MARLOES.. veel kijkplezier..eindelijk he meid! 8) @pienie ja die van mij is ook zo druk, af en toe denk ik wel eens lig even stil nou! hihi @vissie..dat komt wel hoor, mijn vriendinnen voelen ook niet echt veel nog. aan de ene kant rot maar aan de andere kant,ligt IE dan ook nog niet in de weg toch @melanie..neem jij je medicijnen in voor je hooikoorts?? balen he..t komt er weer aan alle pollen enzo.. @sterrekind.. ik kon er gewoon niet van slapen maar ja als ik hoor dat ik bv. 7 juli ofzo word ingeleid maak het ook niet meer uit hihi @Monique als ik jou zo weer hoor, dan wil ik gelijk weer aan het werk hihi.. echt balen dat ik ook nou niet meer kan spieken zeg pff..mazzelaar ben zo moe en misselijk.. 2x raden..muggen! gillend kind! ik hoop zo dat de kleine man niet al die allergieen heeft pff ben kapot, vanavond komt mijn ma de kamer afmaken! en trouwens mijn baas heeft een stomme fout gemaakt! ik heb het dubbele qua salaris vanmorgen gestort gekregen okee ik ga misselijk wezen zijn... see you`all later...
goeiemorgen ff een udate alles was goed bij apk bloedruk netjes en gewicht ook totaal een 10 kilo nu aangekomen. baarmoeder zat goed krijg alleen waarschijnlijk een 30/32 weken echo om de groei te bekijken aangezien ze het erg klein vonden maar goed we zijn hier alemaal wel klein. beeb komt toch wanneer die zin heeft gaan we vanuit verder weinig te melden groetjes
hoi goedemorgen, was eva ook iets te klein?, romy was het ook hoor. ik maak ook kleine kindjes hihi. blij toe wanneer moet je nou weer terug komen. Als je bij de vk loopt mag je toch nou onderhand wel om de 3 wkn of is dat niet zo meer?
tomenjerry, Gelukkig was de APK verder goed, en een extra echo is nooit weg toch??? Er van uitgaande dat alles goed is natuurlijk. Monique, veel plezier bij Fontys vanmiddag! Peetje, je hebt gelijk hoor. Als ik jou hoorde over die harde buiken dan denk ik, pff ben blij dat het verder zo soepeltjes gaat bij mij... Nou fijne dag allemaal, ik ga weer werken. En zin dat ik heb...pfff
Eva was 46 cm met 2865 gram bij 36 week dus dat vond ze normaal. ik zou over 4 wek terug komen maar ben dan op vakantie dus mag een weekje eerder was de laatste keer dan zowiezo om 3 week zei ze. en een extra echo nooit weg heb met Eva ook 31 week echo gehad super mooi ze dachten toen dat het een grote baby was. niet dus
Zo, alles even samenvatten: bevruchtingsdatum, bosnegers, Elma gefeliciteerd en veel plezier, Marloes ik ben jaloers dat jij nog een echo tegoed hebt want de mijne was beetje teleurstellend... Nu ga ik 'lekker' werken, zou liever in de tuin zitten. Maar ja ik ben al wel weer om kwart over 11 klaar (maar twee lesuren) dus dan kan ik vanmiddag nog wel in de tuin zitten. Morgen komt er iemand in de les kijken bij mij, ben daar best nerveus over want ze is nogal pinnig en geeft zelf ook Engels, dus enorm bang om fouten te maken. Maar ik ga vanmiddag gewoon goed voorbereiden en ga proberen in elk geval geen steken te laten vallen. Zie jullie later en dan lees ik bij!
