zo ben eindelijk weer bijgelezen. Kim, wat schrikken zeg! Is toch wel heftig om te horen dat het ook zo kan gaan. Maar gelukkig is je uk lekker blijven zitten waar die zit. En hopelijk blijft ie daar nog een poos zitten! Sterkte ermee! Ik heb trouwens ook de blije doos opgehaald. Vind dat er echt veel in zit! Had veel meer reclame folders verwacht. Ik heb ook meteen bij de prenatal een luiertas/verzorgingstas gekocht. In dat blad (is het nou wij jonge ouders?) staat er een foto van op de eerste pagina geloof ik. De tas is van spijkerstof. Vond ik wel stoer..
zo, ben ik ff blij dat ik pas vanavond eraan toe kom de pc aan te zetten. Zo heb ik de hele toestand met Kim gemist. Zoiets is namelijk niet goed voor mijn zenuwen. Kan er heel slecht tegen. Maar gelukkig is alles goed gegaan en ik hoop toch echt, dat dat zo blijft. Kim, hou je taai, he! Twinny: he, oude tante gefelicteerd met Femke Elma, fijn dat je er weer bent en zo te horen was het een geslaagd huwelijksweekend. Ga straks ook ff foto's kijken. Ben vanochtend weer bij de vk geweest, bloeddruk 115/55 en verder geen bijzonderheden. Over 4 weken weer en dan zal het wel om de 3 weken al worden. Mario komt net terug van de bouwmarkt. Hij gaat toch maar zelf aan het werk met de verbouwing. Wel samen met de buurman en die is gelukkig erg handig. Zal tijd worden. Ik wil ook eindelijk toegeven aan mijn nesteldrang! Groetjes, Melanie
Ik heb net een sms van Eveline gehad: ze is weer terug in Nederland! Ze heeft het super gehad! Ze heeft alleen weer een probleem met het modem van haar computer dus is voorlopig niet op het forum... Jullie moeten allemaal de groeten hebben! Fijn om te weten dat ze weer veilig thuis is.
Oh mooi dat Evelien een mooie vakantie heeft gehad! We horen het wel wanneer ze weer kan internetten. Iedereen heel erg bedankt voor jullie PB'tjes! Grappig dat jullie er toch wel verschillend over denken, haha.... Groetjes Miep
Fijn dat evelien weer terug in het land is en dat ze het zo fijn heeft gehad. Helaas net getuige geweest van de bevalling en "moord" op een olifantje. *snik* *snik*
Goedemorgen, Ik zie dat ik de eerste ben voor vandaag. Ik ben met een rotgevoel opgestaan. Ik heb net zoals Koeky gisteravond ook nar de fantjes zitten kijken. Bah bah bah! En ik was er al bang voor dat het zou gebeuren. Er is nu nog steeds geen nieuws, ja op de site staat nu ipv "Even geduld AUB" "wegens omstandigheden geen beeld". Waarom moest ik gisteren zo vlak voor het slapen gaan nog even gauw kijken ? Oja, Kim Welkom terug! (en nu iets langer uit het ziekenhuis blijven he?) Liefs, Tanya
Miep, ik heb je een pb gestuurd. Ik heb inmiddels ook het telefoonnummer kunnen achterhalen van de vrouw waar ik het over had. Ik kwam idd haar achternaam tegen in het telefoonboek en heb maar gewoon gebeld. Toen kreeg ik haar schoonmoeder aan de lijn en die gaf me haar nummer, pfff. Gelukkig maar, want ik voelde me er flink vervelend onder. Gelukkig is Kim weer thuis! Rustig aan doen meissie!
kim rust goed uit en doe voorzichtig! ook heel de avond gekeken naar de fantjes en mijn beeld stond niet stil dus alles goed gezien helaas!
