graag.. allewel ik heb ook best veel gedaan, slaapkamer en badkamer een grote sopbeurt gegeven,stofgezogen,afgewassen enz enz. kan gelukkig weer meer dan een paar weken terug.
Hier was het de 19de oktober. Dus dat kan dan wel kloppen, want ik ben morgen 25 weken. Ach, we zien wel. Ben wel heel benieuwd wie er het eerte bevalt.
Peeetje, uitgaande van dat je een cyclus zou hebben van 28 dagen ondanks de vele mk, dan ben je dus volgens mij 2 weken verder zwanger als 23 weken omdat je de 1e 2 weken cadeau krijgt! En dan kom je dus op 25 weken en 1 dag wat weer zou kloppen met mijn banner, want ik heb vermoedelijke bevruchting op 18 oktober gehad, uitgaande van een 28 daagse cyclus en jij op 17 oktober. Hoe heeft jouw gyn de bevaldatum vastgesteld? Want nu snap ik het ook niet meer omdat je 24 juli uitgerekend bent maar wel een dag voor mij bevrucht bent en mijn bevaldatum 11 juli is. Hmmm, ik zou het even navragen denk ik. Of je bevaldatum klopt niet (dus dat je gyn wel uitgegaan is van 17 oktober en daar 40 weken bij opgeteld heeft ipv 38 weken) of ik zit er helemaal naast. Liefs, Tanya
Zanoni, ik heb vandaag de catalogus van bay-waltz ontvangen. Daar staan wel erg leuke dingetjes in. Moet me dus echt inhouden. Als ik weet wat het is, dan ga ik lekker aan de koop.
ik weet het niet meer.. de ene keer kwam de ongi op 28 dgn maar ja wel met hulp he.. er staat ook nergens eigenlijk mijn echte bevalingdatum vermeld. Ik vroeg zelf dan zit ik op derde week in juli.. hij zei ja zoiets maar reken op begin juli voor de inleiding net zoals romy. omdat hij een datum zei met 17 oktober ben ik zo zelf op 24 juli gekomen. snappen jullie het nog hahaha? het is een hele goede gyni maar een vage.. ga het volgende week gelijk vragen! Als het goed is krijg ik 3 mei te horen wanneer de echt datum word, maar ja als mijn placenta nog steeds benee is dan word het een keizerssnee neem ik aan :