Goedemorgen meiden! Allereerst: Marloes, heeeeel veel plezier straks! Laat je ons weten hoe het was?! Vissie: ik zou me inderdaad maar geen zorgen maken hoor. Je hoeft ook pas elke dag te voelen vanaf 28 weken. Sterrekind: waarom wij niet verven? Combinatie van geen tijd/rugklachten/luiheid denk ik! Maar Alex heeft beloofd vandaag aan de slag te gaan. Peetje, het zit jou niet mee he?! Vandaag maar goed rusten en slaapjes doen dan. Melanie: die hooikoorts: vorige week was er iemand (sorry, vergeten wie precies.. Miep?) die Zyrtec mocht nemen tegen hooikoorts. Ik heb ook enorme last altijd, maar pas later (mei/juni/juli). Dus ik hou Zyrtec in mijn achterhoofd. Vraag eens bij je huisarts anders! Ik heb de hele nacht over babykamertjes gedroomd.. Dat we er eentje gingen kopen en dat het dan weer net niet goed was enzo. Heel irritant! Ik denk dat de nesteldrang toeslaat hier. Deels dan, want van schoonmaken moet ik nog steeds niets hebben! Vandaag weer drukke dag, heen en weer rennen.. Bah. Gelukkig morgen weer rustiger. Werk ze allemaal, of geniet nog even van de laatste zon (hier schijnt hij nog volop!)! Tot later!
Mogge dames. Ik zit hier nog een beetje duf te wezen. Hubbie was voor zijn doen erg vroeg weg en daarna ben ik weer in slaap gevallen en dan ga je zo stom liggen dromen. Marloes, veel kijk plezier vandaag. Wilde jullie nu weten wat het wordt? Monique, kijk al het mooie er niet vanaf he. Vind het nog steeds jammer dat wij dat hier niet in de buurt hebben. Wietske, fijn dat alles orde was. Als alles goed in de groei was, hoe kon de vk dan al meten hoe groot het kindje was? Dat kunnen ze toch nog niet voelen? Peetje, lastig voor Romy zeg, al die allergieën. Misschien is deze jongen er wel tegen bestand. Wie weet...altijd moed houden. Kar, niet teveel draven he. Is niet goed voor je. Lexi, hopelijk schijnt de zon nog als je terug komt. Hier ziet het er bewolkt uit. Melanie, sterkte met je hooikoorts. Ik zelf weet niet wat het is, maar het schijnt niet prettig te zijn.
@adine.. romy is allergisch voor wespen en horzels en muggen. idd knap lastig maar ja dat heeft ze geerft van mama`s kant. ik zelf ben allergisch voor wespen maar mijn moeder weer voor zwarte muggen. Best zielig.. het is geen normale muggenbeet maar het word zo groot als een erge wespensteek en is dan vuurrood. In de zomer stressen bij hier elk jaar! @kar.. stuur die zon eens hier heen! het is hier grauw!pff ik kan nooit overdag een dutje doen gek he?! dus zal vanavond wel helemaal op zijn. Ben goed duf voel me net alsof ik koorst heb. Rot dat je zo droomt.. maar het komt wel goed meid.Als ik beter te been was had ik je gelijk geholpen. heb je geen electricien nodig? die kan ik je wel aanbieden @wietske,eva valt wel mee dan idd. romy was 47 cm en 2990 gram. klein maar een propje.. Idd niet druk om maken, in het begin schijnt elke baby hetzelfde te groeien maar later kan het zo veranderen. romy werd op het einde alleen zwaarder maar niet groter. P.s voor het eerst in 6 jaar is peetje nu over de 60 kilo.. (63) vind nog wel meevallen nu ik niet meer werk enzo maar ja door het overgeven en minder eten i.v.m mijn maag is het nog veel. kan me niet zo vol vreten als ik bij romy deed. maar ja ben er nog niet pff denk dat ik weer rond 20 kilo aan zal komen hoor. ik ga er maar vanuit dan kan het niet tegen vallen ook.
