Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    volgens mij wel, maar je kunt het toch gewoon altijd doen.. maar dan zullen het geen peetouders heten denk ik...

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja peetouders is alleen als het kind gedoopt wordt.

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Zo de box en het ledikantje zitten in elkaar.
    Ik was al met de commode begonnen maar daarbij is een electrische schroef/boormachine toch wel makkelijk bij dus die leen ik morgen even bij mijn vader. En dan kan ik weer verder.

Hierbij alwel vast de foto's van tot nu toe :) (ik hoop dat het lukt)

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
  5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    en de laatste voor nu....

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh wow Zanoni! Erg mooi hoor! Ja nu wordt het toch echt heel echt he!

Peeetje? Hoe gaat het nu met Romy en jou?

Groetjes Miep

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113

Miep als ik schrijf... als ik denk aan het wonder in mijn buik, dan denk ik aan een jongen...

dan moet jij typen... als ik denk aan een jongen dan...
    keuze 1: denk ik nog 15 weken dan heb ik je vast
    keuze 2: misschien de volgende keer, maar deze keer niet..

(sorry... maar kon het niet laten)

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hahaha, Marloes: Jij bent echt erg he! Zoooo nieuwsgierig! Als ik denk aan een jongen, denk ik aan mijn vriend.... hihihihi.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    zo de laatste en de eerste.

was vroeg wakker, daarna Gab wakker gemaakt, want die wilde Formule 1 kijken.
    Heb ik maar eitjes gekookt, broodjes afgebakken .. toch lief he.. haha

vrolijk pasen allemaal..

volgend jaar met beeb..

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    miep kwam tussendoor..

ja en ik weet het: ik ben erg

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Het belooft weer een stralende dag te worden.:D

Peetje, ik hoop dat alles een beetje goed gaat bij jullie.

Zanoni, leuk he, dat het kamertje al zo ver is. Nu duurt het wachten nog langer. ;)

Jekkia, Peetouders krijgen kinderen die katholiek gedoopt worden. Het is dus niet automatisch dat een kind peetouders krijgt als het gedoopt wordt. In de katholieke kerk is dat wel gebruikelijk dat een kind een meter en een peter krijgt.

Marloes, niet zo nieuwsgierig jij. ;) :)

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Peeetje, gaat het wel goed met Romy?

Zal voor haar een kaarsje aansteken dat ze snel weer de oude mag zijn

Ik wil de kleine wel laten dopen (tis traditie in onze familie) maar dat hele gebla bla om god hoeft voor mij niet zo perse want zo vroom ben ik nu ook weer niet, maar ach eigenlijk hoort dat er ook bij he.

peter en meter das toch belgisch?
    bij ons noemen we ze gewoon peetoom en peettante.

13. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Peetje: hopelijk gaat het vlug beter met Romy. Tjee, wat een stel botterikken zeg daar in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat!

Jacqueline: gewoon ff bellen, anders met de verloskundige ofzo, als je je naar blijft voelen! Misschien moet je ook wat ijzer gaan slikken.........

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ben zelf nu wat rustiger gelukkig, maar voel me nog niet save, hihi........

Zal morgen eens fotootjes van de geverfde kinderkamer maken. We hebben gister ook ons boxkleed gerkegen. De box staat nog altijd bij mijn broer op zolder, wilde er nog ff mee wachten........

Zo nu dan maar pasen vieren. Schoonzusje en kleine zijn nog altijd in ziekenhuis. Femke is wel uit de couveuse, maar ligt nog op de babyafdeling. Als alles goed gaat, mag ze donderdag naar huis......

Twinny

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Vrolijk Pasen iedereen!

Hierbij nog even een foto van de commode. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :)
    Zo en nu snel gaan aankleden want we gaan naar Belgie (naar mijn schoonouders)

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal.

Mooi kamertje zo hoor Zanoni, wordt er gewoon jaloers van. Ik wil nu ook een nieuw kamertje. :(

Peetje, ik hoop dat je een rustig weekend hebt en dat het beter gaat met je meisie.

Loesje, wat kan jij erg zijn zeg hihihi.

Twin fijn om te lezen dat je je beter voelt, en dat Femke van de couveuseafdeling af is.

Sorry voor degene die vergeten ben. :oops:

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    thnx voor jullie lieve berichtjes..
    zijn nog steeds een beetje met haar in de weer.
    koorts is iets gezakt maar nog 39.6 nu.

adine ik heb je een pb gestuurd..

sorry meiden maar ze ligt nu ff te slapen , ik ga ook ff... zit er echt doorheen....

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Jekkia; hier in brabant ook gewoon peter en meter...

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    je hebt groot gelijk.. rust pakken wanneer het kan.

19. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jekkia, Waarom willen jullie je kindje laten dopen als je er zelf helemaal niks mee hebt? Dan heeft dopen toch geen enkele waarde voor jullie?

Peetje, ik weet niet of ik dat pbtje op kan halen. Zit nml in de caravan. Zal straks even aan hubbie vragen of het kan.

Jaquelien, gaat het weer een beetje met je? Morgen toch maar even vk bellen hoor, als ik jou was.

Kar, vermaak je je nog een beetje?

20. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hallo allmaal,

Goh Jacqueline, dat is wel een eng idee zeg, dat je denkt dat je een stukje mist ..Ik ben erg beneiwud wat de vk/arts daar van zegt. Fijn dat je je nu iig weer wat beter voelt, hopen dat dat zo blijft.

Kimkivits, kun je me nog even doorgeven waar jullie wiegje vandaan komt? ik wilde hem ook graag, heb 'm ergens in een fodler gezien maar weet niet meer waar.

peetje, wat een naar verhaal over je kleine meisje. Ik heb met vriendje destijds ook veel ervaring opgedaan met de dokterswacht in Rotjeknor..'t is echt belachelijk hoe dat bij jullie geregeld is!! Fijn in elk geval dat de koorts nu een beetje zakt..is ze nu niet meer uitgedroogd dan?
    Ik ben zelf als kindje ook uitgedroogd geweest en mijn moeder vind het nog steeds vreselijk om daar over te vertellen, zo erg vond ze het toen..dus ik kan me je angst een beetje voorstellen.

Zijn er trouwens nog mensen hier bij de friesland verzekerd? Hebben jullie al iets van het kraampakket gehoord? krijgen we dat eigenlijk wel? Anders moet ik dinsdag maar es bellen, maar ik dacht als iemand hier het nu weet hoef ik niet te bellen :)

Ik heb trouwens die wij jonge ouders -doos ook nog niet gekregen en ook geen bon ofzo..dat is wel jammer, maar ach.. er zijn belangrijker dingen!

Oke onze eerste commode is klaaaaar!!!! Mijn moeder heeft hem gemaakt, van sloophout (dat wilden we graag) en hij is geweldig geworden. Deze staat bij ons in de woonkamer. Heb effe een foto toegevoegd (in album) dus jullie mogen hem vanaf nu bewonderen hihi. Er staan ook wat kadootjes en zo bij op.. leuk he, het wordt nu eindelijk een beetje echt.

We gaan vandaag nog even nadenken over de tekst voor in het geboortekaartje en dan dinsdag of woensdag maar eens informeren of dit ook bij een copybedrijf gedaan kan worden. Er waren nog meer mensen die dat ook gingen doen in eigen beheer toch? wie waren dat, wie heeft er al een proefdruk, of nuttige info?

Nou ik ga eens even mn mannetje lastig vallen :) Fijne dag en misschien kom ik zo nog even heel trots de reacties op onze commode in ontvangst nemen :D :D :D :D :D :oops:

Share This Page