Ik had later nog een stukje erbij getypt, kweet niet of je dat ook gelezen hebt. Hoe kwam je ukkie eigenlijk uit met de 12 weken en 20 weken echo qua groei, ik bedoel hoe oud werd hij toen geschat? Ik zou het idd even navragen, ik denk zelf dat je dus 2 weken verder bent en je uitgerekende datum nu 10 juli is ipv 24 juli. Ik blijf het volgen! Liefs, Tanya
Erg moeilijk hoor. Komt omdat ik veel gekregen heb en nog niks zelf heb gekocht. Nog geen rompertje...Tja, dan krijg je weleens de kriebels als je van die leuke pakjes ziet.
bedoel je de lengte of de duur van de zw? na die echo`s van `` 30-11 was er een vruchtzakje te zien van 6 weken en 2 dagen op 19 dec was het vruchtje gelijk aan een vruchtje van 9 weken. `` is er elke keer weer alleen gezegt.. bv 11 jan.. 12 weken. enz. nu als ik daar kom word er alleen gezegt je zit in week 20, 21 enz. en dan goed op schema.. weet bv ook niet hoe groot ie precies was alleen zeiden ze met de 20 wkn echo dat de kleine rond 380 gram was. en als ik dat vergelijk met andere dames met hun 20 weken echo gaat dat wel gelijk op. Mijn vriendin had met 20 wkn een schatting van 360 gram. Maar als er eenmaal een echo is gemaakt gaan ze toch vanuit de grootte van het kind en niet meer de laatste menstruatie? want niemand heeft zijn eisprong precies 14 dgn na hun eerste dag van mestruatie. ik heb hem wel eens tijdens de ongi gehad en ook zelfs op de laatste cyclusdag. Nu word het wat moeilijker schatten denk ik, omdat niet elk kind meer nu het zelfde groeit. romy was namelijk met 37.4dgn geboren(37.1 ingeleid) en toen kwamen ze er achter dat ze helemaal fout zaten met datum omdat zij dus gewoon klein van haar zelf is, mijn schoonzus ook. Eind juli uitgerekend 2006 en toen mijn nichtje geboren werd bleek ze niet op tijd te zijn maar juist te laat. Ze had alle reserve al van de placenta opgemaakt en was al helemaal uitgedroogd(romy trouwens ook)
ik heb eigenlijk ook nog niks gekocht buiten de kinderkamer en wagen om, voor de rest ook allemaal krijgertjes. lekker meegenomen toch?!
Niks meer. jah, iets van 17 euro, maar die klopte ook. Ze hadden de echo en het bloedonderzoek er af gehaald en dat was dus fout. De echo had (ook zonder mijn telefoontje) gecorrigeerd geweest, maar het bloedonderzoek niet en dat was ook zo'n 85 euro.
hi dames, lekker gekletst vandaag. Ik had vandaag weer mondelingen examens, 2 onvoldoendes, de rest was goed. Vrijdag nog een keer... nederlands en Duits en dan klaar... wat ben je allemaal aan het rekenen peeetje...pfff zijn jullie trouwens uitgeshopt bij alle webwinkels.. soms wil ik ook, maar dan denk ik weer...in een gewone winkel is toch leuker.
Ik moet nog ontzettend veel hebben.. En ik begin steeds meer spijt te krijgen dat we niet gewoon een compleet kamertje hebben gekocht. Lekker alles nieuw, compleet. Dat opknappen van die ouwe dingen zie ik echt niet zitten nu. De muren schilderen gebeurt al niet!
rond half 10... hoef pas 's middags op school te zijn, dus zal zo snel mogelijk alles hier opschrijven... ben zo benieuwd..
Komt allemaal wel goed Kar. Maak je niet te veel zorgen en mocht je nou echt het gevoel hebben dat het niet goed komt dan komen wij toch gewoon met z'n allen een dagje langs, moet je zien wat er dan gebeurd! Dat kamertje is zo klaar! Je roept maar . Marloes heel veel plezier morgen bij je echo! Ik ben wel een beetje jaloers. Het is alweer zooooo lang geleden dat wij onze kleine gezien hebben. Geniet ervan meis!