Goedemorgen dames, nou laat dat goede er maar af... Ik voel me zo knap waardeloos deze ochtend. Sorry voor het geklaag, maar werkelijk alles doet zeer. Mijn onderrug, mijn stuitje, mijn bil, mijn bekken, mijn tumtum (de bosnegers zijn weer langs geweest ), mijn hoofd. Kortom ik heb even een offday. En dat werd alleen maar versterkt toen ik vanmorgen de gordijnen open deed en een zonnetje verwachtte, niet dus, grauwe grijze lucht . En van het weerbericht werd ik ook al niet vrolijker. Peeetje Zolang je uk het goed doet zou ik het gewoon zo laten. En idd onze uk was bij de 20 weken echo 370 gram wat toen overeenkwam met precies 21 weken (ik was toen precies 20 weken) Marloes Ik ben al te laat met je veel plezier wensen, je hebt hem nu al gehad. Ben heel benieuwd hoe het was! Monique Veel plezier met je echo vanmiddag! Ik wou dat ik Evelieveling was, die ligt waarschijnlijk nu wel in het zonnetje op het strand *jaloers*jaloers*. Gisteren heb ik nog buikfoto's gemaakt, moet ze alleen nog even op de PC zetten, komt straks wel. Liefs, Tanya
goede morgen meiden Tantan: vervelend dat je zoveel pijnklachten hebt, hopelijk voel je je vlug iets prettiger..... Elma: hoop datje veel plezier hebt..... Peetje: volgens mij gaat het al wat beter met je, je bent lekker weer veel aanwezig. Vervelend dat Romy zoveel allergische klachten heeft.... Vissie: niet zorgen maken hoor, minimuts is ook af en toe extreem rustig, maar komt allemaal wel goed..... MArloes: jij ligt nu lekker te kijken naar je beeb, leuk hoor...... Straks onze 3d/4d echo, vanavond pas, dus laat het morgenvroeg wel weten............... ben zo benieuwd! Ga nu maar eens een beetje poetsen! Twinny
Hoi meiden! Aline en Linake: WELKOM! Veel kletsplezier! Peeetje: Leuke kleertjes hoor! En die tekst van de stamboom is ook errug leuk, hahaha! Maaruh, hoe voel jij dat je kleine ukkie staat? Ik vroeg vorige week aan de vk of ze nu al kan voelen hoe de baby ligt in de buik. Maar dat kon niet zei ze, pas vanaf ongeveer 27 weken..... Jij hebt ook hooikoorts he, so do I. Heeeel vervelend! Ik gebruik nu Xyzal, maar kan niet zeggen dat het werkt. Melanie: Ik lees dat jij ook hooikoorts hebt, heb je goede medicatie-tips? Nee ik was het niet die Zyrtec gebruikt. Elma: Ook ik heb ff gekeken op funda. Erg mooi huis en ziet er ook erg ruim uit! Prachtige badkamer en keuken! Niva (en nog iemand maar weet niet meer wie): Geweldit he om de kleine te voelen schoppen! Ohhh als ik in de rust kom (op bed ga liggen) geniet ik eerst nog 5 min. van getrappel enzo. Heerlijk. De hele buik beweegt als ik op mijn rug lig te kijken. Ben me dan helemaal aan het inbeelden wat die kleine daar allemaal uitspookt. Oh Wow! Elma gaat bijna trouwen! Morgen en daarna een weekend weg! Veel plezier Elma en tot dinsdag! Tomenjerry: Mooi dat alles goed was! En die extra echo is altijd leuk toch! Marloes: veel kijkplezier met de 20 weken echo! Oh lees net dat je al om half 10 moest. Dan ben ik natuurlijk nu heeeeeel benieuwd wat je ervan vond en hoe het ging! Monique: En heb jij ook weer lekker gekiekeloerd naar de baby? Tijdens mijn 20 weken echo (20 weken en 6 dagen) was tattie al 422 gram, mooi aan de bovenkant van het gemiddelde. Vond het wel grappig om te weten hoe zwaar tattie was. Aan mijn buik te zien is ie nu al 4220 gram, hahaha.... Joepie, vandaag 24 weken, dus ben ik 5,5 maanden zwanger.... Nog 'maar' 3,5 maanden. Ik voel me zo stijf de laatste tijd. Komt door de dikke buik en de vele extra kilo's die ik meesjouw.... Durf nu echt niet meer op de weegschaal te staan. Mijn gezicht is echt zo bol geworden! Ik lag op bed vanmorgen toen mijn mannetje om kwart voor 7 in bed kwam (nachtdienst) en toen zei hij, je kan de zwarte auto niet meenemen hoor (we hebben 2 een zwarte diesel en een grijze benzine). Hij is kaduuk, er is onderweg wat geknapt en al tikkend en lampje-knipperend op het dashboard kwam hij thuis..... Waarschijnlijk onderweg iets geknapt, hij heeft onderweg de kap open gehad maar kon niks vinden. Ook de stuurbekrachtiging is ermee op gehouden..... Is iets goed in de war! (Ook het lampje van de airbag knipperde al en de toeter deed het ineens niet meer). Jullie denken misschien wat een wrak die auto. Maar dat is helemaal niet zo, is een supergave auto (al zeg ik het zelf) waar we altijd goed op passen enzo. Hij is van 2001. Een peugeot 206 HDI met het uiterlijk van een RC (voor de pug kenners). Dus ik weet al waar mijn 208 euro (terug van no-claim) en mijn mannetje zijn 255 euro (ook terug van no-claim) straks aan opgaan..... Baaaaaal baaaaaal baaaaaal... Het zit ons ook nooit mee. Meer nieuws heb ik nu even niet. Ik baal er alleen van dat 'mijn' auto kaduuk is (ik rij meestal in die auto en het is echt mijn trots! Ik was hem zelf ook altijd enzo.....) Groetjes Miep
Hoi dames, wij krijgen een JONGEN... zo nu het hele verhaal. Kwamen binnen, ik moest gaan liggen en kreeg spul op mijn buik, zij zet dat ding op mijn buik en was nog wat bezig aan het apparaat. Ik roep meteen: zie ik het goed dat het een jongen is? Ze schrok helemaal en vroeg snel of we het eigenlijk wel wilden weten. Daarna ging ze dus opzoek en zei ze: wow ik vind het knap, maar je hebt echt gelijk. Hier dus een kleine (na ja klein) knul in wording.. Alles was helemaal top. Ze liet alles goed zien en zag geen gekke dingen. Beeb zit net boven de middelste lijn op dat overzichtje. Heel bewegelijk kindje, mama en papa zijn helemaal in love...
Oh wow! Marloes! Gefeliciteerd met jullie kleine knulletje! Mooi dat alles goed was en mooi op schema lag! Super!
wow marloes. Fijn dat alles goed was en heerlijk dat je nu weet wat het gaat worden. Hebje ook fotoos gekregen, ben benieuwd hoor...........ga maar lekker genieten meid....... Twinny
heb 3 foto's gekregen.. 1 van het bewijs dat beeb een jongen is.. (gaby is helemaal de weg kwijt, zo groot nu al..haha) en 2 andere foto's maar die vind ik niet zo duidelijk. Zal proberen of ik er vandaag nog dig. foto's van kan maken, maar of dat echt duidelijk is.. Probeer het later wel
Marloes! Gefeliciteerd met je jongetje! Trekt de score volgens mij weer een beetje rechter.. En heerlijk dat alles zo goed was met hem! Had je er nou een voorgevoel over of niet? En wat vindt Gab er verder van? (Ik vind ook dat ze al behoorlijke instrumenten hebben, voor zulke kleine jochies! ) Miep, ik kreeg te horen van de VK dat ik dus absoluut geen Xyzal meer mag slikken in de zwangerschap.. Gelukkig nog geen last, maar ik zal eens langs de huisarts gaan. Wie weet zegt die iets anders. Mijn kleintje was vorige week vrijdag (25 wk 1 dag) pas 610 gram. Ligt die dan zo achter, als ik jullie zo hoor? Ik heb bij de 20 weken echo niets gehoord over gewicht ofzo dus weet niet hoe hij gegroeid is. Maar deze keer lag hij ook goed op schema dus het zal wel okee zijn.