Mijn kat zit ook 2 huizen verder Kim ik vind het echt een heel mooi kamertje, zo apart! Tantan, ik vind het rot voor je dat het zo'n drama was met behangen. Ik had jullie al verteld dat ik vorige week naar prenatal was geweest voor het bestelde wiegmatrasje. Toen hadden ze hem ovaal gemaakt ipv rechthoekig. Nu konden we de "goeie"ophalen. Nou ik heb echt gejankt toen ik thuiskwam. Hebben ze hem te groot gemaakt . En ik moet er toch voor naar utrecht en we hadden deze dag wel beter kunnen gebruiken, want er moet nog zoveel gebeuren. Dus ik bel op en leg uit dat het nu al de tweede keer is en dat ik niet het heen en weer heb en niet in de buurt woon...kost toch ook benzine...Zegt ze: Ja daar kan ik niks aan doen! Dus ik gepikeerd en zegt ze: "Als u morgen terugbelt kunt u een klacht indienen bij mijn manager" Pfffff ik heb het zoooo gehad! En wel voor 100 euro uitgegeven daar...kan er niet eens van genieten. Sorry...moest het ff kwijt!
Sommige mensen zijn echt van die eikels he? Zoals dit met dat matras, laat ze je dan in elk geval korting geven! ZIJ maken toch de fout, niet jij? Voor mensen eventueel die dit willen vermijden: mijn moeder had een krant op het matrasje gelegd en het gewoon omgetrokken en daarna uitgeknipt. Dus wij zijn gewoon met dat malletje naar de babyzaak gegaan en het matrasje dat we nu hebben was exact de maat van de krant. Ow en nog een tip voor de verdronken telefoon: ik heb weleens gehoord dat (losse) theeblaadjes vocht aantrekken, op tv zag ik dat een keer (vast bij Oprah ofzo), als je dan bijv je horloge in het water had laten vallen kon je die in een bak met theeblaadjes leggen. Wie weet helpt dat ook bij de telefoon?
marloes...mooie echo fotos hoor.... kim..... echt een leuk kamertje...en je buik..is zeker hard gegroeid hier is mijn mannetje heel de dag bezig geweest met de babykamer.. alles is geverfd en ziet er super uit morgen nog behangen en dan is het KLAAR! en ik maar bang zijn dat het niet optijd zou komen... begin mei komen ze pas de meubeltjes bezorgen dus, eigelijk tijd genoeg Ik zelf heb heeeeel de huiskamer veranderdt, alle meubels zijn verzet.. lijkt nu weer helemaal nieuw hahahha.. nu ga ik rusten want voel me rug eigen schuld dikke bult. oja we hebben een nieuw bankstel bestel..zon lekkere hoekbank met lounge gedeelte... komt in juni..mmmmmmmmmm nog meer nieuwe dingetjes,word er hebberig van
Juni is voor ons een perfect moment voor een nieuw bank Sonya! Dan wil je namelijk alleen nog maar loungen en met je voeten omhoog, vermoed ik!
Hey hoi! Ja dat was inderdaad een kort nachtje afgelopen nacht. En nee, dat ben ik niet gewend hoor, ik had toevallig zaterdag late dienst en na de tijd zaten we nog even bij de buren bij een zelf gemaakt kampvuurtje zeg maar, haha. Erg gezellig dus en zondag moest ik weer werken, gelukkig toen pas om 9 uur (i.p.v. 7 uur anders!). Ik heb vanavond de slaap ingehaald, heb even een (heel lang) dutje gedaan..... Vandaar dat ik hier nu ook zit op dit tijdstip, hihi. Adine: Dat is zeer vervelend joh dat je zo'n last van je rug hebt.... Zelfs zo erg dat je er niet van kunt slapen? Pff, dan is het inderdaad verstandig om even naar de HA te gaan. Zelf heb ik ook wel last, maar dat is wel vol te houden, ik slaap er wel gewoon om. Zanoni: Oh geweldig al die spulletjes! Straks lekker alles inrichten, heerlijk toch? Kim: Je buik is echt enorm gegroeid hoor in 2 weken tijd! Wowie! Leuk die foto's van het kamertje! Jullie zijn al erg ver met inrichten! Mad: Oh wat een schatje die Evi! En het huilen 's nachts en al het ondeugende nemen we allemaal op de koop toe hoor! Als het zo'n schatje betreft kun je vast veel hebben. (En welke mama vind zijn eigen kindje nou niet de allerallergeweldigste!) Koeky: Dat was mijn auto die kaduuk was (gelukkig al gemaakt). Oh vervelend zeg van die accu (lees alarm die op hol slaat)! Wat vreselijk! En wat zul je aangestaart zijn door anderen!? Oh leuk, ik lees dat je een poes krijgt! Zoek je de allerliefste uit daar? Tanya: Oh wat een baaldag! Vreselijk als iets niet wil lukken. Ik kan het me heel goed voorstellen hoor, lucht je hart maar lekker en kijk maar lekker uit naar vrijdag! Ik weet zeker dat het allemaal wel goed komt met dat behang van jullie! Kar: Zijn die babyfoons nog steeds in de aanbieding? Wij zoeken er ook nog eentje (liefst wel een uitgebreide). Heb je een merk en typenummer ervan? (Even kijken wat ze normaal kosten en wat voor functies ie heeft.) Hihi, moest wel lachen om de uitgewassen telefoon van je mannetje. Is niet leuk natuurlijk maar het werkte bij mij op de lachspieren, sorry hoor. Het staat er ook zo komisch..... Marloes: Mooie echofoto's! En duidelijk te zien he, het geslacht! haha Melanie: Super dat jullie al het motief voor het geboortekaartje al weten! Koekensopie: Wat een drama zeg! Inderdaad zoals Lexi zegt: Dit is gewoon te gek voor woorden en ze moeten je gewoon korting geven, wat een eikels zeg! Sonyaonelove: MMMMM heerlijk relaxen met die nieuwe bank. En inderdaad, hij komt precies op het juiste moment! Nou, ik heb op de meesten wel weer gereageerd geloof ik. Ennuh, heb even aan Evelieveling gedacht.... Die heeft nu hopelijk een TOPVAKANTIE! Ik ga zo slapen. Oant moarn, tot morgen! Groetjes Miep
Goedemorgen Meiden, Even snel een berichtje op deze weer veel te vroege ochtend. Koeky, veel plezier bij het uitzoeken van een kat deze week! Tanya, Wat vervelend zeg dat behang fiasco. Maak maar lekker gebruik van het feit dat je schoonmoeder het wel kan! Marloes, het is inderdaad overduidelijk een jongen! Melanie, leuk dat engelse Q en A! Gwen, ze moeten je echt korting gaan geven al is het maar om de bezine eruit te halen. Het is tch hun fout, niet die van jou! Zo ik ga er weer vandoor. Even snel douchen en dan weer werken Heb er niet echt veel zin in vandaag... Ben ook nog een beetje moe :c:
Mogge, Kar, Ik heb straks om 10.10 een afspraak bij de ha. Kijken wat hij/zij zegt (het is een vervanger) Kan er niks aan gedaan worden, dan kan ik alsnog naar Prenatal voor zo'n band. Dat is niet zo'n babybelt toch? Of wel. Jij kan niet meer stuk bij je vriend. Hij zal voortaan echt wel zijn zakken leegmaken voordat ze in de wasmand gaan. Koeky, leuk, dat je een kat kijgt. Ik wil niet lullig zijn hoor, maar....is het misschien niet verstandig om even te wachten voordat je beeb er is? Want die kan namelijk allergisch zijn voor katten en dan moeten die katten weer weg. Vind ik altijd zo zielig. Melanie, grappig stukje. Marloes, ik heb even de echofoto's aan mijn hubbie laten zien. Kijk...dat is een jongetje, zeg ik. Wat....zo groot. zegt tie. Hahaha...leuk he. Tanya, jij had gisteren je dag wel zeg. Geen doos, rot behang... Vandaag nieuwe dag, nieuwe ronde. Lekker dat je schoonmoeder komt behangen. Is zij ook weer blij. Gwen, ik zou me echt niet laten afschepen. Jammer dat je al betaald hebt, anders hadden ze die rotzooi kunnen houden. Miep, straks heb je alle tijd om te rusten. Jody, Je buik ga straks zo in de weg zitten, dat sporten dan niet leuk meer is. En dan vind je die rust wel lekker. Sonya, zo te lezen schieten jullie ook al lekker op. Gisteren een rustdag gehouden. Ik kon niet meer van mijn rug. Moet eerlijk zeggen, daar ben ik wel van opgeknapt. Maar ja...als het een beetje tegenzit loop ik nog 4 maanden en om nu al met zo'n rug te zitten en heel de dag niks doen, dat gaat zelfs mij te ver. Zie wel wat de ha straks zegt. Peetje, ik mis je hier. Waar zit je en gaat alles goed?