Goeiemorgen meiden! Jody ik heb je PB ontvangen, thanx! Ennuh, oh gelukkig dat je die vrouw hebt kunnen bereiken zeg! Ik kan me voorstellen dat je je anders knap ellendig zou voelen.... Jullie praten zo geheimzinnig over die olifanten, ik zal eerst es ff kijken in de lounge. En dan te wandelen! Heerlijk! Groetjes Miep
ging weer niet zo lekker nee... afgelopen week te druk gedaan (veel in het huishouden gedaan en haasten om hier te kijken (kamertje kwam natuurlijk ook zaterdag dus ook haasten en veel doen) en kreeg al meer harde buiken. maar liep eigenlijk een beetje door. je word op een gegeven moment makkelijker, in het begin luister je goed naar je harde buiken en daarna heb je zoiets ach zal zo wel over gaan. Op een gegeven moment leek het op weeen. ik kon af en toe niet meer overeind staan van de pijn. weer ziekenhuis,gekeken en gekeken. alles is wel goed maar wel door de harde buiken zijn zorgwekkend. gisteren was het was trouwens goed van de kleine! placenta ligt nog steeds benee.. grote redding anders had het mischien wel mis kunnen gaan. ik vroeg over de keizerssnee wanneer de plaats vond en ze antwoorden er op..``onze streef is eerst dat je de 7 maanden gaat redden!``. ze willen zoieso dat ik vroeg gaat bevallen, zodat de kans kleiner word dat het spontaan gebeurt. ze zijn bang dat de placenta scheurt of los laat. Normaal is het geen hele erge ramp maar omdat de placenta eerst gaat komen en de kleine er dan nog in zit, willen ze de natuur voor zijn. Vanaf nu moet ik om de twee weken terug komen. 17-4 weer en uiteraard weer acuut komen met kramp of vochtverlies. bloed druk schommelde ook heel erg.. paar keer 150/90 en dan weer paar keer 90/60. nou een beetje duf en bleehh.. niet zo lekker in me vel dus niet alles echt gelzen sorry voor de rest..
Hey meiden, Het is weeral een hele tijd geleden dat jullie nog iets van mij gehoord hebben, maar dat komt omdat het nu inmiddels al de vijfde week is dat ik in het ziekenhuis lig aan de weeënremmers en dat terwijl ik dus al plat lig van de dertiende week zwangerschap! Ik moet hier zeker nog even blijven tot ons meisje (jaja een meisje, we weten het eindelijk) genoeg kansen heeft om buiten de baarmoeder te overleven want nu zijn die uiteraard nog miniem. Het is wel redelijk zwaar om hier constant op die vier muren te moeten kijken, maar ach, ik ga er zoiets moois voor in de plaats krijgen! En eindelijk heb ik nu laptop en internet op de kamer dus dat maakt het ook wel iets draaglijker, kan ik eindelijk weer wat contact hebben met de buitenwereld! Kim, wat lees ik nu, blijkt dat jij ook een hele hoop problemen achter de rug hebt, hopelijk blijft alles nu goed gaan en blijf je nog een hele tijd uit het ziekenhuis! Ik zie dat jullie inmiddelels allemaal al een groot deel van de baby-uitzet verzameld hebben! Heb al mooie spulletjes/kamertjes gezien en uiteraard ook hele mooie buikjes! Ik heb nog niks voor de baby kunnen kopen omdat ik eerst de cruciale periode wou voorbij hebben (de eerste drie maand) en dat ik sindsdien nergens anders ben geweest dan thuis of in het ziekenhuis, maar ik haal m'n schade wel in eens onze kleine meid er is... m'n man gaat gewoon de belangrijkste dingen halen over een paar weken, zoals bvb het bedje, de rest halen we dan samen als onze meid er is. Hoogstwaarschijnlijk wordt het een premature baby en moet ze de eerste levensweken doorbrengen in de couveuse, want aan 34 weken zetten ze de weeënremmers stop, maar ik zal al heel blij mogen zijn als ik die 34 weken haal, volgens de dokter en de verloskundigen, ben ik een wandelende tijdbom en kan het dus elk moment gebeuren dat m'n vliezen breken of de weeën er ondanks de weeënremmers toch doorkomen. Gelukkig krijgt ze elke dag dat ze in m'n baarmoeder kan blijven meer kansen! Hoe gaat het anders met jullie? Heb gezien dat enkelen last hebben van sterretjes en duizeligheid? Je vermijdt dan best benauwde ruimtes of bvb drukke winkels waar je lang in de rij voor de kassa moet aanschuiven. Heb je toch last, dan is het best, dat je je even probeert te neer te zetten en in een zakje ademhaalt. Evelieveling, hoe was je vakantie? Twinny, tante Van harte gefeliciteerd met Femke! Elma, van harte gefeliciteerd met jullie trouw en de verkoop van het huis! Haha, ik las ook iets over pruikjes bij baby'tjes, ik denk dat dat heel onnatuurlijk moet overkomen, zo bvb een rasta bij een baby'tje... neen, geef mij maar dat schattige kale kopje Zal jullie ff moeten laten want moet aan de ctg en krijg daarna nog een echo. Tot later! Liefs Kirby
