Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hey moon ,

Van harte welkom en gefeliciteerd. ;) :D

2. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    jippie Moons,

welkom hier!

Ik heb inmiddels weer iets nieuws: Enorme darmkrampen als ik naar de wc moet. En dan gebeurt er ofwel niets, ofwel het duurt even. Lekker irritant.
    :-S

Groetjes
    Maris

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Welkom Moons! Goh, 23 juli alweer... Nog een weekje en dan zal het augustus 2007 topic wel geopend worden dan? Zijn wij alweer oude rotten..

Gisteren wilde mijn vriend ook weer naar een babywinkel, vind ik prima natuurlijk! Hij vindt het vooral leuk om te kijken naar de grote dingen, dus de wandelwagens en de bedjes enzo. Terwijl ik juist die ieniemienie kleertjes zo schattig vind! Ik denk inderdaad dat het voor de partners echter wordt na een echo of zelfs pas als ze het kindje kunnen voelen schoppen ofzo. Dus nog even geduld!

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Maris: hoort er allemaal bij... Ik vergis me nog steeds: voel ik nou m'n darmen of m'n baarmoeder? Heel vervelend. En pijnlijk natuurlijk.

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hoi juli mama's,

Pff, ik hou het bijna niet bij, zoveel wordt er geschreven! Gezellig hoor.

Alle nieuwe mama's: gefeliciteerd!

Ik had enorme zenuwen omdat ik geen kwaaltjes had, maar inmiddels is het zover :( hihi. Regelmatig misselijk, enorm moe, obstipatie, opgezette buik etc etc. Ik klaag niet hoor, fijn om te beseffen dat ik echt zwanger ben, maar echt optimaal voel ik me niet ;)

Ik las dat sommigen nu al voor een echo gaan. Mij werd verteld dat ik echt niet voor de 8 weken hoefde te komen, hooguit met 7 weken. Ik heb nu dus een echo als ik 7,5 a 8 weken ben. Het duurt zo lang! Ik wil gewoon een hartslagje zien... Dan zou ik een stuk relaxter in de zwangerschap staan, maar goed, geduld is een schone zaak...

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Goeiemiddag!

Aan de nieuwe juli-mama's: van harte gefeliciteerd! Geniet maar van jullie zwangerschap!

Pienie, ik voel me ook zo onzeker... gelukkig ben ik af en toe misselijk en heel moe... Zou ook zo graag een hartslagje zien, dan zou ik ook een stuk geruster zijn, maar het blijft nog even wachten... 22/11 mag ik weer en dan ben ik 7 weken 3 dagen... Kijk er al naar uit!

Met iedereen alles ok anders? Kim, Evelieveling, geen bloedverlies of zo meer gehad?

Liefs
    Kirby

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo! Pienie, kun je dan zomaar een echo vragen? Ik zou ook heel gerust zijn als ik een hartje had gezien, echt super lijkt me dat. Al denk ik dat ik nog steeds zwanger ben hoor, de klachten wijzen er wel op tenminste. Hihihi. Maar ja, je weet het nooit...!

Net schoongemaakt, helemaal buiten adem! Hebben jullie dat ook? Echt irritant, voel me net een oud mens. Gisteren was ik een trap op gelopen en toen zei mijn vriend 'wat loop je te hijgen'. Was ook zo. Nou heb ik ook een verstopte neus, als excuus. MAar toch...

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Naam - Leeftijd - Uitgerekend - Wanneer VK/Gyn - uitgerekende datum volgens Verlos - Hoeveelste - Jongen/Meisje - Buikomvang

Laatje - 33 - 01/07 - 23/11 - ? - ? - ?

Simmog - 33 - 01/07 - 17/11 - ? - ? - ?

Tinker - 31 - 04/07 - 27/11 - ? - ? - ?

Zanoni - 26 - 05/07 - 30/11 - 1 - ? - ?

Beebie - 27 - 06/07 - 28-11 - 1e - ? - ?

Kimkivits - 22 - 07/07 - 28/11 - 1 - ? - ?

