Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    oeps, ik was te ongeduldig en klikte 2 keer op ok.... :oops:

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Hi Vissie,

nee hier nog geen buik te zien... wel heb ik 1 broek die echt niet meer lekker zit, maar de rest kan ik zonder heel veel moeite zonder open te maken uittrekken.
    Gaaf dat je het goed gaat voelen en gaat zien dat baby beweegt! Ik voel ook steeds vaker ploper de plop..

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    jawel hoor.. ;)

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dames kim gaat richting slaapkamer
    alvast welterusten

marloes, succes met beslissen. je weet hoe ik erover denk. maar als je het te veel geld vind zou ik het lekker ergens anders aan uit geven. je moet er nml geen spijt van krijgen.

sonya, jij ook succes met de kaartjes. wij moeten ook maar eens gaan kijken binnenkort...

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    in welke groep zit ik...

oooh ik ben echt erg, heb zelfs op een andere site naar echo's gezocht en die vergeleken..

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Kirby: waardeloos voor je dat ziekenhuis zeg! Hopelijk helpt het allemaal wel en blijft de beeb nog even wat weekjes langer zitten! In elk geval fijn dat je nu een laptop hebt, dan blijf je tenminste een beetje bij de wereld.

Kim: jij welkom terug weer, blij dat je je beter voelt. Jammer voor je dat je nu even niks met je opruimwoede kan maar ach: dan laat je Leon toch voor je rennen? Denk jij maar lekker aan je beeb, en blijf lekker liggen! En laptoppen natuurlijk!

Hond: ik weet niet meer wie dat gezegd had (kan het nu ook even niet meer opzoeken) maar ik vind het niet aso dat je hebt gebeld hoor! Vooral als het dag/nacht doorgaat en die mensen blijkbaar niet goed voor hun hond zorgen. En als de politie afdruipt omdat ze niks kunnen doen dan kan je altijd nog de dierenbescherming bellen.
    En je hebt gelijk: het is geen k*uthond maar het zijn k*tmensen dat die zo met hun hond omgaan! Vervelend gedrag van dieren (én kinderen!) ligt vaak aan hun opvoeders, niet aan de beessies zelf!

Verder welterusten...

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Ook hier nog geen andere broeken aangeschaft hoor. Maar die rits moet echt open 's avonds. Overdag gaat het wel goed. Ik heb vorige week zo'n zwangerschapsbroek gepast, maar bah, daar voelde ik me ongelukkig in. Die elasieken komen zowat tot onder je oksels. Blèègh! Ik ga zo maar eens surfen op internet en kijken of ik daar iets kan vinden. Tot die tijd lekker nog mijn eigen kleren...

8. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Jeetje jullie gaan snel...moet steeds verversen ;)

Vissie en Marloes fijn dat jullie nu echt wat gaan voelen. Is zo speciaal gevoel.

Sonya...ik kon echt niks geschikts vinden in de boeken en als ik wat zag was het errrugg duur. Nu hebben we eindelijk wat uitgekozen wat overeenkomt met de betekenis van de naam vd kleine. Ik vind het wel een leuk kaartje, maar niet geweldig. Met mijn meiden was het 1 van de eerste kaartjes die ik zag en ik bleef bij mijn keuze, ging veel makkelijker, maar op het moment zie ik lang niet zoveel leuk.
    Succes ermee. Wij moeten juist nog voor de tekst.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    als je iets leuks vindt, stuur dan een pb...

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ondertussen is dit de tussenstand:
    81,25% gokt een meisje
    18,75% gokt een jongen

Maar geloof me, dit zegt niet veel. ;)

Goh, ik kan me niet voorstellen dat sommigen hun eigen broeken nog aanhebben.....

Gwen: Prachtige buik!

Groetjes Miep

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Zal ik doen!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    [/b]

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders verloopt... :D

14. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Leuk dat je erbij hebt gezet wat ze gegokt hebben. Erg grappig!
    En bedankt voor het compliment....bij de eerste zag je bij mij een ieniemienie heuveltje onderin. Wat een verschil he?! Onvoorstelbaar als ik er aan terugdenk. Maar Vissie en Marloes, bij een tweede gaat het straks een stuk sneller ;)

15. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Woerden

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Miep, je maakt me hier gek met zo'n uitspraak! (nee ik ben echt niet nieuwschierig ;) :) )

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen meiden!

Zanoni jij bent niet laat zeg! Pfff, tis nog midden in de nacht man! Haha.
    Sonya: Wij hebben de kaartjes al uitgezocht, maar de tekst en de naam nog niet.
    Marloes: Jij hoort bij het meerendeel.

Ik ga nu werken!
    Groetjes Miep

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Twinny; Hoe is t vandaag? Hopelijk voel je je wat beter.

Kim; Goed om van jezelf weer wat te lezen. Blijf rustig aan doen en laat voor je zorgen! Straks kan je de energie die je nu opspaart dubbel en dwars gebruiken!

Hond; Kan me goed voorstellen dat je daar gek van wordt, goed dat je er iets aan laat doen!

Kaartje; Wij hebben een mooi kaartje op internet gevonden en ik heb zelf een gedichtje gemaakt. Zal binnenkort weer eens contact opnemen om een proefdruk te laten maken.

Bedankt voor de complimentjes! Ik heb vandaag weer even gemeten en gewogen en de afgelopen 2 weken is mijn buik 6 cm gegroeid en in totaal ben ik nu 7 kilo :oops: aangekomen. Gat nu wel hard, vorige keer was het nog 4 kilo en nu dus 7 :confused: . Hoe zit het met jullie met de kilo's en centimeters?

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hoor wie het zegt ;)
    volgens mij ben je net zo`n eigenwijssie als mij..
    maar vind zo raar.. andere krijgen wel weeremmers wij niet..
    gelukkig maar hoor, maar ze zei tegen mij zodra er geen ontsluiting is...
    kijken we het aan..
    lekker is dat..

was even vergeten hoe het voelde... maar nee je vergeet het dus nooit je herkent het gelijk ja...

als jij belooft ook rustiger te doen..ga ik het ook proberen ;)

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    @pink puma oww verschrikkelijk als ie zo snurk..lekker een por geven hihi
    ik zou geloof ik gemener zijn :oops: ;)

@jody mooi buikje hoor! ;)

@twinny waar je ook mee zit.. meid..
    kop op.. na regen komt ``meestal`` zonneschijn he. 8)

@miep..geweest..naar de hema met alle twee de oma`s echt erg.
    we gingen met grote tassen weg hihihi

hihihi gekkies... zou wat wezen ja.. nee meiden maak geen zorgen hiihi
    kleintje merkt daar echt niks van hoor..

@jekia.. fijn dat vriendjelief weer thuis is en vooral van fijn van jou knobbeltje meid!

@marloes..sorry heb ik gemist dat je jarig was.. leuk he die pakjes enzo krijgen..#zwijmel#

@kar..Babybelt..heerlijk ja.. die droeg ik al snel. omdat ik veel druk onderin heb,
    denk door die placenta loop ik ook door die Babybelt veel beter..
    nu wissel ik hem af met mijn nieuwe bekkenband.

@miep lekker zeg..en is de politie nog gekomen?
    ze doen en vaak alleen zo weinig aan.
    als ie in hun eigen tuin staat...
    mijn hondje blaft gelukkig bijna nooit..gelukkig aar is idd vervelend voor de buren.

@Melanie..hou nou eens op over die burger king hahah ik krijg elke keer trek.. als ik nou het woord hoor of lees over
    meeting denk ik gelijk aan burger king.. bedankt he..
    maar ik ben niet zo regelaar dus vraag mij maar niks

@gwen mooie buik zeg! super!

@marloes.. ik maak ook geen 3d meer.. ik krijg elke maand wel,
    nu om de 2 weken een echo en vind dan idd dat ik mijn geld lekker aan andere dingen kan besteden.

hihi ik ervaren :( .. nou het is elke week/dag weer een nieuwe ervaring..
    en idd sprak ze wijs ;)
    niet voor jullie bedoelt hoor maar mensen kunnen heel makkelijk zeggen doe rustig.. maar hulp aan bieden ho maar!
    mijn schoonouders nemen wel een grote zorg over romy over. maar huishouden,hond enz.. wie moet het dan doen.
    mannetje doet echt heel veel maar toch anders hoe ik het zou doen he hihi

-- ik lig hier ook elke keer dubbel als ik mijn buik heen en weer zie gaan..
    zo mooi he.. en onverstelbaar.. ik vind het nog steeds een wonder en een hele belevenis...

@sonya in je blijde doos zit ook een geboorte kaarten aktie.. mischien zit daar wat bij?? je krijg zoveel procent korting ook.

oww. aan de ene kant zou ik willen ruiilen.. ik krijg zelfs mijn broeken niet meer over mijn kont :oops:
    maar ja had idd wel altijd hele strakke broeken.
    mijn heupen zijn al veel breder nu..
    dus het heb zijn voor en nadelen.

@miep ik twijfel zeg.. ik denk dat ik ook bij de grote groep zit...

@adine..nou ben ik er weer en ben jij rustiger hihi.. :rolleyes:

Share This Page