Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

koekensopie...ik vind de echos wel mooi hoor...even goed op concentreren en dan zie je het wel hoor..

Nou ik ben helemaal happy...de babykamer is bijna af..de muren zijn klaar!
    ik heb net nieuwe fotos in mijn album gezet...wat vinden jullie ervan

Het heftige paars is nu wat meer weg he :) :)

mijn prinsessenkamer...zucht... ben zo trots op mijn mannetje!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lief hoor Sonya! Echt voor een prinsesje ja! :)

Gwen, je foto's zijn leuk! Je moet ze alleen niet vergroten, en als je je ogen tot spleetjes knijpt zie je het wel hoor!

Ik moet die van mij ook nodig eens inscannen...! :)

3. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Echt een heel mooi, lief kamertje!

4. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ze met mijn mobiel gefotografeerd, mijn scanner werkt al 2 jaar niet goed meer.

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MOeder van Kim: hopelijk komt alles vlug goed met Kim en slaat de behandeling van STeven aan........... Doe Kim maar een hele dikke knuffel, tjee was dat ff schrikken zeg!

Gwen: vind de fotoos wel mooi hoor en ik zag ook een voetje in beeld, hihi..........

Sonya: super die kleuren en die beertjes band!

Adina: succes verder met je rug, fijn dat de fysio de klacht kon ontdekken......

Hebben jullie trouwens ook last van vocht in de enkels?

Mijn schoonzusje is vanacht bevallen van een kleine meisje van 2600gr. en ze heet Femke! Ze ligt nu nog in de couveuse. Het was een zware bevalling, maar verder was geloof ik wel alles oké....... Vanmiddag gaan we kijken.........

Twinny

6. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @kim; jij hebt niet een gemakkelijke/onbezorgde zwangerschap! Hoop dat je geen weeen meer krijgt en de kleine nog een hele poos bij je mag dragen. Heel veel sterkte toegewenst end oe het rustig aan, ook sterkte voor je broertje.

@adina; Ik kantel mijn bekken ook te veel naar voren, moest er van de fysio ook goed op letten. Het wordt trouwens niet slechter als je er goed op let. Andere schoenen willen ook nog wel helpen.

@twinny; Gefeliciteerd met jullie tantezeggertje! Ik heb trouwens geen last van vocht in mijn enkels.

Ga vanmiddag ook de blije doos ophalen. Ben erg benieuwd!
    We hadden de no claim ook terug, alleen hadden ze de maandelijkse premie er al vanaf gehaald, zat eerst even vreemd te kijken.
    Verder hier alles goed, voel de kleine steeds vaker.
    Vananvond weer zwangerschapszwemmen, eerste keer was er niet zo veel aan, dus we geven het nog 1 kans.

Gr Jacquelien

7. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Twinny gefeliciteerd met je nichtje Femke!
    Veel plezier vanmiddag.
    Ik heb geen last van vocht in mijn enkels

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Twinny, gefelciteerd met Femke.

En ja ook ik heb olifanten enkels.
    En dikke vingers, heb ringen al uitgedaan.
    Vorige week al even langs HA geweest om bloeddruk na te laten kijken, maar die was nog oke.
    Voetjes omhoog is dan de tip, verder kan je er niets aan doen.

Groetjes Monique

9. Niet meer actief

Kim/mama van Kim Getsie wat een naar bericht! Het zit Kim inderdaad niet mee deze zwangerschap. Je zult nu wel bij haar op bezoek zijn en we zullen straks wel weer een update lezen. Hopelijk slaan de medicijnen aan en mag ze lekker naar huis. En ook sterkte voor Steven!
    Een dikke [​IMG] voor jullie allemaal!

Twinny Gefeliciteerd met je nichtje! Hier ook geen last van vocht in de enkels maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ik steunkousen draag (al van voordat ik zwanger was).

