Naam - Leeftijd - Uitgerekend - Wanneer VK/Gyn - uitgerekende datum volgens Verlos - Hoeveelste - Jongen/Meisje - Buikomvang Laatje - 33 - 01/07 - 23/11 - ? - ? - ? Simmog - 33 - 01/07 - 17/11 - ? - ? - ? Tinker - 31 - 04/07 - 27/11 - ? - ? - ? Zanoni - 26 - 05/07 - 30/11 - 1 - ? - ? Beebie - 27 - 06/07 - 28-11 - 1e - ? - ? Kimkivits - 22 - 07/07 - 28/11 - 1 - ? - ? Pienie - 26 - 07/07 - 23/11 echo gyn & 4/12 echo VK - 2&* - ? - ? Sanny - 28 - 07/07 - 09/11 - ? - ? - ? Kar76 - 30 - 07/07 - 04/12 - 1e - ? - ? Evelieveling - 33 - 07/07 - 04/12 - ? - ? - ? - ? Kirby - 23 - 08/07 - 09/11 - 2 (mama van een engeltje) - ? - ? Koeky - 25 - 08/07 - 29/11 - 1 - ? - ? Twinny - 32 - 08/07 - 16/11 VK BE & 30/11 VK NL - ? - ? - ? Christie - 37 - +/- 11 & 14/07 - ? - 4 - ? - ? Tantan - 30 - 11/07 - 17/11 - ? - ? - ? Mesaana - 34 - 11/07 - 06/12 - 1 - ? - ? Neia - 25 - 13/7 - 28/11 - ? - 1 - ? - ? Jody79 - ? - 14/07 - ? - ? - ? - ? Kieteltje - 26 - 14/07 - ? - ? - 1 - ? - ? Adine - 37 - 14/07 - 04/12 - ? - ? - ? Jeanney3 - Vissie - 28 - 19/07 - ? - 1 - ? - ? Ana - 37 - 09/07 - 27/11 2e echo - ? - 1e - ? - ? Even mijn afspraak met de VK ertussen gezet. X Neia
Ik denk wel dat dat gaat lukken hoor. Wij zjn met de kerstdagen weg en komen een dag voor Oud en nieuw terug. Ik lus geen alcohol en mag een suiker, dus daar kijken de mensen al niet meer vanop.
Hallo meiden, Misselijk? Helemaal (nog) geen last van! Misschien komt het nog, maar misschien ook niet! Op dit moment heb ik echt nergens last van! En ik ben één van die personen die dus op zoek is naar bevestiging en wel een kwaaltje zou willen! Haha! Zomaar een heel kleintje? We beginnen nu langzaam aan het idee te wennen en we vinden het steeds leuker! Ik ben nu dus ook mijn 1e alcohol-loze weekend doorgekomen. Niet dat dat voor mij moeilijk is, maar ik drink eigenlijk altijd wel iets in het weekend, en nu dus niet! Ik heb al wat wijn door de gootsteen gespoeld vanmiddag! We willen dit geheimpje gewoon zo graag nog even voor onszelf houden dat we iedereen om de tuin gaan leiden! Ik hoop dat het ons lukt! Pff ben nog steeds niet helemaal bijgelezen. Nou ja, daar heb ik nog 8 maanden de tijd voor! O ja, Ik ben zoooo gelukkig! Dat wilde ik nog even kwijt!
Goedemorgen ladies! Wij hebben het gister aan mijn familie verteld, mijn ooms tantes neefjes en nichtjes (van mijn vaders kant) nu nog van mijn moeders kant en dan weet iedereen het! Ik was zo blij dat ik het nu eindelijk aan hun kon vertellen! We zijn erg close en zijn toch wel een paar keer per maand met z'n alle bij elkaar. En de vorige gelegenheden dat we bij elkaar waren vond ik nog geen geschikt moment om het te vertellen en nu wel! Mijn tantes hadden tranen in hun ogen en waren erg blij voor ons! Mijn jongste nichtje is 2 dus het volgt elkaar in leeftijd mooi op! Ik loop de hele dag met een glimlach op mijn gezicht hebben jullie dat ook? Iedereen een fijne (werk)dag vandaag en tot later.
