Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Gwen, heel leuk dat jullie een prins krijgen na 2 prinsessen!

Tantan, letters schilderen is best moeilijk vooral om het strak te krijgen en veel werk.
    Je kan de tekst er met een projector opzetten en iedere avond b.v. 1 letter doen.
    Anders wordt je denk ik gek.

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    @twinny nou beter is een groot woord, maar kan langer lopen,
    zitten en dingen doen zonder een harde buik. er g aangenaam ja!hihi
    ben benieuwd vanavond en stiekum jalours. :oops: (wil ook)

@miep raar dat de jouwe dat zegt.. ik voel het namelijk zelf al
    de gyni kon me de laatste keer al zelfs zeggen hoe hij lag.
    En bij elke echo hadden we het goed ook.Lang uit aan het zonnenbaden.
    Nou zeg ik er weer even bij mijn placenta ligt voor de baarmoeder opening he :(
    en ik heb maar een klein bovenlichaam(vind zelf wel meevallen maar okee) en geen binnenwaartse
    buiklaagje zeg maar.
    Vaak voel ik klein hard bolletje, maar uiteraard weet ik niet precies wat het is,knie,arm..
    maar heel duidelijk zijn voeten benee soms naar links(aan het geschop te merken)
    en zijn hoofdje ligt precies onder in het midden(ongeveel onder mijn maag) tussen mijn theezakjes(boobs)zeg maar hihi als hij te hoog ligt duw ik hem al naar benee..klinkt zielig maar deed bij romy ook :rolleyes:

-ik gebruik ook normaal Xyzal en heb ook een inhaler normaal maar die word afgeraden tijdens een zw. erg fijn.
    dus word lekker benauwd krijgen dus.

-lekker zeg over je centjes weer inleveren,zo gaat het hier ook.
    Gaat 1 ding kapot gaat alles kapot.

ik schrijf weer teveel he?!

@marloes joeeehoeee een knul wat leuk! meid gefeli! :)

@kar over gewichten van die kleintjes ik zou het niet weten.
    als ie maar geen 9 pond word bij de geboorte vind ik belangrijker hihi ;)

@adine heb jij hem nu al binnen? die bon krijg je toch meestal pas in het einde van de 7de maand?
    of is dat veranderd?

@gwen... jij ook...hihi wat veel knullen of lijkt dat maar?
    gefeliciteerd meid..super!
    -meeste kinderen die allergisch zijn voor muggen zijn het vooral voor wespen.
    je kan haar er op laten testen, die zijn niet zo eng meer als vroeger.
    romy heeft 3 soorten medicijnen ervoor,2xtabletten en een drankje die haar afweersysteem ofzo extra aan het werk zit.
    werkt goed maar eerdat het werkt..het blijft eng..

@idd zoani hoef nog maar 98 dgn.. klinkt veel korter dan 3 getallen ja! :)

ik schrijf teveel ik stop! sorry... door het minder slapen word ik hyper geloof ik

A.s zaterdag komt mijn kamertje en ik heb zenuwen gek he! :( :rolleyes:

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ja geweldig he! Ik vond het ook een mijlpaal :)

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Nee das niet gek, das juist heel spannend! :)

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dat had ik ook! Ik heb het toch meestal wel bij het juiste eind, maar met zoiets belangrijks zit je er dan toch naast :( . Heel vreemd.
    Ben je er al een beetje aangewend? Ik moest echt omschakelen, maar dat was na 1 dag wel gebeurd :) .
    Je zult wel op rozen zitten nu! Lekker van genieten!

6. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Hi dames, ff een snel berichtje - ja ik lees nog steeds mee! Ik wil ook mee te kletsen maar nogmaals, hier op m'n werk kijkt iedereen mee en dat vind ik net ff niet tof zeg maar.. :( Nog een reden om lekker naar m'n verlof uit te kijken!

Peetje zei je nou dat je je salaris dubbel gestort had gekregen ? :confused: Zijn ze er al achter? hihi kijken hoe lang het duurt en anders.. :oops:

Miep wat kl*te van die auto, inderdaad van een oudje kan je het verwachten maar dit is echt vette pech!

Kar dat dromen he, pff volgens mij gaat dat met de maand erger worden :) hihi

Jongens erbij van Gwen en Marloes, gefeliciteerd!
    Gwen, bij ons was het ook erg moeilijk te zien. Meneer of mevrouw lag met het gezicht een beetje in de placenta (lekker te knuffelen) en handje en navelstreng zaten er ook voor. Uiteindelijk dus maar weinig foto's kunnen maken, maar wel heeeele schattige..kan er uren naar kijken!

Zodra onze pc weer aangesloten is thuis, zal ik er 1 of 2 plaatsen...Het gevoel wat ik van de pretecho vorige week over heb is:
    Aahhhhhhhhhhh...zooooooooooo schattig!
    Twinny veel plezier vanavond, je zal vast hetzelfde gevoel hebben!

Terugkomen was er bij mijn echobureau niet bij - er staat overal op de site ook dat ze niks garanderen bladiebla...prijzen lopen trouwens wel uiteen - die van ons was 85 euries - nog veel geld maar misschien de moeite waard om meer bureaus te kijken en te vergelijken?

Nou ik ga maar weer eens aan het werk :x Fijne dag nog allemaal!
    x
    Kaar

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahaha....ik was dus nog erg duf. Hier staat dus ook 28 april. Ga hem geloof ik wel halen straks. Vind het wel leuk om weer een kadootje uit te pakken.

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hoeraaaaa weer twee jongens erbij! Gefeliciteerd Gwen en Marloes!

Iemand enig idee wat nu de score is tussen jongen/meisje/weetniet?

Helaas niet in de tuin zitten vanmiddag, beetje matig weer, maar ja je kan niet alles hebben he?