Jacquelien Ik hoop voor je dat de blije doos er is, hier zeiden ze dat de prenatal een algemeen leveringsprobleem had waardoor heel veel winkels hem niet hadden. Daarom bel ik de volgende keer van te voren even of ze hem nu wel hebben.

Gwen ik vind het ook mooie foto's hoor!

Sonya Mooi kamertje!

Adine Ik hoop dat de fysio gaat helpen voor je.

Wie was dat ook al weer vorig weekend met dat knobbeltje in de borst? Misschien heb ik er overheen gelezen maar hoe is het daarmee afgelopen?
    Ikzelf zit ook ergens mee, ik heb dezelfde vraag aan de vk gesteld op het forum hier, hier is de link want ik ga het hele verhaal niet nog een keer typen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=40883&highlight= Ik vind het best wel beangstigend.
    Gisteren is het laminaat gelegd op de babykamer dus dat schiet ook al el lekker op. Ik krijg nu wel steeds meer last van mijn schaambeen (je weet wel, die bosnegers ;) ) dus dat is ook minder. Ik heb mijn vragenlijstje voor de gyn alweer klaar liggen voor vrijdag.

Liefs, Tanya

10. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Net heb ik de foto gemsn-ed naar mijn oma. Zij vond hem niet duidelijk. Ik vind het gaan, maar is ook de enigste keer dat we een glimp hadden opgevangen vh gezichtje. Nu heb ik een nichtje dat het zich wel kon veroorloven om naar een goed echobureau te gaan. Bij haar zat er ook vanalles voor het hoofdje en zij mochten terugkomen voor een nieuwe echo.
    Nu krijg ik van mijn oma een nieuwe echo. Ik vind het hartstikke leuk maar voel me wel beschaamd. Nu heb ik haar teruggebeld en gezegt dat ze dan maar gezellig met ons mee moest gaan. Leuke herinnering voor later. Overigens kan zij het geld makkelijk missen anders had ik het aanbod echt wel afgeslagen. Ze is helemaal enthousiast en nu gaan we naar een goed echobureau. Ik ga maar ff teruglezen over jullie ervaringen, want we hadden het er laatst nog over.

Beterschap met jullie enkels meiden...voelt vast niet prettig.

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Twinny, gefeliciteerd met je kleine nichtje..wat een 'coole'naam ook, femke! Hoop dat alles goed met ze gaat.

Monique (mama van kim) wat super van je dat je ons hier op de hoogte blijft houden van hoe het met Kim en de kleine gaat. Ik zie dat nog niet veel mama's doen, terwijl het voor ons toch ook heel fijn is dat we weten hoe het met haar gaat. Ik wil jullie veel sterkte wensen, lieve Kim je hebt het niet makkelijk zeg..Ook leon wil ik veel sterkte wensen, die zal ook wel enorm geschrokken zijn, en je bent zo hulpeloos als papa he?
    Ook wil ik jullie nog even succes wensen met Steven en hopen dat het eerst zó goed blijft gaan, zodat die vervelende chemo en nare prednison heel ver uit de buurt kunnen blijven..

Verder wilde ik nog van alles tegen iedereen zeggen, maar ik ben even vergeten nu wat bij wie hoorde. Ik zag een echo (ik denk van..gwen?) en die zag er super cute uit, zo met de handjes ervoor..hihi, zijn onze beebie's dan nu al zo eigenwijs?

Ik zag ook een heel mooi kamertje, volgens mij van sonya...Super geworden, en dat paars is heel erg mooi juist.

Ik ben zelf stiekem een beetje bang dat ik zwangerschapsvergiftiging heb..ik weet alleen niet of ik nu de huisarts moet bellen, of moet wachten tot volgende vrijdag als ik weer naar de VK ga. Ik zie namelijk steeds lichtflitsen en sterretjes vanuit mijn ooghoeken voorbij vliegen. Ook heb ik veel pijn/ harde buiken en voel ik me af en toe zo 'raar'(soort duizelig of slap ofzo) Hebben jullie een advies? (huisarts heeft namelijk nu geen spreekuur ofzo)

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Tantan? Er zit een slotje op de vraag die je hebt gesteld aan de VK hier..betekend dat dat je al weet wat het is ?

