thanks kar... wel leuk zo,n groote box..kan die kleine straks mooi rolllen. en veel plezier bij de yoga! nee ik heb niet dat mijn huid zo schilvert.. wel erg droog..
Ik ben net als Marilyn in Delft bij BabayVision geweest, was 85 plus avondtoeslag 5 euro...was gewoon praktischer voor ons om 's avonds te gaan en dan maakt die 5 euries ook niet meer uit.. Heb er absoluut geen spijt van ondanks de (naar mijn idee) weinige foto's..het blijft zoooooo schatttig om te zien
Die aders, inderdaad heb ik ook bij de borsten, ik begon me al zorgen te maken (telkens als je iets anders aan je lijf ziet). Laatst dacht ik ineens striae te zien op m'n heup - ik schrok wel even, nu al? - maar het bleken gewoon slaaprimpels te zijn van het laken pfffoei... Kim, vla heb ik ook eerder als tip gehad tegen maagzuur. En een extra kussen zodat je wat hoger ligt in bed en de boel dus minder omhoog kan komen... Sonya, heftig kleurtje hoor, leuk ook met dat balkonnetje op de kamer. Enneh..buikje, zeg maar gerust BUIK! Echt super zwanger, mooi hoor! Er zijn nu ook vreemden die je ineens aanspreken van ' soow hoe is het met de baby?' is nu nog wel leuk - eerder durfde men het vast niet te vragen want het kan natuurlijk zijn dat je gewoon wat kilootjes zwaarder bent
Veel plezier zo! Mijn huid is niet droog. Kaartje: Het is ook wel leuk om te zien dat gespartel, maar had gehoopt al een idee te krijgen hoe het gezichtje eruit ziet
Sterrekind: geweldig dat Ana je gaat helpen! Ik hoop dat er wat uitkomt! Zo zie je maar weer hoe mooi het is dat we mekaar kennen hier. En dat de wereld kleiner is dan je zou denken. Enne... maak je niet druk over je schrijffouten hoor! Hier op zo'n forum maakt dat toch niet uit? Zolang je geen romans gaat schrijven en we je begrijpen, who cares?
Ow ook nog welkom aan de nieuwelingen! En over droge huid: ik heb het vooral in mijn gezicht en op mijn handen, ik blijf creme smeren, heb tegenwoordig zelfs een tube handcreme in mijn schooltas zitten. En was er nou ook nog wat over boxen? Wij willen een klein formaat box omdat ons huis anders helemaal vol staat. Van merk rocco hebben ze er een die maar 75 bij 90 is en nog van kersenhout ook, dus zelfde als onze meubels in de woonkamer. Handig voor ons!
Dames, er heeft nog niemand gereageerd op mijn buikfoto's... Hij is dan wel niet zo mooi en strak als die van jullie, maar er is wel een buik te zien. Ik bedoel dit trouwens niet als van jullie moeten allemaal kijken en reageren, maar ik ben al zo onzeker van mezelf dus soms heb ik even wat bevestiging nodig van anderen. Ik vind mijn buik mooi, en daar gaat het om dat weet ik wel, maar ik vind het zo leuk als anderen hem ook mooi vinden, ondanks dat ik vrij stevig ben van postuur. Liefs, Tanya
Sterrekind Die spelfouten waren me nog niet eens opgevallen hoor! Ik typ zelf ook niet altijd foutloos. Ik hoop echt voor je dat Ana je kan helpen je schoonzus te vinden! Pinkpuma Welkom hier! Droge huid Alleen mijn gezicht eigenlijk. Heb mijn dagcreme weer boven moeten halen. En ik heb mijn oude allergie voor water weer terug gekregen op mijn armen en rug. Het zijn nu allemaal droge rode plekken die schilferen. Als ik gedouched heb is het op zijn ergst (ja logisch, dan kom ik in aanraking met water, duh) Aders Ik heb vooral van die fijne kleine adertjes erbij gekregen, in mijn gezicht en op mijn voet waar ik mijn steunkous draag. En een paar flinke aders op mijn borsten, dat wel. Ik had al straie van mezelf en die zijn nu ook roder, en een vriend van ons viel het op vandaag dat mijn lippen roder waren als anders. Liefs, Tanya
haha, niet zo mooi strak als die van jullie! waarom denk je dat er van mij geen in mijn album staat! Maar ehm, ziet er mooi uit hoor! Hé wie is jou nichtje die pas bevallen is waar je visite gaat? Misschien ken ik haar wel!?
Er zouden inderdaad meer foto's moeten komen van minder strakke buiken zodat de dames die een minder strakke buik hebben ook lekker alles kunnen showen! en dus niet denken dat ze de enige zijn... Misschien ken je haar wel, ze heeft op de Reuzenhoek gewoond en woont nu sinds oktober in Terneuzen. Ze heet Bianca en is 2 jaar geleden getrouwd met Anton. Liefs, Tanya
zo het gaat wel heel snel hier! Zo vaak kijk ik ook weer niet op het forum.. Ga ook maar niet teruglezen... die 597! pagina's. Ik kijk wel in hoeverre ik jullie bij kan houden. Leuk om in jullie albums buikfoto's te zien. Wat een verschil in buiken zeg! grappig is dat.. Een dikke buik is ook niet alles... krijg allemaal reacties van mensen die denken dat ik al bijna ben uitgerekend.. Tantan, jouw buik is ook hardstikke mooi! Je ziet wel echt dat je zwanger bent zo! Over droge huid: ik heb het ook wel aardig. Maar ik smeer mn buik en borsten na het douchen in met nivea bodylotion voor de droge huid. Die is heel fijn! Kim: ik gebruik af en toe kauwtabletten: rennie deflatine (is een gele verpakking niet die rode) die mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Het is voor mij echt een uitkomst! Heb namelijk ook regelmatig last van maagzuur of een opgeblazen gevoel en deze werken echt supersnel! Leuk om foto's van kamertjes te zien. Ik kan echt niet wachten om te gaan beginnen, maar eerst gaat m'n zwager het raam in het kamertje vervangen en daarna pas kunnen we gaan behangen etc.. (anders is het straks weer beschadigd), maar mn geduld wordt aardig op de proef gesteld We hebben al wel behang uitgezocht en de meubeltjes hebben we al een hele poos terug besteld. Die komen als het goed is begin mei binnen.
voelen jullie trouwens allemaal de beeb al? ik al sinds week 17 of zo. Merk wel dat ik hem de laatste week steeds beter voel. Echt behoorlijk harde trappen. Voel hem ook meerdere keren per dag.. Standaard is 's avonds als ik net in bed lig dan begint ie toch te trappelen!
Marloes, wat super dat het allemaal goed was! En proficiat met de knul!!! Koekensopie ook jij proficiat met de jongen! Leuk hoor 2 meiden en nu nog een jongen! Sterrekind, ik hoop dat Ana iets voor je kan doen! Kim, het zit jou ook niet mee hè? Weer zo ziek! Beterschap hoor! Pinkpuma, welkom!!!
Hmmm Bianca en Anton? De meeste mensen van de Reuzenhoek ken ik wel, het is tenslotte 1 km hiervandaan... Maar het zegt me niks. Nou ja gefeliciteerd in elk geval! haha, en die foto's, nou vergeet het maar hoor! Maar goed ik maak me er verder ook niet zo druk om hoor...
Mooie buik Tantan!!Echt wel super zwanger hoor! Die giraffe op de achtergrond is ook leuk ben gek op die beestjes - ik heb een kleine poster gekocht van een giraffe mamma die haar kleintje zoent bovenop het bolletje, zo schattig. Ik denk dat ik m ga inlijsten en in de babykamer ga hangen Pinkpuma, inderdaad al die buiken verschillen enorm. is maar goed ook toch? Die van jou ziet er mooi rond uit. leuk truitje ook van de H&M ik vond m toen niet goed zitten bij mij maar bij jou staat ie leuk! Lexi wat is er met Shaun gebeurd? Andere tijd of heeft dat met zomertijd te maken? Ik probeer steeds op te nemen voor m'n nichtjes, maar OF ik heb mijn dvd recorder nog steeds niet door OF er is iets anders : heb jij enig idee? Trouwens, een zwangerschapsmasker van het in de zon zitten met je gezicht - moet je daarvoor nou echt een hele tijd in de zon zitten of kan je dat van een uurtje terrasje pakken ook krijgen? Lijkt me echt niks, maar een beetje zon kan hoop ik toch niet zoveel schade aanrichten?
Hee dus er zijn meer mensen uit Zeeland? Ik dacht dat ik de enige was. Zo jammer dat niet iedereen een provincie heeft ingevuld, dat zou het wel makkelijker maken om te zien of je bij elkaar in de buurt woonde. Zoals mensen laatst samen gingen zwemmen en dat soort dingen, geweldig, maar dat is nogal moeilijk als je in een uithoek woont. Ach, eigen schuld, dan had ik maar niet naar zeeland moeten verhuizen he?
heb meteen gekeken Tantan.. en ik vind het echt al een mooie duidelijke zwangere buik hoor! Gewoon trots mee rond lopen
Tantan, je mag met recht trots zijn op je buik. Net liep ik in de Gamma, stond een jongen me aan te gapen, zegt ie: "Zooo niet lang meer zeker!"
Pinkpuma: WELKOM bij de juli-mama's! Tantan: Echt een hele mooie zwangere buik heb je hoor! Dat vind ik ook! Ik heb ook last van dikke blauwe aders op mijn borsten. En mijn borsten zijn zooo groot vergeleken met anders... Niet dat dat lelijk is ofzo maar elke keer als ik naakt in de spiegel kijk moet ik er steeds naar kijken. Weten jullie nog dat ik vanmorgen schreef over onze kapotte auto? (Waar jullie met zijn allen zo massaal op hebben gereageerd..... ) Mijn vriend heeft de auto even geinspecteerd, haha, en heeft gevonden wat het is. Het blijkt de krukaspoelie te zijn..... (mooi woord voor galgje) Dit grapje gaat ons een paar honderd euro kosten... Ik had liever wat anders gekocht voor de teruggave van de no-claim. Wie had ook alweer die enorme buik? Was dat ook niet Pinkpuma? Lijkt alsof ze al 8 maanden zwanger is ofzo, errug mooi! Groetjes Miep