@Kar76, wat voor experiment is dat dan? Of had je het al verteld @Peetje, jeetje, zeg. Je laat ons ook flink schrikken. Geen nieuws, goed nieuws gaat dus duidelijk in jouw geval niet op. Ga je het voortaan wel rustig aan doen nu? Krijg je wel genoeg hulp om je heen met alle bezigheiden. Ben je nog aan het werk? @Kirby, voor het feit dat je al zo lang plat moet liggen, klink je wel erg opgewekt. Meid, hoe hou je het vol? @Twinny, hopelijk voel je je al weer een stuk beter inmiddels. Je hebt al een hoop luisterende oren aangeboden gekregen zag ik, maar ik denk dat je in elk geval op de steun van ons allemaal zou kunnen rekenen mocht het nodig zijn. @ iedereen: Ik had het al een tijdje geleden gevraagd, maar volgens mij geen reactie gehad of over het hoofd gezien, maar moeten we nog iets reserveren voor 21 april? Vooralsnog ga ik ervan uit dat we 21 april om 12.00 uur afgesproken hebben voor de Burger King in Utrecht. Ik schat de we met 8 - 10 bolle buiken zijn... Toch? Groetjes, Melanie & bummetje
Maakt op zich niet uit hoor, alleen kan beter via PB denk ik, anders krijgen we zoveel berichten in dit topic die eigenlijk alleen maar voor mij bestemd zijn.
kim.....fijn om te horen dat het goed met je gaat..en alvast heel veel plezier morgen bij de 3 d echo.... waar krijg je hem als ik vragen mag... ik krijg het binnenkort in helmond Hoop dat het een beetje een goed buro is...
ja ik ga ook in helmond sonya ben er al eerder geweest met 16 weken. toen was die al zo mooi! foto's staan in mijn album kun je eens kijken. die man vond ik persoonlijk ook ERG aardig dus ga er met plezier naar terug!
oh ja, daar was ik benieuwd naar: er heeft wel eens iemand geschreven dat ze bij de echo een envelop meekregen met het geslacht erop.. en nu wil ik weten: is de envelop al open, of nog dicht?
Kirby: moet er eigenlijk niet aan denken aan jouw situatie, wat naar...wel leuk dat je nou weer kan meekletsen. Hopelijk blijft je kleintje nog een aantal weekjes zitten. Peetje is echt lastig als je kinderen hebt om niks te doen...sterkte meid. Kim leuk dat je er weer bent! Jij ook sterkte. Miep zet er nou bij wat die percentages hebben "gegokt". Ik ben benieuwd meid. Twinny rot dat je je ei niet zo goed kwijt kan....hopelijk voel je je al wat beter. Melanie als het nou heel lekker weer is dan kunnen we aan de gracht in t zonnetje gaan zitten. Dus wat is wijsheid. Reserveren of niet? Ik heb weer nieuwe fotos in mijn album. groetjes Gwen
zo gwen...die buik van je groeit snel...wel mooi hoor! en kim.... ja die echo fotos van jou zijn zeker mooi. wat zal het een verschil al zijn met morgen. nou fijn om te horen dat het je goed bevallen is.weet ik ook zeker dat ik een goede keus heb gemaakt
Kim en Sonya...hoe heet dat buro? Zitten ze ook vlakbij Utrecht of Amsterdam...of kan je hun site even doorgeven?
www.kijknou.net maar ik had het gevonden via google...mischien is er ook een dichter bij jou in de buurt!
wat zouden jullie doen? elke keer als ik in het ziekenhuis kom, kijkt de gyn even naar de baby... steeds een korte echo dus. Krijg nog een langere, groei echo..dus lang kijk-plezier... Ondertussen heb ik dus al 7 keer een echo gehad 2d.. en er komen er dus nog meer aan. Zouden jullie dan nog voor een 3d gaan..of geld aan iets anders uitgeven?
Ik heb even gekeken, ziet er wel goed uit! Maar ze zitten alleen in Helmond....jammer. Veel plezier in ieder geval! En natuurlijk ook voor Kim. En ja mijn buik groeit weer hard
Hoi meiden, Kirby, wat een vervelende situatie voor jou zeg. Dat is voor velen van ons nog zo moeilijk voor te stellen aan de weeënremmers en in het ziekenhuis hele dagen. Nou veel sterte en hopelijk blijft die kleinenog veel weken zitten! Kim, fijn dat je weer thuis bent. Doe maar lekker rustig aan. Ook al is dat oersaai natuurlijk. Peetje, ook jij je gemak houden dus, ook al ben je ervaren en ging het de vorige keer ook allemaal goed. Probeer naar de signalen van je lichaam te luisteren! (sprak ze wijs...haha!) Twinny, hierbij een digitale knuffel voor je. Hopelijk zit je gauw weer wat beter in je vel! Nog gefeliciteerd met Femke trouwens!!! Jekkia, wat een toestand ook bij jullie zeg! Allebei in het ziekenhuis... fijn dat jij en je ventje weer uit het ziekenhuis is en dat het knobbeltje een melkkliertje was. Gwen, Jody schitterende buiken zeg! Bij mij begin je er nu eindelijk ook echt iets van te zien. Ik heb er wel moeite mee om het te showen. Ik ben niet anders gewend geweest dan mijn buik te verbergen... Maar ik kan er nu echt niet meer omheen. En Marloes, is er bij jou al meer te zien??? Fijn dat je steeds meer voelt, dat heb ik ook! Gisteren zag ik voor het eerst mijn buik bewegen, en mijn vriend zag het ook een keer! Ik voelde echt schopjes ver bovenin mijn buik, daar heb ik ze nog niet eerder gevoeld en toen ik naar mijn buik keek bewoog die mee, haha! Gelukkig voel ik nu steeds vaker iets en lijkt het ook meer op schopjes/plopjes ipv dat gekriebel. Volgende week weer op controle, ben benieuwd!
marloes, ik heb ook al ontelbaar echo's gehad maar een 3D echo is ECHT de moeite waard! het is zo mooi. vooral rond deze tijd. kun je echt al dat gezichtje en alles zien etc. ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!
Marloes: 3D ziet er toch heel anders uit, maar je moet wel geluk hebben dat je baby goed ligt en niet te beweeglijk is, want dan is 2D duidelijker. Maar als ik de foto's en reakties hier steeds zie en lees gaat het wel vaak goed. Zorg dat je naar een goed bureau gaat dat als het ongunstig ligt dat je nog een keer terug mag komen!
pffffffff ik heb hier de boeken staan voor de geboortekaartjes...wat een keus..veel te moelijk allemaal al iemand meer bezig met het uitzoeken.. we hebben wel de tekst voor binnen in al...die hebben we zelf bedacht
Ik zat eerst bij de grote groep en nu bij de kleine groep zeg maar. Hahaha. Dat was ik, die vertelde over de envelop! Verder zeg ik maar ff niks.... Groetjes Miep
Ik zou niet meer voor de 3d gaan. Misschien omdat ik daar zelf ook niet zo heel veel mee heb. Ik vind de gewone echo's wel leuk. En die 3d's van jullie bekijk ik nauwkeurig, maar zelf hoef ik er geen. Dus eigenlijk heb je aan mijn antwoord niks, want het is een persoonlijke mening. Succes met kiezen.