Tanya, sommige dingen moet je gewoon aan een ander overlaten en daar is behangen er 1 van. Ik begin er niet aan ookal ben ik best handig. Gwen, ik zou als ik jou was goed je beklaag doen bij de manager. En als het nu erg lang duurt of weer niet goed is, ga je lekker naar en ander. Nou ik weet nu precies hoe Kim zich voelt. Ik had vanacht vreselijk veel last van maagzuur, ik voelde het zo terug stromen me mond in, bah! Geprobeerd zittend te slapen maar dat was niet zo'n succes dus vanmiddag maar even liggen.
goede morgen meiden Zo ff twee dagen niet op de pjoeter geweest, omdat san hem in belsag genomen had! MArloes: overduidelijk een jongen! Jody: jameer dat je het softballen moet gaan opgegeven, maar ach over een tijdje kun je weer......... ben voorzichtig volgende week. Twas niks voor mij. Heb 6 jaar gesoftbalt op de middelbare school, maar ben iemand van de grond actie's, hihi........ dat gaat vast niet meer met een dikke buik! Kim: mooie buik heb je gekregen en leuke boom! Tanya: boren gaat toch tegenwoordig anders? Je schijnt je kindje nu bij het kinnetje steunend naar voren te moeten laten leunen! Ben zo blij dat er een kraamverzorgster komt die alles uitlegt! Succes met het behang! Gwenn: hebben jullie dan zo speciaal maat bed? Zanoni: mooie kleuren hoor. GRappig: zelfde kamertje, zelfde kleuren! ZO ben aan het werken en moet nodig eens iets gaan doen. Ligt een hele stapel meldingen van het weekend, die ik nog allemaal moet intypen! En moet nog het nieuwe rooster maken, dus ben nog wel ff bezig! Eergisternacht is me schoonzusje met een zwangerschapsvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis. Ze gaan haar vandaag inleiden als ze stabiel is. Oohh, dan worden we deze week nog tante's....spannend hoor! Verder is onze babykamer bijna klaar qua kleur, morgen ga ik de kast rood verven en 19 april komen de meubeltjes.........oo het schiet nu echt op! Twinny
Hallo, Ik ben ook een paar dagen afwezig geweest, dus op iedereen reageren is niet echt meer relevant. Maar toch even een paar dingetjes @Liekemireille, welkom bij de club De buikjes en kamertjes zien er echt geweldig uit allemaal @Marloes en Twinny, mooie echo foto's! Wij zijn van het weekend weer naar de rally geweest (Almere) en heb mijn gezicht zelfs verbrand, was echt super lekker weer. Vandaag ook weer dus iedereen een prettige dag vandaag. Groetjes Monique
Goedemorgen allemaal! Het is weer echt maandagmorgen hier op het werk - ik heb echt nergens zin in, zeker niet als ik naar buiten kijk en het zonnetje schijnt! Marloes je echofoto's zijn superschattig, het blijft iets moois die foto's he? Ik had van het weekend een soort collage in een fotolijstje gemaakt met (2d en 3d)echo foto's voor m'n vader die binnenkort het ziekenhuis in moet - kan ie meenemen Babyfoon, Kar wat toevallig , ik heb m ook t weekend gekocht! Heb je m ook uitgetest met Alex hihi Ik dacht dat ze bij Prenatal zo duur waren, maar blijkbaar een goeie aanbieding dus Loltsje ik weet niet of de aanbieding overal is, maar ik heb het zo gedaan: Bij de It's staat de Philips (ik dacht 489, die met de display) voor 109.95 en als je dan naar de BCC gaat (die de laagste prijs garantie hebben), bieden ze m ook voor die 109.95 aan (normaal daar 139.95). Vervoglens zit er in de WIJ jonge ouder (ligt bij Prenatal om mee te nemen) een bon in het middengedeelte voor 20% korting op alle Philips babyfoons, dus als je die dan van de 110 afhaalt..Ze trapten er alleen niet helemaal in (misschien hebben anderen meer geluk), maar ik heb een deal gemaakt en m voor 100 euries meegenomen.. (soms zie je dezelfde voor 159 staan!) Maar resumee overflakkee, Kar dan zal ie van jou nog goedkoper zijn geweest of niet hihi De kamertjes worden allemaal zo mooi! Leuk ook om al die verschillende smaken van iedereen te zien! Zanoni, ik kan me voorstellen dat de meubels snel moeten komen! Als ik er aan denk gaan m'n vingers al kriebelen, ik heb alle spulletjes (hoop van m'n zus) nog onderin een kast gelegd en tot nu toe kan ik er redelijk afblijven...! Kim geweldig die boom, ik zat ook al te denken om een boom te knutselen (a la die behangboom van inke.nl), ik was er alleen nog niet helemaal uit of ik het wel wilde, maar als ik nou jou boom zie staat het wel superleuk! Duss..ik ben om..ik ga aan de knutsel met behang..