wau...koekensopie...jij ook een jongen..Geweldig..na 2 mooie dochters een zoon...wat wil je nog meer he..geniet ervan
ik heb wel de wij gekregen nu, maar geen bon. jullie hebben echt geluk. zoals ik al zei normaal gesproken pas ik de 7de maand en daarna 3mnd na de geboorte. vroeger was het al zo, maar dacht omdat jullie allebei hadden even mailen en kreeg nog steeds hetzelfde antwoord. Beste mevr. Tondini, U heeft van ons nog geen uitnodiging ontvangen voor de Blije-doos. Deze gaat u in de zevende maand van uw zwangerschap ontvangen. Met vriendelijke groet, Wij Special Media Sanne Mulder
dat snap je tog niet he? dat zei ik maandag tegen adine ook. het moet toch geweldig zijn om oma of opa te worden. je kan van het kind genieten heel anders dan je eigen kind,zoals ik mijn schoonmoeder hoor. maar ja ze bestaan he! helaas!
hihi dat zou nog een leuke meevaller zijn, jij ook eindelijk een keertje mazzel [-o< niet te vroeg juichen maar we gaan duimen voor je
weet iemand de afmeting van een box? ik heb vandaag in een aanbieding bij de wibra, een boxkleed gekocht erg mooi. voor 4,99 is zacht geel , roze, blauw en wit. vier vlakken dus. ik natuurlijk meteen gekocht kom ik thuis zie ik dat de afmeting 80 bij 100 cm is zal dit dan gaan passen?
Ja helaas bestaan ze nog. En wij hebben dan nog de pech dat het aan beide kanten is. Ik hoop nog steeds dat het straks na de bevalling als ukkie er is een stuk beter wordt. Alhoewel mijn schoonouders.....ze beschuldigen mij ervan dat ik hun zoon afgepakt heb. We komen allebei uit zeeuws vlaanderen en ik ging studeren in Noord Brabant. Toen hadden Marc en ik al verkering (al 16 jaar nu ) en ik zei dat hij zelf moest weten wat hij ging doen, of in zeeland blijven of met mij mee gaan. Helemaal niet onder dwang ofzo, beide keuzes had ik gerespecteerd. Helaas voor Marcs ouders is hij met mij meegegaan, en dat nemen ze me nog altijd kwalijk . Van het weekend gaan we weer naar zeeland toe, sowieso op kraamvisite bij mijn nichtje die pas bevallen is (leuk leuk leuk) en ook maar meteen langs mijn schoonouders, mijn ouders staan op de camping. Ik heb mezelf al voorgenomen dat ik nu eens niets meer slik en als me iets dwarszit dat ik dat gewoon zeg. Ik merk ook aan Marc dat hij er mee zit dat ze zo doen, en dat vindt ik nog het ergste. Het is voor zowel mijn ouders als zijn ouders het eerste kleinkind, dus ik had wel iets meer interessen verwacht. En ik ben dan nog zo'n muts die dan iedereen via email op de hoogte hou dmv foto's en zo. Maar zelfs daar krijg ik geen reactie op van hun. Liefs, Tanya
Ik zal eens even gaan meten, hij staat hier opgeklapt in de woonkamer. Oke, ongeveer 75cm bij 100cm, dus dat kleed van jou dat past wel. Liefs, Tanya
Tantan wel netjes dat je dan terug mag komen als het niet lukt - is volgens mij lang niet overal... vraag is dan alleen waar je de grens legt, als je kindje maar heel eventjes in de camera 'kijkt' zou de echo op zich al geslaagd zijn wat hun betreft... Sowieso trouwens ook zoooo schattig om te zien hoe je kleintje daar ligt te bewegen, aan de teentjes te friemelen, te gapen of wat dan ook, zo aandoenlijk. Ook als ie beweegt, voel EN zie je het op datzelfde moment, heel bizar...! Wat een wonder he - vraag je je toch af hoe dat zomaar daar tot een mensje kan groeien.. Wij mogen allemaal maar van geluk spreken Ik ga weer aan het werk hihi
Je ziet ze het meeste in 80x100 die kleden, ik heb zelf een box van markplaats gescoord die 90x90 is, op zich geen drama, maar precies passende kleden zijn wat moeilijker te vinden.. of anders een beetje bijknippen ofzo.
Ja ik denk dat ik dat maar ff ga doen. Maar wat kunnen ze met die antistoffen doen die ik dan bij me draag??
Allemaal bedankt voor de lieve reakties Kaartje, waar ben jij voor de 3/4D echo geweest? Ik ben in Amstelveen geweest was ook 85 euro. Tantan. Het klinkt wel erg goed allemaal van die echo. Veel plezier als je gaat. Peeetje mijn dochtertje word vaak bij haar oog geprikt en die zwelt op als een tennisbal, heel eng en ze kan er dan ook niet meer door kijken. Meestal 3 keer in de zomer en dan ook nog op andere plekken, zoals haar oor en been...ik vind het zo eng. Ze krijgt dan ook een drankje en na 2 dagen is het een stuk minder, maar dan houd ze er wel nog een tijd bruine stipjes aan over...heeft iets met dat vocht te maken.
hi dames, net weer thuis van het werk. beeb is nu druk aan het trappen denk ik.. voel de hele tijd plop plop plop... heel de tijd links Hier geen Wij hoor.. heb de laatste keer een mail gestuurd en toen heeft ze er eentje na gestuurd, die was van Maart, dus ben benieuwd of we hem nu wel krijgen.
Ik ga de blije doos ophalen als er weer wat geld is, dan kan ik gelijk wat leuke jurkjes kopen. Vanavond ga ik waarschijnlijk effe bellen met Ana want ze gaat ons helpen met het zoeken naar mijn schoonzus. En volgende week een bakkie doen met Melanie. Wel grappig om met mensen van dit forum af te spreken, al had ik liever om een andere rede met Ana aan de telefoon gezeten. O ja, bij het Kruitvat hebben ze hele leuke fleece kleden. Ik heb er 2 gehaald, altijd erg makkelijk bij Pepijn heb ik er ook 2 versleten. Laat alleen de baby er niet onder slapen want ze zijn syntetisch.
Sorry, dat ik niet altijd foutloos schrijf. Ik heb dyslexie, ook zo'n woord dat ik vaak fout schrijf. Ik zie dat het woord niet klopt maar wat er fout aan is weet ik dan niet.