Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Meiden,

Voor mij zit het er weer op voor deze week.
    Ik ben nu t/m dinsdag vrij en kan tot die tijd (waarschijnlijk) niet op internet! Jullie zullen dus nog ff geduldig moeten wachten tot woensdag voor de uitslag van de pretecho :D .

Allemaal hele fijne paasdagen, dat het maar zulk mooi weer als vandaag mag blijven!

Spreek jullie woensdag! (tenzij ik eerder de mogelijkheid heb, wil het nieuws waarschijnlijk zelf ook zo snel mogelijk delen ;) , aangezien we familie/vrienden niets vertellen!).

Liefs Elma

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden!

Zo, ben weer uitgewerkt voor vandaag.
    Kilo's en cm's: Ik heb me de laatste week of 10 dagen niet gewogen, maar toen ik er de laatste keer op stond was ik al 8 kilo aangekomen.... Dus begrijpen jullie vast wel waarom ik me nu niet weer heb gewogen.....
    Ik heb mijn buik niet opgemeten, maar aan de nieuwe foto's (die ik binnenkort in mijn album zet) is te zien dat er in omtrek w.s. wel bijna een meter is bijgekomen, hihihihi.

Hahaha Peeetje, heb je net zoveel als mij ingeslagen bij de Hema? Ik heb lakens, dekens, een mutsje etc. gekocht. Scheelt wel he, 20% korting. En druk dat het er was! Ook heel veel zwangere vrouwen!

Ik heb om 9 uur 's avonds de politie gebeld en ze waren met een klus bezig en zouden daarna langskomen om zelf te luisteren. Ik lag half 11 op bed en heb tot die tijd niemand gezien. Ik denk wel dat ze er geweest zijn hoor, maar w.s. was die hond toen net even stil. Ik heb de hond namelijk afgelopen avond/nacht niet constant gehoord..... Zul je net zien dat ie dan stil is he. Maar als ze niks doen, bel ik binnenkort de dierenbescherming op. Dit kan zo niet langer, arme hond.

Haha over het geslacht, de grote groep wordt steeds groter! Haha. Nee we laten geen echo meer doen, vind ik sonde van het geld.... Op de dvd lijkt het toch echt een jongen en die foto vind ik op een meisje lijken. Maar ik blijf erbij dat het een jongen wordt. (en nee we willen het geslacht niet weten, haha, wat kan een mens nieuwsgierig zijn he)

Elma: Alvast veel plezier toegewenst bij de echo! Geniet ervan! En nee, ik doe ook niet aan zwemmen ofzo. Ben ik ook niet van plan.

Twinny: Antwoord op jouw vraag: Ja dat heb ik soms wel. Vooral in de eerste 3-4 maanden had ik dat. Toen dacht ik wat hebben we ons op de hals gehaald. We hadden het zo gezellig samen en dan komt er ineens een baby bij die je hele leven over de kop zet. Ik heb er dan ook vaak om gehuild. Sprak de baby dan ook toe dat hij/zij er niks aan kan doen en dat ik toch heel veel van hem/haar houdt, maar dat mama gewoon aan het twijfelen is over van alles. Doen we er wel goed aan om een kindje te krijgen etc. etc. Ik moest zo wennen aan het idee dat er een kleintje zou komen.... En nu nog steeds eigenlijk. Nu is het zo dat ik wel gewend ben aan het idee dat ik zwanger ben maar hoe gaat dit straks als het kind er echt is. Nu ben je zwanger en leer je daar mee te leven, maar ik kan me niet goed voorbereiden op hoe het zal zijn als het kind er straks echt is.
    Bij mij heeft het ook te maken (denk ik) dat we nog niet alles hebben geregeld. Zoals oppas na de bevalling. We moeten beide aan het werk blijven om financiele redenen en werken beide onregelmatig (dus ook weekenden enzo) en we weten nog niet hoe we het doen met oppas. Soms zit ik daar erg mee en op zulke momenten heb ik ook echt zoiets van: Waar zijn we aan begonnen!

Tantan: Oh dat is echt vervelend hoor, die aardbeien..... Hopen dat ze toch zo snel mogelijk weer over gaan... Ennuh, doe maar net als Chantal: denk aan aardbeien met slagroom! Misschien verlicht dat de pijn?

Groetjes Miep

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Fijne dagen voor iedereen die nu 'vakantie' heeft!

Ik heb me ook nog niet opgegeven voor een zwangerschapscursus en ga dat ook niet doen geloof ik (of is dat heel slecht van mij?). Wel gaan we naar een speciale avond over de bevalling en voeding bij de VK.
    Ben net bij de kapper geweest! Heerlijk 3 uurtjes niets (kunnen) doen en laten verwennen. Nu zie ik er weer een beetje toonbaar uit :) :) !

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, komt me nog wat te binnen schieten wat ik even moet melden: Ik was vandaag aan het werk en de droger daar was kapot en die werd opgehaald om te worden gemaakt. De droger staat op de wasmachine en vroeg die monteur doodleuk of ik de droger even samen met hem mee wilde sjouwen omdat deze types nogal zwaar zijn......

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Is die man blind ofzo? Ziet mijn enorme buik toch wel? Ben echt niet van plan om die droger naar beneden te sjouwen..... (Heb al last van mijn onderrug.) Het is niet mijn probleem dat die droger daar weg moet.

