Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    He gelukkig Kim is weer thuis...!
    Monique: moeten we nog wat van die spanbandjes sturen om haar aan de bank te binden?
    Kim: wel blijven liggen he? Doctor's orders!

Jody: als je je nog dingen kan herinneren: ik ben wel goed in mensen zoeken op het internet, vraag maar aan Evelien!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wie weet wanneer Evelien weer terug komt van haar vakantie? Ohhh, wat zal ze hebben genoten en lekker bruin zijn!

Peeetjuuu! Waar zit juuuuuu!

Groetjes Miep

3. Amle

Amle Niet meer actief

Thanx Miep, voor het compliment!
    Ben ook wel tevreden over dé dag.

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Kim, jij weet er wel de spanning in te houden. Luister goed naar je moeder, laat je nog maar lekker verwennen, want straks is dat allemaal over. Blij dat je weer thuis bent meid.:D

Miep, ik heb je een pbtje gestuurd.

Elma, wat een leuke foto's en tof dat je huis verkocht is. Nou ja, bijna dan. Hopelijk hebben jullie snel een huurhuisje en kan je de babykamer een beetje inrichten.

Volgens mij kwam Evelien morgen thuis.

Ik heb Peetje al een pbtje gestuurd, maar nog niks terug gekregen. Zag ook dat ze vorige week donderdag voor het laatst gepost heeft. Maak me wel een beetje zorgen hoor.

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Adine, heb jij haar tel.nr. niet dan. Jullie zwemmen toch samen?

Niet dat je dan elkaars tel.nr. moet hebben.

Ik vind het ook maar nix dat we al zo lang nix van Peeetje hebben gehoord.

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb ik Koeky. Ik heb er al mee in mijn handen gestaan, maar ik wacht eerst nog even of ze misschien vandaag of morgen nog op mijn pbtje reageert.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow ok gelukkig dus dan is er altijd een mogelijkheid als het echt te lang gaat duren.

Ach misschien maken we ons veel te druk om nix. Heeft ze het gewoon druk met de uk in d'r buik en haar dochter.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    JOEPIE Kim is weer thuis! :) :) Heerlijk! Verwen haar maar lekker Monique! Fijn dat je ons op de hoogte hebt gehouden, hopelijk horen we Kim zelf snel weer hier.

Elma: leuke foto's hoor! Echt een trouwerij zo.. Jullie zien er zo gelukkig uit! En mooi buikje ook! :)

Peetje is wel eens vaker wat langer niet online, toch? Ze heeft toevallig ook niet in de lounge gepost?

Ik denk ook dat Eveline morgen weer terug komt. Een dikke week zei ze, 10 dagen denk ik. Super bruin en ontspannen en verliefd natuurlijk... *jaloers*!

Ik ga eens kijken of er nog iets op tv is. Zit er helemaal doorheen. Moest net de hond optillen over de brug heen - hij heeft hoogtevrees - en nu doet mijn buik pijn. :( Maar ik had deze keer geen zin om in de koude wind te gaan wachten tot meneertje eindelijk die brug eens over zou steken. Eigenwijs dier.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hi dames,

Monique fijn dat Kim ligt te slapen op de bank THUIS! En idd gewoon vast binden.. Dus Kim..je bent gewaarschuwd.

Miep: heb je een pb gestuurd. Vind het trouwens wel raar dat als jullie gezegd hebben, het geslacht niet te willen weten je dan zo'n foto mee krijgt.

Elma: fijn dat je van jullie 'trouwdag' genoten hebt. en nog veel beter: je huisje gewoon verkocht..

Hier vanochtend weer de apk gehad en goed gekeurd. Mag gewoon in het ziekenhuis blijven. Alles was weer goed, bloeddruk en beebje. Heb weer een echo gehad. (gaaf gaaf gaaaaaaf) Nog steeds een jongen... Preuts is die kleine van ons echt helemaal niet.

nu over 3 weken weer terug komen.

Vanavond verjaardag, dus ik denk tot morgen

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, dat zou je denken. Maar zo logisch is het niet hoor, om van deze foto het geslacht af te lezen. Dat merk ik ook aan alle PB's die ik krijg van jullie. Jullie denken niet allemaal hetzelfde hoor! ;) Dus ik weet nu nog niks eigenlijk.

Prettig verjaardagsfeest vanavond!
    Groetjes Miep

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    heb net jouw foto naast die van mij geopend... ik ga toch echt voor een .... nou dat stond in de pb

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik heb snel bijgelezen en gelukkig is Kim weer thuis. Ik moet er nu weer vandoor, ik vanavond nog even te reageren.

13. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Die sterretjes en harde buiken heb ik dus ook sinds 2 weken! Ik heb al een collega gevraagd of zij dit ook tijdens haar zwangerschap had. Nee dus.
    Het gebeurt mij vooral op mijn werk, zijn echt van die zwarte sterretjes die aan de zijkanten beginnen te dansen, de harde buiken heb ik al een tijdje, meestal een paar per uur. Als je echt niet vertrouwd zou ik toch de huisarts/verloskundige bellen. Hoop voor je dat het niets ergs is.