(ben benieuwd, heb er gelijk zin in! Twinny Spannend hoor! Is er al nieuws - het laatste uur ? Pfoei beetje lang geworden zie ik, ik ga ook maar weer es wat doen! Doei! x Kaar
Zo dat was een lekker weertje voor een rally ja! Hoop foto's weer kunnen maken? Lopen jullie dan ook rond met zo'n mega-lens? Vind ik altijd zo'n mooi gezicht die dingen
Zo, ben ik weer. Net terug van de ha. Het was een vervanger. Wat een EI. Ik alles uitgelegd, dat het in mijn onderrug zat en als ik rustig was het wel beter werd, maar ik moet nog zo lang en ik kan moeilijk nu al met mijn voetjes op de bank gaan zitten. Moet er ook nog echt niet aan denken. Zeg tie en waarom kom jij nu hier? Tja, als ik dat kon zeggen, zat ik in jouw stoel en niet er tegenover.... Maar goed, ik heb me in kunnen houden en gezegd of fysio niet iets is? Heb nu dus een verwijsbrief voor de peut. Vanmiddag om 4 uur al. Lekker hoor. Als ik pijn heb, wil ik niet wachten...
@ Kaartje, kan jij niet met ons een keer gaan winkelen ben altijd zo slecht in afdingen en kortingen pakken. En idd. hebben we weer mooie plaatjes geschoten kan ook niet anders met dit weer Wij beschikken beide over zo'n toeter van een lens ja, die ligt bij mij nou op mijn andere toeter @ Adine, ohhh wat een dombo zeg die HA. Gelukkig mag je naar de fysio, die weet zoiezo beter waar die het over heeft. Succes vanmiddag en weet zekers dat je daar wel beter behandeld gaat worden. Groetjes Monique
Monique, ik vind afdingen soms ook weer heel bijdehand hoor, maar je moet zo je dag hebben Toen iemand naar me toe kwam met - kan ik u helpen? - zei ik gewoon heel blond van "he? ik snap het niet, hetzelfde ding staat hiernaast bij de It's voor 30 euro minder, maar het is toch gewoon precies dezelfde?" Heel sneaky, maar toen kwam ie zelf met 'Oh maar dan kunnen wij hem ook voor die prijs aanbieden"...Je moet ook een beetje mazzel hebben want soms is het ook wel heel irritant met die mensen die het erom doen (of op de markt zelfs van een euro afdingen)..!
Ik ben nog effe aan het bijlezen, maar moest even hier op reageren.. Lexi, je kleintje is binnen de kortste keren 70 a 75 cm en ligt dan dus al vrij snel 'klem'in zijn/ haar box..Misschien wel iets om even over na te denken. ik zag het bij mijn kleine nichtje ineens van de week. Zij is nu 8 maanden en wilde zich omdraaien, maar daar was de box te klein voor..terwijl zij een redelijk normale afmeting box hebben. heb toen maar besloten dat de box die wij wilden (van 80 bij 80) toch echt te klein was...weet niet of je er al aan had gedacht, maar anders..denk er es over na
Ja dat vind ik ook. Vannochtend belde die vrouwelijke manager terug, wou ze mij nog ff de schuld in de schoenen schuiven...zegt ze:"Ja maar de eerste keer heeft u toch zelf telefonisch doorgegeven dat het een ovaal matrasje moest zijn!"Nou toen schoot ik ff in de aanval...ik heb verdorie het matrasje meegenomen de eerste keer . Ik heb alleen de juiste maten door moeten geven omdat het matrasje 3 keer zo hoog zou worden! Over deze keer zegt ze dat de fout bij de fabrikant ligt...en omdat ik niet heen en weer wil blijven rijden laat ze het omruilen, per post denk ik.
ADINE: Wat een sukkel van een HA, dat je zo rustig nog kon blijven. Die opmerking van hem slaat kant nog wal! Monique, lekker hoor zo'n dagje rally in t zonnetje! Adine en Sterrekind...het is idd jammer dat ik al betaald heb, want van mij mochten ze het ook houden. Heb t echt gehad met ze.