Pienie - 26 - 07/07 - 23/11 echo gyn & 4/12 echo VK - 2&* - ? - ?

Sanny - 28 - 07/07 - 09/11 - ? - ? - ?

Kar76 - 30 - 07/07 - 04/12 - 1e - ? - ?

Evelieveling - 33 - 07/07 - 04/12 - ? - ? - ? - ?

Kirby - 23 - 08/07 - 09/11 - 2 (mama van een engeltje) - ? - ?

Koeky - 25 - 08/07 - 29/11 - 1 - ? - ?

Twinny - 32 - 08/07 - 16/11 VK BE & 30/11 VK NL - ? - ? - ?

Christie - 37 - +/- 11 & 14/07 - ? - 4 - ? - ?

Tantan - 30 - 11/07 - 17/11 - ? - ? - ?

Mesaana - 34 - 11/07 - 06/12 - 1 - ? - ?

Jody79 - ? - 14/07 - ? - ? - ? - ?

Kieteltje - 26 - 14/07 - ? - ? - 1 - ? - ?

Adine - 37 - 14/07 - 04/12 - ? - ? - ?

Neia - 25 - 13/07 - ? - 1 - ? - ?

Jeanney3 -

Vissie - 28 - 19/07 - ? - 1 - ? - ?

Ik was ervan afgevallen.... Maar ik wil echt ook graag meedoen hoor!

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey mieden!
    sorry druk weekend gehad. moest gisteren even bijkomen. te veel gedaan en wilde niet weer ene bloeding :(. dus nu ff wat energie opgedaan :)

ik moet zeggen dat jullie echt VEEL kleppen hoor! kan straks pas alles bijlezen maar moest ff een update geven.

hier gaat alles goed dus. behalve de misselijkheid. ik merk dat die erger wordt naarmate ik meer doe en minder rust. ben ook al bijna een hele kilo afgevallen. lijkt me niet echt goed in het begin vd zwangerschap. maar kan wel wat hebben gelukkig :)

ik ga nog steeds moeilijk naar de wc. had gisteren zelfs bloed bij het afvegen. te hard geperst denk ik... niet zo goed dus. daarom w8 ik nu voortaan met gaa tot ik ECHT moet, wil niet al aambeien in het begin.

boobs groeien hard. heb nu al striemen ondanks het smeren :( ach ja hoort erbij. ik ga nu snel verderlezen. zag wel in mijn ooghoek dat moons zich heeft aangeneld bij ons. WELKOM!

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He KimKivits, had jij een bloeding gehad? Is alles wel goed afgelopen? Wat een schrik zeg.

Moons

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Welkom moons, blij dat je erbij bent!

Tja meiden, ik ben toch wel heel erg blij als ik donderdag een bewijs hebt dat er daadwerkelijk wat groeit. Ik voel me gewoon totaal niet zwanger.
    Voel me eerder chagarijnig af en toe, als of ik ongi moet worden!

Ik had de eerste week zo veel klachten: krampjes, gespannen pijnlijke borsten, spierpijn etc etc........
    En nu lijkt alsof er bijna niets meer vanover is.........
    Af en toe vlaagje misselijkheid als ik honger krijg en soms een klein krampje is buik. Poepen gaat ook alweer iets beter........

Vind dit gewoon doodeng! Ik wil kwaaltjes en meer zekerheid......... ben zo bang dat er iets mis is gegaan en nu niet meer groeit, zonder dat het eruit komt.
    En nu ben ik ook nog eens verkouden met keelpijn en weet ik niet of ik me daar niet lekker en moe van voel, of dat het toch van het zwanger zijn komt!

Sorry voor me gezeur.....

Twinny

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey moons wat gezellig!
    ja een kleine bloeding. gelukkig niks ernstigs aan de hand. waarschijnlijk een ader. kan komen door het vele overgeven en te weinig rusten.

dus dames rust genoeg!

hoe is het met je moons? voel je je al lekker zwanger?

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey twinny!
    lieve mied ik weet echt niet wat ik moet zeggen om je gerust te stellen! ik kan alleen maar zeggen dat ik denk dat het bij iedereen op en af gaat. misschien ben je al wat gewend aan de symptonen waardoor ze niet meer zoveel opvallen. ik had in het begin ook dat ik overal wel iets voelde wat nieuw was etc. maar nu hoort het er allemaal bij zeg maar.

ik hoop echt voor je dat je wat duidelijkheid krijgt zodat je lekker zorgeloos kunt gaan genieten van die kleine in je buik :)

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja, sprak mijn vriendinnetje dit weekend. ze is al 2 jaar bezig voor een baby. nu dachten ze dat ze dat ze iets had wat ik niet kan uitspreken laat staan typen. maar ze heeft dus een tijd terug onderzoeken gehad.

ze konden niks vinden op een echo maar als ze van binnen voelden had ze in haar schede uitstulpingen. 2x een samenlevingstest gedaan met negatief nieuws. ze kunnen samen geen kinderen krijgen...

hij heeft superzaad en zij is supervruchtbaar maar samen gaat het gewoon niet. het schijnt dat haar zuurtegraad zijn zaad vernietigd zodra het in haar schede komt.

nu krijgen ze binnenkort de eerste IUI. ik hoop zo dat het raak is de eerste keer! sorry moest het ff kwijt. ze weet nog niet dat ik zwanger ben. vind het moeilijk om het haar te vertellen omdat het bij hun niet lukt.

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ben nu ook verkouden en zere keel. Zal dat ook een kwaaltje zijn? Zal je weerstand afnemen ofzo?

Ik heb nog steeds regelmatig last van een soort ongipijn. Af en toe misselijk, maar dat kan ook wel door de verkoudheid komen.

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny, chagrijnig zijn hoort ook bij zwanger zijn hoor! Dat is volgens mij ook een echt symptoom! Ik kan me je onzekerheid voorstellen, heb ik ook. Zeker na dat bloed, dan denk je toch 'stel dat het dood is en nog blijft zitten'. Maar meer dan wachten op de echo kunnen we toch niet doen. Gelukkig is die van jou toch al vrij snel! Kop op hoor, moed houden!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach Kim, zulk nieuws is altijd naar.... Ik hoop voor ze dat IUI werkt. Hier op het forum voor een aantal meiden toch zeker!

By the way (Kim), jij lijkt mij echt super zwanger met je boobs en misselijkheid! Ik had net vrijdag geklaagd dat ik niet misselijk was, nou, het lijkt te zijn gearriveerd. Mild weliswaar, geef niet over. Maar heb nergens zin in en vooral drinken staat me tegen. Overal word ik misselijk van, zo'n weeiig gevoel. Bij het idee alleen al.
    Wij gaan nu op visite, dus tot morgen!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    kimmie vrienden van ons hadden hetzelfde probleem. waren ook al ruim jaar aan het klooien. De eerste IUI was meteen raak, dus er is alle hoop voor je vrienden........

Ik probeer echt te relaxen hoor.......

twinny

19. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hey kim,

Goh wat naar voor je vriendin. Ik ken het trouwens want een vriendin van mij heeft ook alles tegen zitten. Zij kan ook niet "normaal" zwanger worden :cry: . Maar is nu erg bezig met hormonen en andere troep om het toch te worden. Ik neem trouwens mijn petje af voor die gene die dat allemaal moeten door staan want het moet allemaal geen pretje zijn. Hopen dat ze nu bij deze keer wel allemaal lukt.

heel veel succes voor je vriendin en natuurlijk ook voor jou omdat je zo meeleeft met haar wat logisch is.

groetjes milou ;)

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik heb pijnlijke borsten, en ook misselijk bij vlagen, soms moet ik echt kokhalzen, maar heb nog niet gespuugd. Ook heb ik heel veel pukkels op mijn gezicht, lijkt wel of ik krentebaard heb. En hoofdpijn.

Verder gaat het goed. Had bij mijn zwangerschap in mei totaal geen klachten, voelde toen ook niet goed, net of ik wist dat er iets niet klopte. Nu dus gelukkig wel kwaaltjes.

Liefs Moons

Deel Deze Pagina