Ik ben vandaag 25 weken, dat betekent dat we over exact 10 weken de laatste lesdag hebben want dan ga ik met verlof. Dat is echt KORT voor mijn gevoel zeg!

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb ook nog maar 98 dagen te gaan! :confused:
    En waarschijnlijk is vandaag over 10 weken ook mijn laatste dag. Heb er net nog naar gevraagd bij P&O, of ze me eens een datum kunnen geven. Ik krijg een brief, zeggen ze.

Zou ik ook de nieuwe WIJ hebben gekregen? Afwachten... En het kraampakket meiden! Dat komt er ook snel aan nu! Dat wordt ook schrikken... Ik heb al wel begrepen dat je bij sommige verzekeringsmaatschappijen erg leuke kadootjes krijgt. Maar ik verwacht maar niets van Menzis.

Mijn echo kostte 100 euro trouwens. Bij Babyview Oosterwolde. Hele lieve vrouw. En jouw gevoel Kaartje, dat heb ik ook! Zooooo schattig. Zo'n klein mannetje.. En hij zag er zo tevreden uit. :)

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    het was 6 tegen 4 volgens mij.
    2 dames hebben het vandaag 6-7 gemaakt

goal!
    ;)
    als ik me niet vergis hoor :oops: :rolleyes:

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey kaartje.. nou niet helemaal dubbel hoor wel een poeppie meer..zou ik bruto hebben gekregen? hihi ik zeg niks..
    we will see...

werkse nog..tis bijna weekend meid ;)

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Gwen, leuk dat je nu een prins krijgt. :D Dat wordt verwennen door je andere 2 prinsesjes.

Ik heb net de blije doos opgehaald. Daar heb je tenminste wat aan. Dus meiden, halen die doos hoor. Is echt wel de moeite waard.

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    wat zit er allemaal in?
    nog steeds een pak luiers of niet meer?

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Pak pampers new born
    Doos met van die schoonmaakdoekjes
    een speentje van Bibi
    Een antilekspeentje van Bibi
    Klein potje Sudocrem
    Rompertje van Prenatal
    Een doos van Nutrilon met daarin opvolgmelk tot 28032008 houdbaar en een spuugdoekje en een doseerdoos. Zitten 3 vakjes in, die je kan vullen met melkpoeder en ergens mee naar toe nemen.

En niet zo heel veel lektuur.

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hihi is nog precies het zelfde als 6 jaar terug, behalve de houdbaardatum van Nutrilon natuurlijk en het doseerdoosje.
    toen ik nog bij prenatal werkte moest altijd ff spieken.
    Is het nog steeds ook een i love mama speen?

Ben benieuwd hoeveel dozen ik dit keer krijg hihi :oops:
    bij sommige kan je op een site een doos aanvragen voor iemand anders.
    (slecht geregeld want zo heb je nooit controle erop,niet dat ik het erg vind ;) )
    de 2 oma`s hadden dat gedaan en nu heb ik al 2 etos zwangerdozen.

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb zelf ook de blije doos aangevraagd en vroeg me nu idd af of ik straks nog een bon zou krijgen voor nog een doos. Zo'n pak luiers is mooi meegenomen vind ik.

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Dat is niet mis! Ik wil ook :) (ja een echte hollander he :oops: )

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

marloes....wat geweldig een jongen!

20. Niet meer actief

Ik heb de nieuwe Wij jonge ouders ook nog niet gekregen, zal eerdaags wel komen denk ik zo. Ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst van 25 weken, is wel goed gegroeid moet ik zeggen.

Dit zit er bij ons in het pretpakket van de pretecho:

3D+ pakket* (2D/3D/4D) (±60 min.)€99,50
    Hele onderzoek op DVD met...

gesproken toelichting
    CD-Rom met alle beelden
    2D gezondheidscheck
    bloedstroom in kleur
    gedocumenteerde biometrie
    3D beelden in kleur
    3D filmpjes in kleur (4D)
    6 (kleuren)foto's
    Kortingsbon Prénatal

Voor geslaagde 3D/4D opnames is het noodzakelijk dat uw kind met het gezicht naar voren of opzij ligt. Als het met het gezicht naar achteren ligt zie je alleen maar het achterhoofd. En dat is natuurlijk niet de bedoeling! Indien dit het geval is herhalen we de 3D sessie in overleg met u op een later tijdstip. Mocht het dan nog niet lukken dan krijgt u uw geld voor het 3D/4D gedeelte t.w.v. 20 euro terug.
    Bij de gezondheidscheck wordt gekeken naar het hoofd c.q. schedel, het aangezicht, de wervelkolom, de longen en de funktie van hart, nieren, en blaas. Ook kijken we, voor zover mogelijk, naar de ledematen. Deze controle is alleen mogelijk met 2-dimensionale echoscopie. Gezondheid heeft vele aspekten. Uiteraard kunnen wij alleen kijken naar dat wat echografisch zichtbaar te maken is. Ook is het slagen van de volledige gezondheidscheck afhankelijk van de ligging en de bewegelijkheid van uw kind.
    Bij biometrie wordt aan de hand van vier metingen de leeftijd en het gewicht van uw baby bepaald. Deze metingen zijn: de hoofddoorsnede; de hoofdomtrek; de buikomtrek en de bovenbeenlengte. Aan de hand hiervan kunt u zien of de groei van uw kind "op schema ligt". De gegevens krijgt u mee als document en wordt tevens op de cd opgeslagen.

Het is mogelijk om extra foto's te kopen en extra DVD's enzo. Maar wij hebben al besloten dat we geen extra DVD's willen want beide opa's en oma's tonen weinig tot geen interesse in hun eerste kleinkind. Dus.......

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina