Volgens mijn huisarts mag het wel. Er staat ook in de bijsluiter dat het op zwangere dieren is getest en dat daar niks vreemds mee aan de hand was. Dus ik neem aan dat ik het wel mag slikken..... Ik heb trouwens nog maar 3 keer een tabletje gehad en heb het medicijn hier al liggen sinds dik 3 weken. Ik hou niet zo van medicijnen en al helemaal nu niet. Dus liever niks gebruiken, maar ja.
ik was helemaal overtuigd, vanaf dag 1 dat we een meisje zouden krijgen... haha..mijn moeder gevoel klopt dus niet
Oh dat wordt even wennen dan...! Ga je het je familie ook vertellen? Ik vind het zo leuk.. Komt ook omdat ik zelf zo super blij ben met mijn jongetje! Nu ik zit te typen merk ik dat mijn handen dikker beginnen te worden.. Misschien toch maar oppassen met zout en drop enzo.. Ik krijg mijn ring nog wel af.
Ik krijg net de WIJ binnen. Zit daar een uitnodiging bij om de blije doos op te halen. Joepie...dacht ik. Staat er ook bij, uiterste afhaaldatum 28 maart. Ga het straks toch maar eens proberen.
Ik begin daar ook al een beetje last van te krijgen. Wist niet dat het al zo snel kon. Veel bewegen met je vingers heb ik ergens gelezen. Dus veel typen.
Marloes, gefeliciteerd met jullie jongen Twinny en Monique veel plezier met de echo. Tomen jerry fijn dat de APK goed was Zanoni veel plezier met het nieuwe kamertje, zaterdag toch?! Leuk! En wat goed van je dat je zoveel energie had en al zoveel heb opgeruimd. Strooi hier ook maar wat naartoe! Peeetje heel vervelend dat je steeds zo misselijk bent. En wat weeg je nog weinig, echt prettig, ben jaloers hoor! Mij jongste dochter is ook allergies voor muggen, en nou vraag ik me toch echt af wat er gebeurd als ze door een wesp of bij gestoken word, vind het wel een eng idee. Succes trouwens met de berekening, heel ingewikkeld. Mijn laatste menstruatie begon op 1 oktober. Oja en erg leuke kleertjes...en gordijntjes! Tantan, mijn bosneger zat er toch niet bij! Ik heb ook een drukkend gevoel daar beneden als ik opsta. Karlijn....hier nog een uk die op mijn blaas drukt...ik moet soms rennen naar de wc. En geschilderde meubeltjes vind ik juist wel heel apart en leuk! Elma heel veel plezier met jullie trouwerij en weekend! Gisteravond voor de 3/4D echo geweest. We weten wat het word ! EEN JONGEN!! We zijn zoooooo blij!! Verder was de echo eigenlijk heel onduidelijk. Het ligtdubbelgevouwen met de voetjes bij het gezicht en ook de handjes en de navelstreng loopt er ook nog voor. Daar was ie druk mee in de weer. Wel jammer hoor, maar ben wel heel erg blij dat we nu een jongen krijgen. groetjes Gwen
Koekensopie: Jullie ook gefeliciteerd met jullie knulletje! Grappig dat de kleine zo bezig was met de navelstreng, haha. Ik zie het al helemaal voor me! Groetjes Miep
Gwen: gefeliciteerd met jullie knulletje! Nog eentje erbij! Hoe vindt je man het? Twee dochters en een zoon?! Super hoor! Wel jammer dat hij verder niet mee wilde werken. Maar schattig dat hij zo aan het spelen was... Kun je je dochter niet laten testen op die allergie? Als ze dan wel allergisch is voor wespen en/of bijen, dan kan jij/zij evt. van dat anti-stof bij je dragen, dat heb ik weleens gezien.
koekensopie: wat ontzettend leuk dat jullie het ook al weten. Proficiat met je knulletje, geniet er maar lekker van......... Ik heb nu al een paar keer gelezen dat de 3d echo niet duidelijk was, omdat de kleine er slecht voor lag. Mogen jullie dan niet terug komen? Vriendin van ons haar kleine lag de eerste keer ook dubbelgevouwen en zij mochten opnieuw komen, toen nog niet duidelijk en mochten ze zelfs nog een 3e keer komen. En dat allemaal voor de prijs van 1!1 Wij gaan vanavond naar hetzelfde echo bureau, ben dus benieuwd. Vind het ook zonde om 114 euri's voor bijna nop uit te geven........ Plaats je ook nog een foto ? Twinny
helemaal goed... en zag net in je onderschrift dat je over 2 weken weer mag.. Blijft leuk he, kindje kijken.
Marloes en Gwen Gefeliciteerd met jullie zoontjes!!! Ik weet niet meer wat nu de stand is. Iemand had hem eens een tijdje geleden hierop gezet. Voor diegene die zich aansprakelijk voelt, zou je hem er nog een keer op willen zetten? Nu ik dat zo lees van jullie dat jullie het al weten, denk ik ik wil het ook weten. Maar ik hou me in en laat me verrassen in juli. Ik hoop alleen dat ik niet net zoals Marloes het meteen zie de 14e april (wij hebben dan ook een pretecho). Enne Marloes, het 'gereedschap' schijnt ook megagroot te zijn als je net bevallen bent, komt door de extra druk van de bevalling geloof ik. Maar ik weet nioet of je dat je mannetje moet vertellen hihihi . TomenJerry Fijn dat de uk ook weer APK goedgekeurd was! Twinny Ook jij veel plezier vanavond met de pretecho! (ikke wil ook ikke wil ook, nog 2 weken en 2 dagen wachten...) Gwen Dat van die bosnegers van mij was niet racistisch bedoeld hoor. Ik heb gehoord dat donkere mannen wat groter geschapen zouden zijn als blanke mannen, vandaar mijn vergelijking. Ons kamertje komt volgende week zaterdag, heb er nu al zin in! Maar er moet nog zoveel gebeuren aan dat kamertje. Hij is nu wel leeg en er is al een extra stopcontact gemaakt en die andere verplaatst. We moeten alleen nog het deurkozijn en raamkozijn schilderen, behangen en dan de vloerbedekking erin. En nog iets betaalbaars zien te vinden om onze tekst op de muur te krijgen. Ik had al iets gevonden op internet bij Cutitout, maar die is best prijzig als je zelf een tekst aanlevert. Misschien zelf erop verven, met heel veel geduld ofzo. Hebben jullie nog tips daarvoor? Karlijn Die dikkere vingers kunnen ook te maken hebben met het weer. Ik heb altijd last van dikke vingers als het wat warmer wordt. Hoger houden en veel bewegen met de vingers wil wel eens helpen. Nou, ik neem zo een paracetamol in en ga hard hopen dat die gaat helpen. Mijn spuugsessie voor vandaag heb ik alweer gehad dus dat gaat/voelt al beter. Liefs, Tanya
Dit vond ik op internet over xyzal (van een apotheker): "Anti-histaminica, waartoe ook xyzal behoort, zijn in dierproeven in zeer hoge dosis teratogeen gebleken. Bij de mens zijn er tot nu toe geen aanwijzingen dat deze veelgebruikte anti-histaminica een verhoogd risico geven op aangeboren afwijkingen. In het algemeen wordt aangeraden de anti-histaminica alleen voor kortdurend gebruik in lage dosis tijdens de zwangerschap toe te passen. Bij gebruik tot vlak voor de geboorte moet rekening worden gehouden met mogelijk sedatie en ademhalingsdepressie van de neonaat. Een anti-histaminicum dat wel gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap is tavegil." Twinny: volgens mij hangt het van het echobureau af of je terug mag komen of niet als je kindje er moeilijk voor ligt. Sommigen rekenen je ook alleen de 2D beelden bijvoorbeeld.
Even snel een berichtje vanaf mij werk. (was nieuwschierig naar Marloes) Marloes en Gwen, Gefeliciteerd met jullie zonen! Twinny, veel plezier vanavond bij de echo! Gwen, de kamer komt volgendeweek zaterdag (de 7de) a.s. zaterdag wordt hij helemaal leeggehaald (het meeste zit al in dozen) en dan kan ik hem lekker gaan poetsen! Tot later,
Wow Zanoni, zie net dat jij nog maar 98 dagen te gaan hebt. Dat ziet er al heel anders uit dan wanneer het aantal dagen nog boven de 100 is en dus uit 3 cijfers bestaat! Joepie de poepie! Groetjes Miep
Ik heb hem ook net binnen, bij mij staat 28 April. Marloes, super dat jullie een jongetje krijgen! Nu lekker shoppen.