Het gaat opzich ook wel goed doordat ik als kind zijnde erg veel las en nu nog. Maar de buitenlandse taal is een drama. Engels spreken gaat wel goed doordat ik op mijn werk heel veel met buitenlandse gasten te maken heb.
Dat is bij mij ook een drama hoor. Wel fijn dat Ana je wilt helpen. Ik begrijp hier ook uit, dat jullie nog nils van je schoonzus hebben gehoord.
Dag ladies, Mag ik me bij jullie aansluiten... kom er nu pas achter dat dit topic bestaat.. ik blijf meestal hangen bij zwangerschap, gezondheid en babyuitzet.... Maar vind het toch ook leuk om te kletsen met mensen die (bijna) tegelijk uitgerekend zijn. Ik ben dus ook 7/7/07 uitgerekend!
hey dames, maroes en koekensopie, geweldig weer 2 mannen erbij! dat krikt het weer een beetje omhoog hahaha peeetje, ik kan op een of andere manier niet op jouw website kijken... de rest. SORRY ik kom alleen ff heeeeeeeeeel smel kijken omdat mnijn moeder vandaag op het werk belde om te vertellen dat er weer 2 jongens bij kwamen hahaha hier gaat het wat minder. ben alweer 3 dagen aan het kotsen. wordt er niet goed van. maagzuur is zo erg dat ik er s nachts nu helemaal niet meer van kan slapen. vandaag toch gaan werken met stomme kop waardoor ik nu weer half dood op de bak zit. koppijn van hier tot aan tokio en kotsmisselijk. dus helaas hier alleen geklaag. ga zo mijn bedje in en morgen zal ik goed bijlezen en op iedereen reageren. beloofd! dikke x aan iedereen ps. kamertje is bijna af!
KIM... ik heb omeprazol capsules gekregen via de huisarts...helpt geweldig tegen maagzuur..alweer 2 dagen helemaal geen last alle andere ik heb nieuwe fotos in mijn album, van mijn buikje, net gekochte box kleed en van de babykamer..tenminste het begin is gemaakt!
Dank je wel! Wat vervelend dat je zo misselijk bent en dan ook nog die hoofdpijn. Slik je iets tegen dat maagzuur? Ik heb destijds wel wat gekocht...vervolgens had ik er geen last meer van, dus voor niks gekocht. Tegen de hoofdpijn mag je wel 6 paracetamols per dag slikken. Weltrusten voor zo en beterschap Ben trouwens benieuwd naar jullie kamertje! x terug
@gwen en marloes; wat leuk al weer 2 jongens erbij! Ik begin dan toch wel te twijfelen of ik het toch wil weten. Heb over 2 weken ook de pretecho. @de nieuwkomers; welkom en nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @kim; ik heb gehoord dat vanillevla helpt tegen maagzuur, en mischien iets rechtop slapen zodat het maagzuur niet omhoog kan komen. Sinds deze week voel ik de kleine heel goed, zie gewoon mijn buik bewegen! Heb ook het idee dat hij/zij zich afzet tegen de baarmoederwand en dat ik daardoor erge druk aan 1 kant van mijn buik heb. Die kant is dan keihard terwijl de andere gewoon zacht is. Voorheen voelde ik gewoon plopjes en soms een schopje. Is een heel bijzonder gevoel. Gr Jacquelien
Sonya mooi buikje zeg! Jaqueline bedankt en het is wel erg leuk om van te voren al te weten wat het word. Kan je echt gericht spulletjes kopen en kan je je al inbeelden hoe bijv. de kleertjes zullen staan. Over dat gevoel in je buik...je merkt nu al wel dat het echt een mensje is wat daar zich ligt rond te bewegen. Groeit hard nu vind ik.
ja precies...was die dag meteen de winkel ingedoken om gerichte babykleertjes te kopen en mijn buik...ik vind het al erg in de weg zitten...ik vind het echt rond ,heeft iemand dit ook
nog een vraagje...soory hoor hebben jullie ook van die blauwe aderen lopen...ik had ze natuurlijk altijd al maar ze vallen nu erg op! soory voor die vele vragen. ben erg op dreef vandaag.
Ik heb ze ook heel erg op mijn borsten, het lijken wel rivieren. Pinkpuma, Welkom! Weer een jongen erbij. En je hebt al een mooie buik. Kim, ik ben benieuwd naar de boom.
Pinkpuma: welkom hier! Hopelijk kun je het allemaal bijhouden, we kletsen wat af. Sonya jouw buik is echt mooi! En groot! Vandaag zag ik mijn ene zwangere collega die ik al even niet had gezien, zij vond mijn buik gigantisch geworden! Het is nu echt niet meer te ontkennen...! Gaat zeker hard nu, groeit als kool. Gwen, volgens mij is het een injectie met antistoffen of antihistamine of antigif ofzo, die moet je dus meteen zetten als ze gestoken is. Dan wordt de schade beperkt. Box: wij hebben er een van 1 bij 1 meter (BamBam) dus zal zelf aan de slag moeten met kleden. Gelukkig kregen we er een bij, zit alleen een knalroze hoes om en dat kan natuurlijk niet.. Hier trouwens ook geen WIJ vandaag. Dus hopelijk krijg ik hem morgen of zaterdag. Vorige maand heb ik hem wel op tijd gehad. Ik ga even douchen en dan weer naar yoga! Tot straks (of morgen)!
En ja, die aders heb ik ook. Net of mijn borsten aan de zijkanten helemaal beurs zijn, maar dat zijn dus die vaten. Raar gezicht. En schilferen jullie borsten ook zo?! Bij mij echt enorm, niet normaal. Moet mijn bh echt uitkloppen 's avonds... En ik smeer: olie, gewone bodylotion, mama lotion.