Meiden kom op, we moeten vandaag de 600 pagina's nog halen! Er is toch niks op t.v. dus kom hier gezellig kletsen!
Miep, ik had nog wel over je auto nagedacht hoor.. Heb zelf ook een 206 - geen diesel en de basisuitvoering. Nog net geen jaar oud - morgen is hij jarig! Het is echt jammer dat zulke dingen zoveel geld kosten. Gelukkig heb ik nog 2 jaar garantie op die van mij. Zonde van je no-claim ja.. Tanya, ik had helemaal niet gezien dat je nieuwe foto's had... Maar net gekeken: mooi hoor! Echt zwanger! En leuke spulletjes ook gekocht. Die badset, is die van Gardo? 30 euro? Die wil ik denk ik ook kopen. Wij gaan zaterdag even kijken bij Gardo, toch voor een kamertje. Ik kan het niet laten. Het begint me op de zenuwen te werken nu, dat we nog geen meubeltjes hebben. Pinkpuma: jouw buik is ook mooi hoor! Echt groot. En hoog, vergeleken met de mijne. Ik draag echt laag, daarom zitten die spieren daar ook zo knel denk ik. Naar gevoel. Ik zal voor de wat stevigere dames onder ons ook weer eens een foto laten maken. Beloof ik..!
Ja klopt, zeeuws-vlaanderen hier! Ik heb dat bewust niet ingevuld ik wilde in het begin echt helemaal anoniem zijn, toen wist ook nog niemand dat we bezig waren en dat wilde ik graag zo houden. Nu het eenmaal zover is vind ik het wat minder erg. Alhoewel ik het toch wel fijn vind hoor een beetje anoniem, stel dat er bekenden zitten mee te lezen, ik zou toch iets minder 'open' zijn zeg maar!
De badset komt van de Babyplanet en kostte 39,95. Er zat bij een bad met stop, waskom, badthermometer, wattenpot, plaspotje (je kunt het maar alvast hebben), luieremmer, haarborsteltje en kammetje, aankleedkussen en zeepdoosje. Hij was er in verschillende kleuren, maar wij hebben voor neutraal wit gekozen. Je moet er wel even op letten of je nog apart een afvoerslang erbij moet nemen, die zat er bij ons niet bij en lijkt me toch wel handig aangezien we hem op de babykamer zelf willen gebruiken ipv de badkamer. Leuk babyshoppen, maar pas op, je wordt er zo hebberig van Liefs, Tanya
Marc en ik zijn ook van oorsprong zeeuws vlamen, wij komen allebei uit Terneuzen en onze familie woont daar nog. Dus nu met die tunnel proberen we wat vaker te gaan, want die veerboot had wel zijn charmes, alleen nam het heel veel tijd in beslag. Het enige nadeel van de tunnel vind ik nu dat als je met de auto naar Breskens wil (waar ze hele lekkere vis hebben, mmmmmmm) dat je dan via de Braakman moet rijden op een weg waar je maar 80 mag, ipv de snelweg naar Vlissingen en dan met de pond. Oh, en die broodjes kroket waren zo lekker op de boot! Ik krijg spontaan trek van wat ik opschrijf, eens even kijken wat we hier in huis hebben......... Liefs, Tanya
Sonya, heftig kleurtje hoor, leuk ook met dat balkonnetje op de kamer. hallo kaartje ja he..maar de onderkant van de muren komt zacht geel behang.. en in het midden een behangrand met for ever friends beertjes erop.. dat maakt het geheel wat rustiger...nu lijkt het inderdaad erg heftig.. die kleuren bij jou ,dat groen vind ik ook heel erg mooi...
Ja de boot had zijn charmes, dat moet ik toegeven, vooral de 'oudere' modellen (kruiningen-perkpolder). En dan een flesje heineken en een broodje kroket, hmmm. Nergens zo lekker als op de boot! Maar ik zou nu de tunnel ook niet meer kunnen missen. Is toch wel superhandig! Hmm, dat zou smaken nu zeg...broodje kroket, jammie! Ik heb het alleen niet in huis...
Zo jeetje zeg 1 dagje niet kijken wordt gelijk afgestraft. 10 pagina's maar goed ik heb m'n best gedaan om te reageren op iedereen. @Kar: Ach maak je niet druk om spulletjes opknappen. Je zou de kinderkamer hier eens moeten zien, het lijkt wel geexplodeerd. Overal nog spullen van de verhuizing. Ik wacht rustig af op de nesteldrang. @TomenJerry: Fijn dat de APK zo goed was. Ach klein maar fijn toch? @Loesje: GEFELICITEERD met je boy! ! @Koekensopie: Ook gefeliciteerd met je jongen! ! @Sterrekind: Het was met niet eens opgevallen dat je dyslexie hebt. @Pinkpuma: Welkom! @Tantan: Nice belly!
PinkPuma, welkom hier! Het gaat hier inderdaad snel zoals je al gemerkt had Ik voel de kleine meid al een aantal weken en sinds ik haar voel schopt ze de hele dag door... Een heerlijk gevoel! Kim, beterschap meid, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Fijn dat het kamertje bijna af is! Foto's? Sonya one Love, Leuk boxkleed! En wat een schattig rompertje van Elmo! En die kleur op de muur... Geweldig! Karlijn, bij mij zijn het niet mijn borsten die schilferen maar mijn gezicht... ook om gek van te worden, want je kunt blijven smeren maar het helpt niet. (gefeliciteerd met je auto) Ik ben benieuwd of je zaterdag toch nog de babykamer koopt... Is wel heel verleidelijk natuurlijk als je ervoor gaat shoppen! Veel plezier alvast! En ik ben benieuwd naar jouw buikfoto! Ana, super dat je Sterrekind zo kan helpen! Hoe is het nu daar met jou? Is het een beetje uit te houden in de zon? Tanya, jouw buik is de laatste weken ook flink gegroeid, super! Ik vind dat het echt een verschil is sinds je laatste foto, of het moet gezichtsbedrog zijn. Maar je kleintje doet het goed! En ik zit er steeds aan te denken om een foto te maken van mijn helemaal niet strakke buik... maar ik durf nog niet.... Je hebt trouwens flink gewinkeld vorige week... Leuke spullen! Miep, jammer dat je no-claim opgaat aan de auto... Het was idd leuker geweest om dat aan andere dingen te besteden. Maar een goed werkende auto is ook wel een fijn iets! Hoe zou het met Evelien zijn? Zou ze ons al missen? WIJ, ik heb hem binnen, inclusief de bon om de doos op te halen
Goedemorgen, Zouden we dan vandaag de 600 pagina's halen?! Vast wel.. Ik ben er alleen niet bij, zit weer de hele ochtend in een kelder - ons lab. Er hangt hier op mijn werk zo'n ontzettend vieze geur van uien of oud zweet... Ging echt bijna over mijn nek toen ik de lift uit stapte! Sterrekind, hoe was je gesprek met Ana? Hopelijk kan ze je helpen. Weer een beetje hoop misschien. Zanoni, gewoon doen die foto. Al maak je hem maar voor jezelf! En voor je baby later, kun je vertellen hoe mama eruit zag. Ik moet het dus ook nodig weer eens doen. Ik ben helemaal stijf vanochtend, zelfs die yoga is teveel voor me tegenwoordig! Mijn spieren zijn er flink van opgerekt, dat is wel fijn.
Nou Dames we gaan voor de 600 pagina's Ik kan niet meer herinneren wat ik moet schrijven, ben alles vergetten..het was zoveel En TanTan je hebt een hartstikke mooie zwangere buik. Ik ga binnenkort ook foto's maken. Oh jaaa. ik heb gisteren afhaalbericht voor de babydoos ontvangen. Ik ga hem na werktijd even snel halen uit de Prenatal. Wat zat er ook alweer allemaal in? Die pampers zijn natuurlijk mooi meegenomen..
Nou zeg, als ik die afhaalbon vandaag nog niet heb ga ik ook bellen of mailen! Ik wil die doos ook! Kreeg een sms van Eveline, ze heeft het heel fijn! En ze mist ons niet eens...
Ik hou wel van een beejte heftig kleurtje Ik moet nog kijken hoe ik de meubeltjes in het hok ga proppen, kamertje is zo 2 bij 3 - wat groot zat is (mijn eigen kamertje in ouderlijk huis van 2 bij 3 ben ik 18 jaar heel tevreden mee geweest hihi). Ik moet echt m'n best doen om eerst te wachten tot de meubels er zijn - en dan pas te kijken wat we leuk kunnen toevoegen (stoel ja/nee, extra tafelachtig iets ja/nee) we zien het allemaal wel. Gewoon geduld hebben pfff "gewoon" zegt ze dan... Kar, werkse en sterkte in die lucht ale: Bijna weekend gelukkig, kan ook niet wachten..! Hee Zanoni en Kar, zitten we alledrie nou op 5 juli? Zanoni wist ik, maar Kar was jouw datum later aangepast misschien of heb ik wat gemist? Fijne dag iedereen vandaag, x Kaar
Hoi Kaartje! Ja, ik dacht eerst 7 juli maar bij de 12 weken echo bleek dus 5 juli! Dus gezellig met zijn drieën, of nog meer? Volgens mij een van de nieuwe dames ook. Ben heel benieuwd wie er het eerst gaat bevallen..!
We moeten en zullen die 600 pagina's halen.. Dus ik maar weer even. Hebben jullie ook dat als je niest of hoest, en je hebt toevallig je hand op je buik, dat je je navel naar buiten voelt ploppen?! Heel raar gevoel onder je hand. Ook als ik in bed lig en omhoog kom, komt die navel naar buiten. Raar gezicht hoor.
Wat grappig van je navel, nooit gevoeld eigenlijk maar ik ga er op letten! Met de pretecho schatten ze me op 3 juli, maar ik ga gewoon van half juli uit ofzo, dan valt het mee hoop ik Mijn laatste yoga les is op 6 juli, ben benieuwd hoe ik er tegen die tijd bij zit hihi 600 pagina's vandaag is onvermijdelijk toch?!