Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hij is gaaf hoor Niva. Gaat ze ook een kast en een bedje maken. Wel knap dat ze dat allemaal kan

2. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Ja ik ben ook bij de friesland verzekerd, het blijkt dus dat je deze na je 6 de maand op kan halen bij een winkel van de frielsand op vertoon van je zorgpas. Mocht je niet in de buurt wonen van een winkel dan kunnen ze hem ook opsturen.

Je commode is trouwens erg mooi geworden!

@peetje; nogmaals sterkte met je dochter, die koorts is toch wel hoog.
    Hoop dat ze snel opknapt.

Hier gaat het weer beter, al zegt mijn omgeving dat ik bleek zie. Heb ook nog het idee dat soms wat een vreemd zicht heb. Maar verder voel ik me niet slecht, ga morgen ook gewoon aan het werk. Hoef ook maar 1 dag.
    Ik maak voor dinsdag een afspraak bij mijn huisarts.

Gr Jacquelien

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ben ook bij de Friesland verzekerd. Je kan inderdaad zo bij een winkel van de Friesland langs, zorgpasje meenemen en klaar is kees. Je hoeft daarvoor niet eens eerst te bellen ofzo. (Heb ik wel gedaan, maar hoefde niet zei die man.) Vanaf maand 6 kun je hem inderdaad zo meekrijgen. Ik haal hem uit Drachten.
    Ik heb ook nog steeds geen bon gekregen om de blije doos op te halen hoor. Ik verwacht dat die vanzelf wel komt.
    Je commode ziet er echt heel goed uit hoor! En niet te zien dat ie van sloophout is gemaakt. Erg mooi!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Peeetje: Heb je vanmiddag nog even kunnen slapen? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.... Kom op hoor!

Groetjes Miep

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Meiden,

Hier een berichtje (op een veel te vroeg tijdstip) vanuit het verre Belgie :)

Niva, mooie commode! Knap zeg dat je moeder dat zo kan maken van "sloophout" want het ziet er echt niet uit als sloophout.

Peeetje, ben je goed de nacht doorgekomen? Is de koorts van Romy al weer iets gezakt?

Jacqueline, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Want slecht zicht hebben lijkt me ook niet goed.

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Morgen,

Niva, mooie commode zeg. Wat fijn zo'n handig moeder. Zo'n soort bedje heb ik trouwens bij de prenatal (was in rijswijk) gezien van de week. http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... ermeubelen Ohhh en nog ergens maar kweet niet meer waar. Was ergens op internet. Zal nog wel voor je zoeken.

Peetje, ik hoop dat je meisje snel beter is. Maar die koorts is nog wel hoog zeg.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Niva, volgens mij is het de "Mix and Match" wieg van de prenatal die Kim heeft.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden!
    Zo, ik was al weer vroeg op (was liever nog even in bed gebleven maar kon niet meer slapen....). Heb ondertussen al de was opgehangen en gedoucht etc. Dus voor de rest van de dag ga ik lekker niks doen. Heb vandaag ook eindelijk 1 dagje vrij (na veels te veel te hebben gewerkt). Ik zit er nu ook wel een beetje doorheen moet ik zeggen. Ik voel me lichamelijk ook niet zo super. Wat het precies is weet ik niet, maar voel me gewoon moe, lui, lamlendig, trillerig, misselijk etc. Niet helemaal goed dus. Maar niet ziek genoeg om me ziek te melden of om de VK of HA te bellen.
    Misschien helpt een dagje rust?

Groetjes Miep

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Houden jullie er rekening mee, dat je al bijna in je 7de maand zit en dat rust erg belangrijk is? Dus voetjes op de bank vandaag en lekker niks doen.:D

Niva, wat gaaf die commode. Leuk vind ik dat om van afvalhout nog iets moois te maken.

Is er iemand nog bij de OZ verzekerd? Zit daar nog iets extra's bij het kraampakket?

Gisterenavond kreeg ik zo'n harde por van IEtje, dat ik tegen het plafond zat van de pijn. Hebben jullie zoiets ook al meegemaakt?

Vandaag krijgen we visite. Waarschijnlijk zullen we even naar het strand lopen. Het belooft vandaag weer een mooie dag te worden.

Vanavond weer naar huis, dan zal ik ook je PBtje lezen, Peetje, want ik kan er nu niet bij.