En sowieso vind ik niet dat je als kerel aan een vrouw vraagt om even te helpen sjouwen met zulk soort voorwerpen....
    Normaal zou ik al snel meewerken maar heb gelukkig nee gezegd. Moet ook aan mijn kleine minimensje denken he.

Groetjes Miep

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Is ie gek ofzo? ](*,) #-o
    Geen denken aan [-( !

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Die aan het Zuiderdiep is zooooo lekker!

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    foto's?

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het komt lomp over, maar sommige mensen zien het niet natuurlijk! Ik heb nu 3 cursusavonden van dezelfde vrouw gehad en pas bij de 3e avond vroeg ze verbaasd of we (collega is ook zwanger) zwanger zijn!? Ze zei ook heel eerlijk dat ze gewoon dacht dat het zo hoorde. Ik heb liever een dergelijke reactie dan dat ze onterecht gaan vragen of ik zwanger ben. Nu zeggen de kinderen op mijn werk ook weleens dingen als: "Jij hebt een dikke buik. Zit zeker een baby in?" Nu kan ik er om lachen maar wat als je niet zwanger bent!? Zooo niet grappig! :rolleyes:

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Kan me bijna niet voorstellen dat hij dit niet zag. Maar goed, ook al zag hij het niet. Dan vraag je toch niet een vrouw om een droger te sjouwen! Vond het echt een domme vraag hoor!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nee ik ben het met je eens dat het geen stoere mannenactie is. Maar goed, je weet niet of deze man ook last van zijn rug heeft toevallig...

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dat is niet mijn probleem toch? Moet hij maar naar zijn baas gaan klagen en anders zich ziek melden of dat werk niet meer doen.....

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het is toch ook aan jou om dan 'nee' te zeggen, zoals je ook gedaan hebt. Je hebt toch niet hoeven tillen? Vragen staat vrij denk ik maar. Als jij iets moet doen maar je kunt het eigenlijk niet vanwege je zwangerschap, dan vraag je toch iemand om hulp, zonder te weten of diegene toevallig ook niet ergens last van heeft? Of zie ik het helemaal verkeerd?

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dat is ook wel zo, je kunt altijd hulp vragen. Maar gewoon het idee dat hij een vrouw vraagt om een droger te sjouwen.... En dan ook nog eens een zwangere vrouw (lijkt me echt sterk dat hij dat niet heeft gezien, iedereen loert naar mijn buik, die ziet er echt wel zwanger uit hoor.)
    Niet iedereen kan 'nee' zeggen en daar heb ik dus ook moeite mee. Gelukkig heb ik dat deze keer wel gedaan.

Ach laten we er maar over ophouden. Meningen verschillen toch?

Groetjes Miep

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Meningen verschillen zeker en het was ook niet als aanval bedoeld. Ik ben namelijk een tiepje dat (voor ik zwanger was) gerust had gesjouwd, want onder doen voor de mannen wil ik niet! Wat zij kunnen kan ik ook! 8) Gaat helaas niet altijd op, maar oké. Die man was 'gewoon' erg bezig met de emancipatie! :D

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Mensen wat verveel ik me vandaag zeg. Heb wel een hele berg modelkaartjes aangevraagt. Ja moeten ze maar een maximum opgeven hoor. :)

Ik ga denk ik volgende week maar weer eens werken. Zin heb ik er alleen niet in. En dan vanavond ook nog bij m'n schoonouders eten, ik heb er zoveel zin in. NOT! Moet ik me nog gaan aankleden ook. :(

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, wou je zeggen dat je nu nog steeds in de pyjama zit? Met dit mooie weer nog niet ff buiten gewandeld ofzo? Ik ben ook wel es (heeeel) laat met 'normaal' aankleden, maar rond een uur of 1 heb ik dan toch wel de kleren aan......
    Maar eh, die kaartjes, mag je allemaal proefdrukken gratis bestellen ofzo? Hoe zit dat? Ik heb wel eens een site gezien waar ze ook wel proefdrukken konden maken, maar dan kostte dat 3 euro per stuk.

Nou, ik ga snel ff naar de winkel, even wat te eten halen, ben alleen, mannetje heeft late dienst.

Groetjes Miep

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat verschilt per site of je moet betalen voor de proefdrukken. Hier dacht ik niet. Ach en anders zien we het wel zoveel waren het er nou ook weer niet. Stuk of 8.

Ik weet alleen de website niet meer maar ik heb er ook zoveel gezien vandaag.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Oh ja ik zit nog in me py. :oops:

Maar dat krijg je al gauw als je niks hoeft te doen. Hubbie haalt boodschappen. Dus hoef er niet uit.

19. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Lekker hoor Koeky. Zo'n pyamadag. Ik kan er ook wat van. ;)

Pink puma, fijn dat alles weer oke was bij de vk

Miep, ik sjouw nu ook niet mere hoor. Anders deed ik zulke dingen ook wel gauw, maar het gaat niet meer.

Onze tas is gepakt. Wij hebben nog eerst yoga vanavond en daarna gelijk door naar de camping. De laptop gaat mee, dus als het goed is, hoef ik niks te missen dit weekend.

IEDEREEN, FIJNE PAASDAGEN.

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Adine, veel plezier op yoga en op de camping.

Share This Page