pff wat een morgen.. zit nu op mn werk maar zit echt met dichte oogjes.. Vannacht heerlijk wakker gehouden door mn man. Hij heeft de hele nacht (echt de heeeeeeeeeeeeeeelllllllllleeeeeeeeee nacht) liggen snurken, en niet zo zachtjes ook.. Nu snurkt ie wel vaker, maar zoveel als vannacht niet. Komt dan bij dat ik een stuk lichter slaap nu. Dus ik heb de hele nacht wakker gelegen tot ik het niet meer uithield.. ging naar het toilet en heb daar een potje zitten janken, gewoon omdat ik me zo uitgeput voelde. Vanochtend boos gedaan tegen mn mannetje, slaat nergens op want hij kan het ook niet helpen dat ie snurkt. En nog een potje zitten janken.. lekker begin van de dag! (heb het wel weer goed gemaakt voordat ik naar mn werk ging hoor! )
Peeetje en Kirby: Jullie laten mij (ons) wel schrikken hoor! Peeetje, doe dan ook gewoon rustig aan! Je weet dat je je niet te druk mag maken. Huh hun streven is de 7 maand te halen? Mooi kamertje hoor Peeetje: erg mooie kleuren en ook het laminaat vind ik erg mooi! Kirby: Een wandelende tijdbom? Oh jee, klinkt best ernstig dat je kleine meid nu elk moment geboren kan worden. Moet niet hoor! Nog zeker een aantal weken (liefst maanden) wachten! Mooi dat je nu een laptop met internet hebt, heb je inderdaad wat meer contact met de buitenwereld.... Pinkpuma: Das ook al niet best zeg..... Kon je mannetje niet op een logeerbed of op de bank gaan slapen? Nu ben jij uitgeput en moet je nog een hele dag werken ook..... Groetjes Miep
@kirby.. bah meid. dus genieten voor jou zit er niet in. en ik maar klagen dat ik zo vaak terug moet naar het zh en jij ligt er 24 uur in.. @miep ik doe rustig genoeg hoor..zover het kan. ze dreigde ach dreigde ik snap het ook wel met opname.. maar ik heb er nog 1 lopen hier. Kan moeilijk 24 plat gaan liggen en zeggen sorry romy papa en mama willen een tweede helaas voor jou dat je nu daar onder lijdt.. nee.. de zorg word zo goed als over genomen maar als ik me iets maar goed voelt wil ik die tijd met haar goed maken. en.. bij romy verwachte ze ook dat ze een 7 maanden kindje zou worden en met 37 weken kreeg ik inleiding na inleiding omdat ze erniet meer uit wou niet zo zorgen maken, ik ben geen lopende tijdbom
Twinny, gefeliciteerd met Femke! Gwen, leuk zeg dat je van je oma een nieuwe echo krijgt! Sonya, wat een super kleuren op de babykamer! Zo komt dat paar heel mooi uit! Elma, Fijn dat jullie huis zo snel verkocht is! Dan heb je daar inderdaad geen zorgen meer van. En leuke foto's van jullie trouwen! Miep, ik heb een vermoede over de echo... Ik heb je een PB gestuurd. Ben wel heel benieuwd wat iedereen denkt nu! Kim, wat fijn dat je weer thuis bent! En goed naar je moeder en Leon luisteren! Helemaal niets doen dus! Melanie, fijn dat de APK weer goed was! Peeetje, het zit jou ook niet mee he. Je moet wel naar je lichaam luisteren meid! (ik weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan) Je hebt trouwens een mooie frisse kleur op de meur zitten! Kirby, ook al niet zo'n leuk bericht.. ik hoop dat jouw kleine meid ook nog lang bij je blijft zitten! Dikke vingers, ja ook ik heb mjn ringen vorige week af moeten doen Zo nu snel wat gaan doen hier, want we gaan zo lekker bubbelen, even lekkere relaxen [/b]
Kim, gelukkig ben je weer thuis en denk er goed om, RUSTIG AAN DOEN! Peeetje, jij ook RUSTIG AAN DOEN! Kirby is het voorbeeld als jullie toch te veel gaan doen. Kirby, wat een drama dat je al 5 weken in het ziekenhuis ligt en moet je nu tot week 34 blijven liggen? Gelukkig heb je nu internet en kunnen wij je een beetje vermaken met ons geklets. Ook kan je op internet lekker shoppen voor jullie kleine meid. Deze 3 dames erg veel sterkte!
kirby....veel sterkte in het ziekenhuis..lijkt me zeker niet niks om al zolang daar te moeten liggen..maar inderdaad je weet waar je het voor doet.. sterkte hoor. Peetje.... ik vind jullie babykamertje al erg mooi geworden hoor...jammer dat jij je niet zo goed voelt.hopelijk gaat het snel beter.. trouwens mooie echo foto.. Verder iedereen bedankt voor de reactie op onze babykamer Vandaag iedereen maar lekker genieten van de april zon he!