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, ik heb weleens gehoord dat in bepaalde houdingen je baby een slagader o.i.d. kan afknellen. Daar zou het van kunnen komen. Omdat je het ook maar op 1 zij hebt? Maar gewoon even langs je HA of VK gaan hoor! Niet mee wachten!

Niva, gewoon even je VK bellen, niet wachten tot vrijdag! Bloed laten prikken, bloeddruk laten meten etc.
    Heb je niet gewoon een erg lage bloeddruk? Daar kan het ook van komen. Bij zwangerschapsvergiftiging hou je ook veel vocht vast, vooral ook in je gezicht. Heb je dat ook?

Vocht vasthouden: dikke vingers hier, sinds een week. Heb mijn ring al afgedaan. Nu hopen dat ik die niet kwijt raak.. :(

Ik heb zo'n enorme hekel aan mijn werk op dit moment.. :evil: Zit er echt doorheen. Ik ga maar eens flink advertenties bekijken denk ik.

14. Amle

Amle Niet meer actief

Hé meiden,

Ben ik eindelijk weer eens...
    We hebben een heerlijke 'huwelijksdag' gehad en daarna genoten van een zalig weekendje weg. We hebben het ernorm getroffen met het weer.

Ik moet alles nog bijlezen vanaf pagina 587, dus ben nog wel ff bezig... daarna probeer ik te reageren!

Liefs Elma

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Niva, heb je niet gewoon last van suiker tekort en misschien moet je het toch iets rustiger aan gaan doen. Volgens mij komt zwangerschapsvergiftiging in deze periode nog niet voor. Bel voor de zekerheid eens de vk en misschien dat je je urine kan afleveren bij de ha, die hebben dan snel gezien of er teveel eiwitten in je urine zitten.

Sonya, wat een mooi fris kamertje hebben jullie gemaakt.

Tanya, ben erg benieuwd wat vk zegt. Mijn hart slaat ook weleens op hol, maar zoals je zelf al aangaf, kan dit ook zwangerschapskwaal zijn.

Twinny, gefeliciteerd met je nichtje. Luister maar niet te veel naar de bevallingsverhaal. ;)
    Dikke enkels heb ik niet, maar mijn vingers zijn 's morgens wel wat stijver. Dan ga ik maar gauw achter de pc zitten en een beetje typen. Schijnt goed te zijn. ;)

Gwen, zag echt wel een voetje op de echo hoor en idd, hij wil niet op de foto. :D Leuk van je oma dat ze een echo kado doet. Voor haar natuurlijk erg leuk dat ze er bij mag zijn. Neem je je dochters ook mee?

Jacquelien, zijn er bij jullie ook zo weinig dames aan het zwemmen? Wij waren vorige keer maar met 5.
    O ja, ik draag niet graag hakken, dus mijn schoenen zijn al plat. Maar is idd wel belangrijk als je rugklachten hebt.
    Succes met je doos vanmiddag.

Sonya, was jij dat niet met je knobbeltje in je borst? En was jouw vriend niet plotseling opgenomen in het ziekenhuis?
    Zat me dit ook al af te vragen hoe het nu ging.

Elma, ben je al terug van je weekend? Hoe was het? Je had in ieder geval lekker weer.

Peetje, ik mis je hier. Begin me nu een beetje zorgen te maken.

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Dank je voor jullie reacties Adine en Kar.
    Ik probeer de vk te bellen, maar zij is steeds in gesprek. Ik weet niet zo goed wat het is, heb ook hartkloppingen en zweethanden enzo..bijna alsof ik hyperventileer. Vind het iig een beangstigend gevoel zo'ver weg'te zijn...

Ik ben erg bang geworden voor het bloedprikken, de vorige keer ging het zó mis dat ik (bijna) ben flauwgevallen bij de VK in de praktijk. Heb toen ongeveer 15 minuten in een roes gezeten cvoordat ik weer bijkwam en vriendje is nu niet thuis dus ik weet echt even niet wat ik moet doen.

Ik probeer haar zo maar weer te bellen dan..

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    p.s. Adine toch...Zeg je tegen jacqueline; succes met je doos vanmiddag? :|

*proest*

18. Niet meer actief

Nee, zodra je een vraag gesteld hebt gaat er automatisch een slotje op. Zo kan alleen de vk reageren of ikzelf en niet anderen. Ik heb daar nog geen antwoord op gekregen.

Dat had ik ook gehoord, maar dan als je op je rechterzijde ligt of je rug. Op je linkerzijde slapen zou juist de beste houding zijn en juist in die houding heb ik het. Ik moet vrijdagochtend toch weer op controle bij de gyn dus dan ga ik het meteen aan haar vragen. Ukkie beweegt nog steeds goed, maar het is gewoon een eng gevoel als je hart ineens een slag mist. Zodra ik dat merk draai ik gauw even op mijn rug of andere zij.

Alina Jij had een paar weken geleden toch ook last van hartritmestoornissen en daarvoor moest je toch naar het ziekenhuis? Waar had jij precies last van? Je mag het me ook PB-en als je liever niet hebt dat het hier openbaar gemaakt wordt.

Zo de hond uitlaten en het regent hier.... :( , geef mij maar het weer van gisteren!

Nog geen nieuws van Kim?

Liefs, Tanya

19. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Oei, die is idd wel erg dubbelzinnig. :D

20. Amle

Amle Niet meer actief

Hé ladies,

Zo, heb net bijna 30 blz. bijgelezen, maar wel globaal.
    Heb wat moeite om mijn aandacht er bij te houden...

Ik zal proberen kort te reageren op die paar dingen die zijn blijven hangen:
    @Marloes en Gwen: gefeliciteerd met jullie zoon!
    Het heft de score zeker een beetje op, ik ben degene die dat lijstje bijhoudt en we staan nu als volgt:
    10 meisjes
    7 jongens
    7 bekend (jongen/meisje, maar niet openbaar op forum!)
    14 surprises
    @Pinkpuma: welkom!
    @Kim en Monique: ik ben echt zeer geschrokken na het lezen van de berichtjes. Ik hoop dat het snel beter met Kim gaat en dat de kleine inderdaad zeker nog 10 weken blijft zitten. Monique: Sterkte, zeker ook met je zoons!

Sorry dat ik niet overal op reageer en ik hoop geen ernstige of hele blije dingen overgeslagen te hebben!

Hier gaat het op zich goed.
    We hebben een fijne trouwerij gehad en een heerlijk weekend weg. Het weer heeft zijn best gedaan! Tevens zijn alle babyspullen binnen (kinderwagen en de kamer). Jammer genoeg kunnen we de kamer niet in gaan richten.... want ons huis is verkocht (nog onder voorbehoud van financiering, maar toch... binnen 2 weken!). We zullen dus per 1 juli tijdelijk ergens anders moeten gaan wonen. We gaan proberen een huurwoning te regelen, zodat we toch ons eigen plekje hebben. Lukt dit niet, dan gaan we vanaf dan een half jaar bij mijn ouders inwonen?! We moeten maar zien hoe dit allemaal gaat lopen. Een voordeel is dat we het huis kwijt zijn en daar geen stress meer van hebben. Nu hebben we alleen weer stress hoe het nu moet?

Ik zal vanavond foto's van de 'grote dag' in mijn album plaaten en op de website!

Zaterdag de pretecho... weten we dan eindelijk wat het wordt!
    Laat ik jullie dan natuurlijk ook z.s.m. weten, er leest hier toch geen familie mee!

Tot snel
    Liefs Elma

Deel Deze Pagina