Heb me even in het lijstje gezet. Laatje - 33 - 01/07 - 23/11 - ? - ? - ? Simmog - 33 - 01/07 - 17/11 - ? - ? - ? Tinker - 31 - 04/07 - 27/11 - ? - ? - ? Zanoni - 26 - 05/07 - 30/11 - 1 - ? - ? Beebie - 27 - 06/07 - 28-11 - 1e - ? - ? Kimkivits - 22 - 07/07 - 28/11 - 1 - ? - ? Pienie - 26 - 07/07 - 23/11 echo gyn & 4/12 echo VK - 2&* - ? - ? Sanny - 28 - 07/07 - 09/11 - ? - ? - ? Kar76 - 30 - 07/07 - 04/12 - 1e - ? - ? Evelieveling - 33 - 07/07 - 04/12 - ? - ? - ? - ? Kirby - 23 - 08/07 - 09/11 - 2 (mama van een engeltje) - ? - ? Koeky - 25 - 08/07 - 29/11 - 1 - ? - ? Twinny - 32 - 08/07 - 16/11 VK BE & 30/11 VK NL - ? - ? - ? Christie - 37 - +/- 11 & 14/07 - ? - 4 - ? - ? Tantan - 30 - 11/07 - 17/11 - ? - ? - ? Mesaana - 34 - 11/07 - 06/12 - 1 - ? - ? Jody79 - ? - 14/07 - ? - ? - ? - ? Kieteltje - 26 - 14/07 - ? - ? - 1 - ? - ? Adine - 37 - 14/07 - 04/12 - ? - ? - ? Neia - 25 - 13/07 - ? - 1 - ? - ? Jeanney3 - Vissie - 28 - 19/07 - ? - 1 - ? - ? Ana - 37 - 09/07 - 27/11 2e echo - ? - 1e - ? - ? Moons - 28 - 23/07 - ? -3e - ? - ?
heey dames, nou ik hoopte zo graag op een bevestging of een klein kwaaltje dat ik zeker wist dat ik zwanger was. nou hij daar boven heft geluisterd! ik ben me nu toch misselijk, baaaaaah maar mijn vriend heeft ook twee dagen niks binnen kunnen houden. diaree en overgeven, misschien heerst het wel? ik ga het met sinterklaas vertellen aan mijn/zijn ouders en aan de oma's. ik krijg namelijk al een dikke buik en geen broek die nog past. we houden het nooit vol om het pas na 12 weken te vertellen denk ik. fijne werkdag allemaal! groetjes sjaantje
Sjaantje, vervelend, je wilt graag een bevestiging van je zwangerschap, maar nu hij er is, denk je bah, misselijk. Hopelijk gaat het gauw weer over. Onze families weten al dat we bezig zijn, omdat we in juni een mk hebben gehad, mijn moeder heb ik al verteld dat ik zwanger ben, mijn schoonouders en familie vertellen we het deze week. Liefs Moons
Dag meiden, goedemorgen! Evelieveling? Hoe is het met je? Wanneer mag je voor een echo? Ik maak me een beetje zorgen meisje! Hier is de misselijkheid ook begonnen. Nog heel licht gelukkig. Maar bij sommige dingen draait mijn maag echt om. Nog niet spugen hoor. En gisteren at ik een banaan, vies! Smaakt heel anders opeens, niet lekker meer. De verwarming op mijn werk hier doet het niet, en ik had het al zo koud! Rillen....
hoi lieve meisjes vanacht geen oog dicht gedaan! ik ben nu zelfs s nachts aan het kotsen. wordt wakker vd misselijkheid. ook vanochtend het ritueel hier al begonnen op de wc van het werk. mijn collega sleurt me aan me oren naar de HA voor wat druppels. ook had ik zo erge buikpijn dat ik echt dacht dat het over was! Maar nog geen rood gezien dus het zal wel dan denk ik maak me nu wel beetje zorgen hoor. Misschien weer teveel gedaan dit weekend? Lijkt me sterk. Heb juist veel bankje gehangen en zaterdag goed uitgeslapen ik ga nu even de 2 paginas doorspitten hihihi
@Kim, ik denk dat die buikpijn ook van het overgeven kan komen hoor! Als je niet zwanger bent en zoveel moet overgeven, krijg je toch op een gegeven moment ook spier- en andere pijn in je buik? Is vast niets ernstigs.
Mogge Lady's, Hier is het feest ook begonnen. Zo misselijk. Ik heb nog niet hoeven te spugen. Ben ook snotverkouden, misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Kim, ga jij idd maar naar de ha voor druppels. Anders is het toch niet vol te houden. En die buikpijn kan idd van het vele spugen komen. Je middenrif protesteert ook daar tegen. Nou meiden ik ga het huishouden maar doen. Gisteren een verjaardag gehad, dus er valt wel wat te ruimen.
Hihihi, het lijkt bij ons nu allemaal los te barsten! Toch wel leuk om te weten he? Moeten jullie ook om ALLES huilen? Ik wel, en vooral als ik ergens baby's zie. Echt heel erg. Of bij mooie liedjes. Maar vooral kindjes, dan schiet ik helemaal vol. Mijn vriend kan er gelukkig (nog) om lachen. Hij zei zelfs dat hij zelf ook een beetje 'gevoeliger' is de laatste weken.
Good morning everyone! Alle nieuwe dames Gefeliciteerd! ! Jeetje wat hebben jullie veel gekletst dit weekend. Ben eindelijk bijgelezen. @chrissie: Wat kunnen dieren toch gekke dingen eten. Maar gelukkig gaat het nu goed. Mooie hond trouwens, ze heeft zo te zien een koppie om van te smelten. Hier gaat alles nog goed. Ik heb ook nog steeds geen kwaaltjes, ja vermoeidheid. Maar verder nog helemaal niets. Aan de ene kant gelukkig, maar aan de andere kant raak ik er wel onzeker van. Dus afgelopen zaterdag de laatste test die ik in huis had er maar tegen aan gesmeten. Nou die was binnen luttele seconden positief. Ben ook al wezen neuzen in de prenatal, nou ja m'n vriendje. We liepen er altijd al langs en dan stond ie nog net niet als een klein kind met z'n neus tegen het raam. Haha. Dus we zijn nu maar een keer naar binnen geweest. Was ie weer helemaal nerveus, als we nu iemand tegenkomen? Ik: nou dan zijn we aan het shoppen voor een kennis of collega.
Ja, hier zitte de traantjes ook erg hoog. Vorige week had ik er erg last van. Mijn hubbie zat er gewoon op te wachten wanneer het zou komen. Hebben jullie dat nu ook, dat man/vriend voor je draaft? Mijn hubbie is nog nooit zo attent geweest. Ruimt op, stopt de vaat in de vaatwasser en als ik vraag, wil jij de kliko voor zetten, dan draaft tie meteen naar voren. Heerlijk is dat. Zie net, dat mijn buurvrouw bevallen is van een jongetje.
Hoi Kar, Bij ons is het nog erger. M'n vriendje wordt dikker en is misselijk en loopt de hele dag te struinen naar eten.
Hahahaha, die mannen toch! Mijn vriend vertelde me gisteren dat hij me zo graag extra wil beschermen nu. Echt zo lief. Dat voel ik ook aan hem, hij is inderdaad ook zorgzamer. Laat de hond uit en wil wel eten koken enzo. Helaas heeft hij deze week weer late dienst en zie ik hem heel weinig.. Moet dus ook het huishouden dan alleen doen.
Ja ze zijn erg lief, maar soms kan ik 'm wel achter het behang plakken. Gewoon rustig aan doen kar, je kan maar 1 ding tegelijk. Hmm begin al honger te krijgen.
Tja, ik ook niet. Maar het moet... Ik vind het met dit weer zo verschrikkelijk om de hond uit te moeten laten, vooral 's avonds, en vooral als ik het zo ontzettend koud heb de hele tijd. Gelukkig heb ik een hond die regen ook heel naar vindt, en altijd zo snel mogelijk weer naar huis wil dan! Ik heb zo'n tegenzin gekregen aan drinken de laatste paar dagen. Vind niets meer lekker. Ja, koffie nog wel. Soort van, als ik het niet ruik. Maar thee staat me tegen, en appelsap, en eigenlijk alles wel. Naar hoor.