Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey!
    Was ik gisteravond de laatste en nu weer de eerste? Das grappig..... Heb een korte en slechte nacht gedraaid en moet helaas nu werken.
    Spreek jullie vanmiddag of vanavond wel weer!

Groetjes Miep

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Sorry meiden,

Heb net wel alles zitten lezen maar er is niet veel blijven hangen

Peeetje, hoe is het gegaan afgelopen nacht? Hebben Romy en jij nog een beetje kunnen slapen?

Twinny, wat fijn dat je bij de peut terrecht kan. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!

Kirb, Alsnog van harte gefeliciteerd!

Kraampakket van de VGZ is gister bezorgd. Nou daar zitten we dan met de mega grote maandverbanden :confused:

Zo en nu moet ik snel gaan aankleden want van 8:00 ( :confused: ) tot 12:30uur kunnen ze de babykamer komen bezorgen :whistle:

En het is hier nog zo'n zooitje. Zal eerst maar eens beginnen met de afwas en de strijk :c:

Iedereen alvast een heel fijn pasen ! (en waarschijnlijk tot later)

xx

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Peetje,

Hoe is het met jullie?
    De nacht goed doorgekomen.

Je hebt gelijk hoor dat je vecht voor je kleine meis, jij weet echt wel wanneer er iets serieus aan de hand is.
    Wat een jan doedels lopen er ook rond op deze wereld, jemig zeg.

Hopelijk knapt Romy weer een beetje op en hebben jullie nog een leuke pasen.

Groetjes Monique

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tjemig Peetje, wat een dikke ellende allemaal! Ik hoop dat het al wel weer wat beter gaat met Romy want dit is echt zwaar k*t. Ik zou dus echt niet meer naar die huisarts(en) gaan maar voortaan gelijk naar de Eerste Hulp van het ziekenhuis (en dan een ziekenhuis dat jij uitzoekt) want zo is het echt huilen met de pet op!
    STERKTE MEID!

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjeetje Peeetje
    Hoop dat het snel goed gaat met Romy...
    Dat ze jou hiermee niet serieus nemen, zeker als ze aan het uitdrogen is en zoveel koorts heeft.
    Huisartsenpost ga ik zelf NOOIT meer naar toe, mijn ervaring is dat ze je altijd naar huis sturen, ik ga altijd dan rechtstreeks naar de EHBO.
    Mijn vriend wilden ze zelfs met een klaplong naar huis sturen!
    Jou bezorgdheid is toch niet voor niks?!?!

Poeh, ben net paar dagen uit ziekenhuis en moet me eigenlijk heel erg rustig houden maar probeer dat maar eens met een vriend in huis die ook net uit ziekenhuis is en helemaal niks mag doen en soms niet te genieten is van al die pijnstillers. Op zo'n momenten mis ik mijn moeder en vind ik het jammer dat ze verder weg woont.
    Ben erg snel gestressed (mijn vriend kan weinig hebben door de pijnstillers dus regelmatig ontploft er hier een bommetje) waardoor ik erg veel last heb van harde buiken en die stomme hormonen maken alles er niet beter op.
    Moet nog vanalles regelen voor de verhuizing, huis moet worden ingericht, kinderkamer moet nog worden klaar gemaakt....pfff weet echt niet hoe ik dat allemaal voor elkaar ga krijgen zonder al te veel stress. Maar waar een wil is is een weg.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Heb gisteren zoveel bezoek had, dat ik tussenin niet even de tijd had om hier te reageren! Dus al bij al was het wel een fijne dag ondanks het feit dat ik in het ziekenhuis lig!

Peetje, hoe gaat het met je kleine meid? Hoop dat het al een stuk beter is en je niet naar het ziekenhuis moet met haar. Dikke knuffel!

Liefs
    Kirby

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Peetje, heel veel succes en sterkte met Romy!

Kirby alsnog gefeliciteerd!

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Peetje, ik hoop dat het beter geworden is met Romy. Geef ze maar een dikke knuffel.
    Voortaan idd niet meer bellen, maar gelijk naar Sohia. Die nemen dit echt wel serieus. Ik snap echt niet dat ze zo'n doodziek kind hebben laten gaan.

Zanoni, is het kamertje er al? Succes ermee. :D

Hier alles z'n gangetje. Lijk wel of IE met de dag groeit. Ik heb het idee, dat ik bijna niks maar kan doen of die buik zit in de weg.

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hij is er al :) Ik heb net de box in elkaar gezet en ga nu aan de slag met het ledikantje. Ohh het wordt nu wel heel echt :)
    Even een vraagje voor de expert moeders onder ons of voor degene die al een box in huis hebben. Is de bodem van een box altijd zo dun? Ik weet wel dat Ukkie niet zwaar is maar ik vind het er maar eng uit zien.

Tot straks

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    heb de box wel in huis, maar zit nog in de doos...
    en ach, die dingen zijn allemaal gekeurd en goedbevonden, dus zal wel een heel sterk, dun bodempje zijn.

veel succes met opbouwen..

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    peeetje; gaat het weer een klein beetje beter met Romy (en met jou) Las toevallig vandaag de colum van Daphne Deckers in het nieuwe boekje Vrouw van de telegraaf. Gaat over moeders en dat moeders nooit ziek kunnen en mogen zijn..

Kirby: fijn dat het een leuke avond was... lekker verwend?

Lexi en Vissie: nog leuke dingen gevonden? Allebei toch geshopt gisteren?

Hier vandaag een klein beetje nesteldrang over me heen gekregen... samen met Gab dan. Hij gestofzuigd, ik gestoft, daarna ik boven gedweild en hij de keuken... en nu is het ff genoeg...oh ja en de wc's..
    Ziet er weer goed uit.. zou de vloer vaker moeten dweilen, maar pfff geen zin...

Gab is nu lekker een visje halen... goed voor de beeb en lekker.

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja ik heb nog twee effen buikbanden gekocht (lichtgroen en aqua) en een shirt en een bloesje.
    De vriendin waar ik mee ging shoppen een paar schoenen.
    EN WE HEBBEN GEMACT! Hoeraaaa! ;)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    haha en daar ging het om

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Peetje, hoe is het nu? Met jou en Romy? Ik snap het ook niet, dat ze zo'n doodziek kind gewoon wegsturen!

Mijn moeder had het toen mijn zusje 6 jaar was. Zij had ook 41 graden koorts, en de huisarts zei doodleuk: Ja mevrouw, u kunt een kind ook ziek kijken! Nou ja.... :confused: Mijn moeder is toen naar een andere arts gegaan, en mijn zusje bleek zware Pfeiffer te hebben, keelontsteking etc. Zo ontzettend eng, lijkwit lag ze op de bank te ijlen..

Ik hoop echt dat Romy er snel een beetje bovenop is. Dat je serieus genomen wordt! En voor jouzelf ook. Je had al zoveel pijn en last.. Ik denk aan je hoor!

Zanoni, wat fijn dat de meubels er zijn! Maak je een foto als je alles in je kamertje hebt staan? Ik vond de bodem van onze box best stevig, maar zo'n plaat multiplex kan veel hebben hoor. Je kindje gaat er ook (nog) niet in springen natuurlijk, gewoon een beetje liggen en zitten. :)

Jekkia: wat een ellende bij jou..! Probeer je toch wel een beetje voor jezelf te zorgen? Met je huis en je kamertje komt het wel goed, gewoon hulptroepen inschakelen! Sterkte!

Ik ben alleen vandaag. Alex is naar Zuid-Limburg. Voelt heel naar, ik ben vandaag niet zo blij. Ik ga maar eens mijn moeder bellen of ze mee wil naar het tuincentrum ofzo.. Had ik nou maar wat overgelaten om schoon te maken! ;) En in de tuin is er ook niets meer te doen. Helaas is het weer hier niet mooi genoeg om te gaan zitten lezen ofzo.
    Nou ja, ik bedenk wel iets. Tot later!

15. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    goedemiddag,

@peetje; heel veel succes en sterkte met je kleine meid, hoop dat ze snel opknapt! En die doksterswacht daar kun idd soms niets mee.

@kirby; Nog gefeliciteerd.

@twinny; mooi dat je zo snel al naar iemand toe kan, wordt er ook snel wat aangedaan.

@jekkia; Doe je het rustig aan? Kun je ook hulp van iemand krijgen? Wel goed om te horen dat jullie weer thuis zijn.

Bij mij gaat het wat minder, ben vanmorgen volgens mij flauwgevallen. Ik werd ineens heel duizelig, werd beroerd en alles voelde zwaar aan. Ik ben even gaan liggen op de bank en net of mis ik daar even een stukje. Na die tijd had ik erg last van oorsuizen. Dit was zeker geen hyperventilatie want dan begin ik altijd vreemd te ademhalen en raak ik in paniek.
    Het domme is dat zoiets altijd gebeurt als je alleen thuis bent.
    Ik zat steeds al te dubben om even naar mijn huisarts te gaan maar moet dinsdag toch maar even een afspraak maken.
    De kleine is overigens wel erg druk dus daar is niets mee aan de hand gelukkig.

Gr Jacquelien

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Vraagje: wij hebben dus een soort van bij elkaar geraapt kamertje ( :( bedje & commode) en nu twijfel ik of ik een leg/hangkast zal kopen of een grote ladenkast. Een collega met een kindje zei dat een ladenkast handiger is omdat je dan ook achterin de laden kunt komen en in een legkast vallen de stapeltjes vaak om. Zelf denk ik dat ook. Wat vinden jullie? Wat zijn de voors en tegens?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jacquelien, hoe voel je je nu dan? Heb je soms ook een erg lage bloeddruk? Daar lijkt het ook wat op. Als je last blijft houden natuurlijk niet wachten tot dinsdag! Maar ja, zo'n dokterspost.. :( Je zei het zelf al. Gewoon meteen naar het ziekenhuis.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    niet zo bij stil gestaan..

wij hebben onderaan 2 lades en daarboven een roede en daarboven nog een plank.

19. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @kar76; het gaat nu al beter hoor, heb alleen nog een stijve nek en een zwaar hoofd. Moet wel zeggen dat ik onder stress sta op het moment. Bij ons op het werk gaan ze reorganiseren en er moeten ws ook mensen uit. Daardoor is de sfeer ook niet echt leuk. Denk dat ik me wat te druk maak om alles. Doe het wel even rustig aan.

Oh ja wij hebben een spekkast uitgezocht. Aan de linkerkant zitten 3/4 laden onder elkaar en aan de rechterkant 2 legplanken.
    Hebben we van allebei wat.

Gr Jacquelien

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Krijg je kindje alleen peetouders als het gedoopt wordt?

Share This Page