Hai, ik heb al even niet meegelezen (gaat soms zo snel dat ik het amper kan bijhouden-> heb goede hoop voor tijdens mijn verlof!). Alles goed met iedereen hier? Ik ben me een beetje aan het orienteren op het zelf organiseren van een kraamfeestje voor een deel van de mensen (bijv. de hele familie van mijn man). Wie van jullie doet dit ook? Jullie kindje ook zo druk? Mijn halve buik gaat soms heen en weer! Mijn dochter was ook al vanaf de zwangerschap beweeglijk en is dat nog steeds. Straks heb ik 2 van die bewegende kids in huis. AAAHHH (wel gezellig hoor hihi, maar soms misschien wat druk).
als eerste WELKOM... ik zag dat er inmiddels 2 nieuwe zwangere bij zijn gekomen..erg gezellig.. ik zie dat sommige druk aan het rekenen zijn....ik zelf vind het ook moeilijk om het precies uittereken. Verder marloes....HEEL VEEL plezier morgen met je echo..het is zo mooi
Jaaa, herkenbaar! Ik ben blij dit te lezen, ik heb er de laatste 2 weken ook erg last van. Al had ik nog geen visioenen van bosnegers...haha! Meer van iemand met een hamer, die de boel beurs heeft geslagen zeg maar... Het is geen bandenpijn, want dat heb ik ook af en toe en dat voelt anders, dat zijn meer steken. Dit is echt bij het opstaan van stoel/bank/bed en bij het lopen. Soort spierpijn ofzo moeilijk te omschrijven, maar niet prettig! Maar goed, verder klagen we net. (alhoewel ik wel blij ben dat nog iemand het herkend. Dan is het iets 'normaler'.
Elma, heel veel plezier op je trouwdag en een fijn weekend alvast! Marloes, heel veel plezier bij de echo morgen! Jij hebt hem lekker nog tegoed, dat is het voordeel van een 'latere' echo! Als ik jullie soms zo hoor over het bewegen en wat is 'ie weer druk enzo dan denk ik, goh dan is 'ie bij mij wel héél rustig! Niet dat ik me zorgen maak hoor! Maar iets meer beweging zou van mij wel mogen. Ik weet het, een dik vel en dan ook nog eens de placenta die ervor ligt al met al goede redenen waardoor ik weinig voel.... Ik ben gewoon ietsiepietsie jaloers... sorry!
Linake en Alina, welkom. Leuk dat jullie ook mee doen. 21 april hebben we afgesproken voor een bolle-buiken-meeting in Utrecht. Misschien willen jullie ook komen? Marloes, hehe, eindelijk dan is het zover. HEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier morgen Elma, geniet van je topweekend! Wil wel foto's zien van de bruiloft als je weer online komt Dames, ik ben onwijs moe. erg drukke week gehad, dus ik laat het hier ff bij qua reacties. heb sinds een paar dagen ook last van hooikoorts.... Groetjes, Melanie
Zo Peeetje, wat een berekeningen, gewoon even vragen de volgende keer aan de gyn. want wij willen graag de goeie datum weten. Kar, waarom gaan jullie de muren niet schilderen? En het komt best wel goed. Elma, veel plezier! Marloes, jij gaat zeker als laatste op echo? Geniet ervan! Ik ben druk bezig met schilderen, de zolder en schilderijtjes voor de babykamer. Ook gelijk maar 2 kapstokjes getekend en die worden door mijn vader gezaagd.
Elma, alvast gefeliciteerd met je huwelijk en geniet van je weekend! Marloes, heel veel plezier zo meteen. Ik mag vanmiddag ook weer slachtoffer zijn bij Fontys, jammer hoor Groetjes Monique