Gr Jacquelien

14. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Friesland
    Ik zat ook al even vreemd te kijken, maar wist dat ze de blije doos bedoelde :) .
    Ik heb hem trouwens gehaald en er zitten erg leuke dingen in!
    Een pak pampers, billendoekjes, fopspeen en een gewone speen, opvolgmelk, sudocreme, rompertje en allemaal foldertjes waar je korting mee kan krijgen. Erg leuk allemaal!

Gr Jacquelien

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

ik heb het vanmorgen met de gyn besproken. Kenmerken zijn
    -tintelende vingers
    -vocht vast houden in handen en benen/voeten
    -hoge buikpijn, niet bij de baby zeg maar, maar boven middenrif
    -duizeligheid
    -sterretjes zien

16. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Friesland
    @elma; gefeliciteerd met jullie huwelijk, zal zo de foto's even bekijken.

@niva; Als ik hyperventileer dan doe ik altijd een boterhamzakje voor mijn mond en adem hier in en uit. Ook moet je proberen om rustig te blijven, is erg moeilijk! Meestal gaat het dan langzaam over. Ik heb hier last van gekregen sinds mijn schildklier niet meer goed werkt. Bij mij beginnen mijn vingers en tong te tintelen, het koude zweet breekt me uit en wordt ook erg slap ook krijg ik acuut last van mijn darmen (diarree).
    Ik vind het een heel vervelend gevoel, maar volgens mijn huisarts kun je er niet veel aan doen.

@loltsje; Ik denk ook dat ik het ook zie. Maar zeker weten doe ik het niet.

Over het zwemmen, weet niet meer wie het vroeg, er waren de eerste keer ook maar 4. Vond dit erg weinig. We gaan vanavond niet heen, mijn schoonzus gaat niet.

@kim; Mooi dat je weer thuis bent, doe het maar rustig aan.

Gr Jacquelien

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooooh, zielig

Breaking News! Babypruikjes veroveren Amerika!

Eerlijk is eerlijk: die kale knar van je pasgeboren kind ziet er toch niet uit? En denk eens aan alle emotionele schade die zo'n kaal kind op kan lopen! Vandaar dat het Amerikaanse bedrijf Babytoupee sinds kort een attente oplossing op de markt brengt. Juist: toupetjes voor baby's! Voor 20 dollar tover je die kleine om tot een Bob Marley die elk kraampartijtje in een rasta-happening verandert. No baby, no cry... Op de Amerikaanse tv is Babytoupee al 'hot news'.

Verantwoordelijkheid
    'Ouderschap is een grote verantwoordelijkheid maar, het kan ook de bron zijn van eindeloos amusement.' Zie daar het mission statement van het Californische bedrijf Babytoupee. En dus brengt Babytoupee een reeks verrassende toupetjes op de markt waarmee ouders hun kraamgasten en ander volk kunnen vermaken.

Pippi-pruik
    Voor liefhebbers van rood haar is er de Pippi-pruik (links), ambitieuze ouders zullen kiezen voor het Donald Trump-kapsel terwijl de Lil Kim-pruik bij sommige moeders beslist in de smaak zal vallen. 'Als je een kind krijgt, betekent dat niet dat je geen lol meer mag maken,' zegt Graham Farrar, oprichter van Babytoupee. 'Met deze pruikjes geef je je kind net dat beetje extra persoonlijkheid mee

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:confused: :confused: Ik vind zo'n kaal koppie juist geweldig.

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja ik vind het ook zo grappig staan, die kleine kale hoofdjes. Ik denk dat een pruikje erg nep zal staan! Doe mij dan maar een kale baby hoor!
    Hoe bedenken ze het zeg, pruikjes voor baby's....

Jacquelien: Wil je mij PB'en? Over het geslacht?

Groetjes Miep (heb net een uur gewandeld en ben heerlijk uitgewaaid)

20. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Kim fijn dat je weer thuis bent!

Marloes typisch iets amerikaans...wel leuk als grapje..maar toch niet voor serieus :)

Elma gefeliciteerd met jullie trouwen en met de verkoop van jullie huis..mooie foto's!

Niva hopelijk dat rustig aandoen helpt

En voor de anderen die sterretjes zien..hopelijk is het niks ergs.

Adine. Ik neem mijn dochters niet mee, want die zijn of heel zeurderig of te druk. Ze vinden de dvd kijken wel leuk ;)

Ik heb denk ik een flinke verkoudheid opgelopen of een griepje. Keelpijn, oorpijn en rugpijn :( Maar goed, stelt niks voor vergeleken wat ik hier allemaal lees.

Deel Deze Pagina