Fijne dag iedereen en denk om het middagslaapje. :D

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Adine: Ik krijg wel eens een harde por ja. Niet dat ik het dan uitschreeuw van de pijn, maar gevoelig is het dan wel. Tegen mijn ribben ofzo ergens. Ik wordt 's nachts ook wel eens wakker van dat getrappel in mijn buik. Ik wil onderhand wel eens kijken wie mij die schoppen steeds geeft! Hihihi.
    Wandelse vandaag trouwens! Het weer hier is nu nog niet super, het is bewolkt.

Groetjes Miep

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Niva: wat heeft je moeder die mooi gemaakt zeg....

Zanoni: ziet er mooi uit hoor. Hebben jullie ook die verbreder erbij gekocht? Nog ander halve week en dan komt ons kamertje ook!

Peetje: hopelijk heb je zelf beetje rust gekregen.

JAcqueline: ben echt benieuwd wat de huisarts zegt hoor, want helemaal fijn klinkt het niet!

Gister bij schoonouders geweest en vandaag naar die van mij. Mijn nichtjes van 3 en 5 zijn er ook, dus wordt weer dolle boel!

Twinny

12. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heeey dames,

na een lange zieke periode, en daarna een drukke periode, meld ik me weer op het forum.
    Hoe is het met jullie?
    Al last van de zwangerschapskwaaltjes, lekkende tepels, slecht slapen enz?
    Hier gelukkig wel, ene dag wat minder dan de ander, maar jaa dat hoort erbij he!

Groetjes sjaantje

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey Sjaantje! Terug van weggeweest? Hier gelukkig geen last van lekkende tepels. Wel van slecht slapen, kramp in mijn kuiten, moeheid, duizeligheid etc. Ach, voor het goede doel hebben we alles over toch?

Waar zit de rest van de meiden? Allemaal leuke dingen gedaan vandaag? Het weer viel wel wat tegen he?

Groetjes Miep

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hallo meiden,

Iedereen een goed paasweekend gehad? Ik wel. Lekker met familie gebrunched en met vrienden op stap geweest. Het was erg gezellig! Onze badkamer is ook bijna klaar, deze is gedeeltelijk vernieuwd, nieuwe tegels op de vloer en nieuwe douchebak en een nieuwe wastafel. tegels op de wand en de wc zijn gebleven. Het is supermooi geworden. Ik ben er erg blij mee! Nu de babykamer afmaken, maar dat is niet zo heel veel werk meer.

Kirby, alsnog gefeliciteerd, wat fijn dat je ondanks dat je in het ziekenhuis ligt toch een leuke avond hebt gehad.

Peetje, veel sterkte met Romy, ik hoop dat de koorts snel zakt en dat ze snel beter wordt.

Jaaa, ik heb een zwarte linnen broek gekocht. Alleen moet ik erg wennen aal de overgang van de gewone broiek naar het elastiek. Ik vind dat erg laag. Maar dat zal hopelijk straks wel duidelijk worden waarom het is. Maar goed ik heb een broek. Voorlopig doe ik hem alleen nog niet aan... (eerst uit mijn eigen kleren groeien)

Niva, wat een supermooie commode, wat knap dat ze die zelf heeft gemaakt!

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwaai*
    HOI!
    Ik mis jullie vreselijk!
    Alles gaat goed hier!
    Ukkie groeit goed, kan steeds steviger trappen, ik kan niet meer lopen... ik waggel als een pinguin!

We kwamen terug van vakantie en toen was er een hele grote stroomstoring geweest. Gevolg.. modem geklapt. En doordat we op vakantie waren niet snel gereageerd....
    Nu zijn ze door hun modems heen, moeten dus wachten op een nieuw modem... ALWEER! *zucht*
    Kan nog ruim 1,5 week wachten.

Vakantie was geweldig!
    Heerlijk bruin geworden, veel gelezen, genoten etc.

Mijn moeder heeft nu al 3 bestralingen achter de rug. Morgen en overmorgen moet ze weer. Woensdagmiddag wordt ze opgenomen, donderdag is de operatie...
    Dus spannend!

Over 10 dagen trouwen...

Alles gaat dus oke hier!
    Hoop snel weer bij jullie te zijn.
    Mis een hoop van jullie, het lekkere kletsen.
    Ik ben op pagina 580 gebleven, dus of jullie wat minder willen kletsen, heb al een hoop bij te lezen ;)

Dikke kus!

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hallo allemaal,

Wat een lieve reacties van jullie..thanks daarvoor. is toch wel belangrijk he wat anderen er van vinden..en jullie zijn de eersten die 'm zien, dussss bedankt! :) Is inderdaad knap van mijn ma, zijis zeg maar de klusjesvrouw thuis hihi..vindt het heerlijk om dingen te maken, of dat nou van stof, hout of papier is..Dus dat is even een geluk voor ons.
    Nu gaat ze er nog een voor boven maken..en dat ie van sloophout is is niet omdat dat goedkoper is ofzo hoor..we vinden het beide leuk dat er een soort 'recycle 'idee achter zit..en dat dat hout hiervoor al een heel leven heeft gehad. Sommige planken kwamen uit een oud huis..Dat vind ik een heerlijk idee..dat het misschien van de muur van een huis was, waar wat gips tegenaan zat , maar wat alles heeft meegemaakt aan dat huis.
    Kindjes geboren, echtelijke ruzies, oma overleden etc etc..Tja, ik ben nou eenmaal een dromer :)

Bedankt voor het opzoeken van dat wiegje trouwens..Ik zie hem idd bij prenatal staan nu (stond ie een tijdje geleden nog niet) Maar daar is hij wel veel duurder dan waar ik hem zag. ik zag hem in een folder als aanbieding voor 79,- Maar als normale prijs voor 99,- euro
    Dus dat scheelt al snel 50,- euro..

Wat fijn Vissie dat jullie badkamer bijna klaar is, is wel een prettig idee zeker, nu het einde stiekem toch in zicht komt.

Loltsje, vervelend dat je je zo rot voelt. Ik heb me afgevraagd of het niet een soort van hypoglykemie attacks kunnen zijn? dan daalt of stijgt je bloedsuikerspiegel effe te snel..Heb er zelf ook veel last van en jacqueline ook al las ik..en aangezien we nu natuurlijk én meer 'snoepen'én veel sneller energie verbranden zou dat logisch zijn toch?..Misschien dan toch wat langzame suikers eten en koolhydraten? Ik weet niet hoor..roep ook maar wat :)

Liefs allemaal en hebben jullie een fijne dag gehad vandaag?

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik was naar de sauna met mijn zus. Maar de rest van het weekend zat ik vooral buiten in de tuin, haha, want het was zulk lekker weer!
    Verder geen nieuws, het gaat prima met me zolang ik op tijd ga slapen. En dat zal wel moeten vandaag want ik ben wel een beetje duf van die sauna en al dat rijden (we gingen naar de sauna in Bleiswijk want ik woon in Zeeland en mijn zus in Amsterdam, deze ligt dan ongeveer in het midden).

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Het weer viel niet echt tegen hiero. T was stik heet. 8)

Zit nu lekker gray's anatomy te kijken. Ben ook erug duf dus zal niet lang duren voordat ik zzzzzz.....

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik kijk ook Grey, vage dingen hebben ze daar altijd, zoals nu weer met die toxische vrouw! Maar die vader met dat dochtertje, laten we hopen dat wij dat straks ietsjes beter aanpakken...

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey meiden!

Ah Evelieveling. Leuk om weer wat van je te horen! Mooi dat jullie van de vakantie genoten hebben. Zo hoort het ook, lekker bijtanken. Dat is zeker k*t van die modem, maar goed nog even volhouden. Wij zijn ook zooo gezellig hiero! hihihi

Niva: Ik heb zelf ook zo'n idee dat het iets met het suikergehalte te maken heeft. Ik moet over een dikke week weer voor de APK en geef het dan wel even aan. De rest van de dag ging best goed eigenlijk, alleen de ochtend voelde ik me lang niet goed.

Koeky: Was het echt zulk lekker weer daar bij jullie? Hier was het best frisjes, bewolkt en een koude wind. Nou ja, gelukkig ook maar want anders was mijn vriend op de motor vertrokken en nu dus niet! Haha, dus het heeft ook weer z'n voordelen.

Ik heb weer wat nieuwe(re) foto's. Ik zal ze zo ff in mijn album zetten. Mijn buik groeit echt door hoor